frames... geen idee...quote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoeveel frames?En wat het verschill tussen HoMM en Might and Magic Heroes?
HoMM is een turn based strategie en RPGquote:Op maandag 28 januari 2013 17:03 schreef wdn het volgende:
[..]
frames... geen idee...
Maar het speelt echt soepel. GW is een MMORPG. Is HoMM niet lijkt me
Jij wilt mij iets vertellen over HoMM?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
HoMM is een turn based strategie en RPG
Neuh, je bent ouder dan mij!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij wilt mij iets vertellen over HoMM?
Play on Linux heeft allemaal installer-scripts voor games.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Neuh, je bent ouder dan mij!
Hoe werkt Winehq,als je originele DVD's heb van Winblah spellen?
Aha,even checkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Play on Linux heeft allemaal installer-scripts voor games.
Reuze makkelijk als het direct goed gaat
quote:
Duurt evenquote:
tskquote:
En een torrent server op mijn routerquote:
Op die manier kun je out-of-the-box dingen wel testen, maar een paar drivers installeren ga je er ook niet zonder meer doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon naar de mediamarkt lopen met je USB-stick en en even proberen
of typenummer+ubuntu googlen.
Probeer je in te loggen met je windowsgegevens?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:29 schreef dimmak het volgende:
Huh? Ik installeer Ubuntu via Wubi en ik kan niet inloggen met mijn gegevens?
Ook al gedaan. Echt wazig aangezien je ook je wachtwoord moet verifiėren bij het installeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef µ het volgende:
[..]
Probeer je in te loggen met je windowsgegevens?
Lijkt me ook niet dat het je windowspass is inderdaad. Weet verder niet hoe dat wubi werkt, ik doe altijd een clean install vanaf een cd'tje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ook al gedaan. Echt wazig aangezien je ook je wachtwoord moet verifiėren bij het installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |