Dank jequote:Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* geeft leven
Nu zal je spoedig merken dat je leeft. Hartslag en alles inclusief
Nu nog even op deze papyrusrollen je verhaal vertellen en je hebt mij tot God gemaakt (een kleine wederdienst als dat is toch niet teveel gevraagd, mijn zoon?)quote:
Hail Satan, 666quote:Op maandag 3 december 2012 19:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nu nog even op deze papyrusrollen je verhaal vertellen en je hebt mij tot God gemaakt (een kleine wederdienst als dat is toch niet teveel gevraagd, mijn zoon?)
Dat magquote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of je wil dat ik dit aan Petrus doorgeef of niet..
Wil je nu zeggen dat iedereen homo is?quote:Op maandag 3 december 2012 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pisvlek, dat wenst toch iedereen.
Dat zou wel een grappige conclusie zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat iedereen homo is?
Zo lang ik er maar geld voor krijg maakt mij het niet uit waarin ik geloofquote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hiergaanwedanology... klinkt wel mooi eigenlijk. Vind je ook niet?
Ik wil iemand een high five geven.quote:
Baksteen maar? Doe je nog netjesquote:Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil iemand een high five geven.
In z'n gezicht.
Met een baksteen.
Oke ik kan wel een piramidestructuur voor je opzetten. Jij recruteert mensen en dan doe ik de zaligmakingssessies. 50/50 van wat mensen geven voor mijn genezende gaven en de gave der totale rationaliteitquote:Op maandag 3 december 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang ik er maar geld voor krijg maakt mij het niet uit waarin ik geloof
Ik wil de impact graag zelf voelen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Baksteen maar? Doe je nog netjes. Ik wil dat vaak doen met mijn bumper, zo in zijn oog
.
Sorry ik ben geen homoquote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een relatie met mijn crush.
Vraag haar uit dan?quote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een relatie met mijn crush.
Die voel je in de auto wel hoorquote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil de impact graag zelf voelen.
Je hebt gelijk, kleine correctie; ik wil graag de botsplinters er af zien springen en ze 4 uur later nog in mijn mouw aantreffen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die voel je in de auto wel hoor.
Klinkt goedquote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ik kan wel een piramidestructuur voor je opzetten. Jij recruteert mensen en dan doe ik de zaligmakingssessies. 50/50 van wat mensen geven voor mijn genezende gaven en de gave der totale rationaliteit
Nah und, wanneer gaat het passioneel edoch liefhebbend batsen plaatsvinden?quote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook lelijk.
[..]
Al gedaan jongen.
Dan haal je je voorraam er toch gewoon uitquote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, kleine correctie; ik wil graag de botsplinters er af zien springen en ze 4 uur later nog in mijn mouw aantreffen.
Dat is jouw mening en een aanname en daar heb jij geen bewijs voor en dan nog is beauty in the eye of the beholder dus .. zoo....quote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook lelijk.
[..]
Al gedaan jongen.
Durfde geen move te maken de eerste keer.quote:Op maandag 3 december 2012 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah und, wanneer gaat het passioneel edoch liefhebbend batsen plaatsvinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik heb zelf geen auto momenteel, en de enige auto waar ik op korte termijn over kan beschikken is een Landrover Defender. Voorruit of niet, die schuift er gewoon onderdoor hoor. Niks te zien dus. En de impact is voor de auto zelf ook maar behoorlijk "mwah"-voelbaarquote:Op maandag 3 december 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan haal je je voorraam er toch gewoon uit.
Dan jat je er 1 met die baksteen van je, probleem opgelostquote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen auto momenteel, en de enige auto waar ik op korte termijn over kan beschikken is een Landrover Defender. Voorruit of niet, die schuift er gewoon onderdoor hoor. Niks te zien dus. En de impact is voor de auto zelf ook maar behoorlijk "mwah"-voelbaar
quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durfde geen move te maken de eerste keer.
Tweede keer (nog) niet geweest. Heb haar uitgenodigd, maar ze kon die dag niet.Kaneel...verlegen en terughoudend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jonge en toch gewillige damesquote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou op pad dan. Wie ga je als eerste inpalmen?
Yeah, but that spoils the fuuhuuun, begrijp dat nou. Jeweets, die close-up van een gezicht dat in lamsgehakt veranderd, het bijbehorende gejammer en gerochel, dat soort details.quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan jat je er 1 met die baksteen van je, probleem opgelost.
Ja, ontzettend.quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kaneel...verlegen en terughoudend?
quote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jonge en toch gewillige dameswij hebben liefde en die liefde willen wij delen
Maar in de auto heb je meteen een snelle get-a-awayquote:Op maandag 3 december 2012 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeah, but that spoils the fuuhuuun, begrijp dat nou. Jeweets, die close-up van een gezicht dat in lamsgehakt veranderd, het bijbehorende gejammer en gerochel, dat soort details.
Ja 1 van mijn methodes tot genezing is handoplegging en ze onderdompelen in vloeibaar wit levenselixer. Werkt het beste bij jonge en gewillige dames, jij voelt helemaal aan hoe mijn genezing het best tot zijn recht komtquote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jonge en toch gewillige dameswij hebben liefde en die liefde willen wij delen
quote:
Ik heb al een baksteen, dus die auto regelen kan erna nog. After savouring the momentquote:Op maandag 3 december 2012 19:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar in de auto heb je meteen een snelle get-a-away![]()
.
De oudere dames tot circa middelbare leeftijd niet vergeten.quote:Op maandag 3 december 2012 19:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja 1 van mijn methodes tot genezing is handoplegging en ze onderdompelen in vloeibaar wit levenselixer. Werkt het beste bij jonge en gewillige dames, jij voelt helemaal aan hoe mijn genezing het best tot zijn recht komt
Ik heb een MIquote:Op maandag 3 december 2012 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeah, but that spoils the fuuhuuun, begrijp dat nou. Jeweets, die close-up van een gezicht dat in lamsgehakt veranderd, het bijbehorende gejammer en gerochel, dat soort details.
Ik zou wel eerst de auto regelenquote:Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb al een baksteen, dus die auto regelen kan erna nog. After savouring the moment
Ik ook. Een hele specifiekequote:
Ja je vult me nu al aan op manieren zoals ik hen niet eens zou vullen. Een goed team. Middelbare leeftijd en milfs moeten ook kunnen en zijn belangrijk om niet aangeklaagd te worden voor discriminatie.quote:Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De oudere dames tot circa middelbare leeftijd niet vergeten.zeer belangrijk voor het behoud van de groep
Dit is Malta he? Ik heb voor de politie komt nog de tijd om mijn imaginaire hond uit te laten en het EK luchtgitaar spelen te winnenquote:Op maandag 3 december 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou wel eerst de auto regelen.
Ow sorry, ik hou niet precies bij wie waar woontquote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Malta he? Ik heb voor de politie komt nog de tijd om mijn imaginaire hond uit te laten en het EK luchtgitaar spelen te winnen
Zekerquote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja je vult me nu al aan op manieren zoals ik hen niet eens zou vullen. Een goed team. Middelbare leeftijd en milfs moeten ook kunnen en zijn belangrijk om niet aangeklaagd te worden voor discriminatie.
Wil ik weten wie het onderwerp is van die specifieke MI..?quote:
Alleen ik, dus er komt maar 1 persoon op mijn meet voor het 25 tot 35 jaar topicquote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow sorry, ik hou niet precies bij wie waar woont.
Moeten we ons vooral richten op fok eerst of ook daarbuiten? Op fok kom ik beter tot mijn recht met mijn manipulatieve spelletjes. Zo kan ik zeggen in topics waar mensen extra kwetsbaar zijn dat ze misschien wel ziek zijn en door mijn gerafineerdheid zullen ze eerder geloven dat het ook zo is...quote:
Dat weet ik niet, dat kun je beter aan jezelf vragen. Kan niet in je hoofd kijken helaasquote:Op maandag 3 december 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil ik weten wie het onderwerp is van die specifieke MI..?
Kut voor jequote:Op maandag 3 december 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen ik, dus er komt maar 1 persoon op mijn meet voor het 25 tot 35 jaar topic
Hoe kan hij weten of hij het wil als hij niet weet wat het is?quote:Op maandag 3 december 2012 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat kun je beter aan jezelf vragen. Kan niet in je hoofd kijken helaas
Eigenlijk wil ik gewoon weten over wie je het hebt maar deed ik alsof ik eigenlijk niet nieuwsgierig ben. Wat ik wel ben.quote:Op maandag 3 december 2012 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat kun je beter aan jezelf vragen. Kan niet in je hoofd kijken helaas
Noem je me nou een hijquote:Op maandag 3 december 2012 20:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoe kan hij weten of hij het wil als hij niet weet wat het is?
Doe je dat ook met zwangerschappen bij scharrels?quote:Op maandag 3 december 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon weten over wie je het hebt maar deed ik alsof ik eigenlijk niet nieuwsgierig ben. Wat ik wel ben.
Ja totdat ik naaktfoto's heb gezien heb ik ook zo mijn aannames. Je hoeft je niet te bewijzen maar het kan best goed voor je zelf zijnquote:
Eerst hier op Fok! je moet ergens beginnenquote:Op maandag 3 december 2012 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moeten we ons vooral richten op fok eerst of ook daarbuiten? Op fok kom ik beter tot mijn recht met mijn manipulatieve spelletjes. Zo kan ik zeggen in topics waar mensen extra kwetsbaar zijn dat ze misschien wel ziek zijn en door mijn gerafineerdheid zullen ze eerder geloven dat het ook zo is...
Meer drank voor mij!quote:
Een eikeltje dat twee vriendinnen loopt te intimideren nadat 1 van hen hem had afgewezen. Ik krijg opeens een sms (WTF, hoe heeft die eikel mijn nummer verkregen?!?!) met de tekst dat het HIV hoeren zijn die het doen voor 25 euro. Bitch please, ik heb je een blauwtje zien lopen, ik stond er notabene naastquote:Op maandag 3 december 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon weten over wie je het hebt maar deed ik alsof ik eigenlijk niet nieuwsgierig ben. Wat ik wel ben.
Oke zoek jij het topic op over angsten en zelfverzonnen ziektes dan ga ik bezig met hypochondrie en haal ik wat topics uit mijn favo's om nog in te reagerenquote:Op maandag 3 december 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst hier op Fok! je moet ergens beginnen
quote:Op maandag 3 december 2012 20:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja totdat ik naaktfoto's heb gezien heb ik ook zo mijn aannames. Je hoeft je niet te bewijzen maar het kan best goed voor je zelf zijn
Watquote:Op maandag 3 december 2012 20:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Doe je dat ook met zwangerschappen bij scharrels?
En nogmaals, watquote:Op maandag 3 december 2012 20:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja totdat ik naaktfoto's heb gezien heb ik ook zo mijn aannames. Je hoeft je niet te bewijzen maar het kan best goed voor je zelf zijn
Dat zal ik doenquote:Op maandag 3 december 2012 20:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke zoek jij het topic op over angsten en zelfverzonnen ziektes dan ga ik bezig met hypochondrie en haal ik wat topics uit mijn favo's om nog in te reageren
Mannenquote:Op maandag 3 december 2012 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer drank voor mij!
[..]
Een eikeltje dat twee vriendinnen loopt te intimideren nadat 1 van hen hem had afgewezen. Ik krijg opeens een sms (WTF, hoe heeft die eikel mijn nummer verkregen?!?!) met de tekst dat het HIV hoeren zijn die het doen voor 25 euro. Bitch please, ik heb je een blauwtje zien lopen, ik stond er notabene naast
Hij heeft ambities, jeweetsquote:
Ja, in mijn ambities noem ik vrouwen ook altijd man tot het tegendeel bewezen isquote:
Wetende wat voor lekkere wijven jij als vriendinnen hebt is 25 euro geen geld.quote:Op maandag 3 december 2012 20:09 schreef Barbusse het volgende:
Een eikeltje dat twee vriendinnen loopt te intimideren nadat 1 van hen hem had afgewezen. Ik krijg opeens een sms (WTF, hoe heeft die eikel mijn nummer verkregen?!?!) met de tekst dat het HIV hoeren zijn die het doen voor 25 euro. Bitch please, ik heb je een blauwtje zien lopen, ik stond er notabene naast
Ligt eraanquote:Op maandag 3 december 2012 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wetende wat voor lekkere wijven jij als vriendinnen hebt is 25 euro geen geld.
Je weet de regel van online contact:quote:Op maandag 3 december 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in mijn ambities noem ik vrouwen ook altijd man tot het tegendeel bewezen is.
Dat je zegt dat je zwanger bent maar het dan eigenlijk niet bent maar het maar zeiquote:
Zo triest dat het eigenlijk weer grappig is, want nu heb ik ook ZIJN nummerquote:
Hehehehehehehe.quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als hij dezelfde definitie heeft als Mata dan is 25 nog teveel.
Ik denk dat je je mond maar moet houden. Je maakt jezelf belachelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat je zegt dat je zwanger bent maar het dan eigenlijk niet bent maar het maar zei
En het was een subtiele manier om subsignalen in je onderbewustzijn te planten om de kans te vergroten dat je het ook gaat doen. Ik zit nu op dit moment allemaal van dat soort signalen in je hoofd te zetten (dat je die foto's moet maken en plaatsen) en dat verhoogt de kans dat je dat doet (foto's maken en plaatsen).
Laatst vroeg een persoon hier naar de metro hier. En ik zei dat hij dat gewoon moest doen. Gewoon doen zei ik. En ze deed het.
In jouw geval gewoon doen dus, kan niet schaden. Ik zou die foto's maken en plaatsen.
Ik ben een soort van kleine Derren Brown
Nee, jij bent niet raar, denk ik. Hij is wel echt overtrokken aan het reageren, move on, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo triest dat het eigenlijk weer grappig is, want nu heb ik ook ZIJN nummerZal even bedenken wat ik ermee ga doen
![]()
Maar hoe triest ben je dan? Ik heb vaak genoeg een blauwtje gelopen, shit happens. Dan ga je toch niet lopen dreigen, posten voor haar huis en dit soort smsjes versturen? Das toch onevenredig veel moeite voor iemand die jou niet wilt? Of ben ik nu raar?
'Het heeft een gat en een hartslag'?quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
Koopje, maar onbetaalbaar voor sommigenquote:Op maandag 3 december 2012 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wetende wat voor lekkere wijven jij als vriendinnen hebt is 25 euro geen geld.
Ik ken Mata's vriendinnen nietquote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach vrouwen en humorquote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je je mond maar moet houden. Je maakt jezelf belachelijk.
Een gat en een hartslagquote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Het heeft een gat en een hartslag'?
Nee, Barb is iets verfijnder dan dat.
Ik vind je gewoon niet zo grappigquote:Op maandag 3 december 2012 20:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach vrouwen en humorJe kent Derren Brown niet?
Hartslag is optioneel.quote:
Ik ook niet. Ik heb wel eens foto's gezien en daar werd ik niet warm van.quote:Op maandag 3 december 2012 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koopje, maar onbetaalbaar voor sommigen
[..]
Ik ken Mata's vriendinnen niet
Ja omdat je die afleveringen niet kentquote:
Volgens mij vind jij zo'n beetje iedereen met tieten en een kut welquote:Op maandag 3 december 2012 20:18 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik moet idd zeggen, een aantal zijn wel erg![]()
Jammer dat de meesten of een relatie hebben of niet openstaan voor trio's en zulks
Mooie tetters ook? Anders hoeft het niet hoorquote:
Die heb ik gemist geloof ik dan. Enniehoes, niet een probleem. Zoveel mensen, zoveel smakenquote:Op maandag 3 december 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb wel eens foto's gezien en daar werd ik niet warm van.
Daar werd ik gister ook nog van beschuldigd. Door Peu notabene.quote:Op maandag 3 december 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij vind jij zo'n beetje iedereen met tieten en een kut wel. Of zo.
Nein. I have standards. Merci beaucoup.quote:Op maandag 3 december 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het resultaat van lang droogstaan gok ikquote:Op maandag 3 december 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAA, mijn drank!!!quote:Op maandag 3 december 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar werd ik gister ook nog van beschuldigd. Door Peu notabene.
Ja, maar ook in jouw geval klopt het welquote:Op maandag 3 december 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar werd ik gister ook nog van beschuldigd. Door Peu notabene.
Ja, toch welquote:Op maandag 3 december 2012 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nein. I have standards. Merci beaucoup.
Ik lees net je vorige reactie pasquote:Op maandag 3 december 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is het resultaat van lang droogstaan gok ik.
Dat zal het zijnquote:Op maandag 3 december 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is het resultaat van lang droogstaan gok ik.
quote:
Ik neem het nog es voor je op. Stank voor dank.quote:Op maandag 3 december 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar ook in jouw geval klopt het wel.
En bedankt kerelquote:
Ten eerste vroeg ik daar niet om, maar goed, dank nog, daarvoor.quote:Op maandag 3 december 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem het nog es voor je op. Stank voor dank.
Yw!quote:
Ja, die heb ik. Mag het? Kun je er mee leven? Kom je er overheen?quote:Op maandag 3 december 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ook in jouw geval klopt het wel.
[..]
Ja, toch wel.
[..]
Ik lees net je vorige reactie pas.
Jajaja, nou ja, ik grijp vooral iedere gelegenheid aan om hem af te zeiken.quote:Op maandag 3 december 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
Ten eerste vroeg ik daar niet om, maar goed, dank nog, daarvoor.
Niet zo over jezelf.quote:Op maandag 3 december 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
Ten tweede, het is niet lullig bedoeld. Je kan niet altijd een hoge standaard hebben, he
. Anders zou je mij niet leuk vinden.
Eigenlijk maakt het me allemaal helemaal niks uitquote:Op maandag 3 december 2012 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Mag het? Kun je er mee leven? Kom je er overheen?Of heb ik nu je wereldbeeld kapot gemaakt? In dat geval; een welgemeend sowwyyy
Terecht wel. In den beginne vond ik hem wel tof, maar mén, wat een zeiksnor en betweter. Nog erger dan ik ben en dat wil wat zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajaja, nou ja, ik grijp vooral iedere gelegenheid aan om hem af te zeiken.
[..]
Niet zo over jezelf.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Godver, krijg ik weer een sms van die klapjosti.
Check, daarbij heeft hij geen goeie tetten en een leuke kop om het te compenseren.quote:Op maandag 3 december 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
Terecht wel. In den beginne vond ik hem wel tof, maar mén, wat een zeiksnor en betweter. Nog erger dan ik ben en dat wil wat zeggen.
Nee, dat sowieso niet.quote:Op maandag 3 december 2012 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, daarbij heeft hij geen goeie tetten en een leuke kop om het te compenseren.
Dan zeg je ja.quote:Op maandag 3 december 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
En serieus, hij vraagt gewoon of ik heb meegedaan met de gangbang die ze had.
Ja zeggen en zien hoe hard hij huiltquote:Op maandag 3 december 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
Zeg dat je hem daar gezien hebtquote:Op maandag 3 december 2012 20:28 schreef Barbusse het volgende:
Dat soort types is meer geneigd om dat vervolgens tegen iedereen te gaan lopen vertellen. Of dat nou zo leuk is voor de dame in kwestie...quote:
Negeren. Bellen = aandacht, aandacht = goed.quote:Op maandag 3 december 2012 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik hem gewoon bellen om te zeggen dat hij op moet tiefen? Ik ben een beetje bang dat hij dan dat gedrag alleen maar naar hen richt. Ze zijn flatmates en kunnen goed voor zichzelf zorgen, maar toch...
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja zeggen en zien hoe hard hij huilt
Kan ik beter zeggen dat ik ze voor mezelf heb. Maar dan wordt hij weer moorddadig vrees ikquote:
Ga er niet op in. Het is jouw ruzie niet, houd je erbuiten.quote:Op maandag 3 december 2012 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik hem gewoon bellen om te zeggen dat hij op moet tiefen? Ik ben een beetje bang dat hij dan dat gedrag alleen maar naar hen richt. Ze zijn flatmates en kunnen goed voor zichzelf zorgen, maar toch...
Twee dames zelfs he? Zijn beste vriendinnen en flatmates. En dat A hem heeft afgewezen is ook de schuld van B natuurlijk. Dus ze moeten beide boeten, de sletten.quote:Op maandag 3 december 2012 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort types is meer geneigd om dat vervolgens tegen iedereen te gaan lopen vertellen. Of dat nou zo leuk is voor de dame in kwestie...
quote:Op maandag 3 december 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Negeren. Bellen = aandacht, aandacht = goed.
Jullie hebben gelijk. Ik ga alleen wel haar even bellen, aangezien zij het leidend voorwerp is in dezen. Dank.quote:Op maandag 3 december 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga er niet op in. Het is jouw ruzie niet, houd je erbuiten.
Het verandert de strekking van mijn stelling niet.quote:Op maandag 3 december 2012 20:32 schreef Barbusse het volgende:
Twee dames zelfs he? Zijn beste vriendinnen en flatmates. En dat A hem heeft afgewezen is ook de schuld van B natuurlijk. Dus ze moeten beide boeten, de sletten.
En wat moet zij met die informatie?quote:Op maandag 3 december 2012 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk. Ik ga alleen wel haar even bellen, aangezien zij het leidend voorwerp is in dezen. Dank.
Zal je een dm sturenquote:
Dat is het helemaal nietquote:
Meedoen is veel leuker dan meekijken.quote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kom hier meekijken. Want sinds ik serieus aan het daten ben, ben ik daar ook vrij onzeker over. En daar wil ik mijn nagelmeisjes niet steeds mee lastig vallen.
Dus hoi!
Kom jij van SHJN?quote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kom hier meekijken. Want sinds ik serieus aan het daten ben, ben ik daar ook vrij onzeker over. En daar wil ik mijn nagelmeisjes niet steeds mee lastig vallen.
Dus hoi!
Daarom post ik ook.quote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meedoen is veel leuker dan meekijken.
quote:
Fetisjist meldt zich?quote:
Post es wat meer over je dates dan.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dus hoi!
Altijd die kunstwerken op de nageltjes lakken, prachtig vind ik dat!quote:
Korte versie is dat ik hem ontmoet heb op een huisfeest, eerst via facebook gekletst, toen whatsapp, toen afgesproken. Tussen eerste en tweede date in zat iets langer, sinds tweede date zien we elkaar tot nu toe wekelijks. Maar ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, en ben vroeger al wel veel mensen kwijt geraakt. Dus ik merk dat ik veel bevestiging nodig heb, maar wil er niet om vragen omdat ik dingen niet wil forceren.quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post es wat meer over je dates dan.
Oh, zulke kunstwerken zijn het op het moment niet bij mij hoor, haha.quote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd die kunstwerken op de nageltjes lakken, prachtig vind ik dat!
Neemt 'ie initiatief om contact met je op te nemen, bij je te zijn, je te zien, je te spreken?quote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Korte versie is dat ik hem ontmoet heb op een huisfeest, eerst via facebook gekletst, toen whatsapp, toen afgesproken. Tussen eerste en tweede date in zat iets langer, sinds tweede date zien we elkaar tot nu toe wekelijks. Maar ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad, en ben vroeger al wel veel mensen kwijt geraakt. Dus ik merk dat ik veel bevestiging nodig heb, maar wil er niet om vragen omdat ik dingen niet wil forceren.
Net als hier, maar dan zonder kerels.quote:
OwwwKAYYYquote:
Jamaar sorry, ik ga mijn nagels niet showen hoorquote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar wel een gezellige kliek waarin nieuwe mensen ook altijd welkom zijn.
uhhu..quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar wel een gezellige kliek waarin nieuwe mensen ook altijd welkom zijn.
Nouja, naar mijn idee de laatste paar dagen iets minder. Maar heb hem woensdag voor het laatst gezien en die avond heeft ie nog gewhatsappt, en donderdagavond ook nog. Dus ik stel me waarschijnlijk aan.quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neemt 'ie initiatief om contact met je op te nemen, bij je te zijn, je te zien, je te spreken?
De vraag is, wat ga je dan wél showen?quote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef Barbusse het volgende:
Jamaar sorry, ik ga mijn nagels niet showen hoor
You know me, I'm the brooding type.quote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is, wat ga je dan wél showen?
Zolang je er maar niet rechtstreeks naar gaat vragen. Dat is doorgaans een recept voor mislukking. Als hij geïnteresseerd is, neemt hij zelf contact op of hij gaat in op jouw uitnodigingen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nouja, naar mijn idee de laatste paar dagen iets minder. Maar heb hem woensdag voor het laatst gezien en die avond heeft ie nog gewhatsappt, en donderdagavond ook nog. Dus ik stel me waarschijnlijk aan.De eerste dates nam hij altijd initatief, de laatste heb ik meer initatief genomen omdat ik hem gewoon graag weer wou zien. Dus ben nu een beetje aan het afwachten of hij weer initiatief neemt voor de volgende date.
Wanneer gaan we weer es tieten uitruilen?quote:
Drat, daar is het wel tijd voor he?quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer es tieten uitruilen?
Ik was wel heeeeel duidelijk aan het hinten.quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet rechtstreeks naar gaat vragen. Dat is doorgaans een recept voor mislukking. Als hij geïnteresseerd is, neemt hij zelf contact op of hij gaat in op jouw uitnodigingen.
Check, je moet iets om warmte te krijgen in deze koude periode. (jaja, niet op Malta)quote:
Hou die gedachte vast.quote:
Meh meh meh. Als ik nu warmte had, zou ik nu niet hier posten.quote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, je moet iets om warmte te krijgen in deze koude periode. (jaja, niet op Malta)
quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast.Dan ga je het niet verknallen door uit onzekerheid onnodige vragen te gaan stellen.
That's a lovely dress! Think I can talk you out of it?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That's a lovely dress! Think I can talk you out of it?
Wat dacht je van 'vieren we eerste kerstdag met jouw of met mijn familie?'quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zwager zei dat wanneer ik hem weer zie ik wel zou kunnen vragen "joh, als ik mensen over jou vertel, moet ik het dan hebben over mijn date of mijn vriendje". Maar dan ben ik toch weer bang dat het te snel is voor zo'n vraag.
Nooit te beroerd om quotes uit de context te halen en tegen je te gebruiken.quote:Op maandag 3 december 2012 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Toch fijn ook dat jullie precies dat stukje quoten.
We zitten op Fok! he, al die onzekere trekjes als trillende onderlip, grote bek, en haantjesgedrag zijn onnodig.quote:Op maandag 3 december 2012 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Toch fijn ook dat jullie precies dat stukje quoten.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'vieren we eerste kerstdag met jouw of met mijn familie?'
Haaaaaa. Nooit. Familie ontmoeten is nog 3 stappen te ver.quote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'vieren we eerste kerstdag met jouw of met mijn familie?'
Drie stappen = drie weken. Dan red je dus precies voor de kerst.quote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haaaaaa. Nooit. Familie ontmoeten is nog 3 stappen te ver.
Wayyyyyyyyyyy too much!quote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar die vraag is dus ook nog too much, gok ik dan?
De vraag is of je date erbij is of niet tijdens het gourmetten.quote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en daarnaast, eerste kerstdag ben ik bij mijn familie. Dat is al geen vraag meer.
Jullie staan nu in mijn AT. Komt vast goed.quote:Op maandag 3 december 2012 22:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet weg, net nu het gezellig gaat worden![]()
Oh, en albinodinges, jij bent gezellig. Komt vaker
quote:Op maandag 3 december 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie stappen = drie weken. Dan red je dus precies voor de kerst.
[..]
Wayyyyyyyyyyy too much!
[..]
De vraag is of je date erbij is of niet tijdens het gourmetten.
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Ja dat dacht ik dus al. Maar ik wil zo graag weten wat hij van me vindt.
Die onzekerheid dus. Ben veel mensen kwijt geraakt en merk dat ik ergens toch terughoudend blijf omdat ik er niet op durf te vertrouwen dat hij terug komt.quote:
Mensen kwijtgeraakt als in vrienden of als in (potentiële) relaties?quote:Op maandag 3 december 2012 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die onzekerheid dus. Ben veel mensen kwijt geraakt en merk dat ik ergens toch terughoudend blijf omdat ik er niet op durf te vertrouwen dat hij terug komt.
Maar daar moet ik natuurlijk helemaal niet zijn probleem van maken.
Beetje van beide. Maar de vrienden hebben meer indruk gemaakt want dat was langduriger en onverwachter.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen kwijtgeraakt als in vrienden of als in (potentiële) relaties?
Hoe komt het dat het voor jou zo onverwacht was?quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Beetje van beide. Maar de vrienden hebben meer indruk gemaakt want dat was langduriger en onverwachter.
Toen? Was middelbare schooltijd. Ik zat in een vriendengroep van 2 jongens en (nog) een meisje. Vlak voor de zomervakantie zeiden die 2 jongens opeens dat ze mij niet meer aardig vonden en haar nog wel. Na de zomervakantie zei de vriendin dat we geen vriendinnen meer konden zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het voor jou zo onverwacht was?
Niet leuk om mee te maken zo'n ervaring nee.quote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Toen? Was middelbare schooltijd. Ik zat in een vriendengroep van 2 jongens en (nog) een meisje. Vlak voor de zomervakantie zeiden die 2 jongens opeens dat ze mij niet meer aardig vonden en haar nog wel. Na de zomervakantie zei de vriendin dat we geen vriendinnen meer konden zijn.
Vooral die laatste zag ik op zich wel aankomen, maar kon/wou het niet geloven. Achteraf bleek het te komen door haar mentale staat, maarja.
Qua vriendschap met die jongens, het is ook te lang geleden om nog goed te weten of ik het aan zag komen of niet. Maar het heeft veel indruk gemaakt dat ik binnen één zomervakantie van een vriendengroep van 4 terugging naar alleen ik.
^^ is al bezet dus zijn DM's en PM's kun je negeren Albino.quote:
Pffff, dan backspace ik 'm wel. Jammer, heel veel beter geschreven DM's zul je in je levensdagen niet lezen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef AirwiN het volgende:
^^ is al bezet dus zijn DM's en PM's kun je negeren Albino.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
^^ is al bezet dus zijn DM's en PM's kun je negeren Albino.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Pffff, dan backspace ik 'm wel. Jammer, heel veel beter geschreven DM's zul je in je levensdagen niet lezen.
Kun je nagaan wat AirwiN je hier ontzegt.quote:Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb toch al best wat mooie DM's mogen ontvangen hoor.
Weinig, die andere mooie DM's waar ze het over hebt die komen van mij.quote:
Oh gelukkig, ben blij dat ze gelijk wat aandacht krijgt.quote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig, die andere mooie DM's waar ze het over hebt die komen van mij.
Nee precies.quote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet leuk om mee te maken zo'n ervaring nee.
Bang dat hij je inruilt voor een nog leuker exemplaar?quote:
Mensen komen en gaan. Daar doe je weinig aan. Je bepaalt in hoge mate zelf hoe je daar je leven door laat beïnvloeden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nee precies.
En ook mensen die dichtbij staan verloren doordat ze overleden zijn, dus ja. Ik ben daar een beetje in getraumatiseerd volgens mij.
Momentjequote:Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toch al best wat mooie DM's mogen ontvangen hoor.
Klopt. Als het eenmaal gebeurt kan ik er, ironisch genoeg, prima mee omgaan. Maar de angst om kwijt te raken moet ik af en toe echt bewust wegpraten.quote:Op maandag 3 december 2012 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen komen en gaan. Daar doe je weinig aan. Je bepaalt in hoge mate zelf hoe je daar je leven door laat beïnvloeden.
Faalangst heet dat.quote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Momentje
Nee wacht, dan word het te gek. Ik dm al genoeg
Je word afgefakkelt, toegetakelt en misbruikt in Murdera 's kelder.quote:Op maandag 3 december 2012 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ik ben nieuw hier. Hoe staan jullie tegenover correcties in grammatica?
quote:Op maandag 3 december 2012 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Positief.quote:Op maandag 3 december 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In jouw termen wel, in mijn termen heet het werkverdeling.
Ik ben de leukste. In ieder geval zit hij nog even in die waan, daarover maak ik me geen zorgen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bang dat hij je inruilt voor een nog leuker exemplaar?
quote:Op maandag 3 december 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wordt afgefakkelt, toegetakelt en misbruikt in Murdera 's kelder.
Het is leugenaar in plaats van liegenaar.quote:Op maandag 3 december 2012 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laat je die andere t's nu gewoon staan voor de anderen?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is leugenaar in plaats van liegenaar.
Je mag mijn schoolwerk op elk moment doorlezen en controleren. Voor de rest heb ik skitta.quote:Op maandag 3 december 2012 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Daar ben ik dan weer blij om.quote:Op maandag 3 december 2012 22:44 schreef twi het volgende:
Oh, en dan corrigeer ik de d's nog niet bij afgefakkeld etc.
Oh, in de waan? Ben je niet de leukste dan?quote:Op maandag 3 december 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben de leukste. In ieder geval zit hij nog even in die waan, daarover maak ik me geen zorgen.
Het is er wel het tijdstip van de dag voor.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, in de waan? Ben je niet de leukste dan?
Lekker zo met de rode stift erdoorheen krassen, daar houd ik van.quote:Op maandag 3 december 2012 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag mijn schoolwerk op elk moment doorlezen en controleren. Voor de rest heb ik skitta.
Vrouwen zijn net als banen; er is altijd een betere te vinden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:45 schreef twi het volgende:
Oh, in de waan? Ben je niet de leukste dan?
Mijn vorige stiefvader deed dat altijd, ook ongevraagd.quote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo met de rode stift erdoorheen krassen, daar houd ik van.
Haha, daar leer je van. Niet meer rond laten slingerenquote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vorige stiefvader deed dat altijd, ook ongevraagd.als ik het al geprint had om de volgende dag mee te nemen. Erg fijn.
Dus ik zou zomaar jouw stiefvader kunnen zijn, nu vind ik het eng.quote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vorige stiefvader deed dat altijd, ook ongevraagd.als ik het al geprint had om de volgende dag mee te nemen. Erg fijn.
Jij zit erbovenop, dan heeft het geen zin meer ...quote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik corrigeer mezelf dus ook. Gelijke monniken, gelijke kappen!
Dat ten eerste... Maar mensen die pretenderen het verschil tussen moord, doodslag en zware mishandeling met de dood tot gevolg te kennen, daar vervolgens geen blijk van geven en gaan schreeuwen dat het strafrecht in NL strenger moet, bleeeeeeh, moe word je ervanquote:Op maandag 3 december 2012 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is er wel het tijdstip van de dag voor.
Ik zal het lijstje eens bij gaan houden, dat heb ik nooit gedaan.quote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar jouw lijstje.
Deel dan in elk geval degene die nu in je hoofd zit.quote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ik zal het lijstje eens bij gaan houden, dat heb ik nooit gedaan.
De bedoeling is goed, de timing is wel zwaar baggerquote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
En de resultaten overigens ook. Als belg was zijn frans naar eigen zeggen foutloos. Mijn docent was het daar niet mee eens.quote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bedoeling is goed, de timing is wel zwaar bagger.
Allee zennequote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En de resultaten overigens ook. Als belg was zijn frans naar eigen zeggen foutloos. Mijn docent was het daar niet mee eens.
Dat is iemand van een ander forumquote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Deel dan in elk geval degene die nu in je hoofd zit.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En de resultaten overigens ook. Als belg was zijn frans naar eigen zeggen foutloos. Mijn docent was het daar niet mee eens.
Daar staat iedereen op behalve Myra.quote:Op maandag 3 december 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar jouw lijstje, twi.
Ik maak twi ook wel flink moe hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar staat iedereen op behalve Myra.
Ik durf het te betwijfelen, daarom de vraagquote:Op maandag 3 december 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar staat iedereen op behalve Myra.
Nee. Hup, je nest in.quote:Op maandag 3 december 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik vannacht ga doorhalen en morgen op tijd naar bed ga. Is dat verstandig?
Ik kan nu echt niet slapen. Echt niet. Totaal niet moe.quote:
Nou, dan niet je nest in. Hup, koffiezetten.quote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan nu echt niet slapen. Echt niet. Totaal niet moe.
Ik lust geen koffiequote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan niet je nest in. Hup, koffiezetten.
Ik lust geen theequote:
En dan vinden jullie vrouwen het zo gek dat wij mannen geen flikker meer voor jullie willen doen.quote:
Ging jij voor mij koffiezetten danquote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
En dan vinden jullie vrouwen het zo gek dat wij mannen geen flikker meer voor jullie willen doen.
Ik waardeer je wel hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
En dan vinden jullie vrouwen het zo gek dat wij mannen geen flikker meer voor jullie willen doen.
Ach, dat komt nog wel als jullie wat langer gas en elektriciteit gewend zijn daar in Enschede. Hoe normaler het wordt, hoe vaker je iets gebruikt.quote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
Ik lust geen thee. Ik lust geen enkele warme drank
. Op warme chocomel na en dat is op.
Ik zou zo voor je naar het Nespresso-apparaat zijn gelopen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
Ging jij voor mij koffiezetten dan? Nee, he.
En nooit meer ontbijtjes op bed maakt, het raam 's ochtends dicht doet zodat ik niet onder mijn deken uit hoef als het nog koud is, lekkere dingetjes meeneemt tijdens het boodschappen doen of drinken gaat pakken.quote:Op maandag 3 december 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk bang dat ik je nooit meer op kom halen.
Dat bleek niet uit je 'hup, koffiezetten'quote:Op maandag 3 december 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat komt nog wel als jullie wat langer gas en elektriciteit gewend zijn daar in Enschede. Hoe normaler het wordt, hoe vaker je iets gebruikt.
[..]
Ik zou zo voor je naar het Nespresso-apparaat zijn gelopen.
Ohja, ik heb best wel een slecht kortetermijngeheugen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bleek niet uit je 'hup, koffiezetten'.
Wat een diepzinnige boodschap voor het slapen gaan. Waarop was het een reactie? Want ik snap er niet veel van.quote:Op maandag 3 december 2012 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. In theorie is het altijd zo leuk als je allebei ook een eigen leven hebt. In de praktijk vind ik er niks aan.
Maarja, tijd voor bed nu. Daag mensen!
I see what you did therequote:Op maandag 3 december 2012 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak twi ook wel flink moe hoor.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een diepzinnige boodschap voor het slapen gaan. Waarop was het een reactie? Want ik snap er niet veel van.
Ik moest even denken maar je bedoeld hardlopen, netjesquote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Muhahaha
Ik heb pijnmijn tijd met 1 min verbeterd
maar wel kramp nu
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest even denken maar je bedoeld hardlopen, netjes![]()
kerel.quote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom denk ik aan menstruatiebloed
Oja, mur zegt het![]()
quote:
Of te koud begonnen met hardlopen?quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]... mijn ademhaling al veel beter onder controle en ik ren nu al veel meer dan eerst.... ik denk alleen dat ik mijn loopspul wel mag upgraden.... ik vond het een beetje koud en misschien daarom kramp gekregen
Goed geroken, doorbraakbloeding hier, jeejquote:
En ik goedgegokt, bedankt hequote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed geroken, doorbraakbloeding hier, jeej.
Ik gok van welquote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of te koud begonnen met hardlopen?.
Technisch gezien niet. Maar ik laat je wel in je waanquote:
Oei, dat werkt niet echtquote:Op maandag 3 december 2012 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik gok van wel
ik had zoiets ik heb al lopen rennen in huis dus ik ben wel klaar voor het echte werk
Lul niet, lees mijn reactie danquote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Technisch gezien niet. Maar ik laat je wel in je waan.
Je bent welkomquote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
Mur, hoe is het met je nieuwe huisje. Ingericht en alles al?
Dat ging anders nog prima tot deze loop.... ik was al wat laat, maar wilde lopen voordat ik weg zou gaan.... ik bedoel het is niet dat ik rond 23:00 nog ga hardlopenquote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Oei, dat werkt niet echt. Je moet wel alle spieren even warmmaken voordat je gaat
.
Dan weet ik niet precies waar het vandaan komtquote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ging anders nog prima tot deze loop.... ik was al wat laat, maar wilde lopen voordat ik weg zou gaan.... ik bedoel het is niet dat ik rond 23:00 nog ga hardlopen
Jij zei menstruatie toch?quote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oei, dat werkt niet echt. Je moet wel alle spieren even warmmaken voordat je gaat
.
[..]
Lul niet, lees mijn reactie dan.
Het was mijn eerste ingeving na zijn post.
Goed plan! Trusten!!quote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
Dan weet ik niet precies waar het vandaan komt.
Ik ga slapen, trusten allemaal
Het enige dat ze gemeen hebben is bloed en irritant zijnquote:Op maandag 3 december 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, dat linkt wel aan elkaar toch??
Jij bent het toch nooit?quote:Op maandag 3 december 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige dat ze gemeen hebben is bloed en irritant zijn.
Ongesteld niet. Doorbraakbloedingen heb ik soms wel. Nu dusquote:
Ow dat is verschillend dan? Weet ik veelquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ongesteld niet. Doorbraakbloedingen heb ik soms wel. Nu dus.
Maakt niet uit. Pilsliksters worden niet ongesteld, al denkt het gros van wel. Ach ja, maakt ook niet uit verder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat is verschillend dan? Weet ik veel
Laat er een knoop in leggenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Pilsliksters worden niet ongesteld, al denkt het gros van wel. Ach ja, maakt ook niet uit verder.
Ik heb het liefst geen van beide.
Gewoon baarmoeder eruit. Je wilt toch geen kids!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Pilsliksters worden niet ongesteld, al denkt het gros van wel. Ach ja, maakt ook niet uit verder.
Ik heb het liefst geen van beide.
Goed plan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |