Hahaquote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef Goodbye het volgende:
Wat een verschrikkelijk plaatje in de OP.
Ja, lach jij maar!quote:
Is je B stuk?quote:
haha neee dit is Pam, dan is het Bam! Van het liedje .. even zoeken.quote:
Vriendje of leuke man?quote:Op maandag 3 december 2012 20:22 schreef Perruche het volgende:
Jezus wat is het saai alleen thuis met allemaal falende planningen zonder vriendje of vriendin of leuke man. Bweh!
indeed!quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Deze heb ik trouwens gisteren gekocht. Hij is moooi
[ afbeelding ]
Oe jaaa mooi!quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryyyyy zondag goedmaken??quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef Nallie het volgende:
Sjonge Perr, we zaten hier nog op je te wachten met thee en cake
Ik kan volgens mij niet zondag... En dan is de cake niet meer lekkerquote:
Ja!!quote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef Nallie het volgende:
Ik kan volgens mij niet zondag... En dan is de cake niet meer lekker
Als k mijn fiets had gehad was ik langs gekomenquote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij niet zondag... En dan is de cake niet meer lekker![]()
Was je sinterklaas wel leuk?
Had Sint drank bij zichquote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als k mijn fiets had gehad was ik langs gekomen
Ladiedaaquote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Had Sint drank bij zich?
Maandag gaan we al eten, weet je nog
Prachtigquote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Wut happened?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:11 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Wat heb ik bizar gedroomd en slecht geslapen zeg![]()
Gelukkig maar 2 afspraken vandaag en de rest thuiswerken!
Naar een afdeling van je bank met je paspoort, kan je geld ophalen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef the85mc het volgende:
pinpas kwijt en natuurlijk geen cash is huis. Ideaal..
Ah das wel handig inderdaad. Wordt anders lastig met boodschappen doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Naar een afdeling van je bank met je paspoort, kan je geld ophalen.
/ervaringsdeskkundige.
Klinkt als een goeie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Vanmorgen kennismakingsgesprek met mijn nieuwe huisarts.
"Hier heb je een folder, daar staat vrijwel alles in. Had je verder nog specifieke vragen?"![]()
Ik heb tegenwoordig 2 pinpassen van m'n eigen rekening, 1 van vriendje, en 2 creditcards. Bam! Een ezel stoot zich geen 2 keer enzo. Maar nog steeds nooit cash op zakquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ah das wel handig inderdaad. Wordt anders lastig met boodschappen doen.
Heb wel een andere bankrekening, maar daar staat bijna niks op. Weet ook niet of ik daarmee rood kan staan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 2 pinpassen van m'n eigen rekening, 1 van vriendje, en 2 creditcards. Bam! Een ezel stoot zich geen 2 keer enzo. Maar nog steeds nooit cash op zak.
Doe je dat gewoon zo vaak mogelijk tot die tijd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, ik heb het koud. Zou het liefst op de bank onder een dekentje cocoonen totdat het kerst is...
Helaas.
Zelfde hier (behalve dat vriendje)quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 2 pinpassen van m'n eigen rekening, 1 van vriendje, en 2 creditcards. Bam! Een ezel stoot zich geen 2 keer enzo. Maar nog steeds nooit cash op zak.
vanavond mag ik weer op de bank. Nu weer werken...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb echt altijd contanten op zak!
[..]
Doe je dat gewoon zo vaak mogelijk tot die tijd.
Gewoon jezelf omringen met leuke dingen wanneer het kan en de dingen die je negatief beïnvloeden proberen te mijden.
Nou, volgens mij is hij wel kundig. Had Saar ook bij me, en die werd wel meteen even -goed- gecheckt. Maar normaal heb je -blijkbaar- sowieso een kennismakingsgesprek. Dus als ik Saar niet bij me had gehad, had ik 50 minuten gewacht voor een gesprek van ongeveer 1-2 minutenquote:
En hoe gaat het met jou?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is hij wel kundig. Had Saar ook bij me, en die werd wel meteen even -goed- gecheckt. Maar normaal heb je -blijkbaar- sowieso een kennismakingsgesprek. Dus als ik Saar niet bij me had gehad, had ik 50 minuten gewacht voor een gesprek van ongeveer 1-2 minuten![]()
Is dat om je CU dat je sowieso een kennismakingsgesprek hebt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is hij wel kundig. Had Saar ook bij me, en die werd wel meteen even -goed- gecheckt. Maar normaal heb je -blijkbaar- sowieso een kennismakingsgesprek. Dus als ik Saar niet bij me had gehad, had ik 50 minuten gewacht voor een gesprek van ongeveer 1-2 minuten![]()
Yes bestaat al! Contactloos betalen komt er ook aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb eigenlijk ook bijna nooit meer cash geld bij me![]()
Vraag me af hoelang het nog duurt voor je met je telefoon kan betalenOCR code scannen, bevestigen en klaar ben je...ofzo
![]()
Nee, mijn exvriendin heeft een nieuwe vriendin en die exvriend heeft een nieuwe vriendin.quote:
Eerlijke mensenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef the85mc het volgende:
WHohoo! Bankpas gevonden! Iemand heeft em ingeleverd!
Hahaha lekker bezig. Ik ben ook een chaoot af en toe. Raak bankpassen bij de vleet kwijt en ook paspoorten zijn in mijn omgeving niet veilig..quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Eerlijke mensen![]()
Ik had een keer mijn creditcard kwijtgeraakt... in een ver buitenland. Helemaal in de stress want mijn pinpas werkte daar niet (haha). Dus ik kon niets betalen. Dus ik bellen met die noodlijn, laten blokkeren, nieuwe opsturen en de pincode naar m'n moeder die hem zou doorbellen. Alles goed weer na 2 weken.
Ga ik 3 maanden later weg uit dat land, til ik mijn laptop op om in te pakken, ligt die stomme creditcard daar
Haha, oeps!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Eerlijke mensen![]()
Ik had een keer mijn creditcard kwijtgeraakt... in een ver buitenland. Helemaal in de stress want mijn pinpas werkte daar niet (haha). Dus ik kon niets betalen. Dus ik bellen met die noodlijn, laten blokkeren, nieuwe opsturen en de pincode naar m'n moeder die hem zou doorbellen. Alles goed weer na 2 weken.
Ga ik 3 maanden later weg uit dat land, til ik mijn laptop op om in te pakken, ligt die stomme creditcard daar
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had ook die quinoa appelcake gemaakt en krijg net een berichtje dat "de cake met vogelzaad" minder in de smaak valt dan de Oreo cookie brownies.
Ik had ook die quinoa appelcake gemaakt en krijg net een berichtje dat "de cake met vogelzaad" minder in de smaak valt dan de Oreo cookie brownies.
Wie anders?!quote:
hij is geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wie anders?!
Hoe kun je zo'n vent nou niet leuk vinden?!
Ik mag het gezond woord ook niet gebruiken in combinatie met eten, alleen maar het lekker woord. Gelukkig is groente ontzettend lekker.
Yes dat zeg ik! Contactloos betalenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:40 schreef V1z0R het volgende:
Ehm, volgens mij gingen ING en ABN met NFC chips op de pinpas werken.
Misschien had ik de quinoa wat langer moeten weken of moeten voorkoken. De quinoa was namelijk nog gewoon herkenbaar. Ik vind dat overigens geen bezwaar, geeft wat crunch aan de cake.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
Henk, ik ga spontaan twijfelen aan je bak-capaciteiten want hij was juist echt superlekker! Vooral met een laag kokosboter erop
Volgende keer die ik er nog een opgeklopt eiwit ofzo doorheen voor ietsie meer luchtigheid.
Echt? Ik had er wel een beetje extra boter & suiker ingedaan (quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:22 schreef Nallie het volgende:
Ik vind m ook heerlijk! Maar de mensen met wie ik m gedeeld heb, vinden m wel 'gezond' smakenEn ik zei niet eens dat er vogelzaad in zat
Nee !quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh toe nou Uniek.
Doe gewoon eens een lijstje. Voor de lol. Gewoon om ons te kunnen verwonderen waar je het allemaal laat.
De verblijfplaats van het dier bevindt zich tweehonderd meter van de tempel van Tongmjong.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Noord-Korea___.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Ik heb de oorzaak van mijn niet meer passende jassen en broeken gevonden. Potverdriedubbeltjes zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Ik heb de oorzaak van mijn niet meer passende jassen en broeken gevonden. Potverdriedubbeltjes zeg.
WAAAAAT!! Leuk! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat leuk! Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
You stepped over to the dark sidethere is room for you on that side as wellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
You stepped over to the dark sideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Thnx
Ik beloof plechtig geen foto's van een kwijlend kind te posten. k?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Deal. hoogstens van die afgrijselijk vervormde photoshops zoals die van coco op facebookquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]! Thnx
Ik beloof plechtig geen foto's van een kwijlend kind te posten. k?
NEE!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik lees het al xm, hoogste tijd om weer eens goed de broekriem aan te trekken.
Maar wel gefeliciteerd natuurlijk!
Een feutengolf, wie is de volgende?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:05 schreef AnneX het volgende:
Jammer dat het een teleurstelling was, @Babette![]()
Hier staat af te koelen http://makkelijkemaaltijd(...)n/groentekaasbaklava
En de dadels : its a firstén 10 min in de koeken?pan, zoals Piet zei.
Blanke amandelen gevist uit doosje mixed noten en restant geitenkaas gebruikt
om te vullen.
Ben benieuwd.
Vanavond met de ouwchis proeven
HOest Mootje?quote:
Lurker alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh, wat enorm leuk!!! Gefeliciteeerd![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Niet zo heel fijn op 't moment, studietechnisch, beetje overal en nergens met ideeën en heb nog steeds geen concreet onderzoeksplan en m'n begeleiders zeggen allebei het tegenovergesteldquote:
Thnx beebquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lurker alert
Ooooh, wat enorm leuk!!! Gefeliciteeerd![]()
Jeu, wat een verrassing.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donderdag 15 wekenHoewel ik vandaag heb vernomen dat mijn baarmoeder al de size van 20-22 weken heeft aangenomen. Jippie
.
t hoeft niet in een keer perfect he, en ook niet in een keer af! Probeer lekker nog een tijd in deze fase te blijven hangen, dat kan erg goed voor het eindresultaat zijn! Veel lezen, veel denken, wel opschrijven wat je leest, maar het met een zo'n open mogelijke mind lezen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo heel fijn op 't moment, studietechnisch, beetje overal en nergens met ideeën en heb nog steeds geen concreet onderzoeksplan en m'n begeleiders zeggen allebei het tegenovergesteldMaar verder wel goed
![]()
Jij? Nog lekker gerend?
Jij ook gefeliciteerd!quote:
Ja, ik ook. Maar ook weer nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens erg benieuwd wat je lijf gaat doen![]()
Tis toch wel van jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Was de "raak" sessie een leuke?quote:
Kon minder ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Was de "raak" sessie een leuke?
Nee, klopt, maar het is nog zo lastig nu ik van onderwerp geschoven ben en de ene begeleider heel enthousiast over het aspect is waar ik óók heel enthousiast over ben en mijn tweede, waarmee ik net gesproken heb, dat weer een beetje onderuit geschoffeld heeft. Ik had al een aardig framework bedacht van grove richtingen/hoofdstukken, maar begeleider twee heeft me helemaal in de war gebracht en nu kan ik wel huilen want ik heb nog maar 40 wekenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
t hoeft niet in een keer perfect he, en ook niet in een keer af! Probeer lekker nog een tijd in deze fase te blijven hangen, dat kan erg goed voor het eindresultaat zijn! Veel lezen, veel denken, wel opschrijven wat je leest, maar het met een zo'n open mogelijke mind lezen!
XM zegt van wel. Het heeft hersens volgens de echo, ik twijfel.quote:
Hm. zat ze toen niet net in Finland?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
XM zegt van wel. Het heeft hersens volgens de echo, ik twijfel.
Oh jee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
XM zegt van wel. Het heeft hersens volgens de echo, ik twijfel.
TOPquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ook weer niet.
Vooralsnog is het mn baarmoeder aan het supersizen.
Ehhh, volgens mij was ik gewoon de Bob toen! Toen wist ik het nog niet. Maar bij de songfestibal-meet heb ik wel gedronken, toen was ik het ook al, maar was ik ook nog niet in de wetenschap. Oh wellquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:26 schreef Goodbye het volgende:
XM, wat tof, gefeliciteerd beiden!Zat je daarom aan het fris toen in september bij Henk?
![]()
je begeleiders zijn ook maar mensen he! Die weten ook niet alles, en die hoef je ook niet altijd te plezieren. Het is jouw paper, jouw onderzoek. En 40 weken is nog heeeeeeel erg lang. Komt vast goed!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar het is nog zo lastig nu ik van onderwerp geschoven ben en de ene begeleider heel enthousiast over het aspect is waar ik óók heel enthousiast over ben en mijn tweede, waarmee ik net gesproken heb, dat weer een beetje onderuit geschoffeld heeft. Ik had al een aardig framework bedacht van grove richtingen/hoofdstukken, maar begeleider twee heeft me helemaal in de war gebracht en nu kan ik wel huilen want ik heb nog maar 40 wekennou ja, ik weet dat ik wel een echt product neer kan zetten binnen dat tijdsbestek, maar ik wil me zo graag echt nuttig voelen en ook m'n begeleiders laten zien dat ik echt wel toffe ideeën heb. Voelt nu een beetje nutteloos
Lesgeven gaat wel steeds beter, da's tofGisteren meer lecture-achtige toelichting gegeven op 'hoe essays te schrijven' en dat ging echt super! Lijkt me wel wat, later als ik groot ben. Dus eerst de master maar 's overleven.
Ja joh. Je kan een kind krijgen in die tijd!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je begeleiders zijn ook maar mensen he! Die weten ook niet alles, en die hoef je ook niet altijd te plezieren. Het is jouw paper, jouw onderzoek. En 40 weken is nog heeeeeeel erg lang. Komt vast goed!
Mensquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja joh. Je kan een kind krijgen in die tijd!
moet je eens zien hoe lang het duurt voordat XM dat kind eruit poept. Is het al wat te zien, XM? Doe eens een foto?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja joh. Je kan een kind krijgen in die tijd!
Oh, dat wel! En ik neem ze ook niets kwalijk: ze zijn geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je begeleiders zijn ook maar mensen he! Die weten ook niet alles, en die hoef je ook niet altijd te plezieren. Het is jouw paper, jouw onderzoek. En 40 weken is nog heeeeeeel erg lang. Komt vast goed!
spoiler vorige pagina! :pquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
moet je eens zien hoe lang het duurt voordat XM dat kind eruit poept. Is het al wat te zien, XM? Doe eens een foto?
Denk niet dat dat zo erg isquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehhh, volgens mij was ik gewoon de Bob toen! Toen wist ik het nog niet. Maar bij de songfestibal-meet heb ik wel gedronken, toen was ik het ook al, maar was ik ook nog niet in de wetenschap. Oh well.
Oh, dan ga ik gewooon hardnekkig een knalroze cadeautje kopenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
8 januari hebben we de 20-weken echo en dan willen we het wel weten ja. Maar we vertellen het lekker verder alleen aan de aankomende opa's en oma's.
Snap ik!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
8 januari hebben we de 20-weken echo en dan willen we het wel weten ja. Maar we vertellen het lekker verder alleen aan de aankomende opa's en oma's.
Of een treintje!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik gewooon hardnekkig een knalroze cadeautje kopen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik gewooon hardnekkig een knalroze cadeautje kopen
Wel een roze dan.quote:
Hier in 't VK zijn de afzichtelijkste dingen voor meisjes heb ik gemerkt toen we voor nichtje wat wilden kopenquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:36 schreef Probability het volgende:
Een mini xm? Niet!!!! Ik dacht dat je helemaal niet van kinderen hield? Of hield je niet van katten?
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Ahh volgens mij hield je niet van koken? Was dat het? Maar hoe moet dat dan met zo'n kleine kabauter? Nou ja je hebt nog een hele boel weken om er aan te wennen
En kukident.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Katten/koken/kinderen. What's the difference. Begint allemaal met een k. Net als kabouter overigens.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Katten/koken/kinderen. What's the difference. Begint allemaal met een k. Net als kabouter overigens.
*koffie door neus*quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohh jullie hebben al een naam!?
Shit, nou heb je het geradenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Pròòòòb! Ieoewl!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:41 schreef Probability het volgende:
Je gaat toch niet 9 maanden je best doen om vervolgens je kind op te etennee joh hooguit de placenta!
28 zelfs. Positieve test op mn vaders verjaardagquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nog steeds in shock... je wist het al op 29 september... pfff
Veeg me opquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Damn, dat was een goede slogan voor het spul geweest.quote:
Nog beter dan "Een verstandig mens zegt Knorr"!quote:
Betrapt!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef Xennia het volgende:
Gefeliciteerd Duvel en XM!
Vandaar dat je volhield met je gezonde voedingspatroon de laatste maanden, ondanks dat je dikker werd.. Ga zo door!
Oooooohquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donderdag 15 wekenHoewel ik vandaag heb vernomen dat mijn baarmoeder al de size van 20-22 weken heeft aangenomen. Jippie
.
Dat klinkt heel fout, 85quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:39 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd !! best wel wat babys hier de laatste tijdDus misschien moet ik binnenkort ook maar eens mee gaan doen
Jaaa, eerst netjes getrouwd zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:42 schreef Perruche het volgende:
MC de bruiloft is das in mei ofzo, toch? Nog even wachten
Arme Kukident.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa, eerst netjes getrouwd zijn
Oopsquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa, eerst netjes getrouwd zijn
Nee, dat is terechte ergernis.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef Probability het volgende:
Is het erg als ik mij erger omdat de tv aan moet/staat
![]()
die zag ik heul niet aankomen! wat leuk! heb je met een kloon rondgelopen in OUD of niet?
edit: al gevonden. ik had gewoon helemaal niet het idee dat jullie bezig waren, anders had ik (lurkert die ik ben) je misschien wel herkend...
[ Bericht 3% gewijzigd door kwakz0r op 04-12-2012 18:59:50 ]Kwak
Handigquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
We moeten over een kwartier weg voor een afspraak en daarvoor nog eten, en Baard is nog niet thuis. Strakke planning..
Ach, dan pak je je scootmobiel toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef MarMar het volgende:
Mijn loopschoenen zijn aan flardenen ze moesten nog een winter mee..
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ach, dan pak je je scootmobiel toch?
gefeliciteerd
Foto's?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zulk mooi hardloopleding gezien.. maar alleen het jasje was al 100 euro (wel met ingebouwde ledlampjes) en nou ben ik verliefd
Nee, hardloopkledingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Voor de ruwe ellebogenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef Probability het volgende:
Sigme, waar kan ik de gerookte boter het beste voor gebruiken?
Een jas met lampjes??quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zulk mooi hardloopleding gezien.. maar alleen het jasje was al 100 euro (wel met ingebouwde ledlampjes) en nou ben ik verliefd
Morgen een open hart operatie.. flink dichtgeslibd allesquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
wat is er met je schoonmams MarMar? heb ik even gemist...
Oeh, scary!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef conleche het volgende:
Ik was tijdens het hardlopen vanmiddag verdwaald in het bos, waardoor ik ongetraind een uur en 5 minuten heb hardgelopen en dat was echt te veel, aangezien ik me nu behoorlijk slapjes voel. Ik moest op een gegeven moment echt een internet dagpas kopen (ben in het buitenland) omdat ik dan via de kaartapp naar huis kon.
We waren maar zp'n vijf minuten te laat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Handig
Hoe is het eigenlijk met R? Alles nog heel?
Onze poesj!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Inderdaad, sgterkte Mar!
Wat is R ook alweer?
Wat fijn! Die van ons zijn nog steeds binnen. Vind het een beetje eng en het is zo gezellig als ze binnen zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We waren maar zp'n vijf minuten te laat..
Met R. is het heel goed! Ons schatje.. Ze heeft nog niets stuk gemaakt! Naar buiten gaan vindt ze heerlijk. Laatst liep ze een heel stuk met me mee naar het postkantoor - tot aan de drukke weg, daar is ze blijven wachten tot ik weer terug kwam. En het is een schreeuwlelijk.
.
We konden d'r echt niet meer binnen houden, op een gegeven moment. Ze is ook altijd maar een uurtje buiten of zo hoor, dan is het wel weer genoeg geweest. Voor auto's rent ze trouwens wel weg, en onze straat is heel rustig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat fijn! Die van ons zijn nog steeds binnen. Vind het een beetje eng en het is zo gezellig als ze binnen zijnen dat schreeuwlelijk verbaasd me niet
Ja, dat denk ik wel. Naar buiten gaan ze eigenlijk niet. Hoewel ze, als ze echt zouden willen, zo buiten zijn als we de deur open doen. 's Ochtends lukt het in elk geval bijna niet om ze beneden te houden, dan glippen ze zo naar boven toequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We konden d'r echt niet meer binnen houden, op een gegeven moment. Ze is ook altijd maar een uurtje buiten of zo hoor, dan is het wel weer genoeg geweest. Voor auto's rent ze trouwens wel weg, en onze straat is heel rustig.
Jullie huis is ook een stuk groter dan dat van ons, hè. Ze hebben sowieso meer ruimte bij jullie..
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef conleche het volgende:
Ik was tijdens het hardlopen vanmiddag verdwaald in het bos, waardoor ik ongetraind een uur en 5 minuten heb hardgelopen en dat was echt te veel, aangezien ik me nu behoorlijk slapjes voel. Ik moest op een gegeven moment echt een internet dagpas kopen (ben in het buitenland) omdat ik dan via de kaartapp naar huis kon.
'Het zal zo moeten zijn', hebben we al tegen elkaar gezegd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:02 schreef V1z0R het volgende:
hopen dat het goed komt Mar!
[..]![]()
Maar even goed eten dan! Beetje weer op sterkte komen
Jammer van het huis DaD! Maar komt vast wel iets anders wat misschien nog wel leuker is op 't pad
Baard was vast ook niet de eerste waar je verliefd op was
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Het zal zo moeten zijn', hebben we al tegen elkaar gezegd..
waddup?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef V1z0R het volgende:
ik voel me echt weer zo'n puber, ben onredelijk, agressief en boos
NEEN!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef V1z0R het volgende:
Ik strijd de laatste 4 uur met de neiging om naar het tankstation 150m verderop te lopen
/lambal
Ah, goed zo!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:59 schreef V1z0R het volgende:
Oh, heb het nu ook wel gered, hij sluit om 23u
Als je buren net zo parkeren als de mijne, is het terecht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef V1z0R het volgende:
ik voel me echt weer zo'n puber, ben onredelijk, agressief en boos
Da's lastig tanken, lopendquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef V1z0R het volgende:
Ik strijd de laatste 4 uur met de neiging om naar het tankstation 150m verderop te lopen
/lambal
Sausjes, hartige taart, klontje smelten op pasta.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef Probability het volgende:
Sigme, waar kan ik de gerookte boter het beste voor gebruiken?
Gok op mijn opmerking tegen vaiz? Anders weet ik t ook niet..quote:Op woensdag 5 december 2012 04:53 schreef _aurum_ het volgende:
Er zijn mannen met weinig woorden, maar ik snap niks van wat je bedoelt MC?
Kan ook aan mij en dit tijdstip liggen hoor
Beterschap!! Maag en darm of iets anders?quote:Op woensdag 5 december 2012 05:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gok op mijn opmerking tegen vaiz? Anders weet ik t ook niet..
Vaiz, Martijn is nog steeds gestopt, gebruikt wel nog zn e-sigaret. Gaat hoeveelheid nicotine nu langzaam afbouwen, geloof ik.
Ik ben ziekjes, boo!
quote:
Even uitgerekend, maar als ik twee gepocheerde eieren bij de aubergine neem (1 of 2 hele aubergines voor mij), dan kom ik op 1500 kcal uit. Lijkt me eigenlijk prima.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ben je blij met je coming out?
Oja, z'n e-sigaret, dan heb je natuurlijk minder last van ontwenningsverschijnselen.quote:Op woensdag 5 december 2012 05:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gok op mijn opmerking tegen vaiz? Anders weet ik t ook niet..
Vaiz, Martijn is nog steeds gestopt, gebruikt wel nog zn e-sigaret. Gaat hoeveelheid nicotine nu langzaam afbouwen, geloof ik.
Ik ben ziekjes, boo!
Hahaha, kan je tere zieltje daar niet tegen?quote:Op woensdag 5 december 2012 09:16 schreef the85mc het volgende:
Goedemorgen!
Niet helemaal wakker nog. Zo even koffie drinken.
Ik had het trouwens over de 'handwerktip' van coco..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Haha nee mn tere zieltje kan daar niet tegenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahaha, kan je tere zieltje daar niet tegen?
quote:Op woensdag 5 december 2012 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afgelopen weekend gingen wij een nachtje uit logeren en het inpakken van de toilettas zorgde bij Baardmans voor een 'jij hebt belachelijk veel verzorgingsspulletjes!'. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens, maar ik vraag me stiekem toch wel af of het niet iets meer is dan gemiddeld.
. Wat gebruiken jullie op een gewone dag?
dagelijks/om de dag met dit weer: shampoo, douchegel, deo, bodylotion, dagcreme, wat parfum. c'est tout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afgelopen weekend gingen wij een nachtje uit logeren en het inpakken van de toilettas zorgde bij Baardmans voor een 'jij hebt belachelijk veel verzorgingsspulletjes!'. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens, maar ik vraag me stiekem toch wel af of het niet iets meer is dan gemiddeld.
. Wat gebruiken jullie op een gewone dag?
Wenkbrauwgel?? Bestaat dat echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te zorgen dat m'n wenkbrauwen netjes blijven.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |