Hahaquote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef Goodbye het volgende:
Wat een verschrikkelijk plaatje in de OP.
Ja, lach jij maar!quote:
Is je B stuk?quote:
haha neee dit is Pam, dan is het Bam! Van het liedje .. even zoeken.quote:
Vriendje of leuke man?quote:Op maandag 3 december 2012 20:22 schreef Perruche het volgende:
Jezus wat is het saai alleen thuis met allemaal falende planningen zonder vriendje of vriendin of leuke man. Bweh!
indeed!quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Deze heb ik trouwens gisteren gekocht. Hij is moooi
[ afbeelding ]
Oe jaaa mooi!quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryyyyy zondag goedmaken??quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef Nallie het volgende:
Sjonge Perr, we zaten hier nog op je te wachten met thee en cake
Ik kan volgens mij niet zondag... En dan is de cake niet meer lekkerquote:
Ja!!quote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef Nallie het volgende:
Ik kan volgens mij niet zondag... En dan is de cake niet meer lekker
Als k mijn fiets had gehad was ik langs gekomenquote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij niet zondag... En dan is de cake niet meer lekker![]()
Was je sinterklaas wel leuk?
Had Sint drank bij zichquote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als k mijn fiets had gehad was ik langs gekomen
Ladiedaaquote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Had Sint drank bij zich?
Maandag gaan we al eten, weet je nog
Prachtigquote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Wut happened?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:11 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Wat heb ik bizar gedroomd en slecht geslapen zeg![]()
Gelukkig maar 2 afspraken vandaag en de rest thuiswerken!
Naar een afdeling van je bank met je paspoort, kan je geld ophalen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef the85mc het volgende:
pinpas kwijt en natuurlijk geen cash is huis. Ideaal..
Ah das wel handig inderdaad. Wordt anders lastig met boodschappen doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Naar een afdeling van je bank met je paspoort, kan je geld ophalen.
/ervaringsdeskkundige.
Klinkt als een goeie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Vanmorgen kennismakingsgesprek met mijn nieuwe huisarts.
"Hier heb je een folder, daar staat vrijwel alles in. Had je verder nog specifieke vragen?"![]()
Ik heb tegenwoordig 2 pinpassen van m'n eigen rekening, 1 van vriendje, en 2 creditcards. Bam! Een ezel stoot zich geen 2 keer enzo. Maar nog steeds nooit cash op zakquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ah das wel handig inderdaad. Wordt anders lastig met boodschappen doen.
Heb wel een andere bankrekening, maar daar staat bijna niks op. Weet ook niet of ik daarmee rood kan staan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 2 pinpassen van m'n eigen rekening, 1 van vriendje, en 2 creditcards. Bam! Een ezel stoot zich geen 2 keer enzo. Maar nog steeds nooit cash op zak.
Doe je dat gewoon zo vaak mogelijk tot die tijd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, ik heb het koud. Zou het liefst op de bank onder een dekentje cocoonen totdat het kerst is...
Helaas.
Zelfde hier (behalve dat vriendje)quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig 2 pinpassen van m'n eigen rekening, 1 van vriendje, en 2 creditcards. Bam! Een ezel stoot zich geen 2 keer enzo. Maar nog steeds nooit cash op zak.
vanavond mag ik weer op de bank. Nu weer werken...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb echt altijd contanten op zak!
[..]
Doe je dat gewoon zo vaak mogelijk tot die tijd.
Gewoon jezelf omringen met leuke dingen wanneer het kan en de dingen die je negatief beïnvloeden proberen te mijden.
Nou, volgens mij is hij wel kundig. Had Saar ook bij me, en die werd wel meteen even -goed- gecheckt. Maar normaal heb je -blijkbaar- sowieso een kennismakingsgesprek. Dus als ik Saar niet bij me had gehad, had ik 50 minuten gewacht voor een gesprek van ongeveer 1-2 minutenquote:
En hoe gaat het met jou?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is hij wel kundig. Had Saar ook bij me, en die werd wel meteen even -goed- gecheckt. Maar normaal heb je -blijkbaar- sowieso een kennismakingsgesprek. Dus als ik Saar niet bij me had gehad, had ik 50 minuten gewacht voor een gesprek van ongeveer 1-2 minuten![]()
Is dat om je CU dat je sowieso een kennismakingsgesprek hebt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is hij wel kundig. Had Saar ook bij me, en die werd wel meteen even -goed- gecheckt. Maar normaal heb je -blijkbaar- sowieso een kennismakingsgesprek. Dus als ik Saar niet bij me had gehad, had ik 50 minuten gewacht voor een gesprek van ongeveer 1-2 minuten![]()
Yes bestaat al! Contactloos betalen komt er ook aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb eigenlijk ook bijna nooit meer cash geld bij me![]()
Vraag me af hoelang het nog duurt voor je met je telefoon kan betalenOCR code scannen, bevestigen en klaar ben je...ofzo
![]()
Nee, mijn exvriendin heeft een nieuwe vriendin en die exvriend heeft een nieuwe vriendin.quote:
Eerlijke mensenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef the85mc het volgende:
WHohoo! Bankpas gevonden! Iemand heeft em ingeleverd!
Hahaha lekker bezig. Ik ben ook een chaoot af en toe. Raak bankpassen bij de vleet kwijt en ook paspoorten zijn in mijn omgeving niet veilig..quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Eerlijke mensen![]()
Ik had een keer mijn creditcard kwijtgeraakt... in een ver buitenland. Helemaal in de stress want mijn pinpas werkte daar niet (haha). Dus ik kon niets betalen. Dus ik bellen met die noodlijn, laten blokkeren, nieuwe opsturen en de pincode naar m'n moeder die hem zou doorbellen. Alles goed weer na 2 weken.
Ga ik 3 maanden later weg uit dat land, til ik mijn laptop op om in te pakken, ligt die stomme creditcard daar
Haha, oeps!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Eerlijke mensen![]()
Ik had een keer mijn creditcard kwijtgeraakt... in een ver buitenland. Helemaal in de stress want mijn pinpas werkte daar niet (haha). Dus ik kon niets betalen. Dus ik bellen met die noodlijn, laten blokkeren, nieuwe opsturen en de pincode naar m'n moeder die hem zou doorbellen. Alles goed weer na 2 weken.
Ga ik 3 maanden later weg uit dat land, til ik mijn laptop op om in te pakken, ligt die stomme creditcard daar
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had ook die quinoa appelcake gemaakt en krijg net een berichtje dat "de cake met vogelzaad" minder in de smaak valt dan de Oreo cookie brownies.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had ook die quinoa appelcake gemaakt en krijg net een berichtje dat "de cake met vogelzaad" minder in de smaak valt dan de Oreo cookie brownies.
Wie anders?!quote:
hij is geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wie anders?!
Hoe kun je zo'n vent nou niet leuk vinden?!
Ik mag het gezond woord ook niet gebruiken in combinatie met eten, alleen maar het lekker woord. Gelukkig is groente ontzettend lekker.
Yes dat zeg ik! Contactloos betalenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:40 schreef V1z0R het volgende:
Ehm, volgens mij gingen ING en ABN met NFC chips op de pinpas werken.
Misschien had ik de quinoa wat langer moeten weken of moeten voorkoken. De quinoa was namelijk nog gewoon herkenbaar. Ik vind dat overigens geen bezwaar, geeft wat crunch aan de cake.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:06 schreef Perruche het volgende:
Henk, ik ga spontaan twijfelen aan je bak-capaciteiten want hij was juist echt superlekker! Vooral met een laag kokosboter erop
Volgende keer die ik er nog een opgeklopt eiwit ofzo doorheen voor ietsie meer luchtigheid.
Echt? Ik had er wel een beetje extra boter & suiker ingedaan (quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:22 schreef Nallie het volgende:
Ik vind m ook heerlijk! Maar de mensen met wie ik m gedeeld heb, vinden m wel 'gezond' smakenEn ik zei niet eens dat er vogelzaad in zat
Nee !quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh toe nou Uniek.
Doe gewoon eens een lijstje. Voor de lol. Gewoon om ons te kunnen verwonderen waar je het allemaal laat.
De verblijfplaats van het dier bevindt zich tweehonderd meter van de tempel van Tongmjong.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Noord-Korea___.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Ik heb de oorzaak van mijn niet meer passende jassen en broeken gevonden. Potverdriedubbeltjes zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Ik heb de oorzaak van mijn niet meer passende jassen en broeken gevonden. Potverdriedubbeltjes zeg.
WAAAAAT!! Leuk! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |