SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Feed the world
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Feed the horse is interessanter
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jongen ik spreek toch heul geen straattaal neger. Wat denk je wel niet van mij? Ik die alles letterlijk neemt.quote:Op maandag 3 december 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Google, gebruik het.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=feed%20the%20horse
14 SHADES OF GREY
Bijna kerstmis. Ik krijg een tof cadeau met kerstmis
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat dan?quote:Op maandag 3 december 2012 18:47 schreef Samzz het volgende:
Bijna kerstmis. Ik krijg een tof cadeau met kerstmis
.
![]()
![]()
Ik wil ook iets krijgen voor kerstquote:
14 SHADES OF GREY
Wat is die beweging danquote:Op maandag 3 december 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Google, gebruik het.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=feed%20the%20horse. Ik kan met geen mogelijkheid bedenken hoe je je hand zo kan bewegen dat het lijkt op het voeren van een paard én het vingeren van een vrouw
.
Weet ik veulquote:Op maandag 3 december 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is die beweging dan. Ik kan met geen mogelijkheid bedenken hoe je je hand zo kan bewegen dat het lijkt op het voeren van een paard én het vingeren van een vrouw
.
Wie nietquote:Op maandag 3 december 2012 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook iets krijgen voor kerst.
![]()
Misschien is het anders als je iemand anders vingert ipv jezelf.quote:Op maandag 3 december 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is die beweging dan. Ik kan met geen mogelijkheid bedenken hoe je je hand zo kan bewegen dat het lijkt op het voeren van een paard én het vingeren van een vrouw
.
14 SHADES OF GREY
Stomme kut comedy central... Uitzendingen van Go On verprutst met hun kut knipwerk van reclames
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zo maar eens op FIlm 1 en UPC On demand kijken of er nog iets bijzonders is.. Anders owrdt het denk ik Mission Impossible en Puss in Boots..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik keek gisteren Ken Park, zo'n film, en daarin was zo'n dude een vrouw aan het beffen als een hondquote:Op maandag 3 december 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
.
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik keek gisteren Ken Park, zo'n film, en daarin was zo'n dude een vrouw aan het beffen als een hond.
Likken als Lassiequote:Op maandag 3 december 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik keek gisteren Ken Park, zo'n film, en daarin was zo'n dude een vrouw aan het beffen als een hond.
14 SHADES OF GREY
Zo, weer gesolliciteerd. Nou ja gesolliciteerd.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Goed bezig, wat voor functie?quote:Op maandag 3 december 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
Zo, weer gesolliciteerd. Nou ja gesolliciteerd.14 SHADES OF GREY
Hoe beft een hond een vrouw danquote:Op maandag 3 december 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
.
Als plaatjesdraaier bij een webstation van 3FM.quote:C'est la vie
Er zullen vast vrouwen zijn die dat doenquote:Op maandag 3 december 2012 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het antwoord "niet" is.
![]()
Hoe weet je datquote:Op maandag 3 december 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net zoals dat je een softijsje likt.
.
Oh, dat gebeurt nog genoeg, hoor. Dierenseks is niet verboden in heel Europa of zo.quote:Op maandag 3 december 2012 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het antwoord "niet" is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tofquote:Op maandag 3 december 2012 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Als plaatjesdraaier bij een webstation van 3FM.mag je ook tussen de platen door lullen?
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 3 december 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
[..]
Oh, dat gebeurt nog genoeg, hoor. Dierenseks is niet verboden in heel Europa of zo.
En zelfs als het verboden is gebeurd het nog.quote:Op maandag 3 december 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
[..]
Oh, dat gebeurt nog genoeg, hoor. Dierenseks is niet verboden in heel Europa of zo.14 SHADES OF GREY
Omdat ik dat gisteren gezien hebtquote:Op maandag 3 december 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
[..]
Oh, dat gebeurt nog genoeg, hoor. Dierenseks is niet verboden in heel Europa of zo.. Het was zo'n typische honden lik manier
.
![]()
Daaromquote:Op maandag 3 december 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zelfs als het verboden is gebeurd het nog..
Als het goed is wel.quote:Op maandag 3 december 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tofmag je ook tussen de platen door lullen?
C'est la vie
Leuk he? Voetbalquote:Op maandag 3 december 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
Die grensrechter is overleden, trouwens.
Nu toch wel?quote:Op maandag 3 december 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
Die grensrechter is overleden, trouwens.
Eerst niet, toen wel, toen weer niet..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee een stel grotmongolen uit Amsterdamquote:Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had niks meer met voetbal te maken hoorDit account is niet meer in gebruik.![]()
Coolquote:succes hoop dat je mag DJen daar
14 SHADES OF GREY
De plaats is niet zo heel relevant, maar ja.quote:Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee een stel grotmongolen uit AmsterdamC'est la vie
Pleonasmen!quote:Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
Nee een stel grotmongolen uit Amsterdam
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Niet? Is wel vaker narigheid met clubs uit Amsterdamquote:Op maandag 3 december 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
De plaats is niet zo heel relevant, maar ja.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
C'est la vie
Ik vraag me af of ze allemaal volgens het volwassenenstrafrecht worden berecht. Ik hoop het van harte.quote:Ja, eerst klinisch dood en nu daadwerkelijk dood.quote:Op maandag 3 december 2012 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu toch wel?
Eerst niet, toen wel, toen weer niet..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ook met clubs uit Rotterdam en Utrecht.quote:Op maandag 3 december 2012 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet? Is wel vaker narigheid met clubs uit AmsterdamC'est la vie
Helaas met Amsterdamse clubs toch wat meer dan anderenquote:Op maandag 3 december 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook met clubs uit Rotterdam en Utrecht.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Voetbal was er wel de aanleiding van. Ik vraag me dan serieus af wat dat soort mensen denken, het is een spelletje...quote:Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had niks meer met voetbal te maken hoor
Bleh, echt ongelooflijk.
Ff eten en zo kijken. Thanks.quote:Op maandag 3 december 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_de_club_en_zoon.xml![]()
Vast niet, dat zag je ook met die huurmoord van een 15 jarig Chinees meisje.quote:Op maandag 3 december 2012 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze allemaal volgens het volwassenenstrafrecht worden berecht. Ik hoop het van harte.C'est la vie
En met clubs uit arnhem ook, en uit nijmegen ook. Dat ligt echt niet aan Amsterdamquote:Op maandag 3 december 2012 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet? Is wel vaker narigheid met clubs uit Amsterdam![]()
Mooi. Ze komen naar de rechtbank om de hoek. Ik zou ze graag een knuppel in de nek leggen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_de_club_en_zoon.xml
Sparta was niks mis mee gisterenquote:Op maandag 3 december 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook met clubs uit Rotterdam en Utrecht.
Die gast die vorig jaar die bejaarde man doodschopte kreeg ook maar 4 jaar
14 SHADES OF GREY
Overal gebeuren geweldsdelicten rond het voetbal, helaas. Amsterdam springt daar echt niet boven uit.quote:Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas met Amsterdamse clubs toch wat meer dan anderenC'est la vie
Sparta is ook echt zo'n beetje de laatste club waar rellen uit zullen breken gok ik.quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sparta was niks mis mee gisterenC'est la vie
Uhm jawel... Zeker als je kijkt naar de zware vormen zoals dit geval.quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Overal gebeuren geweldsdelicten rond het voetbal, helaas. Amsterdam springt daar echt niet boven uit.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Daar ging het om een 14-jarige jongen toch? Ik ken dat verhaal niet zo goed.quote:Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast niet, dat zag je ook met die huurmoord van een 15 jarig Chinees meisje.
Deze jongens zijn in de leeftijd 15-19 of zo? Dus sowieso eentje volgens het volwassenenstrafrecht, ik hoop de rest ook, ik hoop het echt.
Nederland kennende zullen ze er met een kleine straf vanaf komen....quote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ging het om een 14-jarige jongen toch? Ik ken dat verhaal niet zo goed.
Deze jongens zijn in de leeftijd 15-19 of zo? Dus sowieso eentje volgens het volwassenenstrafrecht, ik hoop de rest ook, ik hoop het echt.
15 - 16 zelfs maarquote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lag anders volgens mij, die trapte 1 keer a la Cantona. Nog steeds schandalig maar dat was in verre niet zo gewelddadig als dit.quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Die gast die vorig jaar die bejaarde man doodschopte kreeg ook maar 4 jaarC'est la vie
Sorry zeggen en paar maandjes schoffelen..quote:Op maandag 3 december 2012 19:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nederland kennende zullen ze er met een kleine straf vanaf komen....Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Maar dan wel voor moord berechten en niet dood door schuld of doodslag want daar staat maar een paar jaar op. Misschien iets langer als ze tbs krijgenquote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Ik meende te lezen dat er ook een 19-jarige bij was. Maar dat is dan niet zo, kennelijk.quote:
Ik vraag me af of ze doodslag ten laste wordt gelegd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je kan niet voor moord berechten als het geen moord isquote:Op maandag 3 december 2012 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan wel voor moord berechten en niet dood door schuld of doodslag want daar staat maar een paar jaar op. Misschien iets langer als ze tbs krijgen.
Ja, dat dacht ik ook. Maar dan nog is de straf schandalig laag tegenover het feit.quote:Op maandag 3 december 2012 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lag anders volgens mij, die trapte 1 keer a la Cantona. Nog steeds schandalig maar dat was in verre niet zo gewelddadig als dit.14 SHADES OF GREY
Nee de opdrachtgeefster, de huurmoordenaar en het slachtoffer waren allemaal 15 volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die werd tot een jaar veroordeeld en dat was nog wel geplande moord. Dit is een vechtpartij dus dan wordt het waarschijnlijk dood door schuld waardoor het nog minder wordt.
C'est la vie
Dat weet ik, doodslag zal het wel worden mits het te bewijzen valt.quote:Op maandag 3 december 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan niet voor moord berechten als het geen moord is.
14 SHADES OF GREY
Jeetjequote:Op maandag 3 december 2012 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de opdrachtgeefster, de huurmoordenaar en het slachtoffer waren allemaal 15 volgens mij.
Die werd tot een jaar veroordeeld en dat was nog wel geplande moord. Dit is een vechtpartij dus dan wordt het waarschijnlijk dood door schuld waardoor het nog minder wordt.. Ongelooflijk... Maar daar werd waarschijnlijk in meegenomen dat je op die leeftijd nog niet heel goed de gevolgen van je daden kan overzien. Dat zal bij deze knullen ook wel opgaan... Dus inderdaad, kinderstrafrecht.
Overigens wordt dit denk ik -denk ik!- doodslag.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
15-16 jaar... Hoe sneu is de jeugd van tegenwoordig?
Ik meen het serieus als ik zeg dat die gasten gewoon helemaal verrot gebeukt moeten worden....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik kan wel met die straf leven dat was een woedeuitbarsting, geen poging tot moord en al helemaal niet zoals bij dit geval met zijn allen bewust blijven intrappen op een persoon.quote:Op maandag 3 december 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar dan nog is de straf schandalig laag tegenover het feit.C'est la vie
Medicijn testen, want op dieren dat is dierenmishandelingquote:Op maandag 3 december 2012 19:09 schreef Spezza19 het volgende:
Ik meen het serieus als ik zeg dat die gasten gewoon helemaal verrot gebeukt moeten worden....14 SHADES OF GREY
Mensen die andermans leven ontnemen, per ongeluk of expres mogen van mij levenslang opgesloten worden.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat hoeft voor mij niet, ik denk dat er betere manieren zijn om ze bewust te maken van wat ze gedaan hebben. Een gesprek met de familie van de overledenen, een flinke, maar dan ook echt flinke gevangenisstraf met TBS en uiteraard een levenslange ban van voetbal.quote:Op maandag 3 december 2012 19:09 schreef Spezza19 het volgende:
Ik meen het serieus als ik zeg dat die gasten gewoon helemaal verrot gebeukt moeten worden....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Misschien maar ergens twijfel ik of dat wel zo was. In het geval van de trap tegen de borst van die bejaarde man.quote:Op maandag 3 december 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel met die straf leven dat was een woedeuitbarsting, geen poging tot moord en al helemaal niet zoals bij dit geval met zijn allen bewust blijven intrappen op een persoon.14 SHADES OF GREY
Ben ik het niet mee eens. Voor wat het dikgedrukte betreft.quote:Op maandag 3 december 2012 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die andermans leven ontnemen, per ongeluk of expres mogen van mij levenslang opgesloten worden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou ja, naar aanleiding van een voorval als dit bedoel ik danquote:Op maandag 3 december 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Voor wat het dikgedrukte betreft.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Inderdaad, een ongeluk in het verkeer bijvoorbeeld kan je soms echt niets aan doen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Voor wat het dikgedrukte betreft.14 SHADES OF GREY
Aangevuldquote:Op maandag 3 december 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, een ongeluk in het verkeer bijvoorbeeld kan je soms echt niets aan doen.
Dat is al heel wat anders jaquote:Op maandag 3 december 2012 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ja, naar aanleiding van een voorval als dit bedoel ik dan.
quote:Op maandag 3 december 2012 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien maar ergens twijfel ik of dat wel zo was. In het geval van de trap tegen de borst van die bejaarde man.Dit was het verhaal. Dan denk ik aan een woedeuitbarsting. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:Als trouwe supporter stond de 77-jarige meneer Rets het derde van de club van zijn zoons zaterdagmiddag aan te moedigen. Het stond 2-1 voor thuisclub OSV toen een 32-jarige voetballer van de tegenpartij een gele kaart kreeg. Hierop volgde een enorme scheldpartij waarbij de agressieve speler door zijn teamgenoten moest worden tegengehouden om de scheidsrechter niet aan te vallen. Deze besloot hier nog eens geel voor te geven.
Toen Rets opmerkte dat hij die kaart terecht vond, rende de voetballer als een woeste op hem af sprong over de reclameborden en deelde met beide benen een karatetrap uit op zijn borstkast.
Rets' milt is gescheurd en is daarom inmiddels verwijderd en uit zijn maag is een grote hoeveelheid bloed gepompt. Hij ligt op de intensive care waar hij in slaap wordt gehouden. Zijn toestand is nog kritiek. De dader is gistermiddag aangehouden.
Het lullige is ook een beetje, een jongen van 22 had het waarschijnlijk gewoon overleefd.C'est la vie
Gelukkig ben ik geen rechter,advocaat, officier van justitie dat ik zulke afwegingen moet maken. Of politie agent. Die agent die in Den Haag die jongen heeft dood geschoten lijkt mij ook verschrikkelijk. Of het nu wel of niet gepast was dat maakt niet uit.quote:14 SHADES OF GREY
Daar staat wel tegenover dat een 32-jarige man heel goed weet wat de gevolgen kunnen zijn wanneer hij een bejaarde man met een karatetrap tegen de borst treft.quote:Op maandag 3 december 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dit was het verhaal. Dan denk ik aan een woedeuitbarsting. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Het lullige is ook een beetje, een jongen van 22 had het waarschijnlijk gewoon overleefd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is geen valide reden om je je als een agressieve mongool te gedragen als je het niet met een ander eens bent.quote:Op maandag 3 december 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
Het lullige is ook een beetje, een jongen van 22 had het waarschijnlijk gewoon overleefd.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Het lijkt inderdaad op een woede uitbarsting.quote:Op maandag 3 december 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dit was het verhaal. Dan denk ik aan een woedeuitbarsting. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Het lullige is ook een beetje, een jongen van 22 had het waarschijnlijk gewoon overleefd.14 SHADES OF GREY
Bovendien is het geen enkele garantie dat als je jonger bent dat je zo'n trap overleefd.quote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen valide reden om je je als een agressieve mongool te gedragen als je het niet met een ander eens bent.14 SHADES OF GREY
En dat. En een woedeaanval is al helemaal geen excuus voor een dergelijke karatetrap. Of wat voor trap ook, for that matter.quote:Op maandag 3 december 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien is het geen enkele garantie dat als je jonger bent dat je zo'n trap overleefd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen valide reden om je je als een agressieve mongool te gedragen als je het niet met een ander eens bent.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ander opsluiten = ook andermans lever ontnemenquote:Op maandag 3 december 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Voor wat het dikgedrukte betreft.vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
En terechtquote:Op maandag 3 december 2012 19:20 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Ander opsluiten = ook andermans lever ontnemen
Waarom wil je andermans lever ontnemen?quote:Op maandag 3 december 2012 19:20 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Ander opsluiten = ook andermans lever ontnemen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat je in de gevangenis toch geen alcohol mag.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Overigens denk ik dat het zware mishandeling met de dood tot gevolg wordt.
Even kijken wat de maximale straf is in het volwassenenstrafrecht... Ah, tien jaar in het volwassenenstrafrecht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is geen valide reden om je je als een agressieve mongool te gedragen als je het niet met een ander eens bent.C'est la vie
hey peeps!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Misschien dat er nog tbs wordt opgelegd. Daar zit ook een maximum aan dacht ik.quote:Op maandag 3 december 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
Overigens denk ik dat het zware mishandeling met de dood tot gevolg wordt.
Even kijken wat de maximale straf is in het volwassenenstrafrecht... Ah, tien jaar in het volwassenenstrafrecht.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: