SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
in het noorden van de stadquote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waar?
ik was gewoon thuis en heb niks gehoord
daar zit ook alleen maar tuigquote:
stimmtquote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
daar zit ook alleen maar tuig
Thee?quote:Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stond heus niet achter je met thee.
Ik las dat HTC, Sony en iPhones het niet ontvingen. Maar iemand die ik ken met een oude, indestructible nokia heeft 'em ook niet ontvangen. Terwijl het volgens mij wel de bedoeling was dat iedereen iets ontving, aangemeld of niet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
ze hadden trouwens ook een test met NL-Alert, maar heb dat bericht niet ontvangen. ook wel logisch, want om die berichten te ontvangen moet je de telefooninstellingen aanpassen
kan wel, maar je moet het wel instellen en dat is te veel moeite.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik las dat HTC, Sony en iPhones het niet ontvingen. Maar iemand die ik ken met een oude, indestructible nokia heeft 'em ook niet ontvangen. Terwijl het volgens mij wel de bedoeling was dat iedereen iets ontving, aangemeld of niet.
lui zwientjequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kan wel, maar je moet het wel instellen en dat is te veel moeite.
beter dan in de bus zitten met buikgriep ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef PteV het volgende:
Blugh, thuis zitten met buikgriep is nooit fijn
het zijn volgens mij ook geen makelaars daar die daar de tijd voor hebben, dat zou flink wat personeel kosten als ze dat voor elke kamer moeten doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Leuk bedrijf dat Lefier, heb een kamer aangeboden gekregen maar ik mag hem niet bezichtigen
Dat moet je toch met de bewoner zelf regelen? Waar staat die kamer?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Leuk bedrijf dat Lefier, heb een kamer aangeboden gekregen maar ik mag hem niet bezichtigen
Je moet contact opnemen met de huidige huurder maar die regeert niet en wil ook niet blind een kamer accepterenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
het zijn volgens mij ook geen makelaars daar die daar de tijd voor hebben, dat zou flink wat personeel kosten als ze dat voor elke kamer moeten doen
Is inderdaad selwerd, is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:51 schreef xminator het volgende:
Als het selwerd is niet accepteren (tenzij je haast hebt) en als er iets mis is moet je dat na het tekenen van je contract melden mogen zij dat gaan fixxen..
Ja straks zit er poep op de muren en lopen er rattenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je gaat een kamer huren, geen huis kopen
behalve de maten en extra opties is er niks te bezichtigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |