SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
in het noorden van de stadquote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waar?
ik was gewoon thuis en heb niks gehoord
daar zit ook alleen maar tuigquote:
stimmtquote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
daar zit ook alleen maar tuig
Thee?quote:Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stond heus niet achter je met thee.
Ik las dat HTC, Sony en iPhones het niet ontvingen. Maar iemand die ik ken met een oude, indestructible nokia heeft 'em ook niet ontvangen. Terwijl het volgens mij wel de bedoeling was dat iedereen iets ontving, aangemeld of niet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
ze hadden trouwens ook een test met NL-Alert, maar heb dat bericht niet ontvangen. ook wel logisch, want om die berichten te ontvangen moet je de telefooninstellingen aanpassen
kan wel, maar je moet het wel instellen en dat is te veel moeite.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik las dat HTC, Sony en iPhones het niet ontvingen. Maar iemand die ik ken met een oude, indestructible nokia heeft 'em ook niet ontvangen. Terwijl het volgens mij wel de bedoeling was dat iedereen iets ontving, aangemeld of niet.
lui zwientjequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kan wel, maar je moet het wel instellen en dat is te veel moeite.
beter dan in de bus zitten met buikgriep ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef PteV het volgende:
Blugh, thuis zitten met buikgriep is nooit fijn
het zijn volgens mij ook geen makelaars daar die daar de tijd voor hebben, dat zou flink wat personeel kosten als ze dat voor elke kamer moeten doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Leuk bedrijf dat Lefier, heb een kamer aangeboden gekregen maar ik mag hem niet bezichtigen
Dat moet je toch met de bewoner zelf regelen? Waar staat die kamer?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Leuk bedrijf dat Lefier, heb een kamer aangeboden gekregen maar ik mag hem niet bezichtigen
Je moet contact opnemen met de huidige huurder maar die regeert niet en wil ook niet blind een kamer accepterenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
het zijn volgens mij ook geen makelaars daar die daar de tijd voor hebben, dat zou flink wat personeel kosten als ze dat voor elke kamer moeten doen
Is inderdaad selwerd, is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:51 schreef xminator het volgende:
Als het selwerd is niet accepteren (tenzij je haast hebt) en als er iets mis is moet je dat na het tekenen van je contract melden mogen zij dat gaan fixxen..
Ja straks zit er poep op de muren en lopen er rattenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je gaat een kamer huren, geen huis kopen
behalve de maten en extra opties is er niks te bezichtigen
Voor 260-280 verwacht ik ook niet veel maar woon nu in Rotterdam dus is het belangrijk dat ik snel wat heb.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:57 schreef xminator het volgende:
Meh, hoor er niet echt iets goeds over... Uiteraard is het belangrijk wat jullie zelf ervan maken, maar doordat veel aziaten en exchange studenten daar zitten is het meestal pure bagger.
Maar aan de andere kant is het wel goedkoop en als je geluk hebt dat er ook nog normale mensen op de gang hebt wonen komt het goed.
De kamer moet kaal/schoon opgeleverd worden, als dat niet het geval is mag lefier dat oplossen.
Bedankt voor de tip, ik wil sowieso een bezichtiging zodat ik de situatie in de flat zelf kan zien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef xminator het volgende:
Beter ga je voor een kamer bij van heemskerckstraat, iets beter dan selwerd en vlakbij het centrum. Waarschijnlijk krijg je daar ook snel een kamer.
Weet in ieder geval nu wel dat ik niet blind die kamer ga accepteren. Bedanktquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:16 schreef xminator het volgende:
Uhuh, maar weet niet hoe het bij selwerd is precies.
Tsjah, je deelt bijna altijd met anderen.. of je moet een studio/containerwoning kunnen vinden maar dat zal lastig zijn denk ik bij jou..quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Weet in ieder geval nu wel dat ik niet blind die kamer ga accepteren. Bedankt![]()
Mocht iemand anders nog iets over die studentenflats weten dan hoor ik het graag
Heb al eerder op kamers gewoond maar om 1 douche en 1 keuken met een hele gang te delen lijkt me echt smerig. Vooral als je met van die aziaten zit die in de douche poepenquote:Op woensdag 5 december 2012 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, je deelt bijna altijd met anderen.. of je moet een studio/containerwoning kunnen vinden maar dat zal lastig zijn denk ik bij jou..
Hahaquote:Op woensdag 5 december 2012 00:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb al eerder op kamers gewoond maar om 1 douche en 1 keuken met een hele gang te delen lijkt me echt smerig. Vooral als je met van die aziaten zit die in de douche poepen
Ik heb tot 1 januari. Denk dat ik maar voor zo'n Esdoornlaan kamer ga voor 260 euro en vanuit daar iets beters ga zoeken.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha![]()
Bij mij hiero heb je 4 douches, 5 wc's en 3 keukens geloof ik. Douches heb ik nooit last van, douche meestal 2 keer per dag en heb nog nooit meegemaakt dat alles bezet was. Met wc's moet je het maar net treffen gelukkig valt dat mee bij ons. 1 keuken is ranzig, andere is middelmatig en de laatste is spik en span (gewoon slot erop gepleurt zodat ransapen er geen gebruik van kunnen maken).
Goed ik blijf er ook minder dan 1 jaar wonen dus vind het wel goed zo, als je van plan bent om langer te blijven zou ik wel rondneuzen of via vrienden/facebook iets proberen te regelen.
Jep, wc, douche en keuken is gedeeld met de overige (meestal 12) bewoners van je gang. De gangen die ik ken hebben allebei 4 douches en 3 wc's.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik wil sowieso een bezichtiging zodat ik de situatie in de flat zelf kan zien.
Deel je de douche en keuken nou met de hele gang in zo'n flat?
Hoorde van een oud-klasgenoot dat hij op een verdieping woonde waar veel Aziaten woonden. Gingen volgens hem alleen met elkaar om en ze doken hun kamer in wanneer er iemand anders langs liep.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is inderdaad selwerd, is daar iets mis mee?
[..]
Ja straks zit er poep op de muren en lopen er ratten
niet heel erg, zelf vond ik het wel goed wonen daar.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe gehorig zijn die flats eigelijk?
plus je zit een jaar eraan vastquote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef RickoKun het volgende:
Via makelaar achter hun reet zitten en een apartement huren helpt ook veel. Ook al ben je dan wel een maand aan huur kwijt aan de makelaar (dus je betaald in één klap 3x de maandhuur, want ook nog een keer borg, maar dat krijg je wel weer terug)
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
dat heet slapend rijk worden. Weinig werk, veel verdienen, omdat er altijd mensen zijn die er het geld voor over hebben
Valt best mee eigenlijk. Muziek staat vaak aan bij iedereen, maar we hebben normaal gesproken nooit last van elkaar. Na het uitgaan wil iemand de muziek nog wel eens keihard aanzetten waardoor je je bed uit wordt gedreundquote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe gehorig zijn die flats eigelijk?
Dichten is zeker leuk; alleen het valt vaak een beetje tegen als je het voor je studie (?) moet doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:55 schreef ShiningStar het volgende:
Dichten.
Is alleen leuk als je er de goede bui voor hebt!
Nee, dit is voor Sinterklaasquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:05 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Dichten is zeker leuk; alleen het valt vaak een beetje tegen als je het voor je studie (?) moet doen.
Oke... tijd om de afwas te gaan doen, anders heb ik geen schone pannen.
Op de markt? of dat mannetje bij het Hereplein?quote:Op zondag 9 december 2012 01:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Argh! Ik wil graag een kerstboom kopen, een echte, in de stad en dan niet bij de praxis, ikea, makro.. Nee gewoon bij iemand voor wie het echt zijn broodwinning is. Ik woon in de Oosterpark, en daar heb je Bram die ook bomen verkoopt. Maar wij hebben issues dus dat is geen optie
Heeft iemand nog een goede tip?
Ik wil m wel graag kunnen meeslepen met de autoquote:Op zondag 9 december 2012 09:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Op de markt? of dat mannetje bij het Hereplein?
Ha. De algemene opmerking van iemand die nog nooit op wintersport is geweest. Het is op de berg warmer dan dat het hier is. Vaak weinig wind, en de afgelopen jaren stralende zon gehad. Dan kun je gewoon met een kop koffie in je t-shirt zitten buiten.quote:Op zondag 9 december 2012 17:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wintersport
"tering, wat koud zeg, laten we naar een nog kouder land gaan!!!"
ga dan ergens heen waar je echt in de zon zitquote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ha. De algemene opmerking van iemand die nog nooit op wintersport is geweest. Het is op de berg warmer dan dat het hier is. Vaak weinig wind, en de afgelopen jaren stralende zon gehad. Dan kun je gewoon met een kop koffie in je t-shirt zitten buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |