SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar minecraft ziet er niet mooi uit, dus het is een achterlijke gamequote:
Beide.quote:Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar minecraft ziet er niet mooi uit, dus het is een achterlijke game
G-G-G-G-GAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYquote:
Iemand uit de regio Twente kan ik dan ook niet serieus nemenquote:
Minecraftquote:Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar minecraft ziet er niet mooi uit, dus het is een achterlijke game
Snap je. Die kent deze shit ook niet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand uit de regio Twente kan ik dan ook niet serieus nemen
Hoezo speciaal voor hem? Hij heeft mij al.quote:
Dat snap ik. Zo voel ik me ook over jou (ik generaliseer niet graag een hele regio).quote:Op maandag 3 december 2012 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand uit de regio Twente kan ik dan ook niet serieus nemen
Ja, behalve limburg en brabant. Twee provincies die het niet eens verdienen om met een hoofdletter geschreven te worden.quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
(ik generaliseer niet graag een hele regio).
Wij hebben een ander nummer toch.quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo speciaal voor hem? Hij heeft mij al.
Deze?quote:Op maandag 3 december 2012 18:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wij hebben een ander nummer toch.
Roti heeft er niet genoeg aan 1quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo speciaal voor hem? Hij heeft mij al.
En dan heb ik ook nog SNES en NES games die ik wil uitspelenquote:Op maandag 3 december 2012 20:40 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen DLC van Skyrim en BF3. En FarCry3 moet ik nog uitspelen en en en en...
![]()
Begin op Nick te lijken. Alle spellen hebben, geen uitspelen.
Oke.quote:Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan heb ik ook nog SNES en NES games die ik wil uitspelen
Can a young nigger get money anymore?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Keelpijn koppijn wat wilt een man nog meer? Tell me, Michhas. Tell me.![]()
2 jaar al.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:24 schreef KoningStoma het volgende:
Wat komen er weinig leuke nieuwe films uit.
Wij hebben geen dramaquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met al die drama van jou en nick kan dat wel ja.
o nee hij deed nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met al die drama van jou en nick kan dat wel ja.
Dat komt door die lastige TBS regelsquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:58 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen mannen en vrouw
Gister is mijn pa langsgekomen voor een dag,is net weer wegZie ik pas weer in oktober
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat komt door die lastige TBS regels
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat komt door die lastige TBS regels
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat poes ook een kerstpakje aangetrokken.
Download aftermath.quote:Op woensdag 5 december 2012 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
Sorry Pieter maar ik werd echt gek.
Werd GEKWIKSCOPED!!einZXZZxxx door een pauper.
Ik spawn weer en bam meteen weer door de zelfde headshot.
Hoquote:
Vet spel man!1!quote:Op woensdag 5 december 2012 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
Maakt niet uit,had zelf echt prima potjesquote:Op woensdag 5 december 2012 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
Alles is rozengeur en maneschijn mi mang.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rohizzle my bizzle,alles goud knul,met jou?
Mooi,hier ook. Eindelijk eens lekker vrijquote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alles is rozengeur en maneschijn mi mang.
Ik pas over 2 weken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi,hier ook. Eindelijk eens lekker vrij
Zou goed kunnen,lig nog in bedquote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik pas over 2 weken.Maar sheeeitt, blauwe lucht vandaag en zon. Beng beng.
Damn, de leven.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou goed kunnen,lig nog in bed
Ik heb tot 20 december tentamens,en daarna een maand vrij
Ja echt he! 20 december klaar,21 januari weer beginnenquote:
Komt goed, Pietro.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja echt he! 20 december klaar,21 januari weer beginnenMaar ja,moet dan wel hard aan de slag
Ga lekker naar Duitsland of Oostenrijk als je sneeuw wil en laat die troep hier weg blijvenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef KoningStoma het volgende:
Weerbureaus waarschuwen voor sneeuwoverlast
Zolang ik niet met het OV hoef: sneeuw
LitmanenAFCA,quote:Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga lekker naar Duitsland of Oostenrijk als je sneeuw wil en laat die troep hier weg blijven
Jij bent toch zo goed? Kun je vast het weer ook besturenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
LitmanenAFCA,
Volgens mij weet je niet hoe het weer werkt.
Het weer past zich niet aan aan mijn behoeften. Als ik naar Duitsland, of Oostenrijk ga, dan zal dit vrij weinig uitmaken.
Met neerbuigende groet,
KoningStoma
Het weer open maken samen met oom.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bent toch zo goed? Kun je vast het weer ook besturen
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef KoningStoma het volgende:
Weerbureaus waarschuwen voor sneeuwoverlast
Zolang ik niet met het OV hoef: sneeuw
Wanneer gaan wij onze kebabzaak open maken?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het weer open maken samen met oom.
Kebab Palace?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan wij onze kebabzaak open maken?
Doekoes rollen hard binnen dan. Nick doet bezorgenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kebab Palace?
Een in Weert en Oss.
Bijna, moet wel maar liefst 2 (twee!(!!)) (!) keer ongeveer 25 fietsen(!!!)quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kan de hele dag binnen blijven?
Dat moet ik de hele week al!!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Bijna, moet wel maar liefst 2 (twee!(!!)) (!) keer ongeveer 25 fietsen(!!!)
Je moet 2 keer 25 fietsen? 50 fietsen? Ik heb hier nog wel een fiets voor je.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Bijna, moet wel maar liefst 2 (twee!(!!)) (!) keer ongeveer 25 fietsen(!!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook heur, alleen vandaag voor het eerst met sneeuw!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moet ik de hele week al!!!!
Zoals je ziet ben ik een leftie.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Michhas gevonden. #swag #yolo
ban gehadquote:
ban bespreken levert weer een ban op waarschijnlijkquote:
Boeie #yoloquote:Op donderdag 6 december 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ban bespreken levert weer een ban op waarschijnlijk
Dan had ik nu al 5 mokka kindjes moeten hebben.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Tamara, je bent gewaarschuwd.
Kan ik wel voor zorgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan had ik nu al 5 mokka kindjes moeten hebben.
Dat probeer ik ook steeds maar je wijst mijn subtiele hints of je seks met me wilt steeds af.quote:
Ben bang.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook steeds maar je wijst mijn subtiele hints of je seks met me wilt steeds af.
Komt wel dushiquote:
Amongst other things...quote:Op donderdag 6 december 2012 13:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nick is ook over zijn angst heen gekomen.
Jullie kunnen ook niks goed doen he?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Staat dit serieus in het ED?
Jullie?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook niks goed doen he?
Toen ik op de koksopleiding zat moest ik maar gewoon eerder opstaan en de file voor lief nemenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Cliffy het volgende:
College morgen gecancelled ivm weersvoorspelling
Ik vind het ook wel belachelijk, weersvoorspelling voor morgen nu is ook al een stuk minder dan een paar dagen geleden.. maar goed, beetje sneeuw en de NS faalt meteen hard..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik op de koksopleiding zat moest ik maar gewoon eerder opstaan en de file voor lief nemen
Ieder jaar ook gewoon weer hetzelfde met de NS ben blij dat ik er niet meer afhankelijk van ben. Snap niet dat ze eens in Duitsland gaan kijken daar is het stukken beter gedaan met sneeuw en het OVquote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel belachelijk, weersvoorspelling voor morgen nu is ook al een stuk minder dan een paar dagen geleden.. maar goed, beetje sneeuw en de NS faalt meteen hard..
Nederland heeft een iets ingewikkelder spoorwegennet dan duitsland. Het kan een stuk beter in nederland, maar het is ook erg kwetsbaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ieder jaar ook gewoon weer hetzelfde met de NS ben blij dat ik er niet meer afhankelijk van ben. Snap niet dat ze eens in Duitsland gaan kijken daar is het stukken beter gedaan met sneeuw en het OV
Wat is het verschil dan? Heb er zelf niet echt veel verstand van maar de keren dat ik in de winter met het ov door Duitsland moest was het perfectquote:Op donderdag 6 december 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nederland heeft een iets ingewikkelder spoorwegennet dan duitsland. Het kan een stuk beter in nederland, maar het is ook erg kwetsbaar.
jaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Staat dit serieus in het ED?
Veel wissels en treinen die over dezelfde stukken rails moeten volgens mij. Er is daar ergens een documantaire over.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Heb er zelf niet echt veel verstand van maar de keren dat ik in de winter met het ov door Duitsland moest was het perfect
http://nederlandvanboven.vpro.nl/afleveringen/24uurnl-video.html daarquote:Op donderdag 6 december 2012 16:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Veel wissels en treinen die over dezelfde stukken rails moeten volgens mij. Er is daar ergens een documantaire over.
Duitsland?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ieder jaar ook gewoon weer hetzelfde met de NS ben blij dat ik er niet meer afhankelijk van ben. Snap niet dat ze eens in Duitsland gaan kijken daar is het stukken beter gedaan met sneeuw en het OV
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je moet 2 keer 25 fietsen? 50 fietsen? Ik heb hier nog wel een fiets voor je.Zie hem nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee beste, ik bedoelde eigenlijk 2 faculteit faculteit faculteit faculteit, maar had de haakjes eigenlijk niet goed, en dan 25 minuten![]()
Precies. Veel treinen op een beperkt spoorwegnet,weinig ruimte ook voor uitbreiding icm veel mensen die met de trein willen. Doet niets af aan het feit dat ik een grafhekel heb aan de trein trouwens.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nederland heeft een iets ingewikkelder spoorwegennet dan duitsland. Het kan een stuk beter in nederland, maar het is ook erg kwetsbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk. Allemaal maps zo groot als strike at karkand.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
Wie hadden er hier allemaal premium bij bf3? en wat vind men van aftermath?
Deze meneer geeft je uitleg over Aftermath, en wat andere dingen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
Wie hadden er hier allemaal premium bij bf3? en wat vind men van aftermath?
Een beetje mij taggen hč!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Een beetje mij taggen hč!
Ik moest echt hardop lachen, ik was net 1 seconde klaar met taggen en kreeg bijna gelijk daarna een berichtje van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:50 schreef Fsmxi het volgende:
Leuk, ik kwam juist net op FB "Michiel heeft je getagged!"
-Oh wacht , die kerel is nog niet getagged, kans schoon
Godverquote:
Ik zou me, als ik jou was, eerder zorgen maken als ik m'n eigen penis al 3 jaar niet heb gezien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou Mocro penis is toch besneden dus die past daar handig in
Goed gereedschap hangt onder een afdakquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zou me, als ik jou was, eerder zorgen maken als ik m'n eigen penis al 3 jaar niet heb gezien.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak![]()
Blind vertrouwen op je kunde!quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moet toch wel zien waarmee je werkt hč?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zou me, als ik jou was, eerder zorgen maken als ik m'n eigen penis al 3 jaar niet heb gezien.
Dan moet je wel pro zijn. 't is wel een heel ander verhaal dan bbq.quote:
Stef hosselde vorige keer in Tilburg wel die chicks man. Zeker toen zijn chick en hij een gezamenlijke vijand gevonden hadden in mij, omdat ik de baard van Stef in de fik had gestokenquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan moet je wel pro zijn. 't is wel een heel ander verhaal dan bbq.
Beste wingman ooit, steekt gewoon je baard in de fikquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stef hosselde vorige keer in Tilburg wel die chicks man. Zeker toen zijn chick en hij een gezamenlijke vijand gevonden hadden in mij, omdat ik de baard van Stef in de fik had gestoken
Per ongeluk, maar zijn chick begon meteen tegen mij te schelden, en Stef zag zijn kans schoonquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Beste wingman ooit, steekt gewoon je baard in de fik
Gaat nog steeds lekker inderdaad! Topic 500 ga ik iets speciaals doen denk ik om het te vieren. Ik denk dat ik een video-opname ga maken van Michhas die blaft naar random mensen. Zoiets.quote:
Had je allang moeten doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gaat nog steeds lekker inderdaad! Topic 500 ga ik iets speciaals doen denk ik om het te vieren. Ik denk dat ik een video-opname ga maken van Michhas die blaft naar random mensen. Zoiets.
Eerst maar eens naar de afvoerput van Nederland om roti te eten en Borgoe te drinken met de mooiste Suri van het landquote:
April heeft mij nog een maand berichten gestuurd gek wijfquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stef hosselde vorige keer in Tilburg wel die chicks man. Zeker toen zijn chick en hij een gezamenlijke vijand gevonden hadden in mij, omdat ik de baard van Stef in de fik had gestoken
Ze hebben het voor de verandering dit keer wel beter gemaakt. Dat geeft wel mooi aan hoe slecht de laatste veranderingen warenquote:
Auw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hier ligt al flink wat. Balen, want ik moet er zo doorheen naar de universiteitquote:
360 no falls maken met sleight of feetquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier ligt al flink wat. Balen, want ik moet er zo doorheen naar de universiteitLekker glijden met de brommer
Ja ik met mijn fiets zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier ligt al flink wat. Balen, want ik moet er zo doorheen naar de universiteitLekker glijden met de brommer
Ik heb me helemaal ziek gelachen om 16-jarigen die keihard door de sneeuw langs je rijden en bij het volgende stoplicht op hun plaat lagenquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
360 no falls maken met sleight of feet
Kom ik geef je 360 no scope.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kenker keelpijn. Iemand die vrijwillig een nekschot wilt uitdelen?
Beste Litmanen AFCA,quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is moeilijk misschien mis je wel.
Gr gr KoningStoma
Rossdale of Michhas.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:41 schreef Cliffy het volgende:
Nog nostalgische voetballiefhebbers hier?
M'n moeder heeft weer eens poetswoede en blijkbaar een of andere map gevonden met van die Croky paupervoetbalflippos, weet niet precies van welk jaar maar iig toen Go Ahead Eagles nog in de eredivisie speelde en Ronaldo nog bij PSV zat etc..
Beter? 1 grote lege ruimte aan de rechterkant, nee dat is top werkquote:Op vrijdag 7 december 2012 04:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze hebben het voor de verandering dit keer wel beter gemaakt. Dat geeft wel mooi aan hoe slecht de laatste veranderingen waren
Oh, en goeiemorgen.
Vanmiddag gewoon 55-16 gespeeld en gedashboard omdat telkens geen warthog kon halen.quote:Eerder vandaag berichtte wij jullie al dat Treyarch een nieuwe patch in de maak had voor Call of Duty: Black Ops II. Deze patch, nummer 1.04, is zojuist gelanceerd. Momenteel is de patch alleen nog beschikbaar voor de PlayStation 3, de patch komt dit weekend naar de Xbox 360, aldus game design director David Vonderhaar. Met de patch zijn enkele bugs de wereld uitgeholpen en heeft men enkele verbeteringen toegevoegd. Daarnaast heeft Treyarch aan de balans gesleuteld, zo moet je nu 425 in plaats van 350 punten halen voor een UAV en hebben alle SMG's meer recoil als je uit de heup schiet.
De volledige lijst aan wijzigingen die patch 1.04 met zich meebrengt, lees je hieronder:
55-16 is gewoon een goeden spelletje. Ze gaan SMG's niet meteen onbruikbaar maken in een patch.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanmiddag gewoon 55-16 gespeeld en gedashboard omdat telkens geen warthog kon halen.
Kk spel.
gr gr
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.quote:ameplay Balancing: The following is a list of numerous gameplay balancing tweaks that were made after thorough review of statistical data from usage patterns of weapons, equipment, perks and scorestreaks since launch.
Scorestreaks:
UAV: cost increased from 350 to 425.
Lightning Strike: added 750ms delay
Equipment/Grenades:
Bouncing Betty: increased the grace period between trigger and activation by 200ms.
Sensor Grenade: increased the range (now 1000 units), frequency (now 800ms between pings), and amount of time (now 6s) that players appear after explosion.
Concussion Grenade: decreased movement penalty and turn speed penalty when hit.
SMGs:
All: increased hip fire recoil.
All: increased max hip fire spread from 4.75 to 5.
All: reduced bullet penetration.
MSMC: increased recoil slightly.
PDW-57: increased recoil slightly.
Assault Rifles:
All: reduced idle sway for more reliable long-range aiming.
XM8: reduced lethal range of 3-hit kills from 250 to 50 inches.
XM8 + Select Fire: increased recoil.
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
SWAT-556 + Select Fire: increased recoil.
MTAR: Made auto aim values consistent with all other assault rifles.
Sniper Rifles:
All: increased hip fire spread.
All + Laser Sight: increased hip fire spread.
XPR-50: increased recoil slightly.
Shotguns:
R870: reduced one-hit kill range by 45 inches.
Pistols:
B23R: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1.
KAP-40: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1
lamquote:
Dat ding was ook echt belachelijk had liever gezien dat ze de rof omlaag hadden gehaald ipv meer recoil.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
![]()
![]()
![]()
vanavond en het weekend weerquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ding was ook echt belachelijk had liever gezien dat ze de rof omlaag hadden gehaald ipv meer recoil.
Goed om te horen Nick wanneer ben je weer eens op live?
Broodtrommel much?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm ziet er wel tof uit
Denk eerder 2 weken jeugddetentie ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat ze allemaal levenslang krijgen.![]()
En slachtofferhulp natuurlijk want het was echt niet de bedoeling hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Denk eerder 2 weken jeugddetentie ofzo.
Nee, 1 week. Ze zitten nu toch al vast? Anders zou het niet eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De jongens worden verdacht van doodslag, mishandeling of openlijke geweldplegingquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar mischien was het wel een goal en telde ze hem niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
De jongens worden verdacht van doodslag, mishandeling of openlijke geweldpleging
Zal max een jaar worden ofzo, misschien 2. Als je zo'n grote jongen kan zijn door iemand dood te trappen of te meppen, dan mag je ook als grote jongen bestraft worden.
tering honden
Al waren ze 12, gewoon als een volwassen behandelen. Leren ze het misschien een keer afquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar mischien was het wel een goal en telde ze hem niet.
En dus werden ze generfd.
En toen
Zaten ze in de bak,
de dashboard?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom gingen ze niet gewoon naar de dashboard?
Ik ben afgekicked van de dashboard. Ik start de xbox zelfs op direct in die spelletje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de dashboard?
Maar ja, een masterclass bij jou volgen was beter geweest
Denk je echt dat het verschil maakt? Het probleem zit in de opvoedingquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al waren ze 12, gewoon als een volwassen behandelen. Leren ze het misschien een keer af
Maakt wel degelijk een verschil, want nu krijg je misschien max 2 jaar met tbs.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat het verschil maakt? Het probleem zit in de opvoeding
Dat maakt echt niet uit het zijn nu toch draaideur criminelen waarschijnlijk. Ze moeten wat doen aan het probleem en dat is opvoeding. Van mij mogen ze ook gewoon de rest van hun leven vast zitten hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maakt wel degelijk een verschil, want nu krijg je misschien max 2 jaar met tbs.
Nou nou wat erg, 2 jaar goed onderkomen en we gaan weer de straat op
Dit soort kereltjes worden alleen maar grotere criminelen. Op je 16de voor 18 jaar de cel in gaan is ook geen pretje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maakt echt niet uit het zijn nu toch draaideur criminelen waarschijnlijk. Ze moeten wat doen aan het probleem en dat is opvoeding. Van mij mogen ze ook gewoon de rest van hun leven vast zitten hoor
Die ouders zijn ook tuig. Een van die vaders zei iets van "95% van wat er gezegd word is een leugen"quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit soort kereltjes worden alleen maar grotere criminelen. Op je 16de voor 18 jaar de cel in gaan is ook geen pretje.
Want dan zitten ze het liefst bij moeders op schoot te janken
Dat lost het probleem niet op. Of ze 2 jaar zitten of 30 jaar uit dat circuit kom je niet meer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit soort kereltjes worden alleen maar grotere criminelen. Op je 16de voor 18 jaar de cel in gaan is ook geen pretje.
Want dan zitten ze het liefst bij moeders op schoot te janken
Nou ja met 30 jaar zitten zijn ze iig 30 jaar uit dat circuitquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lost het probleem niet op. Of ze 2 jaar zitten of 30 jaar uit dat circuit kom je niet meer.
2 jaar is niks, 3x per dagen eten, beetje playstation spelen op je kamertje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lost het probleem niet op. Of ze 2 jaar zitten of 30 jaar uit dat circuit kom je niet meer.
Dat soort gasten hebben niets te verliezen die gaan net zo hard los in het gevang als op straat. Alleen dan hoor je er niets vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou ja met 30 jaar zitten zijn ze iig 30 jaar uit dat circuit
Als je dit beeld hebt van de gevangenis dan heb je een heel fout beeld. Het is geen hel op aarde maar ook geen paradijsquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 jaar is niks, 3x per dagen eten, beetje playstation spelen op je kamertje.
Ja in Vught is het geen paradijs volgens mijquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dit beeld hebt van de gevangenis dan heb je een heel fout beeld. Het is geen hel op aarde maar ook geen paradijs
Ja dat gebeurt wel meer in amateur voetbalquote:Het tv-programma meldt verder dat een van de andere verdachten, Soufyan B., geen lid is van de club. Hij zou zondag onder een andere naam hebben meegespeeld tegen Buitenboys in Almere. Secretaris Snoek wil hier vanwege het politie-onderzoek niet op reageren, zo meldt De Vijfde Dag.
dit, en dan alle politie wat beschikbaar komt om die "sport" te begeleiden inzetten om nog meer van dat tuig aan te pakken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
Voetbal maakt meer kapot dan je lief is. Keer op keer weer "incidentjes" als deze. Ze moeten het gewoon verbieden.
Precies zeg het ze Stoma!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
Voetbal maakt meer kapot dan je lief is. Keer op keer weer "incidentjes" als deze. Ze moeten het gewoon verbieden.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:12 schreef Bozz187 het volgende:
Oh, wat is het toch heerlijk om op je eigen plee te schijten
Hihi, gewoon blijven denken dat het een voetbal probleem isquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
Stoma heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hihi, gewoon blijven denken dat het een voetbal probleem is![]()
![]()
Vol gas.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:12 schreef Bozz187 het volgende:
Oh, wat is het toch heerlijk om op je eigen plee te schijten
Waarom hap je nou Nickquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
Meer om aan te geven dat ie gelijk heeft, maar Sold bracht het wat duidelijkerquote:
Oke Stoma werkt beterquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer om aan te geven dat ie gelijk heeft, maar Sold bracht het wat duidelijker
Stoma gaat ook de game industrie redden, dus komt allemaal goedquote:
En alweer een snapquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Als Stef die meids hosselt, it's no joke.
Oke khalidquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Als Stef die meids hosselt, it's no joke.
Wauw dit slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Pixell het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik over die scheidsrechter, zeg gewoon waar het op staat, het is gewoon tuig van de onderste richel, gewoon een stel kut buitenlanders. Ik moet er niks van hebben, schop het aub zo snel mogelijk de grens over...als je niet wilt integreren/aanpassen, rot dan lekker op.
En ja er is ook genoeg blank tuig, maar daar gaat het nu niet over.
Waar heb ik het hier over Nederlanders? Die lui hebben trouwens allemaal een dubbele nationaliteit, even dat je het weet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wauw dit slaat helemaal nergens op
Hoe wil je Nederlanders het land uit sturen eigenlijk ?
Zolang er Nederland opstaat kun je iemand moeilijk het land uit sturen. Zou wel een Geert Wilders uitspraak kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
Waar heb ik het hier over Nederlanders? Die lui hebben trouwens allemaal een dubbele nationaliteit, even dat je het weet.
Kan mij het nou schelen dat er Nederland opstaat, als iemand zo'n misdaad pleegt moet je dat toch helemaal niet willen, Geert Wilders uitspraak of niet, boeit me geen reet. Als je alleen al dat artikel leest dat Nick poste is dat toch diep fucking triest. Ik zie het zelfs hier in Duitsland steeds meer gebeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang er Nederland opstaat kun je iemand moeilijk het land uit sturen. Zou wel een Geert Wilders uitspraak kunnen zijn
Fijn, net nu ik vanaaf maandag ziggo hebquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Pixell het volgende:
Fucking ziggo heeft trouwens de hele nieuwsserver naar de tyfus geholpenmisschien toch maar een abonnementje nemen op een andere nieuwsserver.
Ja en wat doe je na 2 jaar wanneer ze weer op straat lopen, ik snap wel dat het allemaal politiek correct moet zijn en dat voor iedereen dezelfde wetten gelden. En inderdaad, of je nou geel, groen of donkerpaars bent maakt me ook geen reet uit, maar ik zie ze liever helemaal niet meer terug.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:13 schreef Rossdale het volgende:
Land uitsturen is bullshit, gewoon in de cel smijten zoals elk ander tuig. Nederlander, turk, Marokkaan, of Chinees boeit echt geen fuck
Ook op het "ziggo gebruikersforum" rondgekeken en ze geven het ook gewoon toe dat het niet werkt, ze doen er alleen niks aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fijn, net nu ik vanaaf maandag ziggo heb
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja en wat doe je na 2 jaar maanden wanneer ze weer op straat lopen, ik snap wel dat het allemaal politiek correct moet zijn en dat voor iedereen dezelfde wetten gelden. En inderdaad, of je nou geel, groen of donkerpaars bent maakt me ook geen reet uit, maar ik zie ze liever helemaal niet meer terug.
Heb je al met een pippa geschoten?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:54 schreef Bozz187 het volgende:
Oeh, volgende week 3 daagjes bivak, dan een dagje zuipen, dag daarna lekker vroeg vrij en dan 3 weken winterverlof
nee niet mrt echt patronen, alleen oefeningen gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je al met een pippa geschoten?
Nice! Nog 360 gedaan dan of een ladderstal?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee niet mrt echt patronen, alleen oefeningen gehad
hahah, nee, het is geen speelgoed hequote:Op zaterdag 8 december 2012 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nice! Nog 360 gedaan dan of een ladderstal?
Het probleem is dat als je zegt waar het op staat je een racist bent, en dat kan natuurlijk niet in de politiekquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Pixell het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik over die scheidsrechter, zeg gewoon waar het op staat, het is gewoon tuig van de onderste richel, gewoon een stel kut buitenlanders. Ik moet er niks van hebben, schop het aub zo snel mogelijk de grens over...als je niet wilt integreren/aanpassen, rot dan lekker op.
En ja er is ook genoeg blank tuig, maar daar gaat het nu niet over.
Sowieso een nieuwsserver van je provider gebruiken is pure bagger, shit werkt amper, retentie is kut en ze verwijderen gewoon dingen als ze het niet aan staatquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Pixell het volgende:
Fucking ziggo heeft trouwens de hele nieuwsserver naar de tyfus geholpenmisschien toch maar een abonnementje nemen op een andere nieuwsserver.
Moeten we wel eens kappen met die achterlijke lage straffenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:13 schreef Rossdale het volgende:
Land uitsturen is bullshit, gewoon in de cel smijten zoals elk ander tuig. Nederlander, turk, Marokkaan, of Chinees boeit echt geen fuck
Ik dacht dat die post wel doorzichtig genoeg wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
Hohohoooooo dat kan je niet zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2012 03:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik dacht dat die post wel doorzichtig genoeg was
Oh man die posts hiervoor. Het is dat ik kankerbezopen ben,anders zou ik jullie vanuit sociologisch perspectief wel eens de oren wassen,gefundeerd door literatuur en onderzoekquote:
Of andere factoren. Sociaal-economische status,religie,peer pressure,sociale tekortkomingen,financiėle tekortkomingen,culturele tekortkomingen,wie zal het zeggen. Verklaringen zijn op meerdere vlakken te verzinnen. Een incident is sowieso geen reden om een generalisatie te stellen. En ja,statistisch geldt dit,wonder boven wonder,nog steeds als een incident.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat het verschil maakt? Het probleem zit in de opvoeding
no shit sherlockquote:Op zaterdag 8 december 2012 03:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik dacht dat die post wel doorzichtig genoeg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |