SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar minecraft ziet er niet mooi uit, dus het is een achterlijke gamequote:
Beide.quote:Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar minecraft ziet er niet mooi uit, dus het is een achterlijke game
G-G-G-G-GAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYquote:
Iemand uit de regio Twente kan ik dan ook niet serieus nemenquote:
Minecraftquote:Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar minecraft ziet er niet mooi uit, dus het is een achterlijke game
Snap je. Die kent deze shit ook niet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand uit de regio Twente kan ik dan ook niet serieus nemen
Hoezo speciaal voor hem? Hij heeft mij al.quote:
Dat snap ik. Zo voel ik me ook over jou (ik generaliseer niet graag een hele regio).quote:Op maandag 3 december 2012 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iemand uit de regio Twente kan ik dan ook niet serieus nemen
Ja, behalve limburg en brabant. Twee provincies die het niet eens verdienen om met een hoofdletter geschreven te worden.quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
(ik generaliseer niet graag een hele regio).
Wij hebben een ander nummer toch.quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo speciaal voor hem? Hij heeft mij al.
Deze?quote:Op maandag 3 december 2012 18:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wij hebben een ander nummer toch.
Roti heeft er niet genoeg aan 1quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo speciaal voor hem? Hij heeft mij al.
En dan heb ik ook nog SNES en NES games die ik wil uitspelenquote:Op maandag 3 december 2012 20:40 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen DLC van Skyrim en BF3. En FarCry3 moet ik nog uitspelen en en en en...
![]()
Begin op Nick te lijken. Alle spellen hebben, geen uitspelen.
Oke.quote:Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dan heb ik ook nog SNES en NES games die ik wil uitspelen
Can a young nigger get money anymore?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Keelpijn koppijn wat wilt een man nog meer? Tell me, Michhas. Tell me.![]()
2 jaar al.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:24 schreef KoningStoma het volgende:
Wat komen er weinig leuke nieuwe films uit.
Wij hebben geen dramaquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met al die drama van jou en nick kan dat wel ja.
o nee hij deed nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met al die drama van jou en nick kan dat wel ja.
Dat komt door die lastige TBS regelsquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:58 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen mannen en vrouw
Gister is mijn pa langsgekomen voor een dag,is net weer wegZie ik pas weer in oktober
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat komt door die lastige TBS regels
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat komt door die lastige TBS regels
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat poes ook een kerstpakje aangetrokken.
Download aftermath.quote:Op woensdag 5 december 2012 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
Sorry Pieter maar ik werd echt gek.
Werd GEKWIKSCOPED!!einZXZZxxx door een pauper.
Ik spawn weer en bam meteen weer door de zelfde headshot.
Hoquote:
Vet spel man!1!quote:Op woensdag 5 december 2012 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
Maakt niet uit,had zelf echt prima potjesquote:Op woensdag 5 december 2012 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
Alles is rozengeur en maneschijn mi mang.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rohizzle my bizzle,alles goud knul,met jou?
Mooi,hier ook. Eindelijk eens lekker vrijquote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alles is rozengeur en maneschijn mi mang.
Ik pas over 2 weken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi,hier ook. Eindelijk eens lekker vrij
Zou goed kunnen,lig nog in bedquote:Op woensdag 5 december 2012 10:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik pas over 2 weken.Maar sheeeitt, blauwe lucht vandaag en zon. Beng beng.
Damn, de leven.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou goed kunnen,lig nog in bed
Ik heb tot 20 december tentamens,en daarna een maand vrij
Ja echt he! 20 december klaar,21 januari weer beginnenquote:
Komt goed, Pietro.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja echt he! 20 december klaar,21 januari weer beginnenMaar ja,moet dan wel hard aan de slag
Ga lekker naar Duitsland of Oostenrijk als je sneeuw wil en laat die troep hier weg blijvenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef KoningStoma het volgende:
Weerbureaus waarschuwen voor sneeuwoverlast
Zolang ik niet met het OV hoef: sneeuw
LitmanenAFCA,quote:Op woensdag 5 december 2012 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga lekker naar Duitsland of Oostenrijk als je sneeuw wil en laat die troep hier weg blijven
Jij bent toch zo goed? Kun je vast het weer ook besturenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
LitmanenAFCA,
Volgens mij weet je niet hoe het weer werkt.
Het weer past zich niet aan aan mijn behoeften. Als ik naar Duitsland, of Oostenrijk ga, dan zal dit vrij weinig uitmaken.
Met neerbuigende groet,
KoningStoma
Het weer open maken samen met oom.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bent toch zo goed? Kun je vast het weer ook besturen
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:01 schreef KoningStoma het volgende:
Weerbureaus waarschuwen voor sneeuwoverlast
Zolang ik niet met het OV hoef: sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |