Hij deed het prima, ook na factory reset.quote:Op maandag 3 december 2012 17:21 schreef L0we het volgende:
Ik zou je One X+ eerst eens terugsturen voor garantie... Hier werkt hij perfect! Lees ook nergens over die problemen die jij ermee hebt
Als ik deze problemen heb moeten meer mensen het hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Gkhn het volgende:
Kut TT. Nu benadeel je een heel aantal mensen die wel een werkend X+ hebben.
Ja, dat zal het wel worden. Ik blog hier wel hoe het verlooptquote:
Ik heb hiervoor een DHD gehad, heb ik nog trouwens.quote:
Censuur is ook verboden, dus lijkt me geen probleem. Mits onderbouwd enzoquote:
Ja, dat laatste mis ik dan een beetje bij TSquote:Op maandag 3 december 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Censuur is ook verboden, dus lijkt me geen probleem. Mits onderbouwd enzo
In het vorige deeltje begon het al, genoeg uitlegquote:Op maandag 3 december 2012 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, dat laatste mis ik dan een beetje bij TS
Je maakt een nieuw topic met een negatieve tt, dan staat het je netjes om ook even hier uit te leggen wat er mis is.quote:Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In het vorige deeltje begon het al, genoeg uitleg
Dat staat toch in post 2quote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je maakt een nieuw topic met een negatieve tt, dan staat het je netjes om ook even hier uit te leggen wat er mis is.
Wat ik zeg, had met DHD ook veel problemen qua softwarequote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
1 probleempje en het is meteen kut?
Ik denk dat je gewoon niet erg zuinig bent met je toestel. Ik heb nooit problemen gehad met mijn Desire, ook geen screenprotector gebruikt. Met mijn HOX had ik de pech dat een 6 jarige meisje hem liet vallen en mijn WiFi slechter werkte maar verder geen schade of problemen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat ik zeg, had met DHD ook veel problemen qua software
En ja...ff kut voor mij
Luister, je hebt blijkbaar T-Mobile. Bij mijn weten verkopen ze zelden unbranded toestellen en dus zal die van jou wel branded zijn, je zal dus pas in 2013 een update krijgen dus sowieso moet jij toch lang wachten.quote:Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef Skillstorm het volgende:
Helaas, net langs de T-Mobile winkel geweest. Mag niet switchen van toestel.
Ik kijk nu naar mijn HOX en ik walg alleen maar.
Als ze moeite hebben met Sense 4 en JB combineren zeg dat dan even, even melden kan geen kwaad.
Maar als het niks gezegd wordt dan ben ik er ook klaar mee.
Volgende keer geen HTCrap meer.
En mensen kunnen het kinderachtig vinden, maar als een bedrijf niks van zich laat horen behalve: HET IS WEER UITGESTELD VOOR EEN MAAND.
Dan ben ik er ook snel klaar mee he.
Branded? Dat er echt een T-Mobile merk ergens op het toestel zit?quote:Op maandag 3 december 2012 18:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Luister, je hebt blijkbaar T-Mobile. Bij mijn weten verkopen ze zelden unbranded toestellen en dus zal die van jou wel branded zijn, je zal dus pas in 2013 een update krijgen dus sowieso moet jij toch lang wachten.
Je doet er beter aan om je toestel te rooten en zelf custom roms naar jouw smaak te installeren, op deze manier heb je misschien weer plezier van je toestel?
En wat is de bron voor die 1 maand uitstel?
Ook, maar vooral dat er verwijzingen naar T-Mobile ergens in je toestel zitten zoals in Play, bij het opstarten van je toestel en nog wat dingetjes die me nu ff niet te binnen schieten? (heb zelf nooit branded toestellen gehad)quote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Branded? Dat er echt een T-Mobile merk ergens op het toestel zit?
EDIT: Oktober zou het komen, niks, November? Ook niks. En nee geen bron, maar het is feit dat ze veel te laat. zijn.
Ik ben heel voorzichtig met mijn telefoon maar ik installeer wel vanallesquote:Op maandag 3 december 2012 18:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet erg zuinig bent met je toestel. Ik heb nooit problemen gehad met mijn Desire, ook geen screenprotector gebruikt. Met mijn HOX had ik de pech dat een 6 jarige meisje hem liet vallen en mijn WiFi slechter werkte maar verder geen schade of problemen.
Yep.quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook, maar vooral dat er verwijzingen naar T-Mobile ergens in je toestel zitten zoals in Play, bij het opstarten van je toestel en nog wat dingetjes die me nu ff niet te binnen schieten? (heb zelf nooit branded toestellen gehad)
Samsung doet het ook hoor. Ze hebben nooit een update voor mijn moeder Galaxy Plus uitgebracht en zij heeft alleen maar wazige problemen ermee....quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Yep.
Alsnog vind ik het niet kunnen wat ze tot nu toe hebben gedaan, ze hebben het gewoon verkloot en ik ben er dan echt heel snel klaar mee.
Ik heb ook genoeg van HTC hun beloftes. Maar welk ander bedrijf doet dat niet dan? Samsung heeft hun 1e android toestel echt snel laten vallen en toen zat mijn ex met een waardeloze phone opgescheept die niet eens Whatsapp kon draaien. Mijn mams baalt van haar Galaxy+ en kan niet wachten tot ze in maart of zo weer een nieuw toestel mag uitkiezen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Skillstorm het volgende:
En waarom heb je er problemen mee dat een onbekende er gewoon genoeg van heeft?
Ze hebben het in mijn ogen verneukt, en dat is dat.
Je hoeft me er niet uit te praten oid, ik blijf toch wel boos op ze.
Je hebt hem zelf verneukt en nu heeft HTC het gedaan?quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zo...zeg nu maar eens dat die software van de HTC One X+ niet kut is
[ afbeelding ]
Ik heb hem zelf verneukt???? neequote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf verneukt en nu heeft HTC het gedaan?
Samsung doet dat ook hoor, bepaalde toestellen hebben nooit een update gekregen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
ohja.... En waar is ICS voor de DHD?
(als we het toch over beloftes hebben)
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben heel voorzichtig met mijn telefoon maar ik installeer wel vanalles
Meestal heb ik dan ook software problemen
Ik ben zelf systeem beheerder en kan prima overweg met pc's, maar met die k.u.t telefoon kun je niets tenzij je root. wat ik nog nooit heb gedaan
Software installeren is toch niet verkeerd? niet geroot ofzo hoorquote:
Sommige apps zitten vol met bugs, het zou prima kunnen dat 1 van die apps jouw melding veroorzaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Software installeren is toch niet verkeerd? niet geroot ofzo hoor
Kan prima voor zover ik kan zien. Je hebt die ontstoorder niet nodig die bij de microusbstekker zit en ik weet niet of je eraan gaat ergeren.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef dimmak het volgende:
Die standaard oplader van mijn HTC One X vind ik te kort. Ik kan toch gewoon de volgende kabel erin pluggen?
http://www.allekabels.nl/(...)r-micro-b-kabel.html
Ik ga weer een factory reset doen. Die software zou eigenlijk niet in de market mogen wmbquote:Op maandag 3 december 2012 18:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Sommige apps zitten vol met bugs, het zou prima kunnen dat 1 van die apps jouw melding veroorzaakt.
Ik gebruikte vroeger Titanium Backup Pro en herstelde daarmee apps en instellingen die daarbij horen. Toen kreeg ik ook vage "is gestopt" foutmeldingen. Toen ik geen instellingen meer herstelde kreeg ik dat probleem niet meer.
OP-STU-RENquote:Op maandag 3 december 2012 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
Reset gedaan
Hij doet het weer, kut ding.....
Wat moet ik nou?? Straks gaat het weer fout....
Het is iets met de software, als je een positieve bijdrage hebt, graagquote:Op maandag 3 december 2012 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Gast wat een huilie ben jejij hebt problemen met je HOX+, en dat betekent meteen dat het een onwijs kuttoestel is, terwijl er verder vrijwel nergens iets te vinden is of problemen met dat ding
heb je al eens je sim in een ander toestel geprobeerd, of gewoon toestel RMA sturen als het net nieuw is en je hebt er zoveel gedonder mee?
Je kan wel hier enorm gefrustreerd gaan zitten doen en af gaan zitten geven, maar als dat ding echt kapot is wordt het daar niet ineens weer werkend van heur
lol okquote:
Als jij een reset hebt gedaan, zelf geen rare apps (bv buiten de market om) hebt geinstalleerd en niet hebt geroot / custom ROM dan is dit probleem ook gewoon garantie hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is iets met de software, als je een positieve bijdrage hebt, graag
Puike post. Sluit ik me bij aan. Opsturen dat ding en doe dat via HTC zelf en niet via je provider. De mijne had ik binnen 5 dagen weer terug (di opgestuurd, za terug)quote:Op maandag 3 december 2012 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij een reset hebt gedaan, zelf geen rare apps (bv buiten de market om) hebt geinstalleerd en niet hebt geroot / custom ROM dan is dit probleem ook gewoon garantie hoor.
Sowieso kunnen al die crashen best een achterliggende hardware oorzaak hebben, kapot memory oid bv.
Thx, dat is een betere reactiequote:Op maandag 3 december 2012 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij een reset hebt gedaan, zelf geen rare apps (bv buiten de market om) hebt geinstalleerd en niet hebt geroot / custom ROM dan is dit probleem ook gewoon garantie hoor.
Sowieso kunnen al die crashen best een achterliggende hardware oorzaak hebben, kapot memory oid bv.
Sowieso het design van die Samsung meukquote:Op maandag 3 december 2012 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben tot nu toe meer dan tevreden met mijn DHD, ook na 2 jaar!! en we krijgen dan weliswaar geen update naar ICS, maar zoveel maakt dat in mijn ogen niet uit...
en voordat ik eventueel een One X+ in bezit heb, zal de update naar JB wel overal beschikbaar zijn gekomen
neig zelf maar naar de One X+ dan de SIII, vind die laatste toch iets te fragiel (plastic) aanvoelen
Het is wel zo dat Samsung cheap plastic heeft voor de achterkant.quote:Op maandag 3 december 2012 19:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sowieso het design van die Samsung meuk_!
quote:Op maandag 3 december 2012 19:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Samsung cheap plastic heeft voor de achterkant.
Ja, dat industriele design is gewoon 10 keer beter.quote:Op maandag 3 december 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het maar lomp uitziende ondingen. Bovendien is het jasje van HTC om Android (Sense) veeeeeel mooier dan die van Samsung.
Dan is onderstaande toch 1000x mooier
[ afbeelding ]
TBP heb je pas iets aan als je ROOT hebt en dat heb je niet. Je kan zelfs geen instellingen terugzetten of apps herstellen. Alleen standaarddingetjes zoals SMS herstellen en nog wat dingetjes...quote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Thx, dat is een betere reactie
Ik denk dat het idd aan een programma buiten de market om ligt. Nu er nog achter komen welke het is. Die Titanium Backup Pro had ik er ook op staan maar gebruik ik nooit.
Weet iemand of er een makkelijke manier is om erachter te komen welke app er fout is?
Aan virus scanner heb je in principe ook niets
Industriele design?quote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, dat industriele design is gewoon 10 keer beter.
Ja design van HTC. Het design is gewoon mooi, dat wil ik duidelijk maken.quote:Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Industriele design?
Ik doel meer op de lelijke kleuren van Samsung (glanzend wit en een rare kleur blauw) en de rondingen die de S3 aan zich heeft.
HTC-designquote:Op maandag 3 december 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dan is onderstaande toch 1000x mooier
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet helemaal legaal iddquote:Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
TBP heb je pas iets aan als je ROOT hebt en dat heb je niet. Je kan zelfs geen instellingen terugzetten of apps herstellen. Alleen standaarddingetjes zoals SMS herstellen en nog wat dingetjes...
Mag ik ervan uitgaan dat je TBP niet op helemaal legale wijze hebt gekregen? Daar zou crap in kunnen zitten. Net als met alles wat je van piraterysites afhaalt.
Ik weet niet of een niet gerootte toestel wel 100% beschermd is tegen crap. Het is wel zo dat als ie wel geroot is crap veel meer kan doen. Dat ben ik wel met je eens...quote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet helemaal legaal idd
Maar ik dacht als ie niet geroot is, mijn systeem afgeschermd was voor foute software
Maar ff goed die niet zo legale apps in de gaten houden dan maar.
Ik kan zelf ook niets in mijn systeem veranderen, dus ik ging er vanuit dat andere apps ook niets aan het systeem kunnen veranderen. Natuurlijk lees ik wel altijd de rechten die een app nodig heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet niet of een niet gerootte toestel wel 100% beschermd is tegen crap. Het is wel zo dat als ie wel geroot is crap veel meer kan doen. Dat ben ik wel met je eens...
Dat heb ik niet gezegd. Ik weet niet of crap uberhaupt wel iets kan uitrichten op een niet gerootte phone. Je kan prima gelijk hebben, ik stond er ff niet bij stil dat je toestel helemaal niet geroot is.quote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook niets in mijn systeem veranderen, dus ik ging er vanuit dat andere apps ook niets aan het systeem kunnen veranderen. Natuurlijk lees ik wel altijd de rechten die een app nodig heeft.
Maar blijkbaar is het dus niet helemaal beschermd
Wtf? Ik heb dat sowieso al 2 keer geopperd, en nog meer users met mij... Als dat aan de software zou liggen, zou je niet de enige zijn met zulk soort problemen.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet helemaal legaal idd
lol, misschien welquote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]![]()
Sukkel. Je verdient alle ellende die je met 't toestel krijgt.
Heb je de app al verwijderd,data verwijderd en opnieuw geinstalleerd?quote:Op maandag 3 december 2012 20:40 schreef pokertime het volgende:
Hoi. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Uiteraard heb ik eerst zelf gezocht (maar waarschijnlijk niet goed...) Als ik een widget plaats (gmail, agenda) dan synchroniseert deze niet. De rest wel. Alvast bedankt voor de hulp!
De apps synchroniseren perfect, het zijn de widgets op de diverse bladen die niet verversen. Bedankt voor het meedenken!quote:Op maandag 3 december 2012 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je de app al verwijderd,data verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
De widgets zijn ondereel van de app, maar aan je reactie te zien heb je dat al gedaanquote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef pokertime het volgende:
[..]
De apps synchroniseren perfect, het zijn de widgets op de diverse bladen die niet verversen. Bedankt voor het meedenken!
Ga het nu proberen, mijn reaktie was puur positief en zeker niet verkeerd bedoeld!quote:Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De widgets zijn ondereel van de app, maar aan je reactie te zien heb je dat al gedaan
ok ;-)quote:Op maandag 3 december 2012 21:17 schreef pokertime het volgende:
[..]
Ga het nu proberen, mijn reaktie was puur positief en zeker niet verkeerd bedoeld!
Is dus niet waar kom ik net achter, zodra hij na het unlocken weer opstart krijg ik alle vragen weer zoals bij een fabrieksreset en mag ik van alles weer opnieuw instellen. Geen idee hoe het met de SDcard zit, of dat gewist is of dat alles er nog zit. Grmbl...quote:
Sd kaart in een hox? Waw. Hoe heb je dat gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is dus niet waar kom ik net achter, zodra hij na het unlocken weer opstart krijg ik alle vragen weer zoals bij een fabrieksreset en mag ik van alles weer opnieuw instellen. Geen idee hoe het met de SDcard zit, of dat gewist is of dat alles er nog zit. Grmbl...
Edit: alles staat nog op de SDcard, dus whatsapp bijvoorbeeld kon hersteld worden.
Magie jongen, magie...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Sd kaart in een hox? Waw. Hoe heb je dat gedaan.
Maar die update niet naar 4.1. Ik heb een update van 1,25MB,niks veranderdquote:
Dan heb je zelf iets verkeerd gedaan...quote:Op woensdag 5 december 2012 11:45 schreef lvw88 het volgende:
Binnen, wel klote dat ik alles weer opnieuw kan instellen :S
Ja de tweede keer opnieuw opstarten had ik nog niet gedaan..dacht dat dat wel later kon dus weer als een gek alles in lopen stellen/apps downloaden etc.. En toen was dat niet meer nodigquote:Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan heb je zelf iets verkeerd gedaan...
Handig hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 13:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
dat Wi-Fi/ 3g ding heb ik gelukkig niet eens.
heb de pijltjes onder me spatie er ook weer bijgezet gelukkig
Inderdaad, Swiftkeyquote:Op woensdag 5 december 2012 13:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat jullie überhaupt kunnen typen op het standaard toetsenbord.
Heb ik ook erg veel last van, batterij loopt echt belachelijk snel leeg sinds een paar dagenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:53 schreef Fiorano het volgende:
Gelijk maar een echte harde reset gedaan naar de update, batterij ging bizar hard leeg de laatste tijd. Nu een helemaal lege telefoon
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef Fiorano het volgende:
Je kunt het wel uitzetten, dan verdwijnt het ook uit je appdrawer. Bij Apps kun je de app uitschakelen.
Oude moest helaas geknipt worden, ivm nummerbehoud kreeg ik geen nieuw kaartje (simkaartnummer staat al geregistreerd voor de portering).quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef Fiorano het volgende:
Heb je een echte micro sim of is je oude sim geknipt?
Homeknop even ingedrukt houden, dan komt er wel wat nieuws tevoorschijnquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef Skillstorm het volgende:
Trouwens, hoe krijg ik dan Google Now? Zou met JB moeten komen, maar niks..
Nee?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Homeknop even ingedrukt houden, dan komt er wel wat nieuws tevoorschijn
Werkt prima hier...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Homeknop even ingedrukt houden, dan komt er wel wat nieuws tevoorschijn
In het Nederlands heb je er alleen zo weinig aanquote:
Fixed!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme ik kan nu echt niet meer typen met punctuatie
Waarom zit het ''12#'' knopje ineens aan de linkerkant, ik typ nu al 8 maanden op het standaard HTC-toetsenbord en nu moet ik weer helemaal opnieuw er aan wennenInstalleer wel Swiftkey, dit is kut.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef lkb9000 het volgende:
Ahhh SwiftKey maar eens proberen.
Nadat ik 'ahhh' typte was zijn eerste suggestie 'bitches', hij kent me nu al zo goed
Laat me weten welke ROM je uiteindelijk gekozen hebt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Ireyon het volgende:
Zucht.. irritante energiebesparing die niet weg te halen valt, multitasking wat nog steeds niet fatsoenlijk werkt. Gewoon 1 simpele tik op de Home knop is al genoeg om een fucking nieuws-app te killen. Ben er klaar mee, dan toch maar rooten.
Of die achterlijke "Best Deals" app.. 'service not available in your country', voeg het dan godverdomme ook niet toe.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef lkb9000 het volgende:
Ahhh SwiftKey maar eens proberen.
Nadat ik 'ahhh' typte was zijn eerste suggestie 'bitches', hij kent me nu al zo goed
Die Beste Deals slaat wel allesquote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Ireyon het volgende:
Zucht.. irritante energiebesparing die niet weg te halen valt, multitasking wat nog steeds niet fatsoenlijk werkt. Gewoon 1 simpele tik op de Home knop is al genoeg om een fucking nieuws-app te killen. Ben er klaar mee, dan toch maar rooten.
Of die achterlijke "Best Deals" app.. 'service not available in your country', voeg het dan godverdomme ook niet toe.
Eerst een miniupdate om je HOX te voorbereiden, en dan de JBupdate zelf.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef Skillstorm het volgende:
Kutzooi, ging een 'dutje' doen, nu pas wakker.Dat gaat moeilijk worden met slapen zo.
Anyways, ik had blijkbaar niet de hele update, of een deel er van oid? Ik download nu de rest.
Zelfde issue hier nu....gvd...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Kan de update niet installeren, kom steeds bij de reboot in clockworkmodrecovery terecht en daar krijg ik tig foutmeldingen...![]()
Blijkt een bekend probleem te zijn, ff de originele recovery terugflashen en gaan met de banaan...
2e zin lezen en doen wat er staatquote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zelfde issue hier nu....gvd...
Wat te doen?
Hoe moet dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
2e zin lezen en doen wat er staat?
Nope...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe moet dat?Net een backup gemaakt iig.
Gewoon factory reset nu?
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:01 schreef Skillstorm het volgende:
Ik moet zeggen dat alles nu echt op steroids loopt, zo snel is het.
Niet met volle mond posten joh...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:58 schreef Longcat. het volgende:
De trillingen zijn weg als ikbop home knop of gretig knop druk
Ervaar jij geen probleem met het posten op FOK via de stock browser? Ik kan niet altijd lezen wat ik aan het tikken ben omdat de toetsenbord over de invoerveld heen zit.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:01 schreef Skillstorm het volgende:
Ik moet zeggen dat alles nu echt op steroids loopt, zo snel is het.
Even kijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ervaar jij geen probleem met het posten op FOK via de stock browser? Ik kan niet altijd lezen wat ik aan het tikken ben omdat de toetsenbord over de invoerveld heen zit.
Ja, het is zeker irritant.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:16 schreef M1stral het volgende:
Ook update binnen. Ik irriteer me mateloos aan het feit dat ze de hide button van het toetsenbord hebben weg gehaald. Nu moet ik iedere keer op back (pijltje) drukken om dat keyboard van mijn scherm te toveren. Hatelijk!
En wat is er met de groene highlights gebeurd van de knoppen. Nu is het blauw.
Ja, je zou denken dat een update juist dingen verbeterd. Helaas. HTC keyboard was erg fijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef Skillstorm het volgende:
Best erg, zo lang delayen en dan het keyboard verneuken.
Ja dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:08 schreef Ynske het volgende:
T enige wat ik lastig vind is dat ik nu t toetsenbord niet meer met een knopje kan laten zakken,zodat je ziet wat je doet op FOK. Maar goed kantelen en je ziet t wel weer.
Alleen het keyboard is een vermindering, de rest is misschien niet mind-blowing-geweldig maar niet slecht. En aan het keyboard kun je nog wat doenquote:Op donderdag 6 december 2012 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Applicatie-update! Is dit Jelly Bean? En doen of niet?
Ok, even wat posts gelezen hier. Ik wacht nog wel even met updaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe achtergronden, maar dan zie ik veel soorten en afmetingen.Wat is nou precies de juiste afmeting voor een HTC one X achtergrond? (Ben ik een beetje een noob in vaak...)
Ik krijg bv. zulke afmetingen te zien, maar welke nou precies juist kan zijn?:1280x720 pixelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
telefoon kantelen en dan gaat t welquote:Op donderdag 6 december 2012 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Dat nieuwe toetsenbord is best fijn vind ik. Ook een bredere spatiebalk. Enige nadeel is inderdaad zoals iemand al zei: wanneer je op FOK post duwt het toetsenbord de pagina niet naar boven en zie je het invoerveld niet meer.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe achtergronden, maar dan zie ik veel soorten en afmetingen.Wat is nou precies de juiste afmeting voor een HTC one X achtergrond? (Ben ik een beetje een noob in vaak...)
Ik krijg bv. zulke afmetingen te zien, maar welke nou precies juist kan zijn?:Je moet 1280x1280 of groter nemen, aangezien je een vierkant moet selecteren omdat hij meescrollt en horizontaal moet kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt door de view op albums te zetten de oude lay-out terug krijgen, mocht je dat willen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind die nieuwe lay-out van de gallery echt klote
Much better, dankje!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:15 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Je kunt door de view op albums te zetten de oude lay-out terug krijgen, mocht je dat willen.
Bedankt!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:15 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Je kunt door de view op albums te zetten de oude lay-out terug krijgen, mocht je dat willen.
Nee te dom voor woorden.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
Is het slim om een back up te maken voor je gaat updaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee te dom voor woorden.Dacht ik eigenlijk al, maar misschien is deze update volkomen veilig of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Is het ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al, maar misschien is deze update volkomen veilig of zo.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap het niet, er is niets veranderd.
Oke wacht misschien toch wel.
Jep, gelukt.
Eindelijk een telefoon die doet wat ik wil, dat wil ik niet verpestenquote:
Ja snap ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eindelijk een telefoon die doet wat ik wil, dat wil ik niet verpesten.
Die veranderingen ga je leuk vinden denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
Android. Ik weet niet wat ik van de veranderingen vind, maar Android.
Mja, blauw is beter!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mis het groene wel een beetje![]()
.
ik zie de link met de One X niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:26 schreef Skillstorm het volgende:
Fuck yeah, zaterdag krijg ik een nieuwe laptop van 1k euro binnen.![]()
![]()
Ik ook niet, maar ik ben random, en dat ben ik altijd geweest.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie de link met de One X niet?
Nou, fuck.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom loopt hij steeds vast? Ik kan ook de balk niet meer naar beneden schuiven (met dat menu en meldingen en zo).
Back up?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
Meh, fijn dit. Nu start hij niet meer op
.
Ik blijf het even proberen en anders dat inderdaad ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Oh zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Google Now episch.![]()
Oja, eens kijken wat je daar mee kanquote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik vind Google Now episch.
Vraag het eens wat, een rekensom ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja, eens kijken wat je daar mee kan.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Vraag het eens wat, een rekensom ofzo.
Ik doe nu voor de lol iets dat retarded is maar wel de snelheid laat zien: steeds zo snel mogelijk langs alle homescreens scrollen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Het is wel snel en smooth allemaal. Ik kan hier wel aan wennen denk ik
.
Deed ik altijd al, is nu wel makkelijker nu het doordraaitquote:Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik doe nu voor de lol iets dat retarded is maar wel de snelheid laat zien: steeds zo snel mogelijk langs alle homescreens scrollen.
Fuck yeah, dit is wel zo relaxed.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deed ik altijd al, is nu wel makkelijker nu het doordraait. Dat was het enige waar ik wel een beetje lichtelijk jaloers op was, mijn vriend z'n HTC Sensation kon dat wel en de mijne niet
. Nou ja, nu dus wel
.
Vind dit er niet verkeerd uitzienquote:Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar ja, benchmarks verschillen elke keer wel dus ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Echt? Bij mij was het voor de update in de 5800 range?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Quadrant-scores zijn door JB lager dan normaal, ook al is de telefoon zelf sneller.
Waarom de + als ik vragen mag?quote:
Want plus!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom de + als ik vragen mag?
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4320&idPhone2=4976quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
+ is toch alleen net iets sneller?
Ja, maar zelfs dat is nauwelijks merkbaar, en meer storage space natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
+ is toch alleen net iets sneller?
Bij bepaalde abonnementen scheelt het maar 3eu in de maand. Dan heb ik liever de +quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou nog steeds voor de gewone gaan gezien de prijs.
Oh ja, ik doe altijd los toestel. Met abonnementen weet ik allemaal niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bij bepaalde abonnementen scheelt het maar 3eu in de maand. Dan heb ik liever de +
Zoals hier boven al gezegd werdquote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom de + als ik vragen mag?
Nice.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zoals hier boven al gezegd werdNet ietsje beter dan de One X, en het scheelt me maar 4 euro per maand met een abonnement aangezien de One X + nu sterk gepromoot wordt en bij bijvoorbeeld studentmobiel best goedkoop is.
Ze geven elke versie de naam van een lekkernij hequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:22 schreef Skillstorm het volgende:
Vraag me wel af waarom ze snoep als namen geven, maar goed, het is wel funny.
Judge yourselfquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:32 schreef Skillstorm het volgende:
Jelly Bean neukt IOS6 toch van alle kanten trouwens?
Heb je een idee wat we eraan zouden kunnen doen? HTC Chat benaderen met deze klacht en dan in meervoud en met wat geluk brengen ze snel een kleine fix uit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Wel erg irritant dat het toetsenbord niet de browser omhoog duwt zeg maar. Normaal werkt landscape wel, maar als je een lange post quote op Fok bijvoorbeeld dan kan je nog steeds de tekst niet zien.
de mijne is unbrandend... dus verwacht m toch wel zeer binnenkortquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik heb em ook nog niet. Vodafone branded...
Heb je de update van 12mb ofzo wel binnen gehad en geïnstalleerd? Bij mij kwam na de kleine update pas de 'grote update'..quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef jappy-b het volgende:
[..]
de mijne is unbrandend... dus verwacht m toch wel zeer binnenkort
Dat is pech hebben, je hebt je kans gehad en nu sta je weer helemaal onderaan de wachtlijst, je krijg je update denk ik pas over 2 maanden of zoiets.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:01 schreef jappy-b het volgende:
ik kreeg eergister een melding dat er een update klaar stond, nou heb ik op mijn werk niet het meest fantastische internet (edge) dus wilde deze thuis installeren.. thuis aangekomen geen update meer te vinden
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wacht even, als je dus een reactie type op het forum, dan staat het toetsenbord dus voor het reageerveld? Of begrijp ik het nou verkeerd
Wat is dezequote:
Sinds de JBupdate is dat probleem er. Als je deze post quoted kan je geen eens meer lezen wat je zelf aan het schrijven bent DIG / HTC One X #15 TS heeft problemen met z'n One X+ :Pquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is dezezelfs mijn desire Z doet dat niet.
Doet de + dat ook, of ligt het puur aan de gewone one x?
Volgens mij doel je op mij want de laatste paar postjes gaat het over het invoerveld omhoogduwen. Ik gebruik al Swiftkey-X en daarmee ondervind ik dat probleem. Dus een alternatief toetsenbord installeren helpt niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Mensen zeiken over het standaard tyfustoetsenbord, pffff, download gewoon SwiftKey, Swiftkey Flow beta, Swype, etc.
Sinds de JBupdate is dat probleem er. Als je deze post quoted kan je geen eens meer lezen wat je zelf aan het schrijven bent omdat de keyboard de invoerveld niet omhoog duwt. DIG / HTC One X #15 TS heeft problemen met z'n One X+ :Pquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is dezezelfs mijn desire Z doet dat niet.
Doet de + dat ook, of ligt het puur aan de gewone one x?
Heb er geen last van. Bij mij schuift het veld gewoon met het toetsenbord mee omhoog. Kan dus gewoon zien wat ik typ.quote:
Ik heb er geen last van, Swiftkey en Dolphin Browser.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgens mij doel je op mij want de laatste paar postjes gaat het over het invoerveld omhoogduwen. Ik gebruik al Swiftkey-X en daarmee ondervind ik dat probleem. Dus een alternatief toetsenbord installeren helpt niet.
Ook bij hele lange quotes? Stock browser? Doe daarna een edit, dan moet je wel blind typen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:45 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Heb er geen last van. Bij mij schuift het veld gewoon met het toetsenbord mee omhoog. Kan dus gewoon zien wat ik typ.
De echte team venom voor de One X bestaat eigenlijk niet meer, die jan87 is ermee gestopt en hij was de developer die elke keer met de updates kwam.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:24 schreef hoxen het volgende:
Hopelijk gaat team venom de jellybean update snel in de viperx rom bakken!
Welke Dolphin browser? HD of die andere?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, Swiftkey en Dolphin Browser.
Misschien werkt voor je het met een andere browser.
Chrome vind ik niks, probeer nu Opera Mini.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef Sickert het volgende:
Met Chrome heb je ook geen last met posten op Fok! En het niet omhoog gaande tekst vak.
Bij quotes nog niet geprobeerd en ik heb niet de stock browser. Gebruik Chrome.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook bij hele lange quotes? Stock browser? Doe daarna een edit, dan moet je wel blind typen...
Heb je al handmatig een locatie ingesteld?quote:Op zondag 9 december 2012 13:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik wil in mijn lockscreen het weer hebben, dus ik heb al gekozen voor productiviteit, alleen krijg ik: "geen weergegevens beschikbaar".. Moet hiervoor mijn locatie delen aan staan of mis ik iets anders? Ik kan de autoupdate van het weer, met een interval ook niet aanzetten, is grijs..
Opera Mini is ook niks. Hij reageert niet op doubletap als ik wil zoomen op tekst.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chrome vind ik niks, probeer nu Opera Mini.
Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 9 december 2012 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je al handmatig een locatie ingesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |