Hij deed het prima, ook na factory reset.quote:Op maandag 3 december 2012 17:21 schreef L0we het volgende:
Ik zou je One X+ eerst eens terugsturen voor garantie... Hier werkt hij perfect! Lees ook nergens over die problemen die jij ermee hebt
Als ik deze problemen heb moeten meer mensen het hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Gkhn het volgende:
Kut TT. Nu benadeel je een heel aantal mensen die wel een werkend X+ hebben.
Ja, dat zal het wel worden. Ik blog hier wel hoe het verlooptquote:
Ik heb hiervoor een DHD gehad, heb ik nog trouwens.quote:
Censuur is ook verboden, dus lijkt me geen probleem. Mits onderbouwd enzoquote:
Ja, dat laatste mis ik dan een beetje bij TSquote:Op maandag 3 december 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Censuur is ook verboden, dus lijkt me geen probleem. Mits onderbouwd enzo
In het vorige deeltje begon het al, genoeg uitlegquote:Op maandag 3 december 2012 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, dat laatste mis ik dan een beetje bij TS
Je maakt een nieuw topic met een negatieve tt, dan staat het je netjes om ook even hier uit te leggen wat er mis is.quote:Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In het vorige deeltje begon het al, genoeg uitleg
Dat staat toch in post 2quote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je maakt een nieuw topic met een negatieve tt, dan staat het je netjes om ook even hier uit te leggen wat er mis is.
Wat ik zeg, had met DHD ook veel problemen qua softwarequote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
1 probleempje en het is meteen kut?
Ik denk dat je gewoon niet erg zuinig bent met je toestel. Ik heb nooit problemen gehad met mijn Desire, ook geen screenprotector gebruikt. Met mijn HOX had ik de pech dat een 6 jarige meisje hem liet vallen en mijn WiFi slechter werkte maar verder geen schade of problemen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat ik zeg, had met DHD ook veel problemen qua software
En ja...ff kut voor mij
Luister, je hebt blijkbaar T-Mobile. Bij mijn weten verkopen ze zelden unbranded toestellen en dus zal die van jou wel branded zijn, je zal dus pas in 2013 een update krijgen dus sowieso moet jij toch lang wachten.quote:Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef Skillstorm het volgende:
Helaas, net langs de T-Mobile winkel geweest. Mag niet switchen van toestel.
Ik kijk nu naar mijn HOX en ik walg alleen maar.
Als ze moeite hebben met Sense 4 en JB combineren zeg dat dan even, even melden kan geen kwaad.
Maar als het niks gezegd wordt dan ben ik er ook klaar mee.
Volgende keer geen HTCrap meer.
En mensen kunnen het kinderachtig vinden, maar als een bedrijf niks van zich laat horen behalve: HET IS WEER UITGESTELD VOOR EEN MAAND.
Dan ben ik er ook snel klaar mee he.
Branded? Dat er echt een T-Mobile merk ergens op het toestel zit?quote:Op maandag 3 december 2012 18:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Luister, je hebt blijkbaar T-Mobile. Bij mijn weten verkopen ze zelden unbranded toestellen en dus zal die van jou wel branded zijn, je zal dus pas in 2013 een update krijgen dus sowieso moet jij toch lang wachten.
Je doet er beter aan om je toestel te rooten en zelf custom roms naar jouw smaak te installeren, op deze manier heb je misschien weer plezier van je toestel?
En wat is de bron voor die 1 maand uitstel?
Ook, maar vooral dat er verwijzingen naar T-Mobile ergens in je toestel zitten zoals in Play, bij het opstarten van je toestel en nog wat dingetjes die me nu ff niet te binnen schieten? (heb zelf nooit branded toestellen gehad)quote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Branded? Dat er echt een T-Mobile merk ergens op het toestel zit?
EDIT: Oktober zou het komen, niks, November? Ook niks. En nee geen bron, maar het is feit dat ze veel te laat. zijn.
Ik ben heel voorzichtig met mijn telefoon maar ik installeer wel vanallesquote:Op maandag 3 december 2012 18:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet erg zuinig bent met je toestel. Ik heb nooit problemen gehad met mijn Desire, ook geen screenprotector gebruikt. Met mijn HOX had ik de pech dat een 6 jarige meisje hem liet vallen en mijn WiFi slechter werkte maar verder geen schade of problemen.
Yep.quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook, maar vooral dat er verwijzingen naar T-Mobile ergens in je toestel zitten zoals in Play, bij het opstarten van je toestel en nog wat dingetjes die me nu ff niet te binnen schieten? (heb zelf nooit branded toestellen gehad)
Samsung doet het ook hoor. Ze hebben nooit een update voor mijn moeder Galaxy Plus uitgebracht en zij heeft alleen maar wazige problemen ermee....quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Yep.
Alsnog vind ik het niet kunnen wat ze tot nu toe hebben gedaan, ze hebben het gewoon verkloot en ik ben er dan echt heel snel klaar mee.
Ik heb ook genoeg van HTC hun beloftes. Maar welk ander bedrijf doet dat niet dan? Samsung heeft hun 1e android toestel echt snel laten vallen en toen zat mijn ex met een waardeloze phone opgescheept die niet eens Whatsapp kon draaien. Mijn mams baalt van haar Galaxy+ en kan niet wachten tot ze in maart of zo weer een nieuw toestel mag uitkiezen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Skillstorm het volgende:
En waarom heb je er problemen mee dat een onbekende er gewoon genoeg van heeft?
Ze hebben het in mijn ogen verneukt, en dat is dat.
Je hoeft me er niet uit te praten oid, ik blijf toch wel boos op ze.
Je hebt hem zelf verneukt en nu heeft HTC het gedaan?quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zo...zeg nu maar eens dat die software van de HTC One X+ niet kut is
[ afbeelding ]
Ik heb hem zelf verneukt???? neequote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf verneukt en nu heeft HTC het gedaan?
Samsung doet dat ook hoor, bepaalde toestellen hebben nooit een update gekregen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
ohja.... En waar is ICS voor de DHD?
(als we het toch over beloftes hebben)
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben heel voorzichtig met mijn telefoon maar ik installeer wel vanalles
Meestal heb ik dan ook software problemen
Ik ben zelf systeem beheerder en kan prima overweg met pc's, maar met die k.u.t telefoon kun je niets tenzij je root. wat ik nog nooit heb gedaan
Software installeren is toch niet verkeerd? niet geroot ofzo hoorquote:
Sommige apps zitten vol met bugs, het zou prima kunnen dat 1 van die apps jouw melding veroorzaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Software installeren is toch niet verkeerd? niet geroot ofzo hoor
Kan prima voor zover ik kan zien. Je hebt die ontstoorder niet nodig die bij de microusbstekker zit en ik weet niet of je eraan gaat ergeren.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef dimmak het volgende:
Die standaard oplader van mijn HTC One X vind ik te kort. Ik kan toch gewoon de volgende kabel erin pluggen?
http://www.allekabels.nl/(...)r-micro-b-kabel.html
Ik ga weer een factory reset doen. Die software zou eigenlijk niet in de market mogen wmbquote:Op maandag 3 december 2012 18:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Sommige apps zitten vol met bugs, het zou prima kunnen dat 1 van die apps jouw melding veroorzaakt.
Ik gebruikte vroeger Titanium Backup Pro en herstelde daarmee apps en instellingen die daarbij horen. Toen kreeg ik ook vage "is gestopt" foutmeldingen. Toen ik geen instellingen meer herstelde kreeg ik dat probleem niet meer.
OP-STU-RENquote:Op maandag 3 december 2012 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
Reset gedaan
Hij doet het weer, kut ding.....
Wat moet ik nou?? Straks gaat het weer fout....
Het is iets met de software, als je een positieve bijdrage hebt, graagquote:Op maandag 3 december 2012 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Gast wat een huilie ben jejij hebt problemen met je HOX+, en dat betekent meteen dat het een onwijs kuttoestel is, terwijl er verder vrijwel nergens iets te vinden is of problemen met dat ding
heb je al eens je sim in een ander toestel geprobeerd, of gewoon toestel RMA sturen als het net nieuw is en je hebt er zoveel gedonder mee?
Je kan wel hier enorm gefrustreerd gaan zitten doen en af gaan zitten geven, maar als dat ding echt kapot is wordt het daar niet ineens weer werkend van heur
lol okquote:
Als jij een reset hebt gedaan, zelf geen rare apps (bv buiten de market om) hebt geinstalleerd en niet hebt geroot / custom ROM dan is dit probleem ook gewoon garantie hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is iets met de software, als je een positieve bijdrage hebt, graag
Puike post. Sluit ik me bij aan. Opsturen dat ding en doe dat via HTC zelf en niet via je provider. De mijne had ik binnen 5 dagen weer terug (di opgestuurd, za terug)quote:Op maandag 3 december 2012 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij een reset hebt gedaan, zelf geen rare apps (bv buiten de market om) hebt geinstalleerd en niet hebt geroot / custom ROM dan is dit probleem ook gewoon garantie hoor.
Sowieso kunnen al die crashen best een achterliggende hardware oorzaak hebben, kapot memory oid bv.
Thx, dat is een betere reactiequote:Op maandag 3 december 2012 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij een reset hebt gedaan, zelf geen rare apps (bv buiten de market om) hebt geinstalleerd en niet hebt geroot / custom ROM dan is dit probleem ook gewoon garantie hoor.
Sowieso kunnen al die crashen best een achterliggende hardware oorzaak hebben, kapot memory oid bv.
Sowieso het design van die Samsung meukquote:Op maandag 3 december 2012 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben tot nu toe meer dan tevreden met mijn DHD, ook na 2 jaar!! en we krijgen dan weliswaar geen update naar ICS, maar zoveel maakt dat in mijn ogen niet uit...
en voordat ik eventueel een One X+ in bezit heb, zal de update naar JB wel overal beschikbaar zijn gekomen
neig zelf maar naar de One X+ dan de SIII, vind die laatste toch iets te fragiel (plastic) aanvoelen
Het is wel zo dat Samsung cheap plastic heeft voor de achterkant.quote:Op maandag 3 december 2012 19:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sowieso het design van die Samsung meuk_!
quote:Op maandag 3 december 2012 19:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Samsung cheap plastic heeft voor de achterkant.
Ja, dat industriele design is gewoon 10 keer beter.quote:Op maandag 3 december 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het maar lomp uitziende ondingen. Bovendien is het jasje van HTC om Android (Sense) veeeeeel mooier dan die van Samsung.
Dan is onderstaande toch 1000x mooier
[ afbeelding ]
TBP heb je pas iets aan als je ROOT hebt en dat heb je niet. Je kan zelfs geen instellingen terugzetten of apps herstellen. Alleen standaarddingetjes zoals SMS herstellen en nog wat dingetjes...quote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Thx, dat is een betere reactie
Ik denk dat het idd aan een programma buiten de market om ligt. Nu er nog achter komen welke het is. Die Titanium Backup Pro had ik er ook op staan maar gebruik ik nooit.
Weet iemand of er een makkelijke manier is om erachter te komen welke app er fout is?
Aan virus scanner heb je in principe ook niets
Industriele design?quote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, dat industriele design is gewoon 10 keer beter.
Ja design van HTC. Het design is gewoon mooi, dat wil ik duidelijk maken.quote:Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Industriele design?
Ik doel meer op de lelijke kleuren van Samsung (glanzend wit en een rare kleur blauw) en de rondingen die de S3 aan zich heeft.
HTC-designquote:Op maandag 3 december 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dan is onderstaande toch 1000x mooier
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet helemaal legaal iddquote:Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
TBP heb je pas iets aan als je ROOT hebt en dat heb je niet. Je kan zelfs geen instellingen terugzetten of apps herstellen. Alleen standaarddingetjes zoals SMS herstellen en nog wat dingetjes...
Mag ik ervan uitgaan dat je TBP niet op helemaal legale wijze hebt gekregen? Daar zou crap in kunnen zitten. Net als met alles wat je van piraterysites afhaalt.
Ik weet niet of een niet gerootte toestel wel 100% beschermd is tegen crap. Het is wel zo dat als ie wel geroot is crap veel meer kan doen. Dat ben ik wel met je eens...quote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet helemaal legaal idd
Maar ik dacht als ie niet geroot is, mijn systeem afgeschermd was voor foute software
Maar ff goed die niet zo legale apps in de gaten houden dan maar.
Ik kan zelf ook niets in mijn systeem veranderen, dus ik ging er vanuit dat andere apps ook niets aan het systeem kunnen veranderen. Natuurlijk lees ik wel altijd de rechten die een app nodig heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet niet of een niet gerootte toestel wel 100% beschermd is tegen crap. Het is wel zo dat als ie wel geroot is crap veel meer kan doen. Dat ben ik wel met je eens...
Dat heb ik niet gezegd. Ik weet niet of crap uberhaupt wel iets kan uitrichten op een niet gerootte phone. Je kan prima gelijk hebben, ik stond er ff niet bij stil dat je toestel helemaal niet geroot is.quote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook niets in mijn systeem veranderen, dus ik ging er vanuit dat andere apps ook niets aan het systeem kunnen veranderen. Natuurlijk lees ik wel altijd de rechten die een app nodig heeft.
Maar blijkbaar is het dus niet helemaal beschermd
Wtf? Ik heb dat sowieso al 2 keer geopperd, en nog meer users met mij... Als dat aan de software zou liggen, zou je niet de enige zijn met zulk soort problemen.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet helemaal legaal idd
lol, misschien welquote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]![]()
Sukkel. Je verdient alle ellende die je met 't toestel krijgt.
Heb je de app al verwijderd,data verwijderd en opnieuw geinstalleerd?quote:Op maandag 3 december 2012 20:40 schreef pokertime het volgende:
Hoi. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Uiteraard heb ik eerst zelf gezocht (maar waarschijnlijk niet goed...) Als ik een widget plaats (gmail, agenda) dan synchroniseert deze niet. De rest wel. Alvast bedankt voor de hulp!
De apps synchroniseren perfect, het zijn de widgets op de diverse bladen die niet verversen. Bedankt voor het meedenken!quote:Op maandag 3 december 2012 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je de app al verwijderd,data verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
De widgets zijn ondereel van de app, maar aan je reactie te zien heb je dat al gedaanquote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef pokertime het volgende:
[..]
De apps synchroniseren perfect, het zijn de widgets op de diverse bladen die niet verversen. Bedankt voor het meedenken!
Ga het nu proberen, mijn reaktie was puur positief en zeker niet verkeerd bedoeld!quote:Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De widgets zijn ondereel van de app, maar aan je reactie te zien heb je dat al gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |