Estrella vind ik dus weer echt vergif. Geen idee hoe het zo gekomen is, maar dat pruim ik niet. Net als Brahma (?), wat je hier nog wel eens tegen komt.quote:Op maandag 31 december 2012 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Club Colombia Roja is een van de beste bieren ter wereld!! Samen met Estrella Damm... heerlijk!
Ik beweer altijd precies hetzelfde. En ook al hou ik best van bier, ik heb er zelf ook moeite mee. Pils is gewoon relatief gezien vrij smaakloos.quote:Op maandag 31 december 2012 19:04 schreef flipsen het volgende:
Brahma is Braziliaans. Een grote jongen, heeft ook Quilmes (het bekendste Argentijnse biermerk) opgekocht. Ik blijf er overigens bij dat veel mensen écht niet de bieren uit elkaar kunnen houden als je ze geblinddoekt een Amstel, Heineken, Brahma, Quilmes, Warssteiner en Grolsch laat proeven. Maar dat wil "de echte bierdrinker" kennelijk niet toegeven
Alleen de Grand Cru verslaat de normale Nieuw Ligtquote:Op maandag 31 december 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, zoals Fogel wel weet, niets bovenNieuw Ligt
Ik probeer altijd wel een ale her en der, maar ik word er nooit echt blij van. Jammer, want Engeland heeft er zoveel van.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef drWho het volgende:
In tegenstelling tot sommigen hier kan ik de engelse Ale wel waarderen. Elke streek zijn eigen bier! Vooral in Cornwall zitten veel goede brouwers. Wel belangrijk dat ie vers is, dat proef je nogal van de tap. Drink bijna geen pils meer van de tap, eigenlijk alleen als het erg warm weer is.
Ligt eraan hoe je conditie is en hoe groot je vleugels zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die weet of het makkelijk is van Lima naar río te vliegen
Vast wel ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die weet of het makkelijk is van Lima naar río te vliegen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Weet iemand hoe ik het beste van de bank op kan staan om te gaan koken?
Mata, gelukkig nieuwjaar cabron!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:59 schreef El_Matador het volgende:
Barbie! Gelukkig nieuwjaar! Goed gevierd?
En de anderen ook natuurlijk.
Het 00:00 moment was doodser dan dood hier in Trinidad. Gelukkig sloeg dat COMPLEET om toen we om 01:00 bij de club aankwamen. Een club in een grot. Fan-tas-tisch. Zeker voor een geoloog
Vandaag meer (en groter) feest; de viering van het begin van La Revolucion. En donderdag verruil ik Cuba weer voor Bogota. Waren 2 heerlijke weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |