Niet verstoppen, maar in een weekendtas klaarleggen, samen met je paspoort, polissen en andere belangrijke papierenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:44 schreef flipsen het volgende:
En voor "je weet maar nooit" ga ik toch maar even de HD met dagelijkse backup verstoppen... En die dollars die hier liggen
Ik heet geen Cristina/De la Ruaquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef Individual het volgende:
Ik zou een helikopter met draaiende wieken klaar hebben staan achter een muur met prikkeldraad en gewapend personeel.
Argentinie heeft het in het verleden gepresteerd om vanuit vliegtuigen bommen te gooien op de eigen protesterende bevolking, dus wat dat betreft...quote:En wie valt nou z'n eigen bank aan? Zwitserland kwam daar ook mee weg tijdens de oorlog.
Ik heb gelukkig ook een online/offsite backupquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:05 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Niet verstoppen, maar in een weekendtas klaarleggen, samen met je paspoort, polissen en andere belangrijke papieren
congrats, hoe lang duurt de opleiding daar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:41 schreef Individual het volgende:
Mijn neefje is net NM State Trooper geworden!!
quote:Get out of your veeee-hicle
Weet het eigenlijk niet precies omdat ie het niet meteen iedereen vertelde. Ik weet er een paar maanden van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
congrats, hoe lang duurt de opleiding daar?
[..]
Alleen in termen als sauce hollandaise kunnen we het toestaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef Prego het volgende:
Les Pays Bas, néerlandais en niet La Hollande, hollandais.
Groetjes,
Een provinciaaltje![]()
Same old same oldquote:Op zondag 23 december 2012 01:42 schreef Individual het volgende:
Rellen slaan over naar Buenos Aires provincie, Copahue is weer aan het roken, WimLex is weer in Argentinië, de roeiboot moet weer terugkomen uit Ghana zegt de VN, en Cristina zeurt weer over Malvinas/Zuidpool.
Er is heel wat nieuws bij jou flip!
Is dit nu het begin van de aanstaande crisis ook weer?
Slechts een waarschuwing aan Cristina, gedraag je of je kan oprottenquote:Op zondag 23 december 2012 01:42 schreef Individual het volgende:
Rellen slaan over naar Buenos Aires provincie, Copahue is weer aan het roken, WimLex is weer in Argentinië, de roeiboot moet weer terugkomen uit Ghana zegt de VN, en Cristina zeurt weer over Malvinas/Zuidpool.
Er is heel wat nieuws bij jou flip!
Is dit nu het begin van de aanstaande crisis ook weer?
ik zie net dat zelfs de telegraaf dit overgenomen heeft.... this video has gone viral!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:27 schreef Individual het volgende:
Video voor de mensen in het buitenland. We maken het ook niet makkelijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |