Ik kon het niet latenquote:
Eet zequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Jij ook!
Intussen wel gelukt. Hamburgers liggen in de koelkast. Nu hopen dat m'n man de rest gaat doen
De dichtsbijzijnde vreetschuur hier is een KFC, das veul ergerquote:
Dito, doen wij altijd op nieuwjaarsdag, alle restjes opmaken. Wij hadden dus als avondeten mini vol-au-vents, mozarellasticks en sausages, met meloen na.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
vandaag dingen gebruikt die we nog hadden
Dito! Moet er niet aan denken dat ik morgen weer werken moetquote:maar wil ook gewoon nog een laatste dagje lamzakken voordat ik weer aan de bak moet
Heb je nog business class gevlogen met Aero Cubana? Nepcommunisten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef El_Matador het volgende:
KFC is nog viezer dan een Wit-Russische snackbar.
Maar het eerste wat ik ga eten als ik terug ben in de kapitalistische wereld is een goeie steak. Waar heb jij de jouwe gescoord, Indi?
Bereid je voor op veel toeristen, hoge prijzen, te hete temperaturen maar een adembenemend mooi oud piratencentrum waar je erg goed kan eten. Ben even de namen van de beste restaurants kwijt, sorry.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:45 schreef Individual het volgende:
Morgen voor 2 dagen naar Bogota en dan naar Cartagena en wat eilandjes in de buurt en dan 9-11 weer in Bogota dus laat maar weten of je er dan bent.
Net met wat politie een biertje (nou ja hun Coca Cola) gedronken en over de FARC gepraat. Je kan 2-3,000,000 verdienen als je er een agent omlegt.
Erg genoeg om elders te verhuizen of hou je het nog wel vol?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:39 schreef breaky het volgende:
Ik ga met gemengde gevoelens het nieuwe jaar in. Alhoewel ik Luang Prabang (waar ik woon) erg leuk vind zijn er verschillende factoren die leven hier wat minder aangenaam maken.
Het zou verdomme eens tijd worden dat ik de BTW en accijnzen van mijn bezoekjes aan NL terugkrijg!quote:Belastingteruggave
Geachte heer/mevrouw,
Na de laatste jaarlijkse berekeningen van uw fiscale activiteit, hebben wij vastgesteld
dat u in aanmerking komt voor belastingteruggave. De belastingteruggave dient u aan te vragen dit wordt binnen 3 a 5 werkdagen verwerkt.
In uw situatie is geconstateerd dat u belasting ontvangt vanaf 2008. Om uw belastingteruggave aan te vragen klikt u op de DigiD logo en doorloopt u de stappen.
Een teruggave kan worden uitgesteld voor een verscheidenheid van redenen.
Bijvoorbeeld het indienen van ongeldige records of toepassen na de deadline.
Let op!
Bewaar deze brief/e-mail bij uw andere papieren.
Zo hebt u belangrijke informatie over de Belastingdienst bij de hand.
Met vriendelijke groet,
Arnoud de Vries
Belastingdienst
Afdeling Administratie
Tja, ligt er aan. Mijn (en ook die van andere managers) grote punt is dat het om verscheidene reden heel moeilijk is om personeel te vinden, laat staan personeel dat opgeleid is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 02:35 schreef Individual het volgende:
[..]
Erg genoeg om elders te verhuizen of hou je het nog wel vol?
net een email gekregen:
[..]
Het zou verdomme eens tijd worden dat ik de BTW en accijnzen van mijn bezoekjes aan NL terugkrijg!
Er zijn verschillende initatieven genomen om jonge mensen hier op te leiden. Zover heeft het nog niet heel veel opgeleverd. Veel jongeren spreken wel wat engels, maar niet meer dan dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |