quote:Op maandag 3 december 2012 19:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar er kan er natuurlijk maar één de liefste zijn. Hier, een complementaire troetelbeertjestaart voor je. Totaal ongerelateerd natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ja je viel mee inderdaad, maar dat had ik al verwacht hoorquote:Op maandag 3 december 2012 19:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom ik ook enigszins in aanmerking? Ik bedoel, tijdens de meet viel ik best wel mee toch?
quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Waaghals het volgende:
Nee hoor ze stemt op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Neequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Zijn er mensen die iets doen aan/voor 3FM serious request? (of zijn er misschien tegenstanders van?)
Van jou had i het dan ook weer niet verwacht neequote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Van jou had i het dan ook weer niet verwacht nee
En alle beroemde mensen komen laten zien/horen hoe goed ze het wel niet voor hebben met de wereld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:30 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van Serious Request moet denken.
Het idee erachter is een nobel streven maar uiteindelijk komt het meer over als een geslaagde reclamecampagne van de radiozender die inspeelt op de mens die schuldgevoel wil afkopen.
Maar ik zet altijd vraagtekens bij goede doelen. Misschien ben ik wel harteloos.
Ik vind het maar stom. Enerzijds hoor je zoveel mensen zeuren dat geld voor een goed doel toch nergens terechtkomt etc. En dan 1 keer in het jaar wel geld geven en opeens is het wel stoer om goede doelen te steunen, alleen omdat 3FM erbij betrokken is. Het is gewoon wat hipheid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:30 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van Serious Request moet denken.
Maar wat doe je dan als je aan het studeren bent? Heb je dan geen muziek aan staan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
Dat wel. Ik heb hier 300 cd's in de kast staan. Draai ze alleen nauwelijks nog. Zo'n tien jaar geleden veel meer.
o.. ik dacht dat jij met een studie bezig was om dokter/huisarts weet ik wat te wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ik studeer niet?Nah, eerder wel, maar dan moest ik telkens de cd verwisselen.
Nu heb ik de stereo niet in de studeerkamer staan. Voor muziek hier zoek ik vaak iets op YouTube op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |