Nee, dat is wel waar, maar dit soort dingen zijn totaal misleidend. Geen wonder dat de meeste Nederlanders vinden dat de straffen te laag zijn als ze van dit soort journalistiek afhankelijk zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 18:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Heb jij journalisten hoog zitten dan? Het zijn leken die een stuk schrijven.
Never mind. Verwarde het met iets anders.quote:Op maandag 3 december 2012 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, nee. Dood door schuld is iets heel anders, als je de termen niet kent moet je ze opzoeken of vermijden.
En die speler met die kale kop is zeker 70 jaar oud.quote:
Goedzo.quote:Op maandag 3 december 2012 18:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Never mind. Verwarde het met iets anders.
Maakt niet uit. Minstens 40 uur taakstraf, dat zal ze leren !quote:Op maandag 3 december 2012 18:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik neem aan, hoe gruwelijk het ook was, dat het niet hun intentie was om hem te doden.
En ja dat weegt enorm mee in een rechtszaak.
Als er geen complicerende factoren bij komen zal het dat zijn of doodslag, waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 18:48 schreef nikk het volgende:
Zware mishandeling met de dood uit gevolg is mijn gok.
Ik denk dat de niet respectvolle manier waarop de spelers de scheidsrechter bij tijd en wijle bejegenen weldegelijk doorsijpelt naar lagere klassen. De scheidsrechter als pispaal lijkt normaal.quote:Op maandag 3 december 2012 18:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof die grapjassen voetbalwedstrijden kijken, als ze ze al kijken zijn het samenvattingen. Hun voorbeelden zijn de matties uit "da hood" en badr hari en zo. Dat profs een weerwoord hebben tegen de scheids geeft hun echt niet de drang om na de wedstrijd een grensrechter dood te trappen.
Het is gewoon totaal niet relevant.
quote:De man vlagde een wedstrijd van zijn eigen zoon toen hij in elkaar werd getrapt. Hij zette het op een lopen, maar werd achterhaald en weer zwaar mishandeld. Na het incident ging de grensrechter naar huis, maar even later stond hij weer langs de lijn als toeschouwer bij een andere wedstrijd. Daar werd hij onwel en zakte hij in elkaar.
Dat maakt veel uit, zeker op die leeftijd, volgens mij heeft die club trouwens ook al niet zo'n goede naam in Nederland.quote:Op maandag 3 december 2012 18:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Minstens 40 uur taakstraf, dat zal ze leren !
Toch vreemd. Als je iemand meerdere malen tegen zijn hoofd trapt, waaronder vol met de noppen tegen het achterhoofd, is het imo met de intentie om iemand dood te trappen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:48 schreef nikk het volgende:
Zware mishandeling met de dood uit gevolg is mijn gok.
Ja, triest. volgens mij - zeg ik op basis van vrijwel niets anders dan TV - heeft hij dan een hersenbloeding gehad of iets in die trantquote:
Er zitten grove fouten in die wetgeving.quote:Op maandag 3 december 2012 18:38 schreef komrad het volgende:
[..]
in een rechtstaat bepaalt de rechter op basis van de wetgeving en de relevante omstandigheden de strafmaat. laten we dat maar zo houden.
Zijn ook andere mogelijkheden natuurlijk. Kan ook een Subduraal Hematoom zijn. Dat heb ik ook ooit gehad en daar kwamen we pas twee maanden later achter. Was ook het uiteindelijke gevolg van voetbal trouwens.quote:Op maandag 3 december 2012 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, triest. volgens mij - zeg ik op basis van vrijwel niets anders dan TV - heeft hij dan een hersenbloeding gehad of iets in die trant
Aangezien hij een paar uur later onwel werd zijn ze kennelijk niet doorgegaan tot zijn hoofd letterlijk tot moes was getrapt. Ik vermoed dat het gewoon bij doodslag gehouden wordt dus.quote:Op maandag 3 december 2012 18:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toch vreemd. Als je iemand meerdere malen tegen zijn hoofd trapt, waaronder vol met de noppen tegen het achterhoofd, is het imo met de intentie om iemand dood te trappen.
Vooral als de man nog eens voor een 2e keer wordt aangevallen, hadden ze de tijd om tot rust te komen, te bedenken dat het toch niet zo slim is, maar nee, ze gaan weer op trapkoers.
De waarheid en niets dan.quote:Op maandag 3 december 2012 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Change overigens: " drietal schoppen grensrechter dood"
Waarom moet ditquote:Op maandag 3 december 2012 18:50 schreef Scorpie het volgende:
Maroc.nl heeft ook niks over dit hele geval gemeld
Nee, aangezien hij een paar uur later onwel werd zijn ze kennelijk niet doorgegaan tot hij dood was, dus is zware mishandeling met de dood tot gevolg veel logischer.quote:Op maandag 3 december 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aangezien hij een paar uur later onwel werd zijn ze kennelijk niet doorgegaan tot zijn hoofd letterlijk tot moes was getrapt. Ik vermoed dat het gewoon bij doodslag gehouden wordt dus.
Of hij heeft zn hoofd aardig weten af te schermen..quote:Op maandag 3 december 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aangezien hij een paar uur later onwel werd zijn ze kennelijk niet doorgegaan tot zijn hoofd letterlijk tot moes was getrapt. Ik vermoed dat het gewoon bij doodslag gehouden wordt dus.
met voorbedachte rade dusquote:Op maandag 3 december 2012 18:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toch vreemd. Als je iemand meerdere malen tegen zijn hoofd trapt, waaronder vol met de noppen tegen het achterhoofd, is het imo met de intentie om iemand dood te trappen.
Vooral als de man nog eens voor een 2e keer wordt aangevallen, hadden ze de tijd om tot rust te komen, te bedenken dat het toch niet zo slim is, maar nee, ze gaan weer op trapkoers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |