abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119889117
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef JerryLee het volgende:

[..]

ik reken op max. 2 jaar
http://www.parool.nl/paro(...)-voor-doodslag.dhtml

aangezien Dit slachtoffer pas na enkele uren in elkaar zakte ,zal een lijkschouwer moeten vaststellen wat de oorzaak van het overlijden was .
Verwacht niet dat hij voor de volle 100 % kan bewijzen dat gezien de tijdsduur tussen de aframmeling en het in elkaar zakken ,de zwerende vinger richting het tuig zal worden gewezen .
Ongelukkige samenloop van omstandigheden
na bestudering in het Pieter Baan Circus een I.Q van 70 vastgesteld enz .
Twee jaar >acht maanden eraf (1/3) .
re-integratie projectje zitten ze voor het volgende offerfeest wel weer thuis .
Ik neem aan, hoe gruwelijk het ook was, dat het niet hun intentie was om hem te doden.
En ja dat weegt enorm mee in een rechtszaak.
  maandag 3 december 2012 @ 18:42:28 #252
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_119889124
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:36 schreef Re het volgende:

[..]

ja was ook een Marokkaan zeker die dat oudje een dodelijke karatetrap gaf huh :')
Die bleef tenminste niet doortrappen nadat z'n slachtoffer al op de grond lag, is toch een heeel klein beetje minder erg.

Nog steeds een ongelofelijke mongool, daar niet van.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_119889163
Levenslang schorsen, en een dikke gevangenisstraf alsjeblieft. Daarnaast nog een schadevergoeding graag. :r
pi_119889169
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik neem aan, hoe gruwelijk het ook was, dat het niet hun intentie was om hem te doden.
En ja dat weegt enorm mee in een rechtszaak.
Nee iemand die op de grond ligt en dan met noppen op zo'n hoofd blijven trappen, is geen doodslag. _O-
pi_119889184
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef JerryLee het volgende:

[..]

ik reken op max. 2 jaar
http://www.parool.nl/paro(...)-voor-doodslag.dhtml

aangezien Dit slachtoffer pas na enkele uren in elkaar zakte ,zal een lijkschouwer moeten vaststellen wat de oorzaak van het overlijden was .
Verwacht niet dat hij voor de volle 100 % kan bewijzen dat gezien de tijdsduur tussen de aframmeling en het in elkaar zakken ,de zwerende vinger richting het tuig zal worden gewezen .
Ongelukkige samenloop van omstandigheden
na bestudering in het Pieter Baan Circus een I.Q van 70 vastgesteld enz .
Twee jaar >acht maanden eraf (1/3) .
re-integratie projectje zitten ze voor het volgende offerfeest wel weer thuis .
Wat een raar artikel. 'Doodslag' in de titel zetten bij een dader die veroordeeld is voor zware mishandeling met dood tot gevolg is gewoon sensatiezucht.
pi_119889190
Ik ben benieuwd hoe dat na het laatste fluit signaal is gegaan. Het lijkt me toch wel dat hij iets heeft geschreeuwd naar de daders? Ze kunnen toch niet allemaal op hem af zijn gerend.
  maandag 3 december 2012 @ 18:44:11 #257
189963 nubreektmijnklomp
pi_119889198
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Misschien is dat nu net wat het imagoprobleem mede in stand houdt, het te overgevoelig zijn voor kritiek....

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een voetballiefhebber. Maar iets ontvankelijker zijn voor kritiek zou wel eens helpen.....
Ik wilde alleen maar even aangeven hoe irrelevant zijn "gevoelens ten opzichte van het sfeertje binnen voetbal" zijn, door met eenzelfde soort statement net zo iets irrelevants te zeggen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_119889206
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:43 schreef plesner het volgende:

[..]

Nee iemand die op de grond ligt en dan met noppen op zo'n hoofd blijven trappen, is geen doodslag. _O-
Dood door schuld is nog een optie.
  maandag 3 december 2012 @ 18:44:37 #259
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_119889214
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:43 schreef iFok. het volgende:
Levenslang schorsen, en een dikke gevangenisstraf alsjeblieft. Daarnaast nog een schadevergoeding graag. :r
De rest van het leven werken voor de nabestaanden, uitstekend.
Dit, dus.
pi_119889217
quote:

[..]

Dat hoeft niet nee. Bij doodslag is de intentie iemand te doden belangrijk, terwijl dat niet altijd zo vanzelfsprekend is. Als iedereen die een klap tegen het hoofd krijgt altijd overlijdt was dat wat anders.
pi_119889229
quote:
16s.gif Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jouw hoofd staat me niet aan.
Ik kan niet veel doen aan mijn hoofd. Voetballers wel iets aan hun gedrag.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 3 december 2012 @ 18:45:00 #262
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_119889234
Gvd, overleden... :'(
Nou, ik vind het echt heel erg voor de nabestaanden!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_119889237
quote:
9s.gif Op maandag 3 december 2012 18:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dood door schuld is nog een optie.
Onzin.
pi_119889239
quote:

[..]

Jawel maar de intentie moet er ook zijn, dus niet met voorbedachte rade, mogelijk (!!).
  maandag 3 december 2012 @ 18:45:32 #265
189963 nubreektmijnklomp
pi_119889258
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat hoeft niet nee. Bij doodslag is de intentie iemand te doden belangrijk, terwijl dat niet altijd zo vanzelfsprekend is. Als iedereen die een klap tegen het hoofd krijgt altijd overlijdt was dat wat anders.
Als je door blijft trappen op iemand z'n hoofd als hij op de grond ligt, en daarna als hij opstaat en wegrent hem nog eens tackled en door blijft trappen, mag je er toch wel vanuit gaat dat hij doodgaat ja, of in ieder geval niet meer lekker opstaat.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_119889274
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Onzin.
Jawel, dat is een hele reële optie.
pi_119889290
quote:
16s.gif Op maandag 3 december 2012 18:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Als je door blijft trappen op iemand z'n hoofd als hij op de grond ligt, en daarna als hij opstaat en wegrent hem nog eens tackled en door blijft trappen, mag je er toch wel vanuit gaat dat hij doodgaat ja, of in ieder geval niet meer lekker opstaat.
Precies. Je verwoordt het zelf prima. Bovendien, als je zo veel details weet die nog niet in de media bekend zijn moet je je denk ik even bij de politie melden, die zoeken altijd naar getuigen :)
pi_119889297
quote:
16s.gif Op maandag 3 december 2012 18:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik denk dat dat tuig wel eens vaker iemand in elkaar heeft getrapt en gewoon te dom is om bij de gevolgen stil te staan. Het is denk ik doodslag, geen moord, maar het ligt aan de context uiteraard.
pi_119889308
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:45 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jawel, dat is een hele reële optie.
Eh, nee. Dood door schuld is iets heel anders, als je de termen niet kent moet je ze opzoeken of vermijden.
pi_119889310
quote:
16s.gif Op maandag 3 december 2012 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar even aangeven hoe irrelevant zijn "gevoelens ten opzichte van het sfeertje binnen voetbal" zijn, door met eenzelfde soort statement net zo iets irrelevants te zeggen.
Ow, ik vind ook wel dat je niet kunt spreken van een agressief sfeertje in het algemeen. Clubs onderling verschillen zo ontzettend.
  maandag 3 december 2012 @ 18:46:53 #271
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_119889315
"Dood door schuld"
"Nee, moord want voorbedachte rade!"
"Intentie dit, bedacht dat"

De rechter hoeft alleen nog maar dit topic te lezen :O
Dit, dus.
pi_119889322
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een raar artikel. 'Doodslag' in de titel zetten bij een dader die veroordeeld is voor zware mishandeling met dood tot gevolg is gewoon sensatiezucht.
Heb jij journalisten hoog zitten dan? Het zijn leken die een stuk schrijven.
  maandag 3 december 2012 @ 18:47:11 #273
189963 nubreektmijnklomp
pi_119889330
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:44 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik kan niet veel doen aan mijn hoofd. Voetballers wel iets aan hun gedrag.
Net alsof die grapjassen voetbalwedstrijden kijken, als ze ze al kijken zijn het samenvattingen. Hun voorbeelden zijn de matties uit "da hood" en badr hari en zo. Dat profs een weerwoord hebben tegen de scheids geeft hun echt niet de drang om na de wedstrijd een grensrechter dood te trappen.

Het is gewoon totaal niet relevant.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_119889340
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat dat tuig wel eens vaker iemand in elkaar heeft getrapt en gewoon te dom is om bij de gevolgen stil te staan. Het is denk ik doodslag, geen moord, maar het ligt aan de context uiteraard.
Lijkt me geen moord nee, kan me niet voorstellen dat ze naar de wedstrijd gingen met de intentie om iemand te vermoorden. Zal inderdaad wel doodslag worden.
  maandag 3 december 2012 @ 18:47:55 #275
189963 nubreektmijnklomp
pi_119889351
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies. Je verwoordt het zelf prima. Bovendien, als je zo veel details weet die nog niet in de media bekend zijn moet je je denk ik even bij de politie melden, die zoeken altijd naar getuigen :)
Dit was nog niet bekend in de media? Dit was net op RTL.

Nou is dat niet echt een betrouwbare bron, daar heb je gelijk in.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')