Bekijk wat testenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
In welk opzicht is de beeldkwaliteit beter?
Feli! Tof man! Waar staat het voor?quote:
Nou ja, lekker dat je dit achter je hebt danquote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef freud het volgende:
Certified Information Systems Security Professional
Internationale IT security certificering. Was mijn te beklimmen berg dit jaar
Iemand die overstapt naar een ander merk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=1
Als ik dit zie vraag ik me altijd af, is het gejat of niet? Wie verkoopt er nou zo'n hele set in 1 keer?
Waarom dan evengoed je kaartjes, blaasbalg en koffer verkopen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Iemand die overstapt naar een ander merk?
Ja goeie... Is dit trouwens ook niet te goedkoop. Wie weet krijg je wel een kistje aardappelen uit Nigeria.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dan evengoed je kaartjes, blaasbalg en koffer verkopen?
Melding maken bij de politie?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=1
Als ik dit zie vraag ik me altijd af, is het gejat of niet? Wie verkoopt er nou zo'n hele set in 1 keer?
Je zou 't bijna denken ja.quote:
Neuh, dat ook niet nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja goeie... Is dit trouwens ook niet te goedkoop. Wie weet krijg je wel een kistje aardappelen uit Nigeria.
Gewoon doen. Ik volg een aantal wijkagenten op twitter en ze roepen op tot informatie van burgers waar ze wat mee kunnen doen. Ik zie ook wel dat ze niet met alles iets doen, maar je kan allicht het aankaarten. Heling zijn ze actief mee bezig hier in de buurt..quote:
Gratis vragen is nog niet voldoende, het moet nu ongevraagd... Zucht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)d-doorverkopen.dhtml
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef taxibabe het volgende:
* taxibabe wenst voor 2013 meer fotografietijd
quote:
Ik vergeef je hoorquote:
Nooit problemen mee. Ik ga alleen als ik ergens enthousiast over ben heel snel praten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik vergeef je hoor, ben ook veel te zenuwachtig om boos te zijn. Moet morgen een presentatie geven en ik heb faalangst..
Is het iets wat je leuk vindt om te vertellen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik vergeef je hoor, ben ook veel te zenuwachtig om boos te zijn. Moet morgen een presentatie geven en ik heb faalangst..
Thanks, 't wordt mijn eerste echte presentatie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nooit problemen mee. Ik ga alleen als ik ergens enthousiast over ben heel snel praten.Succes morgen
Ja, dat wel, maar ik bang dat ik er niet genoeg over weet. Het is een actie/infobijeenkomst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Is het iets wat je leuk vindt om te vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |