SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door LetsGame op 03-12-2012 18:05:45 ]Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef Koosnaam het volgende:
@ LetsGame: Was natuurlijk sarcastisch bedoelt.![]()
mooi dat je de box hebt. In seizoen 7 begon ik vroeger pas echt met het kijken van gtst.
@ Frey: Niet gek een 3 daagse werkweek. Ben benieuwd hoe snel jij dit seizoen gaat bekijken!
al goed.quote:Op maandag 3 december 2012 16:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]sorry
Ja, de lay-out is ook erg mooi! Ook zie je achterop Ludo als centrale shot!
Ik vond het persoonlijk in het midden soms wel een beetje saai worden. Het was toen, voor mij, erg moeilijk om door de afleveringen heen te komen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
al goed.![]()
Overigens vind ik seizoen 2 tot nog toe helemaal niet zo saai tot nog toe.
Helen en David
Frits van Houten
Arnie die neergeschoten is met het jachtweer.
Ik vermaak me er wel mee.
Ben je ziek ofzo?quote:Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef Frey het volgende:
Ik wacht wel tot morgen, te lui om nog naar de winkel te gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik ben nog maar bij aflevering 218. Dus het seizoen is nog lang!quote:Op maandag 3 december 2012 17:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk in het midden soms wel een beetje saai worden. Het was toen, voor mij, erg moeilijk om door de afleveringen heen te komen.
quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij aflevering 218. Dus het seizoen is nog lang!![]()
Maar ik ben het wel een beetje met je eens, dat sommige afleveringen net als in seizoen 1. Wat saai zijn.
En een aantal verhaalllijnen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin was ik blij toen ik door dit seizoen heen was en aan seizoen 3 kon beginnen, toen is de serie wat mij betreft toch echt 'volwassen' geworden en was er een goede toon gezet voor de komende jaren
Een heer met stijl
quote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Okeej! dat belooft dan nog wat voor de komende seizoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin was ik blij toen ik door dit seizoen heen was en aan seizoen 3 kon beginnen, toen is de serie wat mij betreft toch echt 'volwassen' geworden en was er een goede toon gezet voor de komende jaren![]()
Wat betreft het opvangtehuis ben ik het helemaal met je eens.![]()
Maarja, als je ziet hoe een personage als Jef en Robert nog waren in de serie toen. Is het inderdaad wel jammer hoe die later zijn afgegleden.![]()
Verder vind ik het ook jammer dat John, al vertrekt dit seizoen. Ik vind dat Tim Gunther die rol mooi neerzet!
Hmmm in mijn herinerring was Arnie nog tot zijn dood te zien in de leader, zijn dood kwam voor mij ook best wel verrassend.quote:
Dat worden veel posts over seizoen 7 de komende tijd.quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nou ik heb de box ook maar besteld bij Bol
Ja al vind ik denk ik van seizoen 7 het begin wel leuk, ik denk dat ik de tweede helft toch een beetje het feit ga associëren dat de gloriejaren binnenkort voorbij zullen zijn. Bepaalde verhaalijnen worden dan al in werking gezet en het personage Daniël verliest dan echt al zijn glans.quote:Op maandag 3 december 2012 18:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat worden veel posts over seizoen 7 de komende tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |