Ondertussen heb je wel een topic over hem geopend... heb je dat ooit eerder voor een jongen gedaan? En was dit topic er ook geweest als hij wel had gebeld? Zat je telkens op je telefoon te kijken of hij nou al had gebeld of smst?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:14 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Ik ga echt niemand op een voetstuk plaatsen omdat diegene niet belt
Dat er nog steeds mannen zijn die zichzelf dat wijsmaken.quote:Op maandag 3 december 2012 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat neerkijken op mannen is onnodig, vrouwen werken precies hetzelfde. De term friendzone is je bekend, toch? De lieve mannen die jullie al 'hebben' hoeven jullie niet.
+1quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:26 schreef baasbaasbaas het volgende:
Misschien heeft die je gebeld omdat die weer neuken wilt, zo behandel ik meiden als jou ook. Als je de 1e keer gelijk je broekje uittrek zou ik je gewoon zien als goedkoop, dit betekend overigens niet dat goedkoop niet lekker kan zijn ( Waarschijnlijk belt die je daarom weer )
groetjes, BAAS
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef Henk1056 het volgende:
Je kunt elkaar ook echt leuk vinden en dat er seks van komt op een eerste date. Om dan gelijk één op één te stellen dat het meisje daarmee voor de man goedkoop, niet meer interessant of makkelijk is, is wat mij betreft een brug te ver. Zo zal het misschien voor sommige mannen werken, maar het hoeft echt niet per definitie zo te zijn. Voor mij werkt het in ieder geval niet zo.
Idd een kutsmoes. Voor een vrouwtje waar je gevoelens voor hebt moet je gaan. geen lullige rotsmoes zeggen als: "geen tijd" of "ben tijdje weg geweest".quote:Op maandag 3 december 2012 20:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes. Wake the fuck up TS. Die gozer houdt je aan het lijntje. Ik zeg zijn nummer wissen en nooit meer spreken.
Helemaal mee eens, je wekt verkeerde gevoelens op als je meteen het nest induikt. Of hij kapt gelijk met het contact of hij wilt meer over je te weten komen. Wat betreft het laatste kun je nog de meeste hoop vestigen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Timothy91 het volgende:
Dit gebeurt andersom ook hoor.
Het is alleen de vraag wie hier het gevoeligst voor is de man of de vrouw.
Vaak zijn seksdates om uit te testen.
Alleen de ene persoon wil graag gelijk een relatie opbouwen en de ander test veel uit.
Mijn tip zal zijn, niet gelijk de liefde bedrijven.
Zeker eerst 3-5 keer normaal afspreken en meer over de persoonlijkheid te weten te komen en daarna is de kans groter dat hij echt een band met je voelt en niet alleen een seksuele band.
Dus als je een leuke jongen tegenkomt niet gelijk seks en een minder leuke jongen wel gelijk seks en dan daar bij laten.
Ik zelf doe dat ook niet meer met meiden, ik ga liever voor een relatie (domina/sub relatie) dan dat ik 1x doet. Eerst verbinden en dan later kan je zo vaak seks hebben als je wilt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |