Ik blijf mij altijd verbazen dat vrouwen nog steeds in dit soort dingen trappen.quote:
Dat een doorsnee man voor makkelijke seks gaat, ja.quote:
Smsen en geen antwoord krijgen. Bel gewoon en je weet direct waar je aan toe bent. Dat gedraai altijd.quote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey brighteyes anders ga je bellen
hey hey
anders sms je zelf
hey hey TS misschien moet je hem ff bellen of smsen hey hey
Dus iemand waar je op de eerste date seks mee hebt, kun je voor de rest nooit interessant vinden?quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik blijf mij altijd verbazen dat vrouwen nog steeds in dit soort dingen trappen.
Sex op de eerste date is voor de meeste mannen in ieder geval geen basis voor een serieuze relatie.quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus iemand waar je op de eerste date seks mee hebt, kun je voor de rest nooit interessant vinden?
Als het een doorsnee man is, niet.quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus iemand waar je op de eerste date seks mee hebt, kun je voor de rest nooit interessant vinden?
Ligt puur aan de intenties van Bram. Teruglezende zijn de intenties van Bram dat hij haar als avontuurtje zag.quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat neerkijken op mannen is onnodig, vrouwen werken precies hetzelfde. De term friendzone is je bekend, toch? De lieve mannen die jullie al 'hebben' hoeven jullie niet. Dan toch maar eentje die wat ruiger en zelfverzekerder is en waar je zelf wat voor moet doen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:02 schreef Fascination het volgende:
Zo blij dat ik niet op mannen val.
Jaja, punt is dat hij net zo goed een gewillige chick in een discotheek had kunnen krijgen. Volgens mij ben je dan net zo bezig als dat je bezig bent bij deze mevrouw aangezien ze van een paar lieve woordjes al bezwijkt, dat is m'n punt: hij heeft geen 'moeite' hoeven doen - mijn inziens.quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je leest het te letterlijk. Ik omschrijf het algemeen, mijn woordkeuze en omschrijving is dan ook niet verfijnd.
[..].
Als de andere kant de stappen neemt, ja.
Er is verschil tussen een gewillige chick in de disco en een meisje dat je via vrienden hebt ontmoet.quote:Op maandag 3 december 2012 20:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja, punt is dat hij net zo goed een gewillige chick in een discotheek had kunnen krijgen. Volgens mij ben je dan net zo bezig als dat je bezig bent bij deze mevrouw aangezien ze van een paar lieve woordjes al bezwijkt, dat is m'n punt: hij heeft geen 'moeite' hoeven doen - mijn inziens.
Hij heeft inmiddels gebeld.quote:Nja, kan best dat hij nu gewoon niet meer weet hoe te handelen en dat 't hem allemaal te snel ging, ofzo. Maar beste is om het zelf te vragen aan hem.
Nee, als het je toch om de seks te doen is, zie ik dat verschil niet echt eigenlijk. Doel is hetzelfde en ook meisjes met wie je simpelweg date kunnen makkelijk zijn - zoals in deze situatie te zien is.quote:Op maandag 3 december 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is verschil tussen een gewillige chick in de disco en een meisje dat je via vrienden hebt ontmoet.
Zie je dat verschil echt niet?
[..]
Hij heeft inmiddels gebeld..
Hij bood z'n excuses aan dat hij niets van zich had laten horen.quote:
Excuses.quote:Op maandag 3 december 2012 20:27 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Hij bood z'n excuses aan dat hij niets van zich had laten horen.
Verder gewoon leuk bijgepraat en werd het wel duidelijk dat hij het leuk heeft gevonden die donderdag
Druk met werk en bezoek van het weekend. Daarbij was ie toch van plan om te bellen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Excuses.Waarom heeft hij niets laten horen?
Wat een kutsmoes. Wake the fuck up TS. Die gozer houdt je aan het lijntje. Ik zeg zijn nummer wissen en nooit meer spreken.quote:Op maandag 3 december 2012 20:34 schreef BrightEyes86 het volgende:
[..]
Druk met werk en bezoek van het weekend. Daarbij was ie toch van plan om te bellen.
100 punten!quote:Op maandag 3 december 2012 20:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes. Wake the fuck up TS. Die gozer houdt je aan het lijntje. Ik zeg zijn nummer wissen en nooit meer spreken.
WE KENNEN HEM NIETquote:Op maandag 3 december 2012 20:42 schreef BrightEyes86 het volgende:
Volgens mij kan die jongen in jullie ogen helemaal niets goed meer doen of wel?
Op fok is het altijd zo en niet anders. Tenzij z'n ma is overleden is 't iemand die je gebruikt voor seks. Maargoed, neigt er ook wel naar. Als de seks toch lekker is: gewoon doen en je tegelijkertijd ook focussen op andere mannen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:42 schreef BrightEyes86 het volgende:
Sterker nog, jij hebt het zelf gewoon ook niet slim aangepakt.quote:Op maandag 3 december 2012 20:42 schreef BrightEyes86 het volgende:
Je bent aan het daten en je hebt sex, iets wat 99,7% van Fok! niet kan zeggen, dat is hun frustratie en ze grijpen jouw bericht aan om die te ventileren, zou me daar niet zo'n zorgen over makenquote:Op maandag 3 december 2012 20:42 schreef BrightEyes86 het volgende:
Zou me meer daar zorgen over maken, dat klinkt als nogal serieuze onzekerheid. Hij zou zich altijd kunnen gedragen zoals hij is, mits hij zeker genoeg in z´n schoenen staatquote:Op maandag 3 december 2012 16:03 schreef BrightEyes86 het volgende:
In de voorlopende gesprekken gaf Bram aan dat hij niet zo van het daten is, want dan gaat hij zich anders gedragen enzo. Onder het mom van dat je dan het liefst het beste van jezelf laat zien en zo nog wel eens van jezelf wat kan afwijken.
Absurde aantijging. Derhalve verworpen. Niks is zo leuk als een ''first night stand''.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef zarGon het volgende:
Seks op eerste date: je komt er makkelijk aan, het heeft weinig waarde, je hebt er niet hard voor 'gewerkt'. Dus: het stelt weinig voor.
Ik ga echt niemand op een voetstuk plaatsen omdat diegene niet beltquote:Op maandag 3 december 2012 20:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Sterker nog, jij hebt het zelf gewoon ook niet slim aangepakt.
Door gelijk al seks met hem te hebben weet hij toch al dattie goed zit bij jou, en jij hem sws leuk vindt. Dus waarschijnlijk belt hij gewoon expes niet omdat hij ook wel weet dat dat jou alleen maar wanhopiger maakt en het hem alleen maar meer op een voetstuk zet.
Maargoed..you're gonna find out yourself. Lees het topic over een maandje of twee nog maar een keer door.
De seks was zeker goedquote:Op maandag 3 december 2012 20:44 schreef Ziba het volgende:
Op fok is het altijd zo en niet anders. Tenzij z'n ma is overleden is 't iemand die je gebruikt voor seks. Maargoed, neigt er ook wel naar. Als de seks toch lekker is: gewoon doen en je tegelijkertijd ook focussen op andere mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |