Elfletterpiet zit graag te zeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[quote]Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.
Ten eerste is het nooit Palestina geweest. Palestina is nooit een erkend land geweest dus daar zit je al fout. Nederland was voor de Duitse bezetting gewoon een onafhankelijke staat en dat is dus heel iets anders. WOII-vergelijkingen zijn wat betreft, en zeker in dit geval, gewoon dom sorry dat ik het zeg.quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wikipedia zegt dit: In december 2011 was de staat Palestina erkend door 130 landen.
Volgens míj zijn het er inmiddels 138, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat is verreweg de meerderheid op een kleine 200 landen. En dat hebben ze allemaal officieel gedaan.
Overigens wil de waarnemersstaat volgens mij zeggen dat ze als land erkend worden, en bij de VN mogen zijn, alleen niet mogen stemmen. Maar dus wel erkend een land zijn.
Hoe het ook zij, officiele dingen of niet, het topic gaat over palestijnen (van het voormalige palestina, of het huidige, wat jij wil) en joden die ruzie hebben. De Palestijnen willen Palestina, de joden Israel. Dus vandaar dat de TT al een hele tijd Palestina en Israël is. Het gaat immers om de strijd tussen die twee. Ik vind het een prima TT die de lading dekt. Het is namelijk (in hun ogen in ieder geval) HUN land, palestijnse gebieden klinkt of je het over de oorlog hebt, Nederland was in de Tweede Wereldoorlog duits gebied. En zo zit het niet.
Nogmaals, jij vroeg of het nou wel of niet zo genoemd mocht worden, en dat mag dus nog steeds niet, doe dan het woord Palestina tussen aanhalingstekens, dat is ook acceptabel.quote:
Onzin, het is op een andere manier net zo goed herkenbaar, dit is gewoon een stellingname meer niet.quote:Op maandag 3 december 2012 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen dan jij alleen, en over het algemeen stelt men een consistente titel voor een reeks op prijs i.v.m. de herkenbaarheid.
Waarom mag het niet zo genoemd worden? Ik weet niet hoe het precies zit, 9/10de van FOK! weet niet hoe het precies zit, en we noemen het allemaal palestina. Geen probleem, maar als het in de TT staat, mag het opeens niet. Sterker nog, het is al zolang ik het volg zo, de TT, en nu is het opeens het probleem?quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nogmaals, jij vroeg of het nou wel of niet zo genoemd mocht worden, en dat mag dus nog steeds niet, doe dan het woord Palestina tussen aanhalingstekens, dat is ook acceptabel.
[..]
Onzin, het is op een andere manier net zo goed herkenbaar, dit is gewoon een stellingname meer niet.
Deze TT bestaat volgende maand twee jaar. Twee hele jaren; kennelijk heeft dat goed gewerkt. Wie ben jij om voor heel NWS te bepalen dat het maar eens anders moet?quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, het is op een andere manier net zo goed herkenbaar, dit is gewoon een stellingname meer niet.
Ten eerste is het niet altijd zo geweest. Is het een tijdlang zelfs 'Palestijnen' geweest en heeft iemand het weer stiekem terugveranderd.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mag het niet zo genoemd worden? Ik weet niet hoe het precies zit, 9/10de van FOK! weet niet hoe het precies zit, en we noemen het allemaal palestina. Geen probleem, maar als het in de TT staat, mag het opeens niet. Sterker nog, het is al zolang ik het volg zo, de TT, en nu is het opeens het probleem?
Wat is er nou zo afgrijslijk aan een TT die al jaren zo is zo laten? Zeker als vrijwel iedereen het in de volksmond ook gewoon zo noemt?
Hoe komt het toch dat ik het als jij het zegt zoveel makkelijker aannemen kan. Zou het de manier waarop zijn?quote:Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is punt twee, maar het is geen land in ieder geval.
Dat is niet waar, een tijd terug en dan heb ik over een maand of iets in die richting, heeft het een paar keer al op Palestijnen gestaan, en toen heeft iemand het weer stiekem veranderdquote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze TT bestaat volgende maand twee jaar. Twee hele jaren; kennelijk heeft dat goed gewerkt. Wie ben jij om voor heel NWS te bepalen dat het maar eens anders moet?
Volgens mij geef ik je genoeg argumenten, hoe dan ook, op het moment dat het zo is dan mag het ook maar op dit moment is het subjectief en juist een obstakel in het vredesproces.quote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik het als jij het zegt zoveel makkelijker aannemen kan. Zou het de manier waarop zijn?
En ik maar denken dat dit gewoon een discussieforum was.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is niet waar, een tijd terug en dan heb ik over een maand of iets in die richting, heeft het een paar keer al op Palestijnen gestaan, en toen heeft iemand het weer stiekem veranderd![]()
.
NWS dient objectief te zijn Disana, dit is geen objectieve TT, dat kan ik blijven herhalen maar een TT dient objectief te zijn.
Dat is geheel juist: hij was inderdaad weg, die schelm.quote:
De TT's bedoel ik.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit gewoon een discussieforum was.
De hele reeks gaat tot januari 2011 terug als Palestina en Israël, als er TT's zijn veranderd, dan is dat terecht want de reeks Laura Dekker gaan we ook niet ineens Tante Pollewop noemen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef DeParo het volgende:
Dat is niet waar, een tijd terug en dan heb ik over een maand of iets in die richting, heeft het een paar keer al op Palestijnen gestaan, en toen heeft iemand het weer stiekem veranderd![]()
.
NWS dient objectief te zijn Disana, dit is geen objectieve TT, dat kan ik blijven herhalen maar een TT dient objectief te zijn.
Het is juist al eerder een punt geweest en zelfs zeer belangrijk om dan maar eens te veranderen omdat het precies datgene onderstreept waarom men nu met elkaar niet tot vrede kan geraken daar.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Mylene het volgende:
Palestina in de TT gaat terug tot 24-11-2009. Om er nu een punt van te maken is belachelijk.
Zie hieronder dat het niet waar is wat je zegt. Wat dat betreft is dan aan degene die het topic opent, dan moet je niet zeuren als het een keer verandert en het hoeft niet objectief te zijn, kiezen of delen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
De hele reeks gaat tot januari 2011 terug als Palestina en Israël, als er TT's zijn veranderd, dan is dat terecht want de reeks Laura Dekker gaan we ook niet ineens Tante Pollewop noemen.
Jij neemt gewoon op jouw manier wraak op de Palestijnen, heel kinderachtig en opzichtig vind ik dat. Ben er ook verder wel klaar mee, want de straks worden de mods er nog kierewiet van.
Ik had het gezienquote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens beken ik hierbij dat ik op slinkse wijze de TT naar Palestina had veranderd tijdens de korte oorlog.
Grappig dat er nu pas discussie over is.
Dat is waar , maar er stond gedurende 2012 geen Palestina, wat vreemd is.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Mylene het volgende:
Palestina in de TT gaat terug tot 24-11-2009. Om er nu een punt van te maken is belachelijk.
Dus in de volksmond mag het wel, maar in een TT op FOK! niet? M.i. zíjn wij de volksmond. En blijkbaar is dat goed, want het is al jaren goed.quote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een TT dient in mijn ogen objectief te zijn.
In de volksmond komt het vaker voor, maar in de volksmond komen wel meer onzorgvuldigheden voor![]()
, daarom stel ik voor het woord Palestina tussen aanhalingstekens te zetten.
Ik mag hopen dat de TT's op FOK! geen obstakel in het vredesproces blijkenquote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik je genoeg argumenten, hoe dan ook, op het moment dat het zo is dan mag het ook maar op dit moment is het subjectief en juist een obstakel in het vredesproces.
Volgens mij zijn die daar ook onderdeel van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |