Dat moet je dan ook niet roepen. Want zo wordt het niet opgevat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Nielsch het volgende:
Daarnaast zouden de modjes ook eens moeten beseffen dat als iemand kutmarokkanen roept er echt niet verwezen wordt naar de groep van hardwerkende Marokkanen zoals mijn collega's Mohammed en Tarik maar naar de groep van Marokkanen die zich niet kunnen gedragen en het normaal vinden om een grensrechter dood te trappen, fietsen te stelen en te sissen naar vrouwen.
Okee, ik zet er voortaan wel een disclaimer onder...quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet roepen. Want zo wordt het niet opgevat.
Nee, je moet het gewoon niet roepen. Als je 'altijd die kutmarokkanen' oid zegt, voelt men zich aangesproken. En terecht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, ik zet er voortaan wel een disclaimer onder...
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Boldface het volgende:
Maar ik word als gebruiker van dit forum wel gedupeerd door jullie overgevoeligheid.
Ik ook. Geen antwoord.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom brak er geen autochtonen-discussie uit bij Tristan van der V., Karst T. en Volkert van der G. of nog recentelijk, de moord op Marianne Vaatstra.
Dat vraag ik mij dan weer af..
Wat voor discussie? dat er onder autochtonen criminelen bestaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom brak er geen autochtonen-discussie uit bij Tristan van der V., Karst T. en Volkert van der G. of nog recentelijk, de moord op Marianne Vaatstra.
Ach gut.. die kaart wordt over het algemeen toch echt getrokken door die 'zielige' mensjes met antecedenten op hun naam.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach gut, de slachtofferkaart wordt weer getrokken.
Soms doen we er wat mee, soms niet. Want je hebt niet altijd gelijk. Niet alles wat jij als racisme ziet, is dat ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:27 schreef Robijn48 het volgende:
Timmmm.
Je loopt nu wel al mijn posts te verwijderen, maar ik heb al tijden geleden een TR gezet, waar je net om vroeg.
Vraag je je dat serieus af? (ff zonder dollen).quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:30 schreef Nielsch het volgende:
Zo goed?
Kutmarokkanen* moeten eens normaal doen.
Oh dus met een sterretje snap je het ineens wel... dus normaal denk je echt dat iedereen ermee wordt bedoeld maar nu er een ster staat snap je ineens de nuance.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja.
Alsof iedereen het daar niet over eens was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar inderdaad termen als kut Marokkanen kunnen wel buiten discussie gehouden worden. Ook wij moeten ons hier beetje aan de normen en waarden houden.
Maar de inhoud van de discussie vond ik persoonlijk geen racistische inhoud hebben. Dat er paar zijn die dat wel doen, so be it. Waarschuw ze, ban ze, daar ben je MOD voor.
Het is wel jammer voor de gene die wel een oprechte discussie aangaan over het onderwerp "overlast van de Marokaan". Daar mag best over gesproken worden vind ik, want er zijn niet voor niets zoveel reacties op dit onderwerp.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Je vergeet de ster.... nu denken ze dat je alle marokkanen bedoeld.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar inderdaad termen als kut Marokkanen kunnen wel buiten discussie gehouden worden. Ook wij moeten ons hier beetje aan de normen en waarden houden.
Maar de inhoud van de discussie vond ik persoonlijk geen racistische inhoud hebben. Dat er paar zijn die dat wel doen, so be it. Waarschuw ze, ban ze, daar ben je MOD voor.
Het is wel jammer voor de gene die wel een oprechte discussie aangaan over het onderwerp "overlast van de Marokaan". Daar mag best over gesproken worden vind ik, want er zijn niet voor niets zoveel reacties op dit onderwerp.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT EEN GRAPquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je vergeet de ster.... nu denken ze dat je alle marokkanen bedoeld.......
Ga toch weg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef Godtje het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaan we nu alle marokkanen en ster opplakken? Of alleen de kut marokkanen
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Juist de mensen die de discussie keihard verstoren en laten ontsporen door telkens maar weer te roepen dat er ook wel goede Marokkanen zijn en dat Nederlanders ook wel eens iets doen zouden gebanned moeten worden met hun off-topic geleuter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar inderdaad termen als kut Marokkanen kunnen wel buiten discussie gehouden worden. Ook wij moeten ons hier beetje aan de normen en waarden houden.
In het topic over Jasper S. ga ik toch ook niet om de haverklap roepen dat er ook heus wel een paar aardige oudere mannen wonen in Friesland die je geen kwaad doen.
Dat is natuurlijk heel logisch en dat weten jullie best. Ook al is het in het Westen van Nederland zo onderhand niet meer zo, maar 'de autochtoon' is de originele bewoner, de 'echte' Nederlander zo gezegd. En zoals bij alle mensen, zitten daar ook criminelen/gestoorden tussen.quote:
Haha, inderdaad. Wat een lachertje weer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Oh dus met een sterretje snap je het ineens wel... dus normaal denk je echt dat iedereen ermee wordt bedoeld maar nu er een ster staat snap je ineens de nuance.
Gespeeld verontwaardigd zijn dus, zoals ik al vaker heb aangegeven.
En toevallig bedacht ik net over die Jasper S het volgende: ik zie geen boeren allemaal bleren dat ze hem vrij moeten laten en zo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef Nielsch het volgende:
In het topic over Jasper S. ga ik toch ook niet om de haverklap roepen dat er ook heus wel een paar aardige oudere mannen wonen in Friesland die je geen kwaad doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |