Nee da's logisch. Zoals ik al eerder zei: de gemiddelde radioluisteraar heeft het muzikale geheugen van een goudvis. Daarnaast mogen 12-jarigen ook stemmen.quote:
Ach, dat gezeik hoort er ook bij.quote:Op maandag 3 december 2012 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een gezeur allemaal weer. Er staan genoeg prachtige nummers in. Geniet er gewoon van ipv elk jaar weer dat gezeur
Blijkbaar. Uiteindelijk luistert iedereen en stemmen we volgend weer. Waarna we wederom gaan zeiken.quote:
Terechte klacht, denk dat hierdoor ook legendes als tupac helemaal met GEEN EEN nummer in de lijst staan.quote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Daarnaast mogen 12-jarigen ook stemmen.
Om legende te worden moet je toch doodgaan? Niet met de staart tussen de benen vluchten naar een of andere dorpje en doen alsof je heel gangsta overhoop bent geschoten.quote:Op maandag 3 december 2012 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terechte klacht, denk dat hierdoor ook legendes als tupac helemaal met GEEN EEN nummer in de lijst staan.
Wat ik ken van 2pac (de hitjes idd) vind ik vrij waardeloos, terwijl wel veel hiphop luisterquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef methodmich het volgende:
De goede nummers van 2pac zijn te onbekend om in een dergelijke lijst te komen. Kan je er beter niet in staan dan met een flutnummer als Changes.
Temptations vond ik altijd wel aardig. En Brenda's Got A Baby, Holla If Ya Hear Me en Keep Ya Head Up van de oudere albums. En natuurlijk ook het werk met Thug Life, zoals How Long Will They Mourn Me.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wat ik ken van 2pac (de hitjes idd) vind ik vrij waardeloos, terwijl wel veel hiphop luister
Heb jij zo een topnummer bij de hand?
oh daar kan die idd wel een heel verhaal vertellen in een nummer, dat is wel tof. Dat soort kwaliteiten mist tegenwoordig nogalquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Temptations vond ik altijd wel aardig. En Brenda's Got A Baby, Holla If Ya Hear Me en Keep Ya Head Up van de oudere albums. En natuurlijk ook het werk met Thug Life, zoals How Long Will They Mourn Me.
Ja, ik had hem ook als vrije keuze. Volgens mij nog een paar hier op Fok.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef lubje25 het volgende:
Curtis Mayfield er inHij heeft het gered als vrije keuze
dat kan van jaar tot jaar verschillen... in 2000 of 2001 was het nog maar 9quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:43 schreef female81 het volgende:
Ik meen ongeveer 150 om op nummer 2000 te komen (als ik het goed onthouden heb)?
Grote kans dat allerlei mensen op verschillende liedjes stemmen in plaats van allemaal op dezelfde. Ik zie het ook bij de Fok top 100, sommige bands worden vaak genoemd maar weinig mensen kiezen voor dezelfde.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:18 schreef CoJackso het volgende:
Je zou denken dat Arcade Fire die 150 vrij keuzestemmen wel zou hebben gehaald. Hetzelfde geldt voor The National en Bon Iver. Niettemin ben ik tevreden met een groot aantal nieuwe binnenkomers
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:32 schreef cafca het volgende:
Het aantal stemmen is niet het enige criterium voor de notering, radio 2 stuurt hier nog wel enigszins op bij....
Dan ben je wel heel naïef.quote:
Dan komt Slayer niet op Nr. 199.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel naïef.
Dat doen ze juist om ons te laten denken dat ze er niet mee rommelenquote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan komt Slayer niet op Nr. 199.
Komt langs om 5 uur 's nachts. Dat gaat geen hond horen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan komt Slayer niet op Nr. 199.
Vroeger wel inderdaad maar heb het idee dat het de laatste jaren minder is, al dan niet helemaal niet meer is.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt langs om 5 uur 's nachts. Dat gaat geen hond horen.
Ze sjoemelen met die lijst. Hebben ze altijd gedaan en zullen ze ook altijd blijven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |