Ik zag het toevallig ook, hij wist er prima mee om te gaan ("dat het koud is hadden jullie zelf al gezien")quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:30 schreef Jason22 het volgende:
Net om 16.00 uur. Was er weer een ouderwetse storing, waarbij geen enkel item wou instarten. Herman deed het improviseren weer goed!
Hmm de stem van Gerri vind ik helemaal niet zo vervelend eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef superworm het volgende:
[..]
En je zou je in dit oppervlakkige mediatijdperk toch afvragen, of er niet wordt gelet op het niet aannemen van mensen met zo'n ontiegelijk vervelende stem als die van Gerri.
Ziet er stukken moderner en professioneler uit dan de NOS. Die wand valt echt wel mee; kijk maar naar dit filmpje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:27 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig ook, hij wist er prima mee om te gaan ("dat het koud is hadden jullie zelf al gezien")![]()
Ik vraag me af wat voor termen hij gebruikt als de camera's niet meer werken.![]()
Bij ons zal de Vlaamse openbare omroep over twee dagen blijkbaar de boel in een nieuw jasje steken, waarbij alles veel automatischer zal zijn, en dergelijke fouten minder vaker zouden gebeuren, blijkbaar dateerde bij ons het systeem van 2001 en moesten er voor een jingle tijdens het journaal drie mensen tegelijk in actie komen.
Vernieuwing alom overal, maar van die wand ben ik nog niet zo overtuigd.![]()
[ afbeelding ]
Lekker knullig allemaal, denk dat er daar wel een paar technische lui uit vliegen....quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:30 schreef Jason22 het volgende:
Net om 16.00 uur. Was er weer een ouderwetse storing, waarbij geen enkel item wou instarten. Herman deed het improviseren weer goed!
Klein topic-kickje, omdat de man op de foto, Jan Becaus, dadelijk om 19.00 uur afscheid neemt als nieuwslezer bij de VRT, na bijna 29 jaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:27 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig ook, hij wist er prima mee om te gaan ("dat het koud is hadden jullie zelf al gezien")![]()
Ik vraag me af wat voor termen hij gebruikt als de camera's niet meer werken.![]()
Bij ons zal de Vlaamse openbare omroep over twee dagen blijkbaar de boel in een nieuw jasje steken, waarbij alles veel automatischer zal zijn, en dergelijke fouten minder vaker zouden gebeuren, blijkbaar dateerde bij ons het systeem van 2001 en moesten er voor een jingle tijdens het journaal drie mensen tegelijk in actie komen.
Vernieuwing alom overal, maar van die wand ben ik nog niet zo overtuigd.![]()
[ afbeelding ]
u weet natuurlijk zelf wel dat het koud is met een snijdende oostenwind.quote:
Terecht (geen haantjesgedrag, al lijkt het zo), er is wat anders gaande. Omdat de politiek verandert (radicalere partijen en politiek in aantocht, flanken) moet de NOS blijkbaar mee. Beide, politiek en media, zijn aan het veranderen, want die twee zijn nauw met elkaar verbonden (politiek is het bedrog en media de bijbehorende propaganda)quote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef Boldface het volgende:
Er is steeds meer kritiek op het NOS Journaal. En dan gaat het niet over de nieuwe leader, de wandelacties of het tonen van de touch screen als nieuwe gimmick... Nee, het gaat over de inhoud en de aanpak: verleuking of, zo je wilt: versimpeling van het nieuws.
Terechte kritiek of onderling haantjesgedrag tussen kwaliteitsmedia?
Het is een groot complot, Duppie Kleyngeldt...quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:57 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Terecht (geen haantjesgedrag, al lijkt het zo), er is wat anders gaande. Omdat de politiek verandert (radicalere partijen en politiek in aantocht, flanken) moet de NOS blijkbaar mee. Beide, politiek en media, zijn aan het veranderen, want die twee zijn nauw met elkaar verbonden (politiek is het bedrog en media de bijbehorende propaganda)
Dit is een stategische 'aanval' op de NOS, te soft. De NOS zal blijkbaar moeten verharden. Want geen aanval op RTL en SBS6 (zijn al 'commercieel', harder) Nederland was ooit een 'soft' land (en politiek en media ook) en sinds 9/11 is alles gaan verharden en veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |