SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Goed zoquote:.
Ja, dat zeg je er niet bij, miepiequote:Op maandag 3 december 2012 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel rare eis, we waren getrouwd, hadden tests gedaan etc.
Nou, van sex kwam dus weinig, want van dat gedoe met een condoom omdoen verminderd mijn libido..
Dan is het wel vreemd, ja.Ja, ik wil ook altijd liever een SOA dan een condoom.quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ik voel er dan meer van, en dat mag best“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lees mijn andere posts ook eens. Ik zei dat er risico's aan vastzittenquote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook altijd liever een SOA dan een concoom,.
![]()
soa's zijn als Pokemons.... Gotta catch them allquote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]
Ja, dat zeg je er niet bij, miepie.
Dan is het wel vreemd, ja.
[..]
Ja, ik wil ook altijd liever een SOA dan een condoom,Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof je enkel een condoom in je doos gaat stoppen_!
![]()
Ja, daarom mijn opmerking ook.quote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees mijn andere posts ook eens. Ik zei dat er risico's aan vastzitten.
Ik snap wel dat je liever chlamydia hebt of zo, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoef niet bang te zijn voor golddiggers, bij mij valt niets te halen (behalve m'n huisje danquote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit wel op een goudmijn ehh, zou prima een golddigger achter me aan kunnen krijgen.)
![]()
Nee serieus, met condoom om heb ik echt niet die lekkere sensatie. En de handeling alleen al, je moet je sekxuele werk even stilleggen. Erg irritant.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Veel plezier met je HIVquote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
soa's zijn als Pokemons.... Gotta catch them all![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn opmerking ook.
Ik snap wel dat je liever chlamydia hebt of zo, hoor.Is gewoon een mildere vorm van Russisch Roulette, de kick van het krijgen of niet krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mijn huis mag ze hebben..... Onderwaarde for the winquote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoef niet bang te zijn voor golddiggers, bij mij valt niets te halen (behalve m'n huisje dan)
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Als je chick hem met haar mond erom kan doenquote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee serieus, met condoom om heb ik echt niet die lekkere sensatie. En de handeling alleen al, je moet je sekxuele werk even stilleggen. Erg irritant.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ach ja, stel je voor dat je eventjes je condoom om moet doen, maar dan wel zeker weet dat het veilig is. YOLO, dus gewoon zonder en de ziektes nemen we op de koop toequote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee serieus, met condoom om heb ik echt niet die lekkere sensatie. En de handeling alleen al, je moet je sekxuele werk even stilleggen. Erg irritant..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn opmerking ook.
Ik snap wel dat je liever chlamydia hebt of zo, hoor.Je snapt mij duidelijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ONS... WACHT WE MOETEN EERST EEN SOA TEST DOEN....quote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gewoon beiden een soa test doen, dan ben je van dat soa gebeuren af![]()
![]()
Dat doe je toch niet als je even in de heat of the moment een one night stand wil ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gewoon beiden een soa test doen, dan ben je van dat soa gebeuren af
Dan is de lol er wel van af
Forum Opties Forumhop: Hop naar: