SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Goed zoquote:.
Ja, dat zeg je er niet bij, miepiequote:Op maandag 3 december 2012 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel rare eis, we waren getrouwd, hadden tests gedaan etc.
Nou, van sex kwam dus weinig, want van dat gedoe met een condoom omdoen verminderd mijn libido..
Dan is het wel vreemd, ja.Ja, ik wil ook altijd liever een SOA dan een condoom.quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ik voel er dan meer van, en dat mag best“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lees mijn andere posts ook eens. Ik zei dat er risico's aan vastzittenquote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook altijd liever een SOA dan een concoom,.
![]()
soa's zijn als Pokemons.... Gotta catch them allquote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]
Ja, dat zeg je er niet bij, miepie.
Dan is het wel vreemd, ja.
[..]
Ja, ik wil ook altijd liever een SOA dan een condoom,Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof je enkel een condoom in je doos gaat stoppen_!
![]()
Ja, daarom mijn opmerking ook.quote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees mijn andere posts ook eens. Ik zei dat er risico's aan vastzitten.
Ik snap wel dat je liever chlamydia hebt of zo, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoef niet bang te zijn voor golddiggers, bij mij valt niets te halen (behalve m'n huisje danquote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit wel op een goudmijn ehh, zou prima een golddigger achter me aan kunnen krijgen.)
![]()
Nee serieus, met condoom om heb ik echt niet die lekkere sensatie. En de handeling alleen al, je moet je sekxuele werk even stilleggen. Erg irritant.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Veel plezier met je HIVquote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
soa's zijn als Pokemons.... Gotta catch them all![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn opmerking ook.
Ik snap wel dat je liever chlamydia hebt of zo, hoor.Is gewoon een mildere vorm van Russisch Roulette, de kick van het krijgen of niet krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mijn huis mag ze hebben..... Onderwaarde for the winquote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoef niet bang te zijn voor golddiggers, bij mij valt niets te halen (behalve m'n huisje dan)
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Als je chick hem met haar mond erom kan doenquote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee serieus, met condoom om heb ik echt niet die lekkere sensatie. En de handeling alleen al, je moet je sekxuele werk even stilleggen. Erg irritant.
Ach ja, stel je voor dat je eventjes je condoom om moet doen, maar dan wel zeker weet dat het veilig is. YOLO, dus gewoon zonder en de ziektes nemen we op de koop toequote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee serieus, met condoom om heb ik echt niet die lekkere sensatie. En de handeling alleen al, je moet je sekxuele werk even stilleggen. Erg irritant..
quote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn opmerking ook.
Ik snap wel dat je liever chlamydia hebt of zo, hoor.Je snapt mij duidelijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ONS... WACHT WE MOETEN EERST EEN SOA TEST DOEN....quote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gewoon beiden een soa test doen, dan ben je van dat soa gebeuren af![]()
![]()
Dat doe je toch niet als je even in de heat of the moment een one night stand wil ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gewoon beiden een soa test doen, dan ben je van dat soa gebeuren af
Dan is de lol er wel van af![]()
Bij een ONS gaat dit natuurlijk niet op hequote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een ONS... WACHT WE MOETEN EERST EEN SOA TEST DOEN....![]()
![]()
Kijk maar naar al die flikkersquote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hiv is anders prima mee te leven tegenwoordig![]()
Nee, ik snap je inderdaad niet.quote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je snapt mij duidelijk niet.
[..]
Een ONS... WACHT WE MOETEN EERST EEN SOA TEST DOEN....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar dan kun je helemaal niet meer onveilig neukenquote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hiv is anders prima mee te leven tegenwoordig.
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn huis mag ze hebben..... Onderwaarde for the win
Rustig aan.![]()
Tuurlijk wel, je kunt het dan immers toch niet meer krijgenquote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan kun je helemaal niet meer onveilig neuken.
Ik heb het over vaste partners waar je dus een langdurige relatie mee hebtquote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, stel je voor dat je eventjes je condoom om moet doen, maar dan wel zeker weet dat het veilig is. YOLO, dus gewoon zonder en de ziektes nemen we op de koop toe.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Daar gaat het dus overquote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij een ONS gaat dit natuurlijk niet op he.
Ik kan het niet goed/beter uitleggen dan dat ik deed.quote:![]()
Gewoon andere hiv mensen zoekenquote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan kun je helemaal niet meer onveilig neuken.
Zullen we samen schaamluisjes tellen
He gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen mening, ben alleen bang dat ik geen reet voel en dat grote gerrit daar beneden er kleine slappe gerrit van wordt.
Al die spookverhalen over condooms altijd
Rustig aan.![]()
Jij niet neequote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt het dan immers toch niet meer krijgenHeb je HIV? Nee? Oke doeiquote:![]()
![]()
daarom moet je die ultradunne standaard in huis hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb geen mening, ben alleen bang dat ik geen reet voel en dat grote gerrit daar beneden er kleine slappe gerrit van wordt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zullen we samen schaamluisjes tellen
He gezelligDat kan ook met condoom gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Blijf maar maagd, dat is veiligerquote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb geen mening, ben alleen bang dat ik geen reet voel en dat grote gerrit daar beneden er kleine slappe gerrit van wordt.
Al die spookverhalen over condooms altijd![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij niet nee
[..]
Heb je HIV? Nee? Oke doei
Als je net 10 minuten met zo'n chick hebt lopen babbelen voor ze met je mee naar huis gaat en dan onveilig wilt seksen is het gewoon eigen schuld, evolutie heet datquote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij niet nee
[..]
Heb je HIV? Nee? Oke doei![]()
Dat afrollen blijft nog steeds een buzzkillquote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom moet je die ultradunne standaard in huis hebbenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nou, volgens mij is het complete bullshit dat je niks voelt. Dat je minder voelt geloof ik meteen, maar helemaal niks? Nee, dat gaat er bij mij niet in.quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Al die spookverhalen over condooms altijd
's Werelds meest lame excuus om geen condoom te gebruiken: Maar dan voel ik niks *huil huil.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jep..quote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijf maar maagd, dat is veiliger
Rustig aan.![]()
Practicequote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat afrollen blijft nog steeds een buzzkill![]()
![]()
dat moet je haar gewoon laten doen terwijl je iets anders sensueels doet ofzo, dan valt het reuze meequote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat afrollen blijft nog steeds een buzzkillWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik doe dat gewoon met m'n bekkiequote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat afrollen blijft nog steeds een buzzkill.
Durex Fetherlitequote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom moet je die ultradunne standaard in huis hebben. Ik heb ze, thuis liggen
.
En wat als jij van haar HIV krijgt?quote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je net 10 minuten met zo'n chick hebt lopen babbelen voor ze met je mee naar huis gaat en dan onveilig wilt seksen is het gewoon eigen schuld, evolutie heet dat![]()
Is dat ook evolutie?
![]()
![]()
Geen ervaring mee.quote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het complete bullshit dat je niks voelt. Dat je minder voelt geloof ik meteen, maar helemaal niks? Nee, dat gaat er bij mij niet in.
's Werelds meest lame excuus om geen condoom te gebruiken: Maar dan voel ik niks *huil huil.
Weet wel dat ik niet weet of ik mezelf maagd moet noemen omdat je met een half slappe niks voelt.Rustig aan.![]()
over datum zeker?quote:Op maandag 3 december 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Durex Fetherlite. Ik heb ze, thuis liggen
.
[..]
En wat als jij van haar HIV krijgt?Is dat ook evolutie?
![]()
eigenlijk wel jaDaarnaast is de aarde toch overbevolkt
Dat dat 's werelds meest lame excuus is is volgens mij complete bullshit. Dat gaat er bij mij niet in!quote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het complete bullshit dat je niks voelt. Dat je minder voelt geloof ik meteen, maar helemaal niks? Nee, dat gaat er bij mij niet in.
's Werelds meest lame excuus om geen condoom te gebruiken: Maar dan voel ik niks *huil huil.![]()
![]()
Minder ja, dat klopt. Maar als je het zonder al lang uit houd, dan is het met condoom niet grappig meerquote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
's Werelds meest lame excuus om geen condoom te gebruiken: Maar dan voel ik niks *huil huil.![]()
![]()
Wat anders evt. wel nog kan werken, doe een cock-ring om.quote:Op maandag 3 december 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Weet wel dat ik niet weet of ik mezelf maagd moet noemen omdat je met een half slappe niks voelt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik wou net zeggen. Je kan er best wat omheen bouwen zodat het moment niet verstoord wordt.quote:Op maandag 3 december 2012 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat moet je haar gewoon laten doen terwijl je iets anders sensueels doet ofzo, dan valt het reuze mee“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
zij ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Weet wel dat ik niet weet of ik mezelf maagd moet noemen omdat je met een half slappe niks voelt.![]()
![]()
sta je daar 2 uur lang te douwen, kun je beter tegelijkertijd een film opzetten ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder ja, dat klopt. Maar als je het zonder al lang uit houd, dan is het met condoom niet grappig meer
Hehe nee, ze zijn nog niet zo oudquote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
over datum zeker?![]()
eigenlijk wel jaDaarnaast is de aarde toch overbevolkt
. Onaangeraakt, dat wel
.
Bwehe, grapjas.![]()
Ik kan er niks aan doen dat jouw bedpartners kennelijk geen sjoege hebben van wat ze moeten doenquote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder ja, dat klopt. Maar als je het zonder al lang uit houd, dan is het met condoom niet grappig meer.
Kom dan maar eens doen dan....quote:
Het is gewoon de onderbreking van het geheel... Condooms zijn gewoon irritant...
onaangeraakt?quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe nee, ze zijn nog niet zo oud. Onaangeraakt, dat wel
.
Bwehe, grapjas.
gewoon een chick bij het uitgaan hosselen!
och, een grote mond hebben, maar niemand die het kan bevestigen hierquote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jouw bedpartners kennelijk geen sjoege hebben van wat ze moeten doen.
![]()
Kom maar langs voor een keuring
Een SOA is meer irritant. Of een kind, de grootste SOA van allemaal.quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom dan maar eens doen dan....
Het is gewoon de onderbreking van het geheel... Condooms zijn gewoon irritant...
En nee.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ach gossiequote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom dan maar eens doen dan....
Het is gewoon de onderbreking van het geheel... Condooms zijn gewoon irritant...![]()
![]()
Bwehe, ik haat films tijdens de seksquote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sta je daar 2 uur lang te douwen, kun je beter tegelijkertijd een film opzetten ofzo.
Niks mis met mijn bedpartner(s), integendeel. Ik hou het gewoon lang uitquote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jouw bedpartners kennelijk geen sjoege hebben van wat ze moeten doen.
.
Onaangeraakt ja, maar dat wil niet zeggen dat ik geen seks heb gehadquote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
onaangeraakt?
gewoon een chick bij het uitgaan hosselen!.
![]()
Doe jij wekelijks?quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
onaangeraakt?
gewoon een chick bij het uitgaan hosselen!Rustig aan.![]()
Kinderen een Soaquote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een SOA is meer irritant. Of een kind, de grootste SOA van allemaal.
En nee.
Zo had ik nog niet naar die etters gekekenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee.quote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
och, een grote mond hebben, maar niemand die het kan bevestigen hier![]()
Kom maar langs voor een keuring
En wat moet bevestigd worden, dan?
Geweldige omschrijvingquote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een SOA is meer irritant. Of een kind, de grootste SOA van allemaal.
En nee.![]()
![]()
gewoon inglorious bastards opzettenquote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehe, ik haat films tijdens de seks.
[..]
Niks mis met mijn bedpartner(s), integendeel. Ik hou het gewoon lang uit.
[..]
Onaangeraakt ja, maar dat wil niet zeggen dat ik geen seks heb gehad.
![]()
heel goed
Neequote:Ik hou niet zo van sex met vreemden, en dan of bij hun in huis wakker worden, of zo'n vreemde griet in mijn eigen huis
jouw skillzquote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
En wat moet bevestigd worden, dan?
Inglorious bastardsquote:Op maandag 3 december 2012 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon inglorious bastards opzetten![]()
heel goed![]()
![]()
Minder zuipen bij het hosselenquote:Op maandag 3 december 2012 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeIk hou niet zo van sex met vreemden, en dan of bij hun in huis wakker worden, of zo'n vreemde griet in mijn eigen huis
.
![]()
Zeg, ff normaal doen ja? Samzz is mijn zusje!!quote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
och, een grote mond hebben, maar niemand die het kan bevestigen hier![]()
Kom maar langs voor een keuringVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeIk hou niet zo van sex met vreemden, en dan of bij hun in huis wakker worden, of zo'n vreemde griet in mijn eigen huis
Sex met vreemden heerlijk anoniem .. geen gezeik geen gedoe, gewoon je behoefte vervullen (of niet) en dan klaar
![]()
Ja en? Zij pocht met skillz....quote:Op maandag 3 december 2012 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, ff normaal doen ja? Samzz is mijn zusje!!Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zou ook helpenquote:Maar ik word dan vaak wakker en dan wil ik eigenlijk gewoon uitbrakken maar dat kan dan niet
En daarnaast slaap ik al heel onrustig als ik dronken ben, laat staan met iemand ernaast
Heul nietquote:Op maandag 3 december 2012 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, ff normaal doen ja? Samzz is mijn zusje!!![]()
![]()
Niks mis mee, met lang uithouden. Echter geen goede reden om het zonder condoom te doen. Vooral de eerste keren niet. Je hebt geen flauw idee wat er allemaal in de kut van je scharreltje heeft gehangen.quote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehe, ik haat films tijdens de seks.
[..]
Niks mis met mijn bedpartner(s), integendeel. Ik hou het gewoon lang uit.
[..]
Onaangeraakt ja, maar dat wil niet zeggen dat ik geen seks heb gehad.
Daarom neuk ik alleen maagdenquote:Op maandag 3 december 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee, met lang uithouden. Echter geen goede reden om het zonder condoom te doen. Vooral de eerste keren niet. Je hebt geen flauw idee wat er allemaal in de kut van je scharreltje heeft gehangen.
Nee, ik zie geen reden om jou te bewijzen dat ik goed ben in bedquote:.
Gewoon niet zuipen dusquote:Op maandag 3 december 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou ook helpenMaar ik word dan vaak wakker en dan wil ik eigenlijk gewoon uitbrakken maar dat kan dan niet
En daarnaast slaap ik al heel onrustig als ik dronken ben, laat staan met iemand ernaast
.
Heb je een puntquote:Op maandag 3 december 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee, met lang uithouden. Echter geen goede reden om het zonder condoom te doen. Vooral de eerste keren niet. Je hebt geen flauw idee wat er allemaal in de kut van je scharreltje heeft gehangen..
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar zelf niet aan gedacht hebtquote:Op maandag 3 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon niet zuipen dus.
[..]
Heb je een punt.
? Ben je wel op de hoogte van de SOA's die er zijn en wat ze met je lichaam kunnen doen
?
quote:Op maandag 3 december 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen reden om jou te bewijzen dat ik goed ben in bed.
Ik heb een flinke borrel nodig alvorens mijn grenzen verlagen en ik random sex hebt met vreemdenquote:Op maandag 3 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon niet zuipen dus.
[..]
Heb je een punt.
Natuurlijk welquote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar zelf niet aan gedacht hebt? Ben je wel op de hoogte van de SOA's die er zijn en wat ze met je lichaam kunnen doen
?
. En ja, daar ben ik op de hoogte van.
Dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een flinke borrel nodig alvorens mijn grenzen verlagen en ik random sex hebt met vreemden.
![]()
Ik heb 1x gehad dat ik gewoon haar naam echt niet meer wistquote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
Random seks met vreemden....
Ik stel mij altijd netjes voorDat is echt zo awkward
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: