SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Goed zoquote:.
Ja, dat zeg je er niet bij, miepiequote:Op maandag 3 december 2012 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel rare eis, we waren getrouwd, hadden tests gedaan etc.
Nou, van sex kwam dus weinig, want van dat gedoe met een condoom omdoen verminderd mijn libido..
Dan is het wel vreemd, ja.Ja, ik wil ook altijd liever een SOA dan een condoom.quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ik voel er dan meer van, en dat mag best“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lees mijn andere posts ook eens. Ik zei dat er risico's aan vastzittenquote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook altijd liever een SOA dan een concoom,.
![]()
soa's zijn als Pokemons.... Gotta catch them allquote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]
Ja, dat zeg je er niet bij, miepie.
Dan is het wel vreemd, ja.
[..]
Ja, ik wil ook altijd liever een SOA dan een condoom,Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof je enkel een condoom in je doos gaat stoppen_!
![]()
Ja, daarom mijn opmerking ook.quote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees mijn andere posts ook eens. Ik zei dat er risico's aan vastzitten.
Ik snap wel dat je liever chlamydia hebt of zo, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoef niet bang te zijn voor golddiggers, bij mij valt niets te halen (behalve m'n huisje danquote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit wel op een goudmijn ehh, zou prima een golddigger achter me aan kunnen krijgen.)
![]()
Nee serieus, met condoom om heb ik echt niet die lekkere sensatie. En de handeling alleen al, je moet je sekxuele werk even stilleggen. Erg irritant.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Veel plezier met je HIVquote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
soa's zijn als Pokemons.... Gotta catch them all![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn opmerking ook.
Ik snap wel dat je liever chlamydia hebt of zo, hoor.Is gewoon een mildere vorm van Russisch Roulette, de kick van het krijgen of niet krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mijn huis mag ze hebben..... Onderwaarde for the winquote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoef niet bang te zijn voor golddiggers, bij mij valt niets te halen (behalve m'n huisje dan)
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Als je chick hem met haar mond erom kan doenquote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee serieus, met condoom om heb ik echt niet die lekkere sensatie. En de handeling alleen al, je moet je sekxuele werk even stilleggen. Erg irritant.
Ach ja, stel je voor dat je eventjes je condoom om moet doen, maar dan wel zeker weet dat het veilig is. YOLO, dus gewoon zonder en de ziektes nemen we op de koop toequote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee serieus, met condoom om heb ik echt niet die lekkere sensatie. En de handeling alleen al, je moet je sekxuele werk even stilleggen. Erg irritant..
quote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn opmerking ook.
Ik snap wel dat je liever chlamydia hebt of zo, hoor.Je snapt mij duidelijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ONS... WACHT WE MOETEN EERST EEN SOA TEST DOEN....quote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gewoon beiden een soa test doen, dan ben je van dat soa gebeuren af![]()
![]()
Dat doe je toch niet als je even in de heat of the moment een one night stand wil ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gewoon beiden een soa test doen, dan ben je van dat soa gebeuren af
Dan is de lol er wel van af![]()
Bij een ONS gaat dit natuurlijk niet op hequote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een ONS... WACHT WE MOETEN EERST EEN SOA TEST DOEN....![]()
![]()
Kijk maar naar al die flikkersquote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hiv is anders prima mee te leven tegenwoordig![]()
Nee, ik snap je inderdaad niet.quote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je snapt mij duidelijk niet.
[..]
Een ONS... WACHT WE MOETEN EERST EEN SOA TEST DOEN....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar dan kun je helemaal niet meer onveilig neukenquote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hiv is anders prima mee te leven tegenwoordig.
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn huis mag ze hebben..... Onderwaarde for the win
Rustig aan.![]()
Tuurlijk wel, je kunt het dan immers toch niet meer krijgenquote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan kun je helemaal niet meer onveilig neuken.
Ik heb het over vaste partners waar je dus een langdurige relatie mee hebtquote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach ja, stel je voor dat je eventjes je condoom om moet doen, maar dan wel zeker weet dat het veilig is. YOLO, dus gewoon zonder en de ziektes nemen we op de koop toe.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Daar gaat het dus overquote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij een ONS gaat dit natuurlijk niet op he.
Ik kan het niet goed/beter uitleggen dan dat ik deed.quote:![]()
Gewoon andere hiv mensen zoekenquote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan kun je helemaal niet meer onveilig neuken.
Zullen we samen schaamluisjes tellen
He gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen mening, ben alleen bang dat ik geen reet voel en dat grote gerrit daar beneden er kleine slappe gerrit van wordt.
Al die spookverhalen over condooms altijd
Rustig aan.![]()
Jij niet neequote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt het dan immers toch niet meer krijgenHeb je HIV? Nee? Oke doeiquote:![]()
![]()
daarom moet je die ultradunne standaard in huis hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb geen mening, ben alleen bang dat ik geen reet voel en dat grote gerrit daar beneden er kleine slappe gerrit van wordt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zullen we samen schaamluisjes tellen
He gezelligDat kan ook met condoom gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Blijf maar maagd, dat is veiligerquote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb geen mening, ben alleen bang dat ik geen reet voel en dat grote gerrit daar beneden er kleine slappe gerrit van wordt.
Al die spookverhalen over condooms altijd![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij niet nee
[..]
Heb je HIV? Nee? Oke doei
Als je net 10 minuten met zo'n chick hebt lopen babbelen voor ze met je mee naar huis gaat en dan onveilig wilt seksen is het gewoon eigen schuld, evolutie heet datquote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij niet nee
[..]
Heb je HIV? Nee? Oke doei![]()
Dat afrollen blijft nog steeds een buzzkillquote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom moet je die ultradunne standaard in huis hebbenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nou, volgens mij is het complete bullshit dat je niks voelt. Dat je minder voelt geloof ik meteen, maar helemaal niks? Nee, dat gaat er bij mij niet in.quote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Al die spookverhalen over condooms altijd
's Werelds meest lame excuus om geen condoom te gebruiken: Maar dan voel ik niks *huil huil.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jep..quote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijf maar maagd, dat is veiliger
Rustig aan.![]()
Practicequote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat afrollen blijft nog steeds een buzzkill![]()
![]()
dat moet je haar gewoon laten doen terwijl je iets anders sensueels doet ofzo, dan valt het reuze meequote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat afrollen blijft nog steeds een buzzkillWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik doe dat gewoon met m'n bekkiequote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat afrollen blijft nog steeds een buzzkill.
Durex Fetherlitequote:Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom moet je die ultradunne standaard in huis hebben. Ik heb ze, thuis liggen
.
En wat als jij van haar HIV krijgt?quote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je net 10 minuten met zo'n chick hebt lopen babbelen voor ze met je mee naar huis gaat en dan onveilig wilt seksen is het gewoon eigen schuld, evolutie heet dat![]()
Is dat ook evolutie?
![]()
![]()
Geen ervaring mee.quote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het complete bullshit dat je niks voelt. Dat je minder voelt geloof ik meteen, maar helemaal niks? Nee, dat gaat er bij mij niet in.
's Werelds meest lame excuus om geen condoom te gebruiken: Maar dan voel ik niks *huil huil.
Weet wel dat ik niet weet of ik mezelf maagd moet noemen omdat je met een half slappe niks voelt.Rustig aan.![]()
over datum zeker?quote:Op maandag 3 december 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Durex Fetherlite. Ik heb ze, thuis liggen
.
[..]
En wat als jij van haar HIV krijgt?Is dat ook evolutie?
![]()
eigenlijk wel jaDaarnaast is de aarde toch overbevolkt
Dat dat 's werelds meest lame excuus is is volgens mij complete bullshit. Dat gaat er bij mij niet in!quote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het complete bullshit dat je niks voelt. Dat je minder voelt geloof ik meteen, maar helemaal niks? Nee, dat gaat er bij mij niet in.
's Werelds meest lame excuus om geen condoom te gebruiken: Maar dan voel ik niks *huil huil.![]()
![]()
Minder ja, dat klopt. Maar als je het zonder al lang uit houd, dan is het met condoom niet grappig meerquote:Op maandag 3 december 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
's Werelds meest lame excuus om geen condoom te gebruiken: Maar dan voel ik niks *huil huil.![]()
![]()
Wat anders evt. wel nog kan werken, doe een cock-ring om.quote:Op maandag 3 december 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Weet wel dat ik niet weet of ik mezelf maagd moet noemen omdat je met een half slappe niks voelt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik wou net zeggen. Je kan er best wat omheen bouwen zodat het moment niet verstoord wordt.quote:Op maandag 3 december 2012 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat moet je haar gewoon laten doen terwijl je iets anders sensueels doet ofzo, dan valt het reuze mee“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
zij ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 14:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Weet wel dat ik niet weet of ik mezelf maagd moet noemen omdat je met een half slappe niks voelt.![]()
![]()
sta je daar 2 uur lang te douwen, kun je beter tegelijkertijd een film opzetten ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder ja, dat klopt. Maar als je het zonder al lang uit houd, dan is het met condoom niet grappig meer
Hehe nee, ze zijn nog niet zo oudquote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
over datum zeker?![]()
eigenlijk wel jaDaarnaast is de aarde toch overbevolkt
. Onaangeraakt, dat wel
.
Bwehe, grapjas.![]()
Ik kan er niks aan doen dat jouw bedpartners kennelijk geen sjoege hebben van wat ze moeten doenquote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Minder ja, dat klopt. Maar als je het zonder al lang uit houd, dan is het met condoom niet grappig meer.
Kom dan maar eens doen dan....quote:
Het is gewoon de onderbreking van het geheel... Condooms zijn gewoon irritant...
onaangeraakt?quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe nee, ze zijn nog niet zo oud. Onaangeraakt, dat wel
.
Bwehe, grapjas.
gewoon een chick bij het uitgaan hosselen!
och, een grote mond hebben, maar niemand die het kan bevestigen hierquote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jouw bedpartners kennelijk geen sjoege hebben van wat ze moeten doen.
![]()
Kom maar langs voor een keuring
Een SOA is meer irritant. Of een kind, de grootste SOA van allemaal.quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom dan maar eens doen dan....
Het is gewoon de onderbreking van het geheel... Condooms zijn gewoon irritant...
En nee.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ach gossiequote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom dan maar eens doen dan....
Het is gewoon de onderbreking van het geheel... Condooms zijn gewoon irritant...![]()
![]()
Bwehe, ik haat films tijdens de seksquote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sta je daar 2 uur lang te douwen, kun je beter tegelijkertijd een film opzetten ofzo.
Niks mis met mijn bedpartner(s), integendeel. Ik hou het gewoon lang uitquote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jouw bedpartners kennelijk geen sjoege hebben van wat ze moeten doen.
.
Onaangeraakt ja, maar dat wil niet zeggen dat ik geen seks heb gehadquote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
onaangeraakt?
gewoon een chick bij het uitgaan hosselen!.
![]()
Doe jij wekelijks?quote:Op maandag 3 december 2012 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
onaangeraakt?
gewoon een chick bij het uitgaan hosselen!Rustig aan.![]()
Kinderen een Soaquote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een SOA is meer irritant. Of een kind, de grootste SOA van allemaal.
En nee.
Zo had ik nog niet naar die etters gekekenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee.quote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
och, een grote mond hebben, maar niemand die het kan bevestigen hier![]()
Kom maar langs voor een keuring
En wat moet bevestigd worden, dan?
Geweldige omschrijvingquote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een SOA is meer irritant. Of een kind, de grootste SOA van allemaal.
En nee.![]()
![]()
gewoon inglorious bastards opzettenquote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehe, ik haat films tijdens de seks.
[..]
Niks mis met mijn bedpartner(s), integendeel. Ik hou het gewoon lang uit.
[..]
Onaangeraakt ja, maar dat wil niet zeggen dat ik geen seks heb gehad.
![]()
heel goed
Neequote:Ik hou niet zo van sex met vreemden, en dan of bij hun in huis wakker worden, of zo'n vreemde griet in mijn eigen huis
jouw skillzquote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
En wat moet bevestigd worden, dan?
Inglorious bastardsquote:Op maandag 3 december 2012 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon inglorious bastards opzetten![]()
heel goed![]()
![]()
Minder zuipen bij het hosselenquote:Op maandag 3 december 2012 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeIk hou niet zo van sex met vreemden, en dan of bij hun in huis wakker worden, of zo'n vreemde griet in mijn eigen huis
.
![]()
Zeg, ff normaal doen ja? Samzz is mijn zusje!!quote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
och, een grote mond hebben, maar niemand die het kan bevestigen hier![]()
Kom maar langs voor een keuringVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeIk hou niet zo van sex met vreemden, en dan of bij hun in huis wakker worden, of zo'n vreemde griet in mijn eigen huis
Sex met vreemden heerlijk anoniem .. geen gezeik geen gedoe, gewoon je behoefte vervullen (of niet) en dan klaar
![]()
Ja en? Zij pocht met skillz....quote:Op maandag 3 december 2012 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, ff normaal doen ja? Samzz is mijn zusje!!Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zou ook helpenquote:Maar ik word dan vaak wakker en dan wil ik eigenlijk gewoon uitbrakken maar dat kan dan niet
En daarnaast slaap ik al heel onrustig als ik dronken ben, laat staan met iemand ernaast
Heul nietquote:Op maandag 3 december 2012 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, ff normaal doen ja? Samzz is mijn zusje!!![]()
![]()
Niks mis mee, met lang uithouden. Echter geen goede reden om het zonder condoom te doen. Vooral de eerste keren niet. Je hebt geen flauw idee wat er allemaal in de kut van je scharreltje heeft gehangen.quote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehe, ik haat films tijdens de seks.
[..]
Niks mis met mijn bedpartner(s), integendeel. Ik hou het gewoon lang uit.
[..]
Onaangeraakt ja, maar dat wil niet zeggen dat ik geen seks heb gehad.
Daarom neuk ik alleen maagdenquote:Op maandag 3 december 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee, met lang uithouden. Echter geen goede reden om het zonder condoom te doen. Vooral de eerste keren niet. Je hebt geen flauw idee wat er allemaal in de kut van je scharreltje heeft gehangen.
Nee, ik zie geen reden om jou te bewijzen dat ik goed ben in bedquote:.
Gewoon niet zuipen dusquote:Op maandag 3 december 2012 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou ook helpenMaar ik word dan vaak wakker en dan wil ik eigenlijk gewoon uitbrakken maar dat kan dan niet
En daarnaast slaap ik al heel onrustig als ik dronken ben, laat staan met iemand ernaast
.
Heb je een puntquote:Op maandag 3 december 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee, met lang uithouden. Echter geen goede reden om het zonder condoom te doen. Vooral de eerste keren niet. Je hebt geen flauw idee wat er allemaal in de kut van je scharreltje heeft gehangen..
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar zelf niet aan gedacht hebtquote:Op maandag 3 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon niet zuipen dus.
[..]
Heb je een punt.
? Ben je wel op de hoogte van de SOA's die er zijn en wat ze met je lichaam kunnen doen
?
quote:Op maandag 3 december 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen reden om jou te bewijzen dat ik goed ben in bed.
Ik heb een flinke borrel nodig alvorens mijn grenzen verlagen en ik random sex hebt met vreemdenquote:Op maandag 3 december 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon niet zuipen dus.
[..]
Heb je een punt.
Natuurlijk welquote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar zelf niet aan gedacht hebt? Ben je wel op de hoogte van de SOA's die er zijn en wat ze met je lichaam kunnen doen
?
. En ja, daar ben ik op de hoogte van.
Dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een flinke borrel nodig alvorens mijn grenzen verlagen en ik random sex hebt met vreemden.
![]()
Ik heb 1x gehad dat ik gewoon haar naam echt niet meer wistquote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
Random seks met vreemden....
Ik stel mij altijd netjes voorDat is echt zo awkward
Hallo, ik ben ER, wil je neuken?quote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
Random seks met vreemden....
Ik stel mij altijd netjes voor
Precies...quote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind iemand interessant / leuk of niet.
Zo niet, geen seks, makkelijk ben ik toch...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Sorry je bent geen vrouwquote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hallo, ik ben ER, wil je neuken?
Toch is het zo.quote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof er in ieder geval geen hol van.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
HAHAHA!quote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad dat ik gewoon haar naam echt niet meer wistDat is echt zo awkward
Gewoon zorgen dat je haar naam niet uit hoeft te spreken
.
![]()
Hoi ik ben Aldo,
ik ben 23 ( kuch kuch)
bla bla bla
dansje, zoenen, mee naar huisWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Faalhaasquote:Op maandag 3 december 2012 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoi ik ben Aldo,
ik ben 23 ( kuch kuch)
bla bla bla
dansje, zoenen, mee naar huis.
![]()
Hoi ik ben LoLaquote:Op maandag 3 december 2012 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoi ik ben Aldo,
ik ben 23 ( kuch kuch)
bla bla bla
dansje, zoenen, mee naar huis
Neuken?
mee naar huis![]()
![]()
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 3 december 2012 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoi ik ben Aldo,
ik ben 23 ( kuch kuch)
bla bla bla
dansje, zoenen, mee naar huis
Rustig aan.![]()
gozer, ik ben 19, en ik val altijd op oudere vrouwenquote:Dus dan moet je wat
En daarnaast kan ik prima voor 23 door
leeftijd is slechts een nummer
Daar dacht de rechter anders over toen ik met die 14 jarige gingquote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gozer, ik ben 19, en ik val altijd op oudere vrouwenDus dan moet je wat
Preciesquote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leeftijd is slechts een nummer :7
.
![]()
Dat ben ik met je eens. Maar dan moet mevrouw in kwestie er nog wel leuk en goed verzorgd uitzien.quote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Godver, ik heb het echt koud. Zelfs met dekentje om.
pedoquote:Op maandag 3 december 2012 14:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar dacht de rechter anders over toen ik met die 14 jarige ging![]()
ik had laatst ook gezoend met een 16 jarigeMaar ik wist haar leeftijd pas achteraf
16 magquote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pedo![]()
ik had laatst ook gezoend met een 16 jarigeMaar ik wist haar leeftijd pas achteraf
als je een meid van 21 probeert te hosselen wel jaquote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je liegt wel over je leeftijd?
Broerlief mieterd een fleecedeken naar je!! Hier, pak aanquote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Ohja dat verhaalquote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pedo![]()
![]()
![]()
Dik vest aan doen?quote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Ja, te grappigquote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pedo![]()
![]()
![]()
Mja ik geef je eerlijk gezegd groot gelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je een meid van 21 probeert te hosselen wel ja
Rustig aan.![]()
Want het verschil tussen 19 en 21 is groot?quote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je een meid van 21 probeert te hosselen wel ja![]()
Ik geloof er nog steeds geen hol vanquote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Broerlief mieterd een fleecedeken naar je!! Hier, pak aan.
![]()
Voor gemiddelde vrouw in een uitgaansgelegenheid? Jazeker.quote:Op maandag 3 december 2012 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want het verschil tussen 19 en 21 is groot?
Die moeten toch minstens een man hebben die ouder is.Rustig aan.![]()
Ik zou eerder schrikken als iemand tegen mij zou zeggen 23 en dan later er achter komen dan hij/zij net 19 is![]()
![]()
Vrouwen willen zo goed als altijd oudere mannen.quote:Op maandag 3 december 2012 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want het verschil tussen 19 en 21 is groot?![]()
Ik mezelf ookquote:Op maandag 3 december 2012 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik geef je eerlijk gezegd groot gelijk.![]()
totdat ze achteraf toch achter mijn leeftijd kwam(kut Facebook
) Maar dan wel mee naar huis gaan en zeggen: Dat is dan wel meteen de laatste keer
quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen willen zo goed als altijd oudere mannen.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat bedoel ik, dan moet ze je gelijk helemaal niet meerquote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou eerder schrikken als iemand tegen mij zou zeggen 23 en dan later er achter komen dan hij/zij net 19 is.
![]()
Waarom? is dat algemeen bekend?quote:Op maandag 3 december 2012 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor gemiddelde vrouw in een uitgaansgelegenheid? Jazeker.
Die moeten toch minstens een man hebben die ouder is.![]()
Dan heb ik het eigenlijk maar vreemd getroffen, ik ben 39, vriendin is 26
quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? is dat algemeen bekend?![]()
kutwijven zijn het![]()
Dan is het echt tot nooit weer ziens.quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou eerder schrikken als iemand tegen mij zou zeggen 23 en dan later er achter komen dan hij/zij net 19 is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh ben ik weer een uitzondering ?quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen willen zo goed als altijd oudere mannen.fijn is dat
![]()
![]()
Ik heb een wollen dekentje omquote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Broerlief mieterd een fleecedeken naar je!! Hier, pak aan.
Maarja, bij een ONS is dat toch sowieso, dus dan boeit het niet??quote:Op maandag 3 december 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het echt tot nooit weer ziens.
Ik ben nog geen enkele vrouw tegen gekomen die op jonger valt, behalve jij danquote:Op maandag 3 december 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ben ik weer een uitzondering ?fijn is dat
.
![]()
Anders was er toch niks gebeurt dusja.quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou eerder schrikken als iemand tegen mij zou zeggen 23 en dan later er achter komen dan hij/zij net 19 isJep.quote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? is dat algemeen bekend?Rustig aan.![]()
Hoe weet je dat het een ONS is?quote:Op maandag 3 december 2012 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maarja, bij een ONS is dat toch sowieso, dus dan boeit het niet??![]()
Zal zo eens kijken, geloof dat ik nog mooi thermo ondergoed ergens heb liggenquote:
Je weet nooit wat er uit een ONS groeit. But still, liegen over leeftijd is gewoon dom.quote:Op maandag 3 december 2012 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maarja, bij een ONS is dat toch sowieso, dus dan boeit het niet??“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat deel is wel warmquote:Op maandag 3 december 2012 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken, geloof dat ik nog mooi thermo ondergoed ergens heb liggen![]()
.
Bij haar was het een ONSquote:Ik had toen minder dan 15 minuten gepraat voordat ze voorstelde dat ik bij haar kon blijven slapen
Dan weet je nog niet of het daarbij blijftquote:Op maandag 3 december 2012 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij haar was het een ONSIk had toen minder dan 15 minuten gepraat voordat ze voorstelde dat ik bij haar kon blijven slapen
. Doe je wel snel trouwens
.
![]()
Jij krijgt niet te horen van een meisje van 1-2 jaar ouder ''Jij bent veel te jong''quote:Op maandag 3 december 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
en ONS groeit. But still, liegen over leeftijd is gewoon dom.
Rustig aan.![]()
Was ook heel snelquote:Op maandag 3 december 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan weet je nog niet of het daarbij blijft. Doe je wel snel trouwens
.
(gore slet was het
![]()
![]()
)
Dan weet je dat wel, want ik was toen echt volkomen nuchter vanwege ziekte
quote:Op maandag 3 december 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben nog geen enkele vrouw tegen gekomen die op jonger valt, behalve jij dan.
Ik ben raar
Ja datquote:Op maandag 3 december 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er uit een ONS groeit. But still, liegen over leeftijd is gewoon dom.als er een klik is dan is er een klik (of dat nou voor een ONS is of niet)
![]()
Waar haal je die nou weer vandaan?quote:Op maandag 3 december 2012 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij haar was het een ONSIk had toen minder dan 15 minuten gepraat voordat ze voorstelde dat ik bij haar kon blijven slapen
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij krijgt niet te horen van een meisje van 1-2 jaar ouder ''Jij bent veel te jong''
Hehehequote:Op maandag 3 december 2012 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was ook heel snel(gore slet was het
![]()
![]()
)
Dan weet je dat wel, want ik was toen echt volkomen nuchter vanwege ziekte. Uitgewoond?
Ik denk dat je dat wel aanvoelt ja
. Maar toch, je weet het nooit
![]()
![]()
Nee. Klopt. Ik zoek namelijk geen vrouwen voor een ONS. Ik zoek sowieso geen ONS.quote:Op maandag 3 december 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij krijgt niet te horen van een meisje van 1-2 jaar ouder ''Jij bent veel te jong''
BReEZaH CaFequote:Op maandag 3 december 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer vandaan?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik weet nu nog steeds niet wie ze is, alleen haar voornaamquote:Op maandag 3 december 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe. Ik denk dat je dat wel aanvoelt ja
. Maar toch, je weet het nooit
Wel neequote:Op maandag 3 december 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik ben raar
[..]
Ja datals er een klik is dan is er een klik (of dat nou voor een ONS is of niet)
![]()
![]()
verstandige meidquote:Op maandag 3 december 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Klopt. Ik zoek namelijk geen vrouwen voor een ONS. Ik zoek sowieso geen ONS.
Broer is trots op je
+ plaats op FB?quote:Op maandag 3 december 2012 14:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet nu nog steeds niet wie ze is, alleen haar voornaamOf kan je je niet meer herinneren hoe ze eruit zag?
Troll-alert.quote:Op maandag 3 december 2012 14:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
verstandige meid
Broer is trots op je![]()
Afgezien van een ONS.quote:Op maandag 3 december 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
Nee. Klopt. Ik zoek namelijk geen vrouwen voor een ONS. Ik zoek sowieso geen ONS.
Je zegt dat je het triest vindt allemaal... Is het ook wel.
Maar komop, als het toch nergens over gaat behalve een avondje aankloten in een club / eventueel iets meer dan gooi je zeker je kaarten weg door compleet eerlijk te zijn...?Rustig aan.![]()
Inderdaadquote:
Ik ben nu 19, studeer gewoon, zie er 4 jaar ouder uit, en heb een hele rugzak vol met ervaringen (niet alleen sexueel) Dan gaat alles goed, totdat je je leeftijd vertelt
Dan zijn ze meteen weg
ff boodschappen doen nu, m'n warme stekkie verruilen voor die waterkou
Ik weet ook de plaats ja, en hoe ze eruitzagquote:Op maandag 3 december 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+ plaats op FB?Of kan je je niet meer herinneren hoe ze eruit zag?
[..]
Troll-alert.Kwam haar de dag erna tegen in de stad
Doorlopen alsof je elkaar niet kent
Ik zie niet in waarom je zou liegen over je leeftijdquote:Op maandag 3 december 2012 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Afgezien van een ONS.
Je zegt dat je het triest vindt allemaal... Is het ook wel.
Maar komop, als het toch nergens over gaat behalve een avondje aankloten in een club / eventueel iets meer dan gooi je zeker je kaarten weg door compleet eerlijk te zijn...?. Schaam je je ervoor of zo?
Dat is zo klote jaquote:Op maandag 3 december 2012 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ben nu 19, studeer gewoon, zie er 4 jaar ouder uit, en heb een hele rugzak vol met ervaringen (niet alleen sexueel) Dan gaat alles goed, totdat je je leeftijd vertelt
Dan zijn ze meteen weg
Hahahaha!quote:Op maandag 3 december 2012 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet ook de plaats ja, en hoe ze eruitzagKwam haar de dag erna tegen in de stad
Doorlopen alsof je elkaar niet kent
Dat was dan niet veel soeps
![]()
![]()
Zoals ik zeg, je word gelijk afgewezen ben je eerlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je zou liegen over je leeftijd. Schaam je je ervoor of zo?
Rustig aan.![]()
Omdat je als jongere man snel afgewezen wordt. Niet dat ik erom lieg, dan bekijken ze het maar als ze niet verder kijken dan datquote:Op maandag 3 december 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je zou liegen over je leeftijd. Schaam je je ervoor of zo?
.
![]()
Ik sta met mijn bek vol tandenquote:Op maandag 3 december 2012 14:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Inderdaad
Dan zijn ze meteen weg
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet wachten om echt 23 te zijn![]()
Maar dan zul je zien dat ik vrouwen van 25+ interessant vind ofzo
Is dat zoquote:Op maandag 3 december 2012 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, je word gelijk afgewezen ben je eerlijk.? Nooit last van, eigenlijk.
Is dat zo? Nooit last van eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je als jongere man snel afgewezen wordt. Niet dat ik erom lieg, dan bekijken ze het maar als ze niet verder kijken dan dat.
.
Nee jij bent dan ook een vrouw.quote:Op maandag 3 december 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit last van, eigenlijk.
![]()
Zelfs bi-seksuele vrouwen zeggen het dat ze prima met een jonger meisje willen, maar niet met een jongere man.Rustig aan.![]()
Omdat jij geen man bent van 20 die op 22-25 jarige vrouwen valt.quote:Op maandag 3 december 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit last van, eigenlijk.
[..]
Is dat zo? Nooit last van eigenlijk.
![]()
Och armequote:Op maandag 3 december 2012 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk heel zielig voor ons jonge mannen![]()
![]()
Man moet ouder wijzer en meer ervaring hebben ofzo... Ze moet er tegen opkijken weet ik veel.
Als je als vrouw je jongere generatie maar een beetje kleintjes vindt dan is dat niet seksueel aantrekkelijk ofzo. Ook al is het een getal waar het om gaat.Rustig aan.![]()
Dus omdat ik een vrouw ben kan ik niet afwijzen?quote:Op maandag 3 december 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee jij bent dan ook een vrouw.![]()
Zelfs bi-seksuele vrouwen zeggen het dat ze prima met een jonger meisje willen, maar niet met een jongere man.Dus omdat ik een vrouw ben kan ik niet afwijzen?quote:Op maandag 3 december 2012 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij geen man bent van 20 die op 22-25 jarige vrouwen valt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
We hebben een clubje opgericht, je hoort erbijjjjjj, je hoort erbijjjjquote:Op maandag 3 december 2012 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk heel zielig voor ons jonge mannen![]()
![]()
Ah jij wel.quote:Op maandag 3 december 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat ik een vrouw ben kan ik niet afwijzen?
[..]
Jij kan daarin anders zijn.Rustig aan.![]()
Ik moet lachenquote:Op maandag 3 december 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht, je hoort erbijjjjjj, je hoort erbijjjj
Rustig aan.![]()
Natuurlijk wel, misschien heb jij daar dan toevallig geen "last" van.quote:Op maandag 3 december 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat ik een vrouw ben kan ik niet afwijzen?![]()
Nee, klopt. Ik vind leeftijd namelijk niet het belangrijkste op de wereld. En zo zijn er wel meer vrouwenquote:Op maandag 3 december 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, misschien heb jij daar dan toevallig geen "last" van..
Zoals ik zei, de vrouwen die niet verder kijken dan leeftijd (als het goed klikt) mogen van mijn part in de goot belanden.quote:Op maandag 3 december 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vind leeftijd namelijk niet het belangrijkste op de wereld. En zo zijn er wel meer vrouwen.
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vind leeftijd namelijk niet het belangrijkste op de wereld. En zo zijn er wel meer wat andere vrouwen, ik gok zo'n 0,1%.
Ik ben attractive and charming genoemd... Goodlooking erbij eventueel... Glimlachjes gekregen en leuke reacties... Maar nee ik was te jong.quote:Op maandag 3 december 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vind leeftijd namelijk niet het belangrijkste op de wereld. En zo zijn er wel meer vrouwen.
![]()
Het is echt een breekpunt, tot bepaalde leeftijd voor sommige vrouwen...Rustig aan.![]()
Oh, jippie! Ik vind net m'n hittepit weer, dat wordt heerlijk slapen vannacht.
Join the club, we got jacketsquote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben attractive and charming genoemd... Goodlooking erbij eventueel... Glimlachjes gekregen en leuke reacties... Maar nee ik was te jong.![]()
Het is echt een breekpunt, tot bepaalde leeftijd voor sommige vrouwen...Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
is ook niet zo heel gek. veel vrouwen willen geen studerende vriend die nog op zijn 16 vierkante meter kamertje woontquote:![]()
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik een bepaalde leeftijd ook niet meer zie zittenquote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben attractive and charming genoemd... Goodlooking erbij eventueel... Glimlachjes gekregen en leuke reacties... Maar nee ik was te jong.![]()
Het is echt een breekpunt, tot bepaalde leeftijd voor sommige vrouwen.... Maar dat komt gewoon omdat het zo pedo aanvoelt om met iemand te neuken die bijvoorbeeld 6 jaar jonger is...
Ook een muts en handschoenen? Daar heb ik meer aan met dit weerquote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Join the club, we got jackets.
![]()
Als 19 jarige wel een 33 jarige versierd...
Die zat helemaal in dubio want ''het kan echt niet''![]()
Zo schattig te zien dat ze me anderszijds wel heel leuk vond.
Rustig aan.![]()
als ze zelf ook nog studeren zou dat geen klap uit moeten makenquote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook niet zo heel gek. veel vrouwen willen geen studerende vriend die nog op zijn 16 vierkante meter kamertje woont
met 5 jaar verschil? dan is ze waarschijnlijk lui en zal het sowieso niet klikkenquote:Op maandag 3 december 2012 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ze zelf ook nog studeren zou dat geen klap uit moeten maken
of zo'n mbo > hbo > uni geval, ook dat klikt niet![]()
Ik denk dat op kamers wonen wel gewaardeerd wordt door studentes![]()
/ thuis wonen is een no go.Rustig aan.![]()
Dat laatste zou echt geen ene flikker uit moeten maken. Doet het ook niet, denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef Adames het volgende:
[..]
met 5 jaar verschil? dan is ze waarschijnlijk lui en zal het sowieso niet klikken
of zo'n mbo > hbo > uni geval, ook dat klikt niet![]()
logischquote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
/ thuis wonen is een no go.Meiden hebben geen zin om wakker te worden en dan met paps aan het ontbijt te zitten
net opgeruimd appartementje jaquote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
/ thuis wonen is een no go.![]()
Mij interesseert het vrij weinig waar iemand woont. Mijn eerste vriend woonde nog thuis door omstandigheden, geen probleem mee gehad. De schoonfamilie was ook echt heel leuk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
vaak wel, er zijn er weinig waarvan ik vind dat ze toch wijs/verstandig/slim zin. vrijwel iedereen van die halen door doorzettingsvermogen wel hun master, maar blijven een beetje beperkt.quote:Op maandag 3 december 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laatste zou echt geen ene flikker uit moeten maken. Doet het ook niet, denk ik.![]()
Correct, vriendje. Wederom iets anders dan een ONS.quote:Op maandag 3 december 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
Mij interesseert het vrij weinig waar iemand woont. Mijn eerste vriend woonde nog thuis door omstandigheden, geen probleem mee gehad. De schoonfamilie was ook echt heel leuk.![]()
jij neemt werkelijk met alles genoegenquote:Op maandag 3 december 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
Mij interesseert het vrij weinig waar iemand woont. Mijn eerste vriend woonde nog thuis door omstandigheden, geen probleem mee gehad. De schoonfamilie was ook echt heel leuk.![]()
Heerlijk nummerquote:Op maandag 3 december 2012 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Mooiste park van Nederland in de mooiste stad
Ik zou echt geen vriendin kunnen hebben die niet HBO of WO studeertGewoon vanwege het gevoel en inhoud enzo
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:59 schreef Adames het volgende:
[..]
jij neemt werkelijk met alles genoegen
Neehoor,quote:Op maandag 3 december 2012 14:59 schreef Adames het volgende:
[..]
jij neemt werkelijk met alles genoegen
Rustig aan.![]()
Niet alles op mbo is dom hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zou echt geen vriendin kunnen hebben die niet HBO of WO studeertGewoon vanwege het gevoel en inhoud enzo
![]()
![]()
Als je niet slim genoeg bent, zou je het niet halen.quote:Op maandag 3 december 2012 14:59 schreef Adames het volgende:
[..]
vaak wel, er zijn er weinig waarvan ik vind dat ze toch wijs/verstandig/slim zin. vrijwel iedereen van die halen door doorzettingsvermogen wel hun master, maar blijven een beetje beperkt.![]()
True. Maar voor een ONS maakt het me ook weinig uitquote:Op maandag 3 december 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct, vriendje. Wederom iets anders dan een ONS.. Ik ben echt zo makkelijk met die dingen
.
goed nummer wel, stad heb ik nooit wat gevonden eigenlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Mooiste park van Nederland in de mooiste stad![]()
Waren er maar meer vrouwen zoals jijquote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar voor een ONS maakt het me ook weinig uit. Ik ben echt zo makkelijk met die dingen
.
.
![]()
Is ook zeker zo, maar ik zeg het nu heel stoer, maar als het een leuk meisje is waar ik verliefd op word is het natuurlijk andersquote:
goede mentaliteit is belangrijker voor een studiequote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet slim genoeg bent, zou je het niet halen.![]()
haterquote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
goed nummer wel, stad heb ik nooit wat gevonden eigenlijk.
Nou ja, je kan nog zo'n goede mentaliteit hebben, als je woordenblind bent hoor je gewoon niet op een logopedie studie thuisquote:Op maandag 3 december 2012 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
goede mentaliteit is belangrijker voor een studie.
Ik was laatst in een soort semi tokkie tent...quote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Ik stond te wachten om mijn jas op te halen om naar huis te gaan... Stond een meisje voor me dus ik maar gaan praten met der... Ze had echt zo een plamuur gezichtje... Maar verder een mooi lichaam... Typisch ''aantrekkelijk / heet tokkie materiaal''
Verbaasde me echt hoeveel interesse ze in me had en hoe ze overkwam, was gewoon een leuk meisje eigenlijk zo op het eerste gezicht.
Rustig aan.![]()
Dit dus, als je iemand echt leuk vind maakt het geen reet uit.quote:Op maandag 3 december 2012 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is ook zeker zo, maar ik zeg het nu heel stoer, maar als het een leuk meisje is waar ik verliefd op word is het natuurlijk anders![]()
net zoals er wat achterlijks rondloopt op hbo en wo, maar het is wel fijn om sommige dingen zwart/wit te zien, anders blijf je bezigquote:![]()
En toen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was laatst in een soort semi tokkie tent...
Ik stond te wachten om mijn jas op te halen om naar huis te gaan... Stond een meisje voor me dus ik maar gaan praten met der... Ze had echt zo een plamuur gezichtje... Maar verder een mooi lichaam... Typisch ''aantrekkelijk / heet tokkie materiaal''
Verbaasde me echt hoeveel interesse ze in me had en hoe ze overkwam, was gewoon een leuk meisje eigenlijk zo op het eerste gezicht.![]()
Jij zei iets over overheadkosten en toen was ze verkocht?quote:Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was laatst in een soort semi tokkie tent...
Verbaasde me echt hoeveel interesse ze in me had en hoe ze overkwam, was gewoon een leuk meisje eigenlijk zo op het eerste gezicht.
ik zeg toch niet 'alleen mentaliteit is belangrijk'.quote:Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je kan nog zo'n goede mentaliteit hebben, als je woordenblind bent hoor je gewoon niet op een logopedie studie thuis.
![]()
Toen zag hij in dat uiterlijk niet alles betekent.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik ookquote:
Ik heb zin in zon, niet in dit grijze kutweer
Ik zeg niet dat jij dat zegt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zeg toch niet 'alleen mentaliteit is belangrijk'.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen idee of hij dat bedoelde, maar dat is wel zo jaquote:Op maandag 3 december 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen zag hij in dat uiterlijk niet alles betekent.LOLquote:![]()
![]()
ik zeg toch niet dat jij zegt dat ikquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Dat is toch veel leuker dan dikke jassen, wollen mutsen en rode neusjes van de kouquote:?
quote:Op maandag 3 december 2012 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat jij zegt dat ikBlehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoi, ben je weer terug.
nou ja ik hou ergens wel van kou. Ik vind het fijner om met een dikke jas aan thuis aan te komen en de warmte weer te verwelkomen dan in de zomer niet meer te weten wat je moet doen omdat je zo duf bent van de warmte.quote:Op maandag 3 december 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch veel leuker dan dikke jassen, wollen mutsen en rode neusjes van de kou?
![]()
Net de leeftijden discussie gemist. Ik vind iemand van 19 leuk terwijl ik 33 bent, vind zelf dat het verschil te groot is.
![]()
Van die lange jassen tot over de billenquote:Op maandag 3 december 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch veel leuker dan dikke jassen, wollen mutsen en rode neusjes van de kou?
. Heb ik niks meer om naar te kijken
.
![]()
Dit wel een beetje ja...quote:Op maandag 3 december 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen zag hij in dat uiterlijk niet alles betekent.
Ben gewend van snol achtig uiterlijk dat het ook altijd snolletjes zijn, maar ik werd echt verrast door der.Tof wijf.
Rustig aan.![]()
daar moet je inderdaad van afblijvenquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
Net de leeftijden discussie gemist. Ik vind iemand van 19 leuk terwijl ik 33 bent, vind zelf dat het verschil te groot is.
die zijn voor mij![]()
Ah joh, gewoon lekker rampetampen... en kijken waar het schip strandtquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
En Uggsquote:Op maandag 3 december 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks daarvanquote:Op maandag 3 december 2012 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar moet je inderdaad van afblijven
die zijn voor mij
Op het kerkhof als haar pa erachter komtquote:Op maandag 3 december 2012 15:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon lekker rampetampen... en kijken waar het schip strandt![]()
![]()
dat is gewoon natuurlijk, minder gemuteerde dna strengetjes is toch mooier voor jezelf en de toekomstige kindertjesquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks daarvan
[..]
Op het kerkhof als haar pa erachter komt
Zit ook wat in, ja. Maar zomerjurkjesquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja ik hou ergens wel van kou. Ik vind het fijner om met een dikke jas aan thuis aan te komen en de warmte weer te verwelkomen dan in de zomer niet meer te weten wat je moet doen omdat je zo duf bent van de warmte..
Trenchcoatsquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die lange jassen tot over de billen. Heb ik niks meer om naar te kijken
.
. I haz them
.
Waarom ben je dan hierquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb af en toe behoefte aan leuk vrouwelijk contact?
Leuk, tochquote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit wel een beetje ja...
Ben gewend van snol achtig uiterlijk dat het ook altijd snolletjes zijn, maar ik werd echt verrast door der.Tof wijf.
. Ik heb inmiddels wel geleerd dat uiterlijk niet alles betekent. Maar vaak toch wel
.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
met die tekst wil ik altijd een anne frank nummer schrijven
Ik kom niet zoveel onder het tokkie volk zogezegd...quote:Op maandag 3 december 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Leuk, toch. Ik heb inmiddels wel geleerd dat uiterlijk niet alles betekent. Maar vaak toch wel
.
Maar vaak betekent uiterlijk heel veel ja..Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is gewoon natuurlijk, minder gemuteerde dna strengetjes is toch mooier voor jezelf en de toekomstige kindertjesJa, de vrouwen va mijn leeftijd hebben al kort haarquote:Op maandag 3 december 2012 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is gewoon natuurlijk, minder gemuteerde dna strengetjes is toch mooier voor jezelf en de toekomstige kindertjes.
![]()
Euhm... Niksquote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heb ik je nou gezegd over dit soort opmerkingen?
Uiterlijk betekend overal veel is mijn ervaring, je word daar bewust of onbewust op beoordeelt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom niet zoveel onder het tokkie volk zogezegd...
Maar vaak betekent uiterlijk heel veel ja..![]()
Mooie jassen, dat wel, maar dan kan ik geen billen kijkenquote:Op maandag 3 december 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit ook wat in, ja. Maar zomerjurkjes.
[..]
Trenchcoats. I haz them
.
[..]
Waarom ben je dan hier?
[..]
Leuk, toch. Ik heb inmiddels wel geleerd dat uiterlijk niet alles betekent. Maar vaak toch wel
.
.
![]()
billen moet je voelen, niet bekijkenquote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie jassen, dat wel, maar dan kan ik geen billen kijken.
Ditquote:Op maandag 3 december 2012 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
billen moet je voelen, niet bekijken![]()
uiterlijk is wel belangrijk, ziet er fijner uit en gaat gepaard met andere fijne dingen die door jezelf en de maatschappij goed gekeurd worden zoals positiviteit, vrolijkheid, sociaalheid (?), zelfvertrouwen en ondernemendheidquote:Op maandag 3 december 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
![]()
Het komt gewoon vaak overeen met innerlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiterlijk betekend overal veel is mijn ervaring, je word daar bewust of onbewust op beoordeelt.Rustig aan.![]()
Mee eens.quote:Op maandag 3 december 2012 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
uiterlijk is wel belangrijk, ziet er fijner uit en gaat gepaard met andere fijne dingen die door jezelf en de maatschappij goed gekeurd worden zoals positiviteit, vrolijkheid, sociaalheid (?), zelfvertrouwen en ondernemendheid![]()
Uhu, hoe tevredener je met jezelf bent, hoe meer je dit uitstraalt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het komt gewoon vaak overeen met innerlijk.![]()
dan duurt het wel erg lang als ik door een winkelstraat wil lopenquote:Op maandag 3 december 2012 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
billen moet je voelen, niet bekijken![]()
Ik ben een hartstikke chagrijnige cynische zak, en zo zie ik er ook uit.quote:Op maandag 3 december 2012 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
uiterlijk is wel belangrijk, ziet er fijner uit en gaat gepaard met andere fijne dingen die door jezelf en de maatschappij goed gekeurd worden zoals positiviteit, vrolijkheid, sociaalheid (?), zelfvertrouwen en ondernemendheidWordt gelukkig gewaardeerd
![]()
Gebruik je fantasie.quote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie jassen, dat wel, maar dan kan ik geen billen kijken.
Ik zei ook niet dat het niet belangrijk is (hihaho, see what I did therequote:Op maandag 3 december 2012 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
uiterlijk is wel belangrijk, ziet er fijner uit en gaat gepaard met andere fijne dingen die door jezelf en de maatschappij goed gekeurd worden zoals positiviteit, vrolijkheid, sociaalheid (?), zelfvertrouwen en ondernemendheid?)
Je hebt gelijk. Ik moet ook zeggen dat ik mezelf er vele malen leuker, mooier en sexyer uit vind zien als ik me leuk heb aangekleed en m'n haar goed zit.
Eens. Maar daar kun je niet bij iedere chick doen die je tegen komtquote:Op maandag 3 december 2012 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
billen moet je voelen, niet bekijken.
![]()
nog steeds?quote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben gewoon een jongeman met een snor.
Ik vind je gewoon het mooist zonder kleren.quote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie.
[..]
Ik zei ook niet dat het niet belangrijk is (hihaho, see what I did there?)
Je hebt gelijk. Ik moet ook zeggen dat ik mezelf er vele malen leuker, mooier en sexyer uit vind zien als ik me leuk heb aangekleed en m'n haar goed zit.
#true_story![]()
Pooier snorquote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben gewoon een jongeman met een snor.![]()
![]()
Oh, dat heb ik niet gelezenquote:. Ik snap dat je me mist, hoor. Hoe denkt de rest van VBL daarover
?
niet?quote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. Maar daar kun je niet bij iedere chick doen die je tegen komt.
verf hem zwartquote:Op maandag 3 december 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Luiheid, morgen weer stage dus morgen er af denk ik
allemaal hommo's daar, lekker naar 22 zwetende mannen in korte broekjes kijkenquote:Op maandag 3 december 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gelezen. Ik snap dat je me mist, hoor. Hoe denkt de rest van VBL daarover
?
![]()
We zullen je snor missenquote:Op maandag 3 december 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Luiheid, morgen weer stage dus morgen er af denk ik.
![]()
Ja, dat is zoveel moeitequote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie.
[..]
Ik zei ook niet dat het niet belangrijk is (hihaho, see what I did there?)
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon het mooist zonder kleren.
#true_story![]()
.
Naakt over straat mag niet, he. Hoeveel geld heb je opgehaald, trouwens?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: