Te beroerd om te googlen ?quote:Op maandag 3 december 2012 14:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Al genoeg over deze jongen gepost hier alleen ik moet 4 foto's en 4 gifjes hebben anders maak ik geen topic aan.
OP aangepast.quote:Op maandag 3 december 2012 14:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Al genoeg over deze jongen gepost hier alleen ik moet 4 foto's en 4 gifjes hebben anders maak ik geen topic aan.
Je OP is dikke schijt tong80, je moet daar echt aan werken.
Kon naar City, PSV en Ajax maar koos voor Groningen. Zit net als Ake en Bazoer bij Forza Sports Group.
Kan zo eerst wel, als ik mij nog bedenk dan maak ik wel een nieuwe aan en doe net alsof deze niet bestaat maar dit kan er eerst wel even mee door.quote:
Nu in het Nederlands graag.quote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan zo eerst wel, als ik mij nog bedenk dan maak ik wel een nieuwe aan en doe net alsof deze niet bestaat maar dit kan er eerst wel even mee door.
Ik volg hem te weinig en heb geen gifjes dus maak ik ook geen topic, wil het wel constant kunnen bijhouden met nieuws natuurlijk.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit weer bij de selectie voor Ajax uit.
3 weken geleden eerste wedstrijd bij de A1, daarna debuut bij Jong Groningen en nu debuut bij A selectie.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:48 schreef venomsnake het volgende:
En toen scoorde hij op zn 16e uit tegen NEC zijn eerste eredivisie doelpunt.
Word lastige keus...quote:
Meer kans op deelname aan grote toernooien bedoel je.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:13 schreef zuurtjuuh het volgende:
[..]
Word lastige keus...
Servie = meer kans op selectie
Nederland = meer kans op kampioenschap
Seedorf was net 16 toen ie debuteerde. Kreeg jarenlang heel Nederland over zich heen. Hopen dat deze speler meer krediet krijgt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Een typetje Castaignos, het kan alle kanten op met deze gast.
Zie wat er met Maher gebeurt. Misschien is langzaam/voorzichtig brengen wel beter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijk dat hij niet gewoon in de basis staat bij Groningen. Hebben ze weer een keer een groot talent, laten ze hem alleen invallen..
Ik vind het juist wel goed. Hij is nog enorm jong en maakt toch aardig wat minuten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijk dat hij niet gewoon in de basis staat bij Groningen. Hebben ze weer een keer een groot talent, laten ze hem alleen invallen..
Uh, oke.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie wat er met Maher gebeurt. Misschien is langzaam/voorzichtig brengen wel beter.
Maar nu laten ze daar of Van der Velden of De Leeuw spelen, wat beide geen spitsen zijn. Dan zou ik gewoon zo'n jongen voor de leeuwen gooien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel goed. Hij is nog enorm jong en maakt toch aardig wat minuten.
Er is voor beiden wat te zeggen. De één maakt het gelijk waar, de ander werd te vroeg voor de leeuwen gegooid. Van Basten kon de druk aan. Zier Tebbenhof, een jeugdspeler en jarenlang het grootste talent van Nederland, net zo als Alfons Knippenberg kent niemand meer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar nu laten ze daar of Van der Velden of De Leeuw spelen, wat beide geen spitsen zijn. Dan zou ik gewoon zo'n jongen voor de leeuwen gooien.
Toekomstige spits van Oranjequote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef forzaudinese het volgende:
Zivkovic heeft het 1e doelpunt gemaakt voor Oranje -19 in de EK-kwalificatie wedstrijd tegen Moldavie !
quote:Zivkovic: switchen zaakwaarnemer heeft niets met Ajax te maken
Richairo Zivkovic laat zijn zaken sinds deze week behartigen door Sjaak Swart van Players United. Pikant, want de aanvaller van FC Groningen staat in de belangstelling van Ajax.
Dat Zivkovic nu banden heeft met 'Mister Ajax' zegt echter weinig over een mogelijke transfer naar de Arena. Dat laat zijn vader Marko aan RTV Noord weten. "Ik had al een tijdje een beter gevoel bij Sjaak Swart dan bij Forza Sports. Daar heeft de recente interesse van Ajax niets mee te maken."
Ajax heeft deze maand contact met de familie Zivkovic gezocht om te kijken of Richairo openstaat voor een transfer naar Amsterdam. Een jaar geleden was er ook al contact, maar toen wilde de spits bij FC Groningen blijven. Groningen-directeur Hans Nijland wil tegenover RTV Noord niet zeggen of beide clubs al in gesprek zijn.
http://www.voetbalprimeur(...)t-ajax-te-maken.html
Precies.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef Doublepain het volgende:
Die gaat naar ajax dus, logisch ook want eigen jeugd alles.
Ronald deed het gelijk goed bij Ajax uit Groningen. Erwin moest even wennen in de grote wereld. Dit lijkt me eerder een Ronaldje te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wacht nog maar twee jaar ofzo, eventueel verhuren aan Groningen als je hem nu al haalt.
Bron?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:58 schreef Chiappucci het volgende:
Kan Ajax weer zeggen dat ze eigen jeugd in de spits hebben staan.
Net zoals PSV deed alsof ze Arjen Robben uit de eigen jeugd hadden?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:58 schreef Chiappucci het volgende:
Kan Ajax weer zeggen dat ze eigen jeugd in de spits hebben staan.
Dat klopt. Bij Groningen wil het nog niet lukken door het ontbreken van messias Nick van der Velde, maar bij Ajax komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:17 schreef Halcon het volgende:
Kan toch al gewoon bij Ajax in de spits ?
Vind je dat echt? Ik denk dat hij daar juist op vooruit kan gaan.. Vind hem nog maar tenger maar snelheid heeft hij daarentegen wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Fysiek al volgroeid . Ga je niet veel aan hebben later
Ja. qua puur voetbaltalent is het ook niet bepaald een Kluivertquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef DDconjoman het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik denk dat hij daar juist op vooruit kan gaan.. Vind hem nog maar tenger maar snelheid heeft hij daarentegen wel.
Precies, ik snap ook niet waar als die lof vandaan komt. Hij heeft wel wat leuke dingen laten zien maar niet niveau Barcelona etcquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja. qua puur voetbaltalent is het ook niet bepaald een Kluivert
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Fysiek al volgroeid . Ga je niet veel aan hebben later
Altijd positief jij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoesen komt tekort, Klaassen is een CAM en Kishna is van nature een buitenspeler.. genoeg redenen lijkt me zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Waarom Zivkovic halen als je ook Hoesen, Klaassen en Kishna hebt
Waarom Johnnie Rep opstellen als je Sjaak Swart hebt ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Geen idee, die zijn van voor mijn tijdquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom Johnnie Rep opstellen als je Sjaak Swart hebt ?
Verdiep je eensquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, die zijn van voor mijn tijd
Een Kluivert is ook niet meer haalbaar voor Ajax.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk jij dat hij volgend seizoen als basis zou kunnen staan bij AJAX? Ik denk het eerlijk gezegd niet.. Hij er fysiek nog lang nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een Kluivert is ook niet meer haalbaar voor Ajax.
Hij is natuurlijk beter in de spits dan bv. Hoesen of Siem de Jong. Voor Eredivisiebegrippen natuurlijk geweldig dat je een talentvolle spits als Zivko kunt halen i.p.v. dat 'ie vertrekt richting het 12e elftal van Chelsea, City, Pool, Inter ofzo.
Ajax wilde Ronaldo. PSV was ze voor. Dus gaven ze Kluivert een kans.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een Kluivert is ook niet meer haalbaar voor Ajax.
Fysiek is ie juist geweldigquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef DDconjoman het volgende:
[..]
Denk jij dat hij volgend seizoen als basis zou kunnen staan bij AJAX? Ik denk het eerlijk gezegd niet.. Hij er fysiek nog lang niet
Ja, ik denk van wel. Fysiek is hij er nog lang niet, maar was hij fysiek al zo volgroeid als bv. en Lukaku, dan had hij al niet meer in de Eredivisie gespeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef DDconjoman het volgende:
[..]
Denk jij dat hij volgend seizoen als basis zou kunnen staan bij AJAX? Ik denk het eerlijk gezegd niet.. Hij er fysiek nog lang niet
quote:Frank de Boer liet zich tijdens de persconferentie desgevraagd uit over de interesse van Ajax voor de 17-jarige Richairo ´ivković. 'Het is een hele talentvolle jongen. Ik denk dat het een goede speler voor Ajax zou zijn. Hij is al gewend om in de Eredivisie te spelen en heeft alles in huis om een goede spits te worden. Hij zou bij ons weer stappen kunnen maken onder begeleiding van Dennis Bergkamp. We letten altijd op andere spelers en hebben daar gelukkig ook de financiële middelen voor. Zivkovic zou een goede versterking zijn.'
Bergkamp heeft zich zelfs aan Feyenoord aangeboden voor hij naar Ajax ging, maar daar wilden ze hem nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax wilde Ronaldo. PSV was ze voor. Dus gaven ze Kluivert een kans.
Bergkamp werd door Cruijff uit de B/2 geplukt.
±P
Van Persie werd voor bijna niks verkocht aan Arsenal. Ze waarschuwden ze nog dat ie onhandeldbaar is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bergkamp heeft zich zelfs aan Feyenoord aangeboden voor hij naar Ajax ging, maar daar wilden ze hem niet
quote:FC Groningen en Ajax ronden transfer Zivkovic af
FC Groningen heeft de transfer van Richairo Zivkovic naar Ajax afgerond. De 17-jarige spits vertrekt na dit seizoen naar Amsterdam. De Trots van het Noorden ontvangt voor de overgang van Zivkovic naar Ajax een reële transfersom, maar kan op verzoek van de Amsterdammers geen nadere mededelingen doen over de details van de transfer.
Manager technische zaken Henk Veldmate licht de transfer van Zivkovic naar Ajax toe. “Wij hadden hem graag langer in Euroborg zien spelen, maar als een club zich meldt – in dit geval Ajax – en een goed en marktconform bod uitbrengt én de speler zelf ook aangeeft voor een overstap open te staan, dan moet je daar met elkaar serieus naar kijken. De gesprekken met Ajax – die overigens constructief en prettig verliepen – hebben geleid tot een transfer waarbij voor Zivkovic een in onze ogen reële transfervergoeding wordt betaald, met bovendien voor FC Groningen mogelijk nog toekomstige extra beloningen.”
Reactie
Zivkovic zelf zegt in een reactie op zijn transfer: “Aanvankelijk was het de bedoeling langer bij FC Groningen te blijven en uit te groeien tot een vaste waarde in het eerste elftal. Maar ik heb ook ambities en toen deze kans zich voordeed, wilde ik die heel graag grijpen. Het is een volgende stap in mijn carrière. Maar voordat ik over Ajax ga praten, wil ik het seizoen hier eerst goed afsluiten bij FC Groningen. Ik heb veel aan deze club te danken. Ze hebben me al op heel jonge leeftijd in de jeugdopleiding opgenomen en ik heb op jeugdcomplex Corpus den Hoorn alle ruimte en mogelijkheden gehad me te ontwikkelen. Alle jeugdtrainers, die ik heb gehad, hebben me hierbij geholpen. Dat kan en mag ik niet vergeten.”
Zivkovic wenst nog niet nadrukkelijk in te gaan op zijn overgang naar Ajax. “De komende periode wil ik mijn bijdrage leveren aan het eerste elftal en richt ik me volledig op FC Groningen. Alleen bij mijn contractondertekening bij Ajax en vanaf volgend seizoen wil ik over mijn nieuwe club praten. Tot die tijd hoeft niemand te twijfelen aan mijn inzet voor FC Groningen. Ik wil me de resterende weken hier nog heel graag laten zien en op een positieve wijze mijn periode bij FC Groningen afsluiten.”
Jeugdopleiding
Zivkovic is afkomstig uit de jeugdopleiding van FC Groningen en maakte op 16-jarige leeftijd zijn debuut in het eerste elftal van FC Groningen. Met zijn doelpunt tegen NEC op 3 augustus 2013 was de spits met zijn 16 jaar en 332 dagen de jongste doelpuntenmaker in de geschiedenis van de club. Zivkovic kwam afgelopen weekeinde in het competitieduel met ADO Den Haag voor de 30ste keer uit in een officiële wedstrijden van FC Groningen. In totaal scoorde hij zes keer.
2.500.000 + 10% bij doorverkoop. Daarnaast wordt de terugkoop optie op Bizot geschrapt en mag Groningen volgend seizoen iemand huren van Ajax.quote:
Omdat gebleken is dat die nog te wispelturig zijn om constant te worden genoemd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Dan moet je die wedstrijden eens kijken waarbij Zivkovic in de basis stondquote:Op maandag 17 maart 2014 17:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat gebleken is dat die nog te wispelturig zijn om constant te worden genoemd.
twitter:RichairoJZ twitterde op maandag 17-03-2014 om 17:50:46Vandaag een fantastische dag, een 3-jarig contract getekend bij Ajax. Vanaf volgend seizoen speler van Ajax 1 ! http://t.co/x1mhWRDEKK reageer retweet
Speelde prima tegen ADO.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je die wedstrijden eens kijken waarbij Zivkovic in de basis stond
dramatisch
Ajax 1quote:Op maandag 17 maart 2014 17:51 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:RichairoJZ twitterde op maandag 17-03-2014 om 17:50:46Vandaag een fantastische dag, een 3-jarig contract getekend bij Ajax. Vanaf volgend seizoen speler van Ajax 1 ! http://t.co/x1mhWRDEKK reageer retweet
Niks dus, mooi geregeld.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2.500.000 + 10% bij doorverkoop. Daarnaast wordt de terugkoop optie op Bizot geschrapt en mag Groningen volgend seizoen iemand huren van Ajax.
Maak er ook even 17 van in de TT.quote:
Ik denk dat hij 2e spits wordt, zal dan genoeg bij de selectie zitten.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ajax 1
Hij komt gewoon bij de beloftes na de voorbereiding.
quote:Zivkovic: ‘Van kleins af aan Ajax-fan’
Richairo Zivkovic tekende maandag een driejarig contract bij Ajax. Per 1 juli van deze zomer mag de 17-jarige aanvaller zich officieel Ajacied noemen. ,,Ajax is de beste club van Nederland, vandaar deze stap", aldus de kersverse aanwinst.
Zivkovic maakt het seizoen af bij Groningen en kan zich vervolgens helemaal richten op Ajax. ,,Ajax is een fantastische club, met een fantastisch stadion”, vertelde hij aan de rand van de grasmat van de ArenA. ,,Van kleins af aan ben ik al Ajax-fan. Het is een club met een ongelofelijke historie en fantastische supporters. Ook al ben ik pas 17, ik hoop dat ik er zo snel mogelijk sta komend seizoen.”
Frank de Boer leidde de jeugdinternational samen met directeur voetbalzaken Marc Overmars rond in de Amsterdam ArenA. Daarna zette de in Assen geboren voetballer in bijzijn van familie zijn handtekening onder het driejarig contract en kreeg hij uit handen van De Boer zijn eerste Ajax-shirt. Een rugnummer stond er nog niet op. ,,Ik hoop op nummer 30 of op nummer 9”, aldus Zivkovic, die ’s ochtends nog gewoon naar school was gegaan. ,,30 omdat ik daarmee mijn entree in het profvoetbal heb gemaakt, 9 omdat dat het nummer van de eerste spits is.”
Of Zivkovic, die zijn naam dankt aan zijn Servische moeder, volgend seizoen meteen de eerste keuze wordt in de punt van de aanval, durft hij nog niet te zeggen. ,,Ik heb goede concurrenten hier bij Ajax, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben iemand die zich snel aanpast. Ik hoop zo veel mogelijk te spelen.”
Jep.quote:
quote:Transfer Zivkovic levert Groningen 1,9 miljoen euro op
Geplaatst: 19:10 uur, vrijdag 21 maart 2014
De overgang van Richairo Zivkovic naar Ajax levert FC Groningen sowieso 1,9 miljoen euro op. Dat bedrag kan nog oplopen tot 2,5 miljoen euro.
De overige zeshonderdduizend euro is afhankelijk van Europese prestaties van de Amsterdammers in de komende seizoenen.
Mocht Zivkovic tijdens zijn periode bij Ajax tussentijds worden verkocht, dan kan de FC tien procent van de winst, die Ajax maakt, bijschrijven.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=131792
Mischien dat Guus hem er wel bij durft te halen! Eerst maar wat wedstrijden in jong oranje spelen denk ikquote:
Neem deze woorden maar terug !quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Trots mogen ze wel zijn in Groningen als je ziet wat voor spelers het groen/witte shirt gedragen hebben . (Suarez, Robben, Tadic aardige aanval)quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef KingRoland het volgende:
De nieuwe Arjen Robbenen ALWEER iemand uit FC Groningen.
Dat kan geen toeval meer zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef KingRoland het volgende:
De nieuwe Arjen Robbenen ALWEER iemand uit FC Groningen.
Djurovskiquote:Op maandag 31 maart 2014 20:30 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Trots mogen ze wel zijn in Groningen als je ziet wat voor spelers het groen/witte shirt gedragen hebben . (Suarez, Robben, Tadic aardige aanval)
Eerste beste bodquote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als Groningen supporter zijnde mag je ook wel kwaad op je bestuur zijn. Heb je eindelijk een fatsoenlijke speler in huis verkoop je hem bij het eerste beste bod terwijl hij nog geen 18 is
Groningen kan de transfer vergoeding goed gebruiken, en volgens mij liep zn contract al bijna afquote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als Groningen supporter zijnde mag je ook wel kwaad op je bestuur zijn. Heb je eindelijk een fatsoenlijke speler in huis verkoop je hem bij het eerste beste bod terwijl hij nog geen 18 is
Z'n contract loopt bijna af? Hij is 17quote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Groningen kan de transfer vergoeding goed gebruiken, en volgens mij liep zn contract al bijna af
Dus? Contracten van 17 jarigen kunnen ook eindigen hoor. En als spit backup hebben ze de Leeuw en Zeefuik ook nog. Plus ze hebben goede onderhandelingen gedaan door Bizot bij de club te houden, ze mogen een Ajax speler huren en de som kan nog oplopen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Z'n contract loopt bijna af? Hij is 17
Fatsoenlijke voetballers kunnen ze bij Groningen beter gebruiken.
het is voor alle partijen een goede deal jaquote:Op maandag 31 maart 2014 23:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dus? Contracten van 17 jarigen kunnen ook eindigen hoor. En als spit backup hebben ze de Leeuw en Zeefuik ook nog. Plus ze hebben goede onderhandelingen gedaan door Bizot bij de club te houden, ze mogen een Ajax speler huren en de som kan nog oplopen.
Je kunt niet goed lezen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:37 schreef Caland het volgende:
Groningen speelt nog play-offs. Maar dat stond vast nog niet op wikipedia.
quote:Wij zijn blij met het feit dat de jonge Zivkovic de komende tijd voor FC Groningen behouden blijft en dat er vooralsnog geen 16-jarige talenten uit de jeugdopleiding van FC Groningen worden weggekaapt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:37 schreef Caland het volgende:
Groningen speelt nog play-offs. Maar dat stond vast nog niet op wikipedia.
Strootman is geen kampioen geworden. PSV ook niet, voor de zoveelste keer. Dat is pas om te lachen.quote:
U mad, y u mad?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Strootman is geen kampioen geworden. PSV ook niet, voor de zoveelste keer. Dat is pas om te lachen.
Nog succes met je LOI-cursus Nederlands.
en daarmee is het gedaan met zivko, had een leuke carriere voortaan te bewonderen in de jupiler en/of hoofdklassequote:Op maandag 25 augustus 2014 11:30 schreef tong80 het volgende:
Richairo Zivkovic is door de KNVB voor vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, geschorst na zijn rode kaart in de wedstrijd van Jong Ajax tegen FC Volendam in de Jupiler League afgelopen vrijdag. Zivkovic kreeg de kaart voor een trap naar een tegenstander op het moment dat de reserves van Ajax thuis met 4-0 achter stonden. De wedstrijd eindigde in 5-0 voor Volendam. .
De 17-jarige Zivkovic werd afgelopen zomer als grote belofte van FC Groningen naar Amsterdam gehaald, maar de aanvaller moet van trainer Frank de Boer eerst ervaring opdoen in het tweede elftal. Daar mag hij nu een kleine maand niet in actie komen. Tot het moment dat Jong Ajax de drie wedstrijden gespeeld heeft (maandag 15 september) mag hij ook niet actie komen voor het eerste elftal.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en daarmee is het gedaan met zivko, had een leuke carriere voortaan te bewonderen in de jupiler en/of hoofdklasse
Mijn god.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en daarmee is het gedaan met zivko, had een leuke carriere voortaan te bewonderen in de jupiler en/of hoofdklasse
Eens, hij heeft al ervaring in de eredivisie verder, laat hem lekker meedoen ipv die kansloze jupiler league meuk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het wel raar dat ie niet in Ajax 1 mee mag draaien. Haal je zo'n speler, laat je m slijten in de juup. Had je m beter nog een jaar aan FC Groningen kunnen verhuren
Het seizoen is volgens mij net een paar wedstrijden onderweg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt genaaid voor die Zivkovic. Vraag me af onder welke voorwendselen hij naar Ajax is gelokt? Ze zullen hem toch niet hebben weten te trekken met dit verhaal:
"Zeg, we vinden je een leuke speler bij Groningen. Je speelt daar wekelijks en doet het goed. Nu hebben we een geweldige aanbieding voor je. Je komt bij ons. Ja? Nou, en dan, zeg maar, mag je wat meetrainen. Leuk toch? En dan zeg maar, volgend seizoen, ga je in de Jupiler League voetballen. Klinkt goed, toch?"
Het is nu al een miskoop snap dat danquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het seizoen is volgens mij net een paar wedstrijden onderweg.
Gelukkig is dat maar een klein onderdeel van het spel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij kan niet voetballen dat is het probleem met zivkovic en dat gaan ze hem leren in jong Ajax.
Precies kijk maar naar Siggy. Waardeloze voetballer maar ondanks alles toch 20 goals per seizoen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar een klein onderdeel van het spel.
Lijkt me toch sterkquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij kan niet voetballen dat is het probleem met zivkovic en dat gaan ze hem leren in jong Ajax.
20 goals. Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies kijk maar naar Siggy. Waardeloze voetballer maar ondanks alles toch 20 goals per seizoen.
Dat ie niet kan voetballen. Anders zou niet iedereen achter m aan zitten en het is geen type Inzaghi ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat lijkt je sterk? Probeer het eens uit te leggen aan me
Hij kan prima goaltjes maken in de 16 en dat is het dan ook. Is gewoon nog veel werk aan de winkel om hem in een Ajax spits om te toveren. Hij is op dit moment juist een type Inzaghi goed in de 16 maar daar buiten is het nog lang niet goed genoeg daarom halen ze hem nu al zodat hij dat stukje nog mee krijgt vanuit Ajax.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ie niet kan voetballen. Anders zou niet iedereen achter m aan zitten en het is geen type Inzaghi ofzo
Leg eens uitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:21 schreef Doublepain het volgende:
Hoe je een top talent kan verkrachten, ajax laat zien hoe het moet.
Simpel, hij kon nu gewoon 10 extra Eredivisie wedstrijden achter zijn naam zetten, wat moet hij nou in hemelsnaam in de Jupiler? Hij speelt al een jaar Eredivisie non stop en nu stallen ze hem in de Jupiler, wat is daar nou de gedachtengang achter? Verhuur hem op zijn minst 1 a 2 jaar aan Groningen.quote:
Ajax en hijzelf zien het anders (het is namelijk zo afgesproken onderling), maar jij zal het wel beter weten inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Simpel, hij kon nu gewoon 10 extra Eredivisie wedstrijden achter zijn naam zetten, wat moet hij nou in hemelsnaam in de Jupiler? Hij speelt al een jaar Eredivisie non stop en nu stallen ze hem in de Jupiler, wat is daar nou de gedachtengang achter? Verhuur hem op zijn minst 1 a 2 jaar aan Groningen.
Ok manquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax en hijzelf zien het anders (het is namelijk zo afgesproken onderling), maar jij zal het wel beter weten inderdaad.
Bij Groningen zal hij een jaartje dienen als counterspits terwijl hij bij Ajax de trainingen krijgt die hij nodig heeft om later spits van Ajax te worden. Dohquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Simpel, hij kon nu gewoon 10 extra Eredivisie wedstrijden achter zijn naam zetten, wat moet hij nou in hemelsnaam in de Jupiler? Hij speelt al een jaar Eredivisie non stop en nu stallen ze hem in de Jupiler, wat is daar nou de gedachtengang achter? Verhuur hem op zijn minst 1 a 2 jaar aan Groningen.
Onzin, kan sowieso niet al binnen 1 jaar,". Verder kocht Ajax ook Suarez van Groningen, die hadden ze zeker ook omgetrained.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Bij Groningen zal hij een jaartje dienen als counterspits terwijl hij bij Ajax de trainingen krijgt die hij nodig heeft om later spits van Ajax te worden. Doh
Goeie vergelijking.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onzin, kan sowieso niet al binnen 1 jaar,". Verder kocht Ajax ook Suarez van Groningen, die hadden ze zeker ook omgetrained.
Zivkovic was (bij aankoop) nog 17, Suarez 20? 3 jaar meer ervaring scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onzin, kan sowieso niet al binnen 1 jaar,". Verder kocht Ajax ook Suarez van Groningen, die hadden ze zeker ook omgetrained.
Ze hadden beidenl bijna evenveel wedstrijden en toevallig evenveel goals voor Groningen gemaakt. Ervaring was hetzelfde, gewoon zonde dat een jaar ervaring weggaat. Je kan me niet vertellen dat hij nu ervaring opdoet in de Jupiler terwijl hij het seizoen ervoor gewoon Eredivisie speelde.quote:Op zondag 2 november 2014 12:14 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zivkovic was (bij aankoop) nog 17, Suarez 20? 3 jaar meer ervaring scheelt een hoop.
Sowieso denk ik dat Zivkovic dit seizoen nog wel wat speeltijd in Ajax 1 gaat krijgen. Komt wel goed met die vent
Overstap van Groningen naar Ajax is erg groot dus niets mis mee om hem in het eerste seizoen wat rustiger te brengen. Komt goed.quote:Op zondag 2 november 2014 12:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hadden beidenl bijna evenveel wedstrijden en toevallig evenveel goals voor Groningen gemaakt. Ervaring was hetzelfde, gewoon zonde dat een jaar ervaring weggaat. Je kan me niet vertellen dat hij nu ervaring opdoet in de Jupiler terwijl hij het seizoen ervoor gewoon Eredivisie speelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn gols van gisteren.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Inmiddels 18 geworden en zijn contract verlengt tot 2019.
In zijn laatste 5 wedstrijden goed voor 2, 1, 1, 1 en 3 gols. Tussendoor ook nog 1 gol in de beker bij het eerste. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn gols van gisteren.
Die komt er wel.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met de toekomst van Oranje.
De revolutie begint langzaam aan zijn vruchten af te werpen. De ontwikkeling die Zivkovic doormaakt is indrukwekkend.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Één van de betere jeugdspelers van Ajax.
Die komt er wel zeggen we danquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De revolutie begint langzaam aan zijn vruchten af te werpen. De ontwikkeling die Zivkovic doormaakt is indrukwekkend.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef tong80 het volgende:
Richairo Zivkovic heeft het verbruid bij Aron Winter. De KNVB-coach heeft de spits van Ajax om disciplinaire redenen uit de selectie van Oranje onder 19 gezet. De jongelingen spelen dinsdag een oefenwedstrijd tegen België.
'Richairo is wegens onprofessioneel gedrag naar huis gestuurd', legde Winter vandaag uit. 'Hij heeft meerdere kansen gehad maar soms ben je als coach genoodzaakt in te grijpen. Komende dinsdag spelen we tegen België en dat is onze laatste wedstrijd voor de volgende kwalificatieronde voor het Europees kampioenschap. Belangrijk dus.'
quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef tong80 het volgende:
Richairo Zivkovic heeft het verbruid bij Aron Winter. De KNVB-coach heeft de spits van Ajax om disciplinaire redenen uit de selectie van Oranje onder 19 gezet. De jongelingen spelen dinsdag een oefenwedstrijd tegen België.
'Richairo is wegens onprofessioneel gedrag naar huis gestuurd', legde Winter vandaag uit. 'Hij heeft meerdere kansen gehad maar soms ben je als coach genoodzaakt in te grijpen. Komende dinsdag spelen we tegen België en dat is onze laatste wedstrijd voor de volgende kwalificatieronde voor het Europees kampioenschap. Belangrijk dus.'
En Depay dan?quote:Op zondag 16 november 2014 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Gewoon afschrijven. Je hebt niks aan dit soort jongens.
mad?quote:Op zondag 16 november 2014 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Gewoon afschrijven. Je hebt niks aan dit soort jongens.
Dat zeiden ze ook tegen ZLATAN IBRAGODHOMIC en tegen Lionel Messi en Zidane.quote:Op zondag 16 november 2014 22:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee.
Aan dit soort vervelende jochies heb je niks aan. Zorgen alleen maar voor problemen.
Tjah, hij is half Surinaams, half Servisch...quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef tong80 het volgende:
Als ie van beide de voetbalkwaliteiten ook heeft dan is het prima.quote:Op zondag 16 november 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, hij is half Surinaams, half Servisch...
Een beetje voetballende Edgar Ibrahimovic is het..
Hallo Paxcon,quote:Op maandag 17 november 2014 00:52 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand wat hij precies gedaan heeft?
Hoger dan Eddy Treytel ?quote:Op maandag 17 november 2014 09:17 schreef 16meter het volgende:
verstandig persoon
gaat t ver schoppen
Van Persie ging voor een koopje naar Arsenal.quote:Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Prima, lastige jongens komen vaak het verst. Mits ze van hun fouten leren.
Mad?quote:Op maandag 17 november 2014 12:55 schreef nickhguitar het volgende:
De frustratie voor zijn verkeerde keuze moest er vroeg of laat uitkomen, alhoewel dit niet het eerste incident is. I.p.v. wedstrijden tegen eredivisie clubs speelt hij nu tegen fortuna, MVV en den Bosch op maandag.
Waarom zou ik mad zijn? Heb er toch niks mee te maken. De enige die 'mad' lijkt is zivkovich zelf.quote:
Mad omdat een speler van FC Groningen liever bij Jong Ajax gaat spelen dan bij PSV. Dat moet toch wel ontzettend pijn doen zeker als je ziet dat hij nu al beter is dan Luuk de Jong en Locadiaquote:Op maandag 17 november 2014 13:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad zijn? Heb er toch niks mee te maken. De enige die 'mad' lijkt is zivkovich zelf.
quote:Op maandag 17 november 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mad omdat een speler van FC Groningen liever bij Jong Ajax gaat spelen dan bij PSV. Dat moet toch wel ontzettend pijn doen zeker als je ziet dat hij nu al beter is dan Luuk de Jong en Locadia![]()
Stukken stront die nu nog niet snappen dat het afgesproken is met hem dat hij in Jong begint en denken dat Zivko daar nu spijt van heeft. Hij speelt bij de enige topclub in Nederland.
Ok sorry wist niet dat je boos werd!quote:Op maandag 17 november 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mad omdat een speler van FC Groningen liever bij Jong Ajax gaat spelen dan bij PSV. Dat moet toch wel ontzettend pijn doen zeker als je ziet dat hij nu al beter is dan Luuk de Jong en Locadia![]()
Stukken stront die nu nog niet snappen dat het afgesproken is met hem dat hij in Jong begint en denken dat Zivko daar nu spijt van heeft. Hij speelt bij de enige topclub in Nederland.
Waarom zou ik boos zijn?quote:Op maandag 17 november 2014 13:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ok sorry wist niet dat je boos werd!
Omdat je zo gefrustreerd reageert op mij? Kunnen wel afspraken zijn gemaakt maar zo'n jongen denkt natuurlijk zelf dat hij het al is en dat hij aanspraak maakt op een plek in de spits in Ajax 1. Stond voor zover ik weet nooit te boek als een moeilijke jongen bij Groningen en nu ineens 2 incidenten.quote:
quote:De Boer beboet Zivkovic voor 'onprofessioneel gedrag'
Frank de Boer heeft Richairo Zivkovic een boete gegeven. De Ajax-trainer is not amused over het gedrag van de 18-jarige aanvaller tijdens de oefenperiode van Oranje onder negentien jaar. Bondscoach Aron Winter voelde zich genoodzaakt de aanvaller naar huis te sturen 'om disciplinaire redenen'. De aanvaller toonde volgens Winter 'onprofessioneel gedrag'.
Vandaag meldde Zivkovic zich dus eerder op de Toekomst dan was gepland en deed de middagtraining mee. De Boer, die contact had met Winter, sprak de aanvaller aan op zijn gedrag. De Groninger maakte zich de voorbije dagen onmogelijk door een gemakzuchtige houding en herhaaldelijk te laat te komen.
Het Nederlands elftal onder negentien speelt morgenavond in Uden tegen België het tweede oefenduel in korte tijd. Afgelopen vrijdag kwam Oranje in en tegen Schotland niet verder dan een gelijkspel (1-1). Zivkovic stond in de basis, maar werd in de zeventigste minuut gewisseld voor Pelle van Amersfoort.
Vorige maand raakte Zivkovic ook al in opspraak tijdens een EK-kwalificatietoernooi in Polen. De aanvaller deed mee en scoorde in de eerste wedstrijd tegen Andorra (7-0), maar Winter bleek ontevreden over zijn inzet tijdens dat duel en de trainingen. Daarop bleef Zivkovic tegen Moldavië en Polen aan de kant.
Het talent verkaste afgelopen zomer van FC Groningen naar Ajax, maar zijn overgang ging aanvankelijk niet van een leien dakje. Zivkovic moest beginnen in Jong Ajax, waar hij in de derde competitiewedstrijd vanwege een ordinaire schop rood kreeg en drie duels werd geschorst. De laatste weken ging het juist beter met de nieuweling die bij de beloften weken achtereen scoorde en zijn debuut in het eerste maakte tijdens het bekerduel met SV Urk.
Ajax toch een slechte stap dus, maar was ook te verwachten.. Van eredivisie ineens jupiler wetende dat je toptalent bent dan komt arrogantie en wil omte presteren sneller naar boven.quote:Op maandag 24 november 2014 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
90 minuten staan jammeren en zeiken op ploeggenoten, een 3-tegen-1 situatie vanwege egoïsme om zeep geholpen waardoor jong Ajax twee punten verliest, en geel vanwege zeiken op de arbitrage.
Stadionverbod erbij.quote:Op maandag 24 november 2014 22:46 schreef Sunri5e het volgende:
Als ik Ajax was zou ik nu het niet 'goedkoop' kan afscheid van hem nemen.
Hij blijft anders wel gewoon scoren. Dat lukt Hoesen nog niet.quote:Op maandag 24 november 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Die hebben we even mooi geloosd merk ik
Hoesen wordt niet goed bediendquote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij blijft anders wel gewoon scoren. Dat lukt Hoesen nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |