Duidelijkquote:Op maandag 3 december 2012 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iemand moest mij gister iets mailen maar dat is niet gedaan
nou kreeg ik vanmorgen een berichtje dat ik het ´vanmiddag´ zou krijgen
maar dat betekend dat ik mijn avond kwijt ben aan die opdracht af maken terwijl ik andere plannen had
dus ik wil gaan zeiken
maar uiteraard moet dan eerst de middag voorbij zijn
Maar kleurenprintenquote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef Q. het volgende:
Daarom laserprinters. Vorige printer heb ik 5 jaar mee gedaan, toner is nooit leeggeweest en ook nooit uitgedroogd.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)tsapp-overnemen.html
facebook.![]()
Dat jaquote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had al geen facebook, maar als dit echt is gaat whatsapp hier ook de deur uit.
ja, kleurenlaserprinters bestaan niet...quote:Op maandag 3 december 2012 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar kleurenprinten.
[..].
[..]
Dat ja.
misschien verkoop ik dan zelfs wel mijn iphone. heb dat ding toen vooral aangeschaft vanwege whatsapp.quote:Op maandag 3 december 2012 17:27 schreef Tegan het volgende:
Straks heb ik gewoon een Facebookaccount omdat ik Whatsapp! Huuuu.
Heb jij een iPhone?!quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien verkoop ik dan zelfs wel mijn iphone. heb dat ding toen vooral aangeschaft vanwege whatsapp.
iMessage?quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien verkoop ik dan zelfs wel mijn iphone. heb dat ding toen vooral aangeschaft vanwege whatsapp.
true, maar het is meer het principe. blijkbaar werkt fb-chat niet zoals ze zouden willen, net als hun eigen image-dienst (is nu instagram).quote:Op maandag 3 december 2012 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, als Whatsapp ineens spyware wordt springt er wel een andere aanbieder in het gat, (zo goed als) gratis berichtjes uitwisselen is here to stay.
Het begint steeds meer op google te lijkenquote:Op maandag 3 december 2012 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
true, maar het is meer het principe. blijkbaar werkt fb-chat niet zoals ze zouden willen, net als hun eigen image-dienst (is nu instagram).
facebook is gewoon een verrotte plaag. vind ik.
Ik welquote:Op maandag 3 december 2012 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
niemand in mijn omgeving heeft apple.
ach. natuurlijk ben je er zelf bij wanneer je je registreert.quote:Op maandag 3 december 2012 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint steeds meer op google te lijken
ja klopt. en zelfs voip over wifi.quote:Op maandag 3 december 2012 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel
En volgens mij kun je via Viber ook berichten versturen.
het zou zomaar kunnen dat straks je telefoonnummer en/of whatsapp-berichten op je facebook komen te staan, want integratie.quote:Op maandag 3 december 2012 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
wat zijn de schadelijke gevolgen dan van whatsapp als het van facebook word?
ik facebook nu vaak met mijn liefje als hij wel internet heeft (thuis of op school) maar hij heeft geen smartphone
is ook gratis
Ja da's ook zoiets he. Ik heb nooit mijn telefoonnummer ingevoerd op facebook. Maar anderen hebben wel mijn telefoonnummer. En mijn Facebook. En hebben ongetwijfeld die accounts gekoppeld in hun telefoon. Ergo Facebook weet allang wat mijn telefoonnummer is, alleen doen ze lekker alsof hun neus bloedt.quote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
het zou zomaar kunnen dat straks je telefoonnummer en/of whatsapp-berichten op je facebook komen te staan, want integratie.
quote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
het zou zomaar kunnen dat straks je telefoonnummer en/of whatsapp-berichten op je facebook komen te staan, want integratie.
je kunt nu toch ook prive berichten via facebook versturen? het lijkt me dat zo'n soort functie blijft bestaan en niet alles in het openbaar hoeftquote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je geen keus heb als je dat gescheiden wil houden.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
je kunt nu toch ook prive berichten via facebook versturen? het lijkt me dat zo'n soort functie blijft bestaan en niet alles in het openbaar hoeft
en iedereen die ik op facebook heb, heeft ook mijn nummer dus zo'n ramp zou dat niet zijn
of zie ik wat over het hoofd?
ik heb geen facebook, wil geen facebook, en wil dus ook niet dat wanneer whatsapp overgenomen wordt door facebook je verplicht wordt facebook te nemen als je wilt whatsappen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
je kunt nu toch ook prive berichten via facebook versturen? het lijkt me dat zo'n soort functie blijft bestaan en niet alles in het openbaar hoeft
en iedereen die ik op facebook heb, heeft ook mijn nummer dus zo'n ramp zou dat niet zijn
of zie ik wat over het hoofd?
Andere mensen verpesten altijd alles jaquote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's ook zoiets he. Ik heb nooit mijn telefoonnummer ingevoerd op facebook. Maar anderen hebben wel mijn telefoonnummer. En mijn Facebook. En hebben ongetwijfeld die accounts gekoppeld in hun telefoon. Ergo Facebook weet allang wat mijn telefoonnummer is, alleen doen ze lekker alsof hun neus bloedt.
je hebt facebook, daar zit je fout.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's ook zoiets he. Ik heb nooit mijn telefoonnummer ingevoerd op facebook. Maar anderen hebben wel mijn telefoonnummer. En mijn Facebook. En hebben ongetwijfeld die accounts gekoppeld in hun telefoon. Ergo Facebook weet allang wat mijn telefoonnummer is, alleen doen ze lekker alsof hun neus bloedt.
dit dus. net zoals google met gmail doet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Tegan het volgende:
Plus Facebook verkoopt je gegevens, dus ik wil ze het liefst zo min mogelijk info geven. Op Whatsapp bespreek je toch wel de meeste gedetailleerde/prive dingen enzo.
jawel, je kunt niet whatsappenquote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je geen keus heb als je dat gescheiden wil houden.
Wie zegt dat Whatsapp je gegevens niet verkoopt? Heeft er iemand zich al eens afgevraagd hoe zij kunnen verdienen aan hun app, wat nagenoeg gratis is?quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Tegan het volgende:
Plus Facebook verkoopt je gegevens, dus ik wil ze het liefst zo min mogelijk info geven. Op Whatsapp bespreek je toch wel de meeste gedetailleerde/prive dingen enzo.
Een half miljard gebruikers * 99 cent per jaar? Prima verdienmodel hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat Whatsapp je gegevens niet verkoopt? Heeft er iemand zich al eens afgevraagd hoe zij kunnen verdienen aan hun app, wat nagenoeg gratis is?
ik betaal helemaal niks hoor... ook geen 99ct per jaarquote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een half miljard gebruikers * 99 cent per jaar? Prima verdienmodel hoor.
Eerste jaar is gratis ja.quote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik betaal helemaal niks hoor... ook geen 99ct per jaar
Sinds wanneer betaal je per jaar? Ik heb eenmalig 79 eurocent betaald. Waarvan 1/3 naar Apple gaat. Na 1 jaar heb ik nog nooit hoeven betalen, dus waar jij die 99 cent vandaan tovert is mij een raadsel.quote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eenmalig 79 centquote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Android moet weer moeilijk doen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal je per jaar? Ik heb eenmalig 79 eurocent betaald. Waarvan 1/3 naar Apple gaat.
Ah, dan heb je die extra 300 euro voor het appelje op de achterkant toch al binnen 382 jaar terugverdiend!quote:
Geen andere argumenten meer? Dan is het tijd voor een trieste Apple bash?quote:Op maandag 3 december 2012 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, dan heb je die extra 300 euro voor het appelje op de achterkant toch al binnen 380 jaar terugverdiend!
ik heb het toch echt al langer dan een jaarquote:
niet voor mijquote:Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat moet ik argumenteren? Dat ze zat verdienen is evident.
Voor veel platformen is het ook gewoon een gratis dienst (geweest; zoniet tijdelijk als permanent). Abonneren op een service heb ik nooit gezien en nooit hoeven doen. Kan per platform verschillen. Maar je kan mij niet wijsmaken dat ze van die 99 ct per app (die bij de meeste niet eens is doorgerekend), zonder abonnement variant, kunnen leven van hun inkomsten. Die is namelijk behoorlijk beperkt op die manier.quote:Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
En dat je ervoor betaalt maakt dat je niet -zoals bij facebook- zelf het product bent.
Lopen mekkeren over FB en WA maar wel een Android-telefoon hebben, van Google. Eén pot nat.quote:Op maandag 3 december 2012 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, dan heb je die extra 300 euro voor het appelje op de achterkant toch al binnen 382 jaar terugverdiend!
Wet van de grote getallen. Als ze niet alle 500 miljoen maar slechts 100 miljoen betaald hebben, heb je alsnog een leuke omzet hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor veel platformen is het ook gewoon een gratis dienst (geweest; zoniet tijdelijk als permanent). Abonneren op een service heb ik nooit gezien en nooit hoeven doen. Kan per platform verschillen. Maar je kan mij niet wijsmaken dat ze van die 99 ct per app (die bij de meeste niet eens is doorgerekend), zonder abonnement variant, kunnen leven van hun inkomsten. Die is namelijk behoorlijk beperkt op die manier.
Dawg zegt net dat'ie een iPhone heeft hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lopen mekkeren over FB en WA maar wel een Android-telefoon hebben, van Google. Eén pot nat.
Ja maar jij niet.quote:Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dawg zegt net dat'ie een iPhone heeft hoor.
jaquote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je echt houdt van je werk?Vooral als je net thuis geniet van een goed glas whisky?
op het chronisch geldgebrek na is het prima te doen hoorquote:
Nooit meer werkenquote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het chronisch geldgebrek na is het prima te doen hoor
Ben werkloos geweest voor een paar maanden, maar na 2 weken vloog ik al tegen de muren op. Maar het was wel goed voor m'n Fok!-postcountquote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het chronisch geldgebrek na is het prima te doen hoor
Alleen leuk als je bakken met geld hebt, en die heb ik nietquote:
Een paar maanden zou ik best volhouden. Mits genoeg geld.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben werkloos geweest voor een paar maanden, maar na 2 weken vloog ik al tegen de muren op. Maar het was wel goed voor m'n Fok!-postcount
Aldi vruchteninstantkaterwijn!quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een fles goedkope whisky onder de brug slapen
Oh, ik ben wel vaker een paar weken vrij, bevalt meer dan primaquote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben werkloos geweest voor een paar maanden, maar na 2 weken vloog ik al tegen de muren op. Maar het was wel goed voor m'n Fok!-postcount
naja ik ben gewoon ellke dag druk hoor, dat helptquote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zat ook nog eens midden in een scheiding. Rock bottom rockte hardquote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een paar maanden zou ik best volhouden. Mits genoeg geld.
Maar Rhu heeft natuurlijk zat te doen zonder werk, dus dat is een ander verhaal.
met genoeg geld is alles vol te houden geloof ikquote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar Rhu heeft natuurlijk zat te doen zonder werk, dus dat is een ander verhaal.
Wat doe je dan allemaal?quote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ik ben gewoon ellke dag druk hoor, dat helpt
ja ik kan me voorstellen dat dat lastig isquote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zat ook nog eens midden in een scheiding. Rock bottom rockte hard
studerenquote:
Ach sooooquote:
Ja precies.quote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met genoeg geld is alles vol te houden geloof ik
en anders koop je wat leuks om het vol te houden
Daar was toch een woord voor?quote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja precies.
Hele week aan hobbies besteden
What doesn't kill you makes you stronger!quote:Op maandag 3 december 2012 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik kan me voorstellen dat dat lastig is
dan ben je alleen met je troubles
helpt wiskey ook wel een beetje tegen
Oh?quote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ja het was niet helemaal by choice de werkloosheid maar voor alsnog heeft het een andere deur geopend zeg maarquote:
net rondkomen betekend geen geld om leuke dingen te doen met je vrije tijd....quote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef Tegan het volgende:
Nouja, genoeg geld. Al zou ik net net rond komen zou ik het ookal heerlijk vinden, nooit werken.
dat weet je toch!quote:
Dat bestaat vast niet meer zodra we de juiste leeftijd hebben bereikt. Werken tot je dood neervaltquote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar was toch een woord voor?
Ohja, pensioen.
Bij mij ook. Nu is het leven weer verrukkullukquote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het was niet helemaal by choice de werkloosheid maar voor alsnog heeft het een andere deur geopend zeg maar
en dat is ook wel leuk
Mwah, zolang ik gewoon lekker kan koken en mijn series kan kijken, internet heb, en mijn laptop, en mijn bed. Dan vermaak ik me meer dan primaquote:Op maandag 3 december 2012 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
net rondkomen betekend geen geld om leuke dingen te doen met je vrije tijd....
dan zou ik het toch niet zo leuk vinden hoor
dan zit je alleen maar thuis
Oh zo.quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik veel tijd aan mijn studie besteed, heb ik ook geen behoefte aan werk.
Ik geloof dat ze het ooit een keer heeft laten vallen ofzo hier. Like, een keer of 2. Per minuut. Afgelopen 2 jaar.quote:
Ja, ik was een beetje domquote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het ooit een keer heeft laten vallen ofzo hier. Like, een keer of 2. Per minuut. Afgelopen 2 jaar.
Familie. Huuuu. Een deel dan. De rest mensen die ik niet kenquote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Net alsof jij een hele groep mensen kent.
ik zou het er ook gewoon echt niet bij kunnen hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik veel tijd aan mijn studie besteed, heb ik ook geen behoefte aan werk.
Ach wat schattig, date betaalt tegenwoordig al voor zijn vrouwtje.quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ga zo uit eten jongens met een hele groep, en het wordt voor me betaald. Dat kan dus ook prima arm.
.
sorryquote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het ooit een keer heeft laten vallen ofzo hier. Like, een keer of 2. Per minuut. Afgelopen 2 jaar.
smakelijk! voor een speciale reden of gewoon zomaar?quote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Familie. Huuuu. Een deel dan. De rest mensen die ik niet ken.
Nee, nog beter. Date krijgt ook gratis etenquote:Op maandag 3 december 2012 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach wat schattig, date betaalt tegenwoordig al voor zijn vrouwtje.
Elke dag, tot je 80equote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mwah, zolang ik gewoon lekker kan koken en mijn series kan kijken, internet heb, en mijn laptop, en mijn bed. Dan vermaak ik me meer dan prima. Muziekje kan ik ook zelf opzetten keihard
.
Hotelseksquote:Op maandag 3 december 2012 18:24 schreef Tegan het volgende:
En Mr. T. en ik hebben dit weekend al hotelseks gehad. Dat je het even weet. Ik zou dat nooit proberen te verbergen voor je hoor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |