abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2013 @ 14:31:15 #101
332574 µ
alt-m
pi_126765568
quote:
11s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gaaf :) Kan je er op WhatsAppen of niet?
Yes. Androidapps kan je er ook op draaien :s).
జ్ఞ‌ా
  maandag 20 mei 2013 @ 14:31:51 #102
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_126765587
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:31 schreef µ het volgende:

[..]

Yes. Androidapps kan je er ook op draaien :s).
Ah dat maakt 'm zeker interessant. Mooi ding ook :Y
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 20 mei 2013 @ 18:30:17 #103
332574 µ
alt-m
pi_126775493
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:16:25 #104
332574 µ
alt-m
pi_127117959
జ్ఞ‌ా
pi_127760109
జ్ఞ‌ా
pi_127760211
జ్ఞ‌ా
pi_130315849
The first production batch of Jolla smartphones fully booked with demand from 136 countries

Helsinki – 21 August, 2013. The first production batch of Jolla smartphones has been fully booked by
consumers and selected sales channels. Jolla launched its first smartphone at the #JollaLoveDay event in
May. At the same time, Jolla kicked off an online pre-order campaign, which reached its first batch limit by
mid-July. Online pre-orders were received from 136 countries in all.
“We are delighted to see this great worldwide interest towards our very first device. When you see
someone wearing an ‘I am the First One’ T-shirt, you see a proud future owner of Jolla,” says Tomi
Pienimäki, CEO of Jolla. “For those, who missed the first opportunity, we are now doing our best to offer a
second chance, a new batch of Jolla smartphones later in the autumn. I encourage everyone interested in
Jolla to sign up at jolla.com and be the first to know about any new developments, such as the opening of
the next pre-sales campaign.”
The first Jolla is targeted to begin shipping by the end of 2013, starting in Europe. The Jolla phone
production programme is proceeding as planned and sales will start in Finland with DNA, the first operator
in the world to offer Jolla smartphones.
జ్ఞ‌ా
pi_131408436

Specs.

Shipping voor kerst ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_131451019
Enorme bezels zeg op die eerdere foto. Specs zijn prima voor een instaptoestel van een nieuw OS.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_131451037
Hoewel 1280x720 het nog mooier zou maken.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_131476352
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef WH141 het volgende:
Hoewel 1280x720 het nog mooier zou maken.
Zou wel leuk zijn ja, maar voor 100 euro zijn dit gewoon spectaculaire specificaties! De meeste toestellen van die prijsklasse zijn uitgerust met 320x480 schermpjes, een enkeling misschien met 480x800.
Ook 1GB geheugen en 16GB opslag is ruimschoots boven marktconform en een dualcore snapdragon mag er best wezen. Front-facing camera's en 4G ondersteuning zie je bij de concurrentie al helemaal niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door KomtTijd... op 23-09-2013 14:19:17 ]
pi_131477505
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn ja, maar voor 100 euro zijn dit gewoon spectaculaire specificaties! De meeste toestellen van die prijsklasse zijn uitgerust met 320x480 schermpjes, een enkeling misschien met 480x800.
Ook 1GB geheugen en 16GB opslag is ruimschoots boven marktconform en een dualcore snapdragon mag er best wezen. Front-facing camera's en 4G ondersteuning zie je bij de concurrentie al helemaal niet.
Die dingen kosten maar ¤100??
Voor deze prijs zijn het wel mooie specs dan.
― Albert Einstein
pi_131478098
Oh ik las het verkeerd. Je kunt pre-orderen voor 100 euro maar de uiteindelijke prijs voor het toestel wordt max. 399 euro.

Voor 400 euro zijn de specs nogal eh... magertjes. Op zijn zachts gezegd.
pi_131483000
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:03 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Specs.

Shipping voor kerst ^O^.
_O_
pi_131483043
Voor de prijs vind ik het wel magertjes, qua specs. ;(
pi_131484571
Het is wat je ermee doet he. Uit mijn hoofd zijn iphone 4s'en ook dual core met een gieg geheugen.
జ్ఞ‌ా
pi_131484578
Als het OS licht genoeg is komt het goed met deze specs ^O^
జ్ఞ‌ా
pi_131484770
quote:
3s.gif Op maandag 23 september 2013 17:05 schreef µ het volgende:
Als het OS licht genoeg is komt het goed met deze specs ^O^
Ik betwijfel of Jolla zo licht zal zijn t.o.v. bijvoorbeeld Android.

En het maakt niet uit wat je ermee doet, als je naar Android- of WP-toestellen kijkt heb je voor 200 euro een toestel met aanzienlijk betere specs. Ik ben bang dat 400 euro gewoon te hoog is om een succes te worden, geniaal OS of niet.
pi_131484995
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 17:11 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik betwijfel of Jolla zo licht zal zijn t.o.v. bijvoorbeeld Android.

En het maakt niet uit wat je ermee doet, als je naar Android- of WP-toestellen kijkt heb je voor 200 euro een toestel met aanzienlijk betere specs. Ik ben bang dat 400 euro gewoon te hoog is om een succes te worden, geniaal OS of niet.
Datte. Is ook de reden waarom ik er geen interesse in heb (ben Android een beetje zat).

webOS was geniaal, maar de hardware voldeed niet. Nu zijn we een aantal jaren verder en is de minimale hardware sowieso beter. Hoop dat het wel voldoende is, anders is het snel gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2013 17:18:08 ]
pi_131485270
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 17:04 schreef µ het volgende:
Het is wat je ermee doet he. Uit mijn hoofd zijn iphone 4s'en ook dual core met een gieg geheugen.
Da's leuk, maar je kunt Apple niet zomaar vergelijken met een ander bedrijf. De hard- en software van Apple sluiten optimaal aan op elkaar, waardoor de beleving heel anders is. Beetje zoals de Ghz's van de processoren. Mijn Nexus 4 met een quad-core hapert af en toe (heel soms), terwijl een iPhone 5 met een dual-core (gevoelsmatig) minder zal stotteren (geen ervaring, maar een aanname).
pi_131485398
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Da's leuk, maar je kunt Apple niet zomaar vergelijken met een ander bedrijf. De hard- en software van Apple sluiten optimaal aan op elkaar, waardoor de beleving heel anders is. Beetje zoals de Ghz's van de processoren. Mijn Nexus 4 met een quad-core hapert af en toe (heel soms), terwijl een iPhone 5 met een dual-core (gevoelsmatig) minder zal stotteren (geen ervaring, maar een aanname).
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef Dimens het volgende:

[..]

Alhoewel de lag in Android met de huidige toestellen er bijna niet meer is, is deze er nog wel. Met name voor events.

Dit heeft te maken met proces prioriteiten. Android is zo geprogrammeerd dat het ieder proces in de "Active process" de hoogste prioriteit krijgt. Ieder proces komt dus in een wachtrij te staan voordat het door de processor wordt verwerkt en zo ook de User Interface.

In iOS is dit niet het geval. In iOS is er een proces dat de hoogste prioriteit heeft en dat is de User Interface. Zodra er dus iets in de User Interface moet gebeuren, wordt ieder ander proces aan de kant geschoven en wordt het proces dat te maken heeft met de User Interface als eerst afgespeeld.

Dit wil niet direct zeggen dat het een beter is dan het ander, maar wel dat de "smoothnes" van iOS wel degelijk waar is. Er zit wel een schaduwkant aan dit verhaal want ieder proces wordt in de wachtrij gezet totdat de User Interface proces klaar is.

Het is ook in de praktijk te testen. Ga maar eens naar de browser toe en open een pagina. Maar voordat de pagina volledig is geladen, zet je de vinger op het scherm en scroll je een beetje naar boven of beneden en houdt je vinger op het scherm.

In Android zal de pagina gewoon verder geladen worden en zal het scrollen met een variabele en gemiddeld lagere framerate gaan. Dat is wat wij ervaren als lag.
In iOS wordt het laden van de pagina stop gezet en krijgt de User Interface de volledige processor tot zijn beschikking. De framerate is daardoor wel zeer stabiel en hoog, maar het laden van de pagina wordt in een wacht gezet. Totdat je de vinger van het scherm afhaalt, dat wordt de rest van het scherm geladen en gerenderd.

Maar wat is beter? Dat is uiteindelijk aan de user om te bepalen wat hij of zij fijner vindt. Maar het argument dat iOS "smoother" is, is uiteindelijk wel een feit.
Geen idee hoe dit met Jolla zit trouwens.
pi_131486550
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jolla doet ook HW+SW :s).
జ్ఞ‌ా
pi_131486556
Ik verwacht volgend jaar wel goedkopere modellen :s).
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')