Klopt. Maar voor de zoveelste keer: dat is niet het punt dat werd gemaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is gelul.
Je kan nu gewoon niet zeggen of het gelukt is of niet.
Dat kan je pas over een aantal jaar zeggen.
Misschien moet jij eens gaan lezen wat er staat en dan pas mij proberen te overtuigen van je ongelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor de zoveelste keer: dat is niet het punt dat werd gemaakt.
Het wil echt niet tot je doordringen, hè?
Gaan we weer: HET PUNT IS NIET DAT HET MICROSOFT NIET LUKT OF GELUKT IS OM DOOR TE BREKEN.quote:Op maandag 3 december 2012 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens gaan lezen wat er staat en dan pas mij proberen te overtuigen van je ongelijk.
Je kan nu niet zeggen of Ms het wel of niet lukt met doorbreken.
Dat zal pas duidelijk worden over minimaal een paar jaar.
Je kan ouwehoeren wat je wil, maar er kan op dit moment niet gezegd dat het niet gelukt is om door te breken omdat dat gewoonweg te vroeg is om die compleet op aannames gebaseerd oordeel.
Mja er is wel een verschilletje. Dit systeem is een vervolg op Maemo/Meego, wat opzich super werkte maar helaas nooit groot geworden is. Er zullen genoeg mensen zijn die dat graag omarmen. Terwijl Windows Phone, ondanks dat het een volledig nieuw product is, nog altijd te kampen heeft met een dramatisch slecht imago wat het van Windows Mobile geërft heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 10:23 schreef µ het volgende:
[..]
True. Het is een lastige markt. Het wil Microsoft (ondanks de miljardeninvesteringen) ook niet lukken, dus makkelijk wordt het niet. Als het al lukt.
quote:Op maandag 3 december 2012 10:23 schreef µ het volgende:
[..]
True. Het is een lastige markt. Het wil Microsoft (ondanks de miljardeninvesteringen) ook niet lukken, dus makkelijk wordt het niet. Als het al lukt.
Maar goed, Android en iOS hebben we ook mee moeten leren omgaan.
Lees die eerste quote eens door en vertel dan waar het over gaat.quote:Op maandag 3 december 2012 17:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gaan we weer: HET PUNT IS NIET DAT HET MICROSOFT NIET LUKT OF GELUKT IS OM DOOR TE BREKEN.
Het punt is dat het zelfs Microsoft moeite kost om door te breken, zelfs met hun miljarden. En of het ze nu wel of niet gaat lukken met W8; feit is en blijft dat het ze bijzonder veel moeite, tijd en redesign van het os heeft gekost.
Ga je nu weer vertellen dat ik nog geen oordeel kan vellen over het succes van W8 of dringt het eindelijk door dat dat totaal niet het punt is dat gemaakt werd?
Preciesquote:
Op zich is dat goed; Jallo kan bepaalde zaken vanaf het begin meteen goed aanpakken en is alles in de basis al goed; sterk fundament dus.quote:Op maandag 3 december 2012 17:58 schreef BdR het volgende:
[..]
PreciesDe ondersteuning voor webOS neemt al helaas af (ik heb zelf zo'n telefoon), Symbian is zo goed als weg, BlackBerry's aandeel is talende en alleen de titanenstrijd tussen Apple en Google (iOS en Android) blijft over.. met Windows Phone die er als enorme underdog achteraan hobbelt.
En dan besluit een kleine speler als Jallo dat ze hun MeeGo nieuw leven in gaan blazen met Sailfish OS?
Ik wens ze er veel succes mee hoor, maar ik verwacht er verder weinig van.
Dus hopen op die androidondersteuningquote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maemo was echt een geweldig OS maar ging onder aan het gebrek aan apps. Dit zal ook zo lopen...
iOS 2007quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op zich is dat goed; Jallo kan bepaalde zaken vanaf het begin meteen goed aanpakken en is alles in de basis al goed; sterk fundament dus.
Maar ja, je moet ook nog een lange adem hebben en dat betwijfel ik.
Waar ik op doel is dat de tijden veranderen. In het begin (iOS en Android) werd er bijvoorbeeld geen/weinig aandacht besteed aan multitasking en waren de cpu's niet (zo) krachtig. Als je nu een OS gaat maken, hou je daar wel rekening mee en kun je dus meteen iets goeds maken in plaats van achteraf een oplossing bedenken.quote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef BdR het volgende:
[..]
iOS 2007
Android 2008
WebOS 2009
MeeGo 2010
Windows Phone eind 2010
Bada 2011
Firefox OS 201X?
Je zou verwachten dat iemand inmiddels toch zou moeten weten hoe je zaken vanaf het begin goed kan aanpakken..
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:05 schreef KomtTijd... het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ailfish-toestel.html
webOS.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef n00b13 het volgende:
Waarom maakt niemand een 100% webbased OS.
Dus: Een OS dat is gecode in HTML, CSS & Javascript. Op een server die draait op de telefoon zelf. Vervolgens geef je webdevelopers de ruimte om los te gaan op dat ding. En zelf OS dingetjes te maken.
Moet wel mooi worden.
Je bedoelt Firefox OS?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:24 schreef n00b13 het volgende:
Waarom maakt niemand een 100% webbased OS.
Dus: Een OS dat is gecode in HTML, CSS & Javascript. Op een server die draait op de telefoon zelf. Vervolgens geef je webdevelopers de ruimte om los te gaan op dat ding. En zelf OS dingetjes te maken.
Moet wel mooi worden.
Dat is wat Firefox OS is. Alles wat je draait is een HTML/JS app in gecko.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is niet customisable. Als in: Maak een HTML pagina en zet het als je telefoon "OS".
HTML "App", ja. het OS zelf is niet HTML/CSS.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is wat Firefox OS is. Alles wat je draait is een HTML/JS app in gecko.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |