Je kan er toch niets tegen doen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
yes.
Gaat ie dan:
kut tyfus tering sneeuw.
gr
Ik vind het heerlijk. Gezellig en knus. Ben een wintermens, geniet echt van dat weer.quote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
yes.
Gaat ie dan:
kut tyfus tering sneeuw.
gr
opzich is sneeuw oke, maar als je door de sneeuw moet fietsen is het kut.quote:Op maandag 3 december 2012 11:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Gezellig en knus. Ben een wintermens, geniet echt van dat weer.
Maak me alleen zorgen want ik hoef vanmiddag maar 4 uurtjes te werken en ik ben bang dat ik langer onderweg ben dan dat ik daadwerkelijk hoef te werken.
Precies ditquote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
opzich is sneeuw oke, maar als je door de sneeuw moet fietsen is het kut.
Ik ben echt een zomermens
vanaf de keuken/kamerraak is het heerlijk in mensen massa bijv op station is het klotequote:Op maandag 3 december 2012 11:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Gezellig en knus. Ben een wintermens, geniet echt van dat weer.
Maak me alleen zorgen want ik hoef vanmiddag maar 4 uurtjes te werken en ik ben bang dat ik langer onderweg ben dan dat ik daadwerkelijk hoef te werken.
En jij hebt weer een mooi excuus gevonden om thuis te blijven merk ik al.quote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
vanaf de keuken/kamerraak is het heerlijk in mensen massa bijv op station is het klote
Dat is dan ook voor het eerstquote:Op maandag 3 december 2012 09:20 schreef Bombvis het volgende:
Het is hier wit (westen van Nederland)![]()
![]()
Snap dat nooit zo goed als men "hier" neerzetquote:Op maandag 3 december 2012 12:12 schreef RichardHempelman het volgende:
[..]
In ieder geval niet in den Bosch.
Kennelijk wil diegene niet dat wij weten waar zij woontquote:Op maandag 3 december 2012 12:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed als men "hier" neerzet
Ja ach, mensen die er vanuit gaat dat iedereen weet waar jij bentquote:Op maandag 3 december 2012 12:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo goed als men "hier" neerzet
goed ideequote:Op maandag 3 december 2012 11:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga maar een winterslaap houden dan, dan heb je er geen last van
Dan heeft het ook weinig zin het neer te zettenquote:Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kennelijk wil diegene niet dat wij weten waar zij woont
Ik bedoelde Noord-Holland.quote:Op maandag 3 december 2012 12:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan heeft het ook weinig zin het neer te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |