Pfft.quote:Op maandag 3 december 2012 09:14 schreef Keskin58 het volgende:
Ik zit nu buiten wachtend op een kut bus die weet ik veel wanneer komt???? Ik ga dood van kou en hier sneeuwt het jezus
quote:Op maandag 3 december 2012 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
Sneeuw![]()
Winter![]()
Herfst![]()
Regen![]()
Kou![]()
Lang donker 's ochtends![]()
Gematigd zee klimaat![]()
NS![]()
Nederlanders die niet normaal in de sneeuw kunnen rijden![]()
Sneeuw![]()
Zo nu is je klacht helemaal af
Dat is een aparte soort sneeuw zegquote:Op maandag 3 december 2012 09:14 schreef Keskin58 het volgende:
Ik zit nu buiten wachtend op een kut bus die weet ik veel wanneer komt???? Ik ga dood van kou en hier sneeuwt het jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Verdomme, wat ben jij een wijf zeg.quote:Op maandag 3 december 2012 09:14 schreef Keskin58 het volgende:
k zit al hier SINDS 8:50, en moet tot 10:10 wachten pffquote:Op maandag 3 december 2012 09:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pfft.
Een paar vlokjes natte sneeuw. Je zit niet in Siberië.
quote:Op maandag 3 december 2012 09:20 schreef Bombvis het volgende:
Het is hier wit (westen van Nederland)![]()
Wat is wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Ik had al lang rechtsomkeert gemaakt dan.quote:Op maandag 3 december 2012 09:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
k zit al hier SINDS 8:50, en moet tot 10:10 wachten pff
Niet etenquote:
Ik heb bus 193 genomen, normaal als ik van school kom neem ik vaak 193 of 194 maar nu 193 genomen maar hij gaat wel een andere richting op! Ik hoop dat ik goed terecht kom op school anders ben ik faya bruurquote:Op maandag 3 december 2012 09:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had al lang rechtsomkeert gemaakt dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |