quote:Op maandag 3 december 2012 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nah, heb wel gemerkt dat dames in andere landen mij zonder datingsite al interessant vinden.
quote:Op maandag 3 december 2012 01:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen contact meer met je date van onlangs?
Thanks! Ik ook, ondanks af en toe nog wel wat twijfels hebben we het iig er leuk samen. Iemand die mij zo aan het lachen kan maken is ook heel wat waard...quote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja goed.... we zijn net terug van een midweek Disneyland en Parijs. En dat was erg leuk.We komen steeds vaker erachter hoeveel we op één lijn zitten. (op een leuke manier, we hebben ook gelukkig genoeg verschillen)
Ik moet zeggen dat dit toch wel heel anders is dan mijn vorige relaties, veel intenser.... liefdesvoller en leuker. Zij is vooral érg leuk. (stiekem het meisje wat ik altijd al zocht) We kennen elkaars 'gezins'-familie al, maar nu ben ik ook nog uitgenodigd voor het kerst diner met al haar familie... brrrr..... als tegenprestatie mag ze zaterdag mee als ik met vrienden naar de Efteling ga... en ja dat is een uitdaging.
Oh... en toen ik een erg nare keelontsteking had heeft ze soep voor mij gemaakt wel 3 keer (enige wat ik naar binnen kon krijgen). En ze is niet boos geworden nadat ik haar vernietigd had met Risk... dat is liefde toch? Toch?
p.s. ben erg blij voor je Sekh!
Leuke verhalen Sekh en Splashquote:Op maandag 3 december 2012 04:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Thanks! Ik ook, ondanks af en toe nog wel wat twijfels hebben we het iig er leuk samen. Iemand die mij zo aan het lachen kan maken is ook heel wat waard...
Klinkt allemaal erg goed Splash, ook heel blij voor jou. Dat is idd liefde, kan bijna niet meer fout gaan. Klinkt als een blijvertje![]()
En dat jullie nu al elkaars familie en vrienden ontmoeten zegt ook wel wat. Kerst wordt vast heel gezellig...it's gonna be a not so lonely christmas for you!
Als je verliefd bent vind je heel veel leukquote:Op maandag 3 december 2012 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuke verhalen Sekh en SplashGoed om te lezen dat er toch nog succesverhalen zijn, soms komt het topic wel wat zuur over.
Afgelopen zondagochtend een berichtje van mijn date, "ben er over een half uur, wil je de oven voorverwarmen op 220 graden?". Stond ze voor de deur met een compleet ontbijt. Ik heb altijd gezegd dat ik niet van die lieve dingen ben, maar daar moet ik toch op terugkomen. Was erg leuk
Zelfs anale seksquote:Op maandag 3 december 2012 09:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je verliefd bent vind je heel veel leuk
En anders stop je gewoon de kerstboom in je holquote:Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zelfs anale seks
Anyway, hopelijk kom ik ook nog iemand tegen waarmee de kerst niet zo eenzaam wordt
Je wilt een keer anaal genomen worden ja?quote:Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zelfs anale seks
Anyway, hopelijk kom ik ook nog iemand tegen waarmee de kerst niet zo eenzaam wordt
quote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt een keer anaal genomen worden ja?
Bedankt voor de tips!quote:Gekke vraag, maar hoe maak ik een afspraak voor mezelf minder spannend?
Ademhalingsoefeningen, helpende gedachten, mantra's, iets?
Not sure if serious or just stupid.jpgquote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips!![]()
De spanning is voor, en vooral tijdens de date. Ik zou bijna een spiekbriefje meenemen met onderwerpen om over te praten, maar de spanning belemmert natuurlijk ook de gespreks "flow"
Poolen is een goed idee!
quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef robuust89 het volgende:
Ik zou bijna een spiekbriefje meenemen met onderwerpen om over te praten,
FYI, Ik maakte een grapje, vandaar diequote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef Silenus het volgende:
[..]Ik heb weer allemaal hilarische scenario's in m'n hoofd...Maar zou het iig niet doen.
Een kreeft die van spelletjes houdt, maak me gekquote:Op maandag 3 december 2012 13:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je bent in de war met mij. De kreeft is ik hier
Ik zal mijn best eens gaan doen!quote:Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een kreeft die van spelletjes houdt, maak me gek
Zodra iemand het over babbelen heeft, krijg ik een flashback. (Zeker aangezien het woord babbelen minder vaak gebruik wordt in mijn omgevingquote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef corehype het volgende:
Ik zit wel op datingsites maar ik heb in het echte leven meer succes.
Op datingsites zitten vooral vrouwen die alleen maar een babbel willen makenLeuk, maar ik geef direct aan dat ik dat liever doe bij een drankje.
Vertel eensquote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zodra iemand het over babbelen heeft, krijg ik een flashback. (Zeker aangezien het woord babbelen minder vaak gebruik wordt in mijn omgeving)
Was met een vrienden weekend weg. Stelletje was door het bed gezakt, en die belgische huis-eigenaar kwam met de geniale opmerking, "jaja, gewoon van het babbelen zeker?" (Wink wink)quote:Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef corehype het volgende:
[..]
Vertel eensOok een half uur gesproken met iemand die je de volgende dag vervolgens vergeet?
Dat waren maagdelijke tijden man.
Om dan toch even ook wat zuur bij al die zoetigheid van ons te gooien...Splash en ik hebben onze dates beide niet via datingsites leren kennen. Dus of je het werkelijk succesverhalen kan noemen...quote:Op maandag 3 december 2012 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuke verhalen Sekh en SplashGoed om te lezen dat er toch nog succesverhalen zijn, soms komt het topic wel wat zuur over.
Afgelopen zondagochtend een berichtje van mijn date, "ben er over een half uur, wil je de oven voorverwarmen op 220 graden?". Stond ze voor de deur met een compleet ontbijt. Ik heb altijd gezegd dat ik niet van die lieve dingen ben, maar daar moet ik toch op terugkomen. Was erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |