abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119866597

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
Singlesplace
Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters

prding.jpg rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_119866643
Laatste twee posts:

quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 01:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nah, heb wel gemerkt dat dames in andere landen mij zonder datingsite al interessant vinden. :D
quote:
5s.gif Op maandag 3 december 2012 01:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Geen contact meer met je date van onlangs?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 3 december 2012 @ 02:10:32 #3
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119866789
Goede TT, had geen inspiratie
pi_119866875
Is het iemand opgevallen dat #270 mist? :+
pi_119868107
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef -Splash- het volgende:

[..]

*O*

Ja goed.... we zijn net terug van een midweek Disneyland en Parijs. En dat was erg leuk. ;) We komen steeds vaker erachter hoeveel we op één lijn zitten. (op een leuke manier, we hebben ook gelukkig genoeg verschillen)

Ik moet zeggen dat dit toch wel heel anders is dan mijn vorige relaties, veel intenser.... liefdesvoller en leuker. Zij is vooral érg leuk. (stiekem het meisje wat ik altijd al zocht) We kennen elkaars 'gezins'-familie al, maar nu ben ik ook nog uitgenodigd voor het kerst diner met al haar familie... brrrr..... als tegenprestatie mag ze zaterdag mee als ik met vrienden naar de Efteling ga... en ja dat is een uitdaging.

Oh... en toen ik een erg nare keelontsteking had heeft ze soep voor mij gemaakt wel 3 keer (enige wat ik naar binnen kon krijgen :P). En ze is niet boos geworden nadat ik haar vernietigd had met Risk... dat is liefde toch? Toch? :+

p.s. ben erg blij voor je Sekh!
Thanks! Ik ook, ondanks af en toe nog wel wat twijfels hebben we het iig er leuk samen. Iemand die mij zo aan het lachen kan maken is ook heel wat waard... :D

Klinkt allemaal erg goed Splash, ook heel blij voor jou. Dat is idd liefde, kan bijna niet meer fout gaan. Klinkt als een blijvertje *;
En dat jullie nu al elkaars familie en vrienden ontmoeten zegt ook wel wat. Kerst wordt vast heel gezellig...it's gonna be a not so lonely christmas for you!
^O^
pi_119869487
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 04:01 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Thanks! Ik ook, ondanks af en toe nog wel wat twijfels hebben we het iig er leuk samen. Iemand die mij zo aan het lachen kan maken is ook heel wat waard... :D

Klinkt allemaal erg goed Splash, ook heel blij voor jou. Dat is idd liefde, kan bijna niet meer fout gaan. Klinkt als een blijvertje *;
En dat jullie nu al elkaars familie en vrienden ontmoeten zegt ook wel wat. Kerst wordt vast heel gezellig...it's gonna be a not so lonely christmas for you!
^O^
Leuke verhalen Sekh en Splash :Y Goed om te lezen dat er toch nog succesverhalen zijn, soms komt het topic wel wat zuur over.

Afgelopen zondagochtend een berichtje van mijn date, "ben er over een half uur, wil je de oven voorverwarmen op 220 graden?". Stond ze voor de deur met een compleet ontbijt. Ik heb altijd gezegd dat ik niet van die lieve dingen ben, maar daar moet ik toch op terugkomen. Was erg leuk :)
  maandag 3 december 2012 @ 09:01:53 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119869787
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Leuke verhalen Sekh en Splash :Y Goed om te lezen dat er toch nog succesverhalen zijn, soms komt het topic wel wat zuur over.

Afgelopen zondagochtend een berichtje van mijn date, "ben er over een half uur, wil je de oven voorverwarmen op 220 graden?". Stond ze voor de deur met een compleet ontbijt. Ik heb altijd gezegd dat ik niet van die lieve dingen ben, maar daar moet ik toch op terugkomen. Was erg leuk :)
Als je verliefd bent vind je heel veel leuk :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119872284
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 09:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je verliefd bent vind je heel veel leuk :P
Zelfs anale seks :D

Anyway, hopelijk kom ik ook nog iemand tegen waarmee de kerst niet zo eenzaam wordt :(

;)
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 3 december 2012 @ 10:53:25 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_119872461
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Anyway, hopelijk kom ik ook nog iemand tegen waarmee de kerst niet zo eenzaam wordt :(

;)
En anders stop je gewoon de kerstboom in je hol :D
Met ballen en al 8-)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 3 december 2012 @ 11:06:13 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119872937
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

;)
Je wilt een keer anaal genomen worden ja?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119873100
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je wilt een keer anaal genomen worden ja?
:')
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 3 december 2012 @ 11:13:25 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119873143
Het begint hier steeds meer op de binnenkant van de gevangenis te lijken. Gelukkig zijn er succesverhalen O+
pi_119873436
quote:
Gekke vraag, maar hoe maak ik een afspraak voor mezelf minder spannend?
Ademhalingsoefeningen, helpende gedachten, mantra's, iets? :P
Bedankt voor de tips! ^O^
De spanning is voor, en vooral tijdens de date. Ik zou bijna een spiekbriefje meenemen met onderwerpen om over te praten, maar de spanning belemmert natuurlijk ook de gespreks "flow" :P

Poolen is een goed idee!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119873914
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips! ^O^
De spanning is voor, en vooral tijdens de date. Ik zou bijna een spiekbriefje meenemen met onderwerpen om over te praten, maar de spanning belemmert natuurlijk ook de gespreks "flow" :P

Poolen is een goed idee!
Not sure if serious or just stupid.jpg
  maandag 3 december 2012 @ 11:50:58 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119874302
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef robuust89 het volgende:

Ik zou bijna een spiekbriefje meenemen met onderwerpen om over te praten,
:') Ik heb weer allemaal hilarische scenario's in m'n hoofd...Maar zou het iig niet doen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_119874362
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

:') Ik heb weer allemaal hilarische scenario's in m'n hoofd...Maar zou het iig niet doen.
FYI, Ik maakte een grapje, vandaar die :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119878472
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat is u? Ik gok een Kreeft.
Je bent in de war met mij. De kreeft is ik hier 8-)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 3 december 2012 @ 14:05:02 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119878701
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 13:57 schreef theKiD het volgende:

[..]

Je bent in de war met mij. De kreeft is ik hier 8-)
Een kreeft die van spelletjes houdt, maak me gek :7
pi_119879006
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een kreeft die van spelletjes houdt, maak me gek :7
Ik zal mijn best eens gaan doen! :D
*** Nul Dertien ***
  maandag 3 december 2012 @ 14:15:14 #20
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_119879045
Ik zit wel op datingsites maar ik heb in het echte leven meer succes. :{

Op datingsites zitten vooral vrouwen die alleen maar een babbel willen maken :') Leuk, maar ik geef direct aan dat ik dat liever doe bij een drankje.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_119879126
quote:
16s.gif Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef corehype het volgende:
Ik zit wel op datingsites maar ik heb in het echte leven meer succes. :{

Op datingsites zitten vooral vrouwen die alleen maar een babbel willen maken :') Leuk, maar ik geef direct aan dat ik dat liever doe bij een drankje.
Zodra iemand het over babbelen heeft, krijg ik een flashback. (Zeker aangezien het woord babbelen minder vaak gebruik wordt in mijn omgeving :+ )
*** Nul Dertien ***
  maandag 3 december 2012 @ 14:18:29 #22
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_119879162
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef theKiD het volgende:

[..]

Zodra iemand het over babbelen heeft, krijg ik een flashback. (Zeker aangezien het woord babbelen minder vaak gebruik wordt in mijn omgeving :+ )
Vertel eens :P Ook een half uur gesproken met iemand die je de volgende dag vervolgens vergeet? :')
Dat waren maagdelijke tijden man.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_119879266
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 14:18 schreef corehype het volgende:

[..]

Vertel eens :P Ook een half uur gesproken met iemand die je de volgende dag vervolgens vergeet? :')
Dat waren maagdelijke tijden man.
Was met een vrienden weekend weg. Stelletje was door het bed gezakt, en die belgische huis-eigenaar kwam met de geniale opmerking, "jaja, gewoon van het babbelen zeker?" (Wink wink) :')
Die gezichten van dat stelletje :')
*** Nul Dertien ***
pi_119879765
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Om dan toch even ook wat zuur bij al die zoetigheid van ons te gooien...Splash en ik hebben onze dates beide niet via datingsites leren kennen. Dus of je het werkelijk succesverhalen kan noemen...

Ben je er al over uit wat het wordt met jou date? Klinkt wel erg leuk en attent allemaal. Hoe is je gevoel er nu bij?
  maandag 3 december 2012 @ 14:43:19 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119880072
quote:
4s.gif Op maandag 3 december 2012 14:14 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik zal mijn best eens gaan doen! :D
Nou, hup vort, aan de slag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: