abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119915103
Ik zie het punt niet, de film is niet in één keer opgenomen noch volgen die films eenzelfde script.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119915149
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

is nog steeds te lang aangezien dit geen trilogie is maar een film opgeknipt in 3 delen
Oke meneer de zure recensent. Gr gr.

Misplaatst wantrouwen in PJ dat dit geen geniale trilogie wordt is dat.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119915187
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oke meneer de zure recensent. Gr gr.

Misplaatst wantrouwen in PJ dat dit geen geniale trilogie wordt is dat.
Heh, ik wil niet de fanboy gaan uithangen. Sure, de film kan tegenvallen maar om 'm nu al af te schrijven..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:02:09 #54
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119915229
Ik schrijf m niet af, ik zeg dat het geen echte trilogie is maar 1 film opgedeeld in 3 stukken en dat t kut is dat je bijna 2 jaar moet wachten tot je m helemaal hebt gezien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119915332
Daar heb je wel een punt, ben benieuwd hoe ze dat uitwerken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:08:08 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119915447
Ik ga de film zeker kijken maar weet nog niet in de bios of 6 weken weken later op mn tv.

Ik kijk wel enorm uit naar Les Mis.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119916362
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Stond nog een mooie comment over onder die review;

[..]

Zit wel een punt in, dat soort films zijn niet voor iedereen.
Die gast spoort niet :')

Transformers een betere film vinden dan gone with the wind :')_!

Films zijn nou eenmaal niet voor iedereen. Als je het genre en lengte van de film niks vind, kijk dan lekker niet.

Maar een vergelijking maken tussen een klassieker pur sang of een slappe green screen film is toch wel heel erg :')

De extended versie lotr van 3.5/4 uur blijft voor mij zoveel toevoegen :)
hardcoholic
pi_119916588
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Films zijn nou eenmaal niet voor iedereen. Als je het genre en lengte van de film niks vind, kijk dan lekker niet.

Maar een vergelijking maken tussen een klassieker pur sang of een slappe green screen film is toch wel heel erg :')

Dat was een sarcastische opmerking tegenover de reviewer die ik eerder quote.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119917340
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:44 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Dat was een sarcastische opmerking tegenover de reviewer die ik eerder quote.
Ah :')

Ik geef toe, had niet alles gelezen :')
hardcoholic
pi_119918514
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]

True al was de dood van Saruman en "the voice of sauron" wel heel cheesy. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119919025
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:50 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

True al was de dood van Saruman en "the voice of sauron" wel heel cheesy. :P
The Mouth. Vond ik juist wel cool en ook nog iets toevoegen, omdat Aragorn en consorten tijdens het gevecht bij Mordor dus dachten dat Frodo dood was. De MOS kwam ze immers zijn Mithril-hemdje bezorgen. Maakte het nog wanhopiger allemaal.

Zit ook in het boek trouwens.
Amen.
pi_119919072
Sure, storywise wel maar vond het figuur niet zo in de film passen:
http://images3.wikia.noco(...)/Mouth_of_Sauron.jpg
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119919379
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef Jivis het volgende:

[..]

The Mouth. Vond ik juist wel cool en ook nog iets toevoegen, omdat Aragorn en consorten tijdens het gevecht bij Mordor dus dachten dat Frodo dood was. De MOS kwam ze immers zijn Mithril-hemdje bezorgen. Maakte het nog wanhopiger allemaal.

En dat maakt de laatste "for Frodo!" ook zoveel mooier _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_119921109
Ik vond alleen bij TTT de extended editions beter. Die flashbacks naar Gondor met Boromir erbij gaven het karakter Faramir een heel ander karakter.

Trouwens, Ian Mckellen bij Colbert, leuk interview:
http://www.colbertnation.(...)-3-2012-ian-mckellen
(het derde gedeelte van de show)
pi_119923226
"Dat soort films zijn niet voor iedereen"

Kan wel zijn, maar dan moet die pik geen recensent zijn (ook nog een invloedrijke).. dan moet ie gewoon z'n bek dicht houden en opsodemieteren. Dat is hetzelfde als mij een film van hugh grant laten reviewen :')
pi_119924272
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:57 schreef andreas612 het volgende:
"Dat soort films zijn niet voor iedereen"

Kan wel zijn, maar dan moet die pik geen recensent zijn (ook nog een invloedrijke).. dan moet ie gewoon z'n bek dicht houden en opsodemieteren. Dat is hetzelfde als mij een film van hugh grant laten reviewen :')
Als het nu een eenling was, okee.. maar ook gemiddeld wordt ie gewoon nog niet al te hoog gewaardeerd. Dat betekent nog niet dat jij hem ook niet zo goed gaat vinden, maar zeer waarschijnlijk wel dat het een vrij redelijke afspiegeling van de film is.
pi_119924761
ik krijg steeds meer zin in de film. Als ik het goed heb begrepen komt de film traag op start en in dit geval mag dat van mij (LOTR begon ook traag ten slotte). Bij dit soort films hoef ik geen turbo-actiefilm. a la een gemiddelde Vin Diesel film. Hoe langer ik een mooi gemaakte film van Middle Earth kan zien, des te beter (en hopelijk komt er ook nog een extended DVD, die dus waarschijnlijk nog trager verloopt). De vette actie komt wel in delen 2 en 3.
pi_119925122
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:22 schreef thettes het volgende:

[..]

Als het nu een eenling was, okee.. maar ook gemiddeld wordt ie gewoon nog niet al te hoog gewaardeerd. Dat betekent nog niet dat jij hem ook niet zo goed gaat vinden, maar zeer waarschijnlijk wel dat het een vrij redelijke afspiegeling van de film is.
Er zijn nu zo'n 14 reviews uit waarvan de meeste niet van gerenommeerde bladen/sites. Dat is geen 'vrij redelijke afspiegeling'.
Amen.
pi_119925235
Vraag ik me toch af waar die 9,2 vandaan komt.. ? normale mensen kunnen toch nog niet stemmen? en als het aan die reviewers ligt zijn 't allemaal 6 jes..
pi_119925366
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:53 schreef andreas612 het volgende:
Vraag ik me toch af waar die 9,2 vandaan komt.. ? normale mensen kunnen toch nog niet stemmen? en als het aan die reviewers ligt zijn 't allemaal 6 jes..
Ook weer niet waar, de LOTR films zijn ook door de critici rond de 9 beoordeeld. Maar zoals ik al zei: dat lage cijfer heeft meer te maken met de manier waarop The Hobbit wordt vergeleken met LOTR. Ik hoop dus dat het gewoon gaat bijtrekken.
Amen.
pi_119925604
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ook weer niet waar, de LOTR films zijn ook door de critici rond de 9 beoordeeld. Maar zoals ik al zei: dat lage cijfer heeft meer te maken met de manier waarop The Hobbit wordt vergeleken met LOTR. Ik hoop dus dat het gewoon gaat bijtrekken.
Ik bedoel meer dat al 6400 mensen gestemd hebben en dat dat gemiddeld een 9,2 is, vind ik raar aangezien hij volgende week pas wereldwijd in premiere gaat.. ?
pi_119925677
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef Jivis het volgende:

[..]

ach, daar hoef je toch niet op te hopen? Iedereen moet de film maar zelf gaan zien en zelf beoordelen. Mijn zin om de film te gaan zien is alleen maar groter geworden.
Voor de filmkijkers die graag non-stopactie zien met veel explosies etc etc, de nieuwe transformers komt er ook weer aan (ook niks mis mee trouwens)

(maar je hebt overigens wel gelijk dat bij LOTR iedereen natuurlijk omver werd geblazen omdat dat nieuw was. Als eerst de hobbit was uitgebracht en nu pas LOTR zou men ook beginnen over het trage begin etc etc)
pi_119925716
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat al 6400 mensen gestemd hebben en dat dat gemiddeld een 9,2 is, vind ik raar aangezien hij volgende week pas wereldwijd in premiere gaat.. ?
IMDB neem ik in dit stadium überhaupt niet serieus.
Amen.
pi_119925915
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef Jivis het volgende:

[..]

The Mouth.

Maar dan zonder de Aragorn Smash! van Jackson natuurlijk.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_119933333
Hmm

De 1e keer ga ik de film in 2D kijken, daarna in IMAX 24fps 3D en daarna nog een keer in 48fps 3D . Niet op dezelfde dag uiteraard :')

PUC is a bitch to have 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')