abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119915103
Ik zie het punt niet, de film is niet in één keer opgenomen noch volgen die films eenzelfde script.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119915149
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

is nog steeds te lang aangezien dit geen trilogie is maar een film opgeknipt in 3 delen
Oke meneer de zure recensent. Gr gr.

Misplaatst wantrouwen in PJ dat dit geen geniale trilogie wordt is dat.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119915187
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oke meneer de zure recensent. Gr gr.

Misplaatst wantrouwen in PJ dat dit geen geniale trilogie wordt is dat.
Heh, ik wil niet de fanboy gaan uithangen. Sure, de film kan tegenvallen maar om 'm nu al af te schrijven..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:02:09 #54
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119915229
Ik schrijf m niet af, ik zeg dat het geen echte trilogie is maar 1 film opgedeeld in 3 stukken en dat t kut is dat je bijna 2 jaar moet wachten tot je m helemaal hebt gezien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119915332
Daar heb je wel een punt, ben benieuwd hoe ze dat uitwerken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:08:08 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119915447
Ik ga de film zeker kijken maar weet nog niet in de bios of 6 weken weken later op mn tv.

Ik kijk wel enorm uit naar Les Mis.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119916362
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Stond nog een mooie comment over onder die review;

[..]

Zit wel een punt in, dat soort films zijn niet voor iedereen.
Die gast spoort niet :')

Transformers een betere film vinden dan gone with the wind :')_!

Films zijn nou eenmaal niet voor iedereen. Als je het genre en lengte van de film niks vind, kijk dan lekker niet.

Maar een vergelijking maken tussen een klassieker pur sang of een slappe green screen film is toch wel heel erg :')

De extended versie lotr van 3.5/4 uur blijft voor mij zoveel toevoegen :)
hardcoholic
pi_119916588
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Films zijn nou eenmaal niet voor iedereen. Als je het genre en lengte van de film niks vind, kijk dan lekker niet.

Maar een vergelijking maken tussen een klassieker pur sang of een slappe green screen film is toch wel heel erg :')

Dat was een sarcastische opmerking tegenover de reviewer die ik eerder quote.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119917340
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:44 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Dat was een sarcastische opmerking tegenover de reviewer die ik eerder quote.
Ah :')

Ik geef toe, had niet alles gelezen :')
hardcoholic
pi_119918514
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]

True al was de dood van Saruman en "the voice of sauron" wel heel cheesy. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119919025
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:50 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

True al was de dood van Saruman en "the voice of sauron" wel heel cheesy. :P
The Mouth. Vond ik juist wel cool en ook nog iets toevoegen, omdat Aragorn en consorten tijdens het gevecht bij Mordor dus dachten dat Frodo dood was. De MOS kwam ze immers zijn Mithril-hemdje bezorgen. Maakte het nog wanhopiger allemaal.

Zit ook in het boek trouwens.
Amen.
pi_119919072
Sure, storywise wel maar vond het figuur niet zo in de film passen:
http://images3.wikia.noco(...)/Mouth_of_Sauron.jpg
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119919379
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef Jivis het volgende:

[..]

The Mouth. Vond ik juist wel cool en ook nog iets toevoegen, omdat Aragorn en consorten tijdens het gevecht bij Mordor dus dachten dat Frodo dood was. De MOS kwam ze immers zijn Mithril-hemdje bezorgen. Maakte het nog wanhopiger allemaal.

En dat maakt de laatste "for Frodo!" ook zoveel mooier _O_
Nieuw is niet altijd beter.
pi_119921109
Ik vond alleen bij TTT de extended editions beter. Die flashbacks naar Gondor met Boromir erbij gaven het karakter Faramir een heel ander karakter.

Trouwens, Ian Mckellen bij Colbert, leuk interview:
http://www.colbertnation.(...)-3-2012-ian-mckellen
(het derde gedeelte van de show)
pi_119923226
"Dat soort films zijn niet voor iedereen"

Kan wel zijn, maar dan moet die pik geen recensent zijn (ook nog een invloedrijke).. dan moet ie gewoon z'n bek dicht houden en opsodemieteren. Dat is hetzelfde als mij een film van hugh grant laten reviewen :')
pi_119924272
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:57 schreef andreas612 het volgende:
"Dat soort films zijn niet voor iedereen"

Kan wel zijn, maar dan moet die pik geen recensent zijn (ook nog een invloedrijke).. dan moet ie gewoon z'n bek dicht houden en opsodemieteren. Dat is hetzelfde als mij een film van hugh grant laten reviewen :')
Als het nu een eenling was, okee.. maar ook gemiddeld wordt ie gewoon nog niet al te hoog gewaardeerd. Dat betekent nog niet dat jij hem ook niet zo goed gaat vinden, maar zeer waarschijnlijk wel dat het een vrij redelijke afspiegeling van de film is.
pi_119924761
ik krijg steeds meer zin in de film. Als ik het goed heb begrepen komt de film traag op start en in dit geval mag dat van mij (LOTR begon ook traag ten slotte). Bij dit soort films hoef ik geen turbo-actiefilm. a la een gemiddelde Vin Diesel film. Hoe langer ik een mooi gemaakte film van Middle Earth kan zien, des te beter (en hopelijk komt er ook nog een extended DVD, die dus waarschijnlijk nog trager verloopt). De vette actie komt wel in delen 2 en 3.
pi_119925122
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:22 schreef thettes het volgende:

[..]

Als het nu een eenling was, okee.. maar ook gemiddeld wordt ie gewoon nog niet al te hoog gewaardeerd. Dat betekent nog niet dat jij hem ook niet zo goed gaat vinden, maar zeer waarschijnlijk wel dat het een vrij redelijke afspiegeling van de film is.
Er zijn nu zo'n 14 reviews uit waarvan de meeste niet van gerenommeerde bladen/sites. Dat is geen 'vrij redelijke afspiegeling'.
Amen.
pi_119925235
Vraag ik me toch af waar die 9,2 vandaan komt.. ? normale mensen kunnen toch nog niet stemmen? en als het aan die reviewers ligt zijn 't allemaal 6 jes..
pi_119925366
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:53 schreef andreas612 het volgende:
Vraag ik me toch af waar die 9,2 vandaan komt.. ? normale mensen kunnen toch nog niet stemmen? en als het aan die reviewers ligt zijn 't allemaal 6 jes..
Ook weer niet waar, de LOTR films zijn ook door de critici rond de 9 beoordeeld. Maar zoals ik al zei: dat lage cijfer heeft meer te maken met de manier waarop The Hobbit wordt vergeleken met LOTR. Ik hoop dus dat het gewoon gaat bijtrekken.
Amen.
pi_119925604
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ook weer niet waar, de LOTR films zijn ook door de critici rond de 9 beoordeeld. Maar zoals ik al zei: dat lage cijfer heeft meer te maken met de manier waarop The Hobbit wordt vergeleken met LOTR. Ik hoop dus dat het gewoon gaat bijtrekken.
Ik bedoel meer dat al 6400 mensen gestemd hebben en dat dat gemiddeld een 9,2 is, vind ik raar aangezien hij volgende week pas wereldwijd in premiere gaat.. ?
pi_119925677
quote:

[..]

ach, daar hoef je toch niet op te hopen? Iedereen moet de film maar zelf gaan zien en zelf beoordelen. Mijn zin om de film te gaan zien is alleen maar groter geworden.
Voor de filmkijkers die graag non-stopactie zien met veel explosies etc etc, de nieuwe transformers komt er ook weer aan (ook niks mis mee trouwens)

(maar je hebt overigens wel gelijk dat bij LOTR iedereen natuurlijk omver werd geblazen omdat dat nieuw was. Als eerst de hobbit was uitgebracht en nu pas LOTR zou men ook beginnen over het trage begin etc etc)
pi_119925716
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat al 6400 mensen gestemd hebben en dat dat gemiddeld een 9,2 is, vind ik raar aangezien hij volgende week pas wereldwijd in premiere gaat.. ?
IMDB neem ik in dit stadium überhaupt niet serieus.
Amen.
pi_119925915
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef Jivis het volgende:

[..]

The Mouth.

Maar dan zonder de Aragorn Smash! van Jackson natuurlijk.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_119933333
Hmm

De 1e keer ga ik de film in 2D kijken, daarna in IMAX 24fps 3D en daarna nog een keer in 48fps 3D . Niet op dezelfde dag uiteraard :')

PUC is a bitch to have 8-)
pi_119933714
Ga volgende week donderdag waarschijnlijk in 48fps 3D, heb dit project jarenlang op de voet gevolgd dus ik ga me niet van de wijs laten brengen door de matige reviews. Dit wordt simpelweg genieten!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119934109
quote:

[..]

Ik denk echt dat je meer hoopt dan realistisch bent. Het zijn misschien niet de bekendste recensenten, maar ze hebben hem allemaal wel echt gezien, noemen ongeveer dezelfde fouten en geven de film geen fantastische cijfers. Dat trekt echt niet meer bij tot het niveau van een topfilm.

Misschien moet je gewoon accepteren dat van wat we vooralsnog weten, de film waarschijnlijk gewoon echt niet zo goed is als LOTR. En dus ook niet als ie in 2000 zou zijn uitgebracht, voor LOTR.
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:33:49 #78
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_119934954
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Dat is niet correct, in Nieuw Zeeland kunnen ze de film allang zien. :)
pi_119935109

Het is maar goed dat ze dit uit de bioscoopversie hebben geknipt. Mijn God, wat slecht.
pi_119935610
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef Sloggi het volgende:

Het is maar goed dat ze dit uit de bioscoopversie hebben geknipt. Mijn God, wat slecht.
Dan mis je het hele punt. The Mouth of Sauron is een fantastische toevoeging omdat hij aan Gandalf en co. het Mithril shirt van Frodo laat zien dat ze in Cirith Ungol van hem afpakten. Zowel Sauron als Gandalf denken op dit punt dus dat Frodo dood is, terwijl je als kijker weet dat dat niet zo is. Een zeer belangrijke scène die rechtstreeks uit het boek komt.
pi_119936036
Joh. Het gaat me om de uitvoering, die is tenenkrommend.
pi_119936058
Gelukkig draait de 48 fps 3D versie in de buurt. Dat had ik niet verwacht. Is natuurlijk wel baanbrekend om de eerste film die zo wordt gemaakt te zien in de bioscoop
pi_119936138
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Sloggi het volgende:
Joh. Het gaat me om de uitvoering, die is tenenkrommend.
Niet met je eens, maar goed dat kan.
pi_119936865
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Dat is niet correct, in Nieuw Zeeland kunnen ze de film allang zien. :)
want? ze lopen daar een dag voor, niet een week..
pi_119936976
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:05 schreef andreas612 het volgende:

[..]

want? ze lopen daar een dag voor, niet een week..
Haha inderdaad, de première is daar wel geweest, maar Nieuw-Zeelanders moeten ook nog gewoon een week wachten.
pi_119937017
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Haha inderdaad, de première is daar wel geweest, maar Nieuw-Zeelanders moeten ook nog gewoon een week wachten.
dan nog, 6500 man bij de premiere? :') maargoed, 't zal wel, IMDB he :P
pi_119937153
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef andreas612 het volgende:

[..]

dan nog, 6500 man bij de premiere? :') maargoed, 't zal wel, IMDB he :P
Ieder IMDB lid kan gewoon stemmen op die film hoor.. dat mensen daar zich nog steeds zo op blindstaren :') en nee, er waren geen 6500 man bij die prèmiere.
pi_119937192
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ieder IMDB lid kan gewoon stemmen op die film hoor.. dat mensen daar zich nog steeds zo op blindstaren :') en nee, er waren geen 6500 man bij die prèmiere.
weet ik 't, ben geen lid van imdb, dus zie altijd alleen maar 't aantal mensen staan
pi_119947281
Ik kan de film nu ook een tien geven: je hebt alleen een IMDb-account nodig, niemand bij IMDb die controleert of je de film ook daadwerkelijk gezien hebt.
pi_119947948
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef knnth het volgende:
Ik kan de film nu ook een tien geven: je hebt alleen een IMDb-account nodig, niemand bij IMDb die controleert of je de film ook daadwerkelijk gezien hebt.
Ik voorzie ook hier en daar wat logistieke probleempjes bij dat controleren :').
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_119949278
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef knnth het volgende:
ah, gewoon net zo'n zeef als peil.nl dus :')

Dan nog, zou goed zijn van IMDB als ze het stemmen pas in kan gaan op de dag zelf van Release.. geeft ieder geval een wat realistischere weergave.
  woensdag 5 december 2012 @ 11:10:08 #92
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_119949321
Ik vind het ook apart dat ze de score nu al zichtbaar maken.

De score van the Dark Knight Rises was zelfs een paar dagen na de release nog niet zichtbaar...
pi_119951242
Was deze al gepost?
Reviewer die vertelt wat ie van 48FPS vond.
http://www.huffingtonpost(...)9.html?utm_hp_ref=tw

Ik vind het wat vreemd.. hij zegt dat door de 48 FPS het beeld zo scherp wordt, dat hij de lenzen van een acteur kon zien. Wat heeft dat met FPS te maken? FPS maakt een film toch alleen scherper bij beweging, maar niet bij (redelijk) stilstaande beelden? Het lijkt me eerder een kwestie van de resolutie waarin de film is opgenomen en wordt uitgezonden, die bepaalt hoe scherp je de details ziet.

Iemand die dat kan uitleggen?
-
pi_119951671
The Hobbit is geschoten met een 5K resolutie, nagenoeg 5x zoveel informatie dus als onze 1080p HD tv schermen. Dat zorgt in de eerste plaats voor de enorm scherpe kwaliteit van het beeld, maar ook het aantal frames per seconde zorgt voor meer beelden die het oog per seconde te verwerken krijgt en dus een grote realiteit en scherpte in met name bewegende beelden inderdaad. Het is een beetje een wisselwerking tussen beide.
pi_119955107
Ik besef nu pas dat Christopher Lee bij het aanvangen van principal photography al 88 jaar was :o

Op je negentigste nog een premiere bijwonen van een film waar je in speelt ... wauw _O_
pi_119969223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef knnth het volgende:
Ik besef nu pas dat Christopher Lee bij het aanvangen van principal photography al 88 jaar was :o

Op je negentigste nog een premiere bijwonen van een film waar je in speelt ... wauw _O_
had niet verwacht dat die gast zo oud zou zijn _O_
hardcoholic
pi_119969412
quote:

wat een eindbaas _O_
pi_119972251
quote:

_O_
pi_119972340
kan je telefonisch al wel kaarten voor 22 dec bestellen?
of is dat net als de website slechts tot 19 dec?
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_119989963
Zojuist een mail van Pathe de Kuip terug die mij vertelde dat de HFR 3D voorstelling met een 4K projector wordt geprojecteerd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')