Oke meneer de zure recensent. Gr gr.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
is nog steeds te lang aangezien dit geen trilogie is maar een film opgeknipt in 3 delen
Heh, ik wil niet de fanboy gaan uithangen. Sure, de film kan tegenvallen maar om 'm nu al af te schrijven..quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke meneer de zure recensent. Gr gr.
Misplaatst wantrouwen in PJ dat dit geen geniale trilogie wordt is dat.
Die gast spoort nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Stond nog een mooie comment over onder die review;
[..]
Zit wel een punt in, dat soort films zijn niet voor iedereen.
Dat was een sarcastische opmerking tegenover de reviewer die ik eerder quote.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die gast spoort niet
Transformers een betere film vinden dan gone with the wind_!
Films zijn nou eenmaal niet voor iedereen. Als je het genre en lengte van de film niks vind, kijk dan lekker niet.
Maar een vergelijking maken tussen een klassieker pur sang of een slappe green screen film is toch wel heel erg
De extended versie lotr van 3.5/4 uur blijft voor mij zoveel toevoegen
Ahquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was een sarcastische opmerking tegenover de reviewer die ik eerder quote.
True al was de dood van Saruman en "the voice of sauron" wel heel cheesy.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die gast spoort niet
Transformers een betere film vinden dan gone with the wind_!
Films zijn nou eenmaal niet voor iedereen. Als je het genre en lengte van de film niks vind, kijk dan lekker niet.
Maar een vergelijking maken tussen een klassieker pur sang of een slappe green screen film is toch wel heel erg
De extended versie lotr van 3.5/4 uur blijft voor mij zoveel toevoegen
The Mouth. Vond ik juist wel cool en ook nog iets toevoegen, omdat Aragorn en consorten tijdens het gevecht bij Mordor dus dachten dat Frodo dood was. De MOS kwam ze immers zijn Mithril-hemdje bezorgen. Maakte het nog wanhopiger allemaal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
True al was de dood van Saruman en "the voice of sauron" wel heel cheesy.
En dat maakt de laatste "for Frodo!" ook zoveel mooierquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
The Mouth. Vond ik juist wel cool en ook nog iets toevoegen, omdat Aragorn en consorten tijdens het gevecht bij Mordor dus dachten dat Frodo dood was. De MOS kwam ze immers zijn Mithril-hemdje bezorgen. Maakte het nog wanhopiger allemaal.
Zit ook in het boek trouwens.
Als het nu een eenling was, okee.. maar ook gemiddeld wordt ie gewoon nog niet al te hoog gewaardeerd. Dat betekent nog niet dat jij hem ook niet zo goed gaat vinden, maar zeer waarschijnlijk wel dat het een vrij redelijke afspiegeling van de film is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:57 schreef andreas612 het volgende:
"Dat soort films zijn niet voor iedereen"
Kan wel zijn, maar dan moet die pik geen recensent zijn (ook nog een invloedrijke).. dan moet ie gewoon z'n bek dicht houden en opsodemieteren. Dat is hetzelfde als mij een film van hugh grant laten reviewen
Er zijn nu zo'n 14 reviews uit waarvan de meeste niet van gerenommeerde bladen/sites. Dat is geen 'vrij redelijke afspiegeling'.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:22 schreef thettes het volgende:
[..]
Als het nu een eenling was, okee.. maar ook gemiddeld wordt ie gewoon nog niet al te hoog gewaardeerd. Dat betekent nog niet dat jij hem ook niet zo goed gaat vinden, maar zeer waarschijnlijk wel dat het een vrij redelijke afspiegeling van de film is.
Ook weer niet waar, de LOTR films zijn ook door de critici rond de 9 beoordeeld. Maar zoals ik al zei: dat lage cijfer heeft meer te maken met de manier waarop The Hobbit wordt vergeleken met LOTR. Ik hoop dus dat het gewoon gaat bijtrekken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:53 schreef andreas612 het volgende:
Vraag ik me toch af waar die 9,2 vandaan komt.. ? normale mensen kunnen toch nog niet stemmen? en als het aan die reviewers ligt zijn 't allemaal 6 jes..
Ik bedoel meer dat al 6400 mensen gestemd hebben en dat dat gemiddeld een 9,2 is, vind ik raar aangezien hij volgende week pas wereldwijd in premiere gaat.. ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ook weer niet waar, de LOTR films zijn ook door de critici rond de 9 beoordeeld. Maar zoals ik al zei: dat lage cijfer heeft meer te maken met de manier waarop The Hobbit wordt vergeleken met LOTR. Ik hoop dus dat het gewoon gaat bijtrekken.
ach, daar hoef je toch niet op te hopen? Iedereen moet de film maar zelf gaan zien en zelf beoordelen. Mijn zin om de film te gaan zien is alleen maar groter geworden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ook weer niet waar, de LOTR films zijn ook door de critici rond de 9 beoordeeld. Maar zoals ik al zei: dat lage cijfer heeft meer te maken met de manier waarop The Hobbit wordt vergeleken met LOTR. Ik hoop dus dat het gewoon gaat bijtrekken.
IMDB neem ik in dit stadium überhaupt niet serieus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat al 6400 mensen gestemd hebben en dat dat gemiddeld een 9,2 is, vind ik raar aangezien hij volgende week pas wereldwijd in premiere gaat.. ?
Maar dan zonder de Aragorn Smash! van Jackson natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
The Mouth.
Zit ook in het boek trouwens.
Ik denk echt dat je meer hoopt dan realistisch bent. Het zijn misschien niet de bekendste recensenten, maar ze hebben hem allemaal wel echt gezien, noemen ongeveer dezelfde fouten en geven de film geen fantastische cijfers. Dat trekt echt niet meer bij tot het niveau van een topfilm.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat is niet correct, in Nieuw Zeeland kunnen ze de film allang zien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat al 6400 mensen gestemd hebben en dat dat gemiddeld een 9,2 is, vind ik raar aangezien hij volgende week pas wereldwijd in premiere gaat.. ?
Dan mis je het hele punt. The Mouth of Sauron is een fantastische toevoeging omdat hij aan Gandalf en co. het Mithril shirt van Frodo laat zien dat ze in Cirith Ungol van hem afpakten. Zowel Sauron als Gandalf denken op dit punt dus dat Frodo dood is, terwijl je als kijker weet dat dat niet zo is. Een zeer belangrijke scène die rechtstreeks uit het boek komt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef Sloggi het volgende:
Het is maar goed dat ze dit uit de bioscoopversie hebben geknipt. Mijn God, wat slecht.
Niet met je eens, maar goed dat kan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:52 schreef Sloggi het volgende:
Joh. Het gaat me om de uitvoering, die is tenenkrommend.
want? ze lopen daar een dag voor, niet een week..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Dat is niet correct, in Nieuw Zeeland kunnen ze de film allang zien.
Haha inderdaad, de première is daar wel geweest, maar Nieuw-Zeelanders moeten ook nog gewoon een week wachten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
want? ze lopen daar een dag voor, niet een week..
dan nog, 6500 man bij de premiere?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Haha inderdaad, de première is daar wel geweest, maar Nieuw-Zeelanders moeten ook nog gewoon een week wachten.
Ieder IMDB lid kan gewoon stemmen op die film hoor.. dat mensen daar zich nog steeds zo op blindstarenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dan nog, 6500 man bij de premiere?maargoed, 't zal wel, IMDB he
weet ik 't, ben geen lid van imdb, dus zie altijd alleen maar 't aantal mensen staanquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ieder IMDB lid kan gewoon stemmen op die film hoor.. dat mensen daar zich nog steeds zo op blindstarenen nee, er waren geen 6500 man bij die prèmiere.
Ik voorzie ook hier en daar wat logistieke probleempjes bij dat controlerenquote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef knnth het volgende:
Ik kan de film nu ook een tien geven: je hebt alleen een IMDb-account nodig, niemand bij IMDb die controleert of je de film ook daadwerkelijk gezien hebt.
ah, gewoon net zo'n zeef als peil.nl dusquote:Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef knnth het volgende:
Ik kan de film nu ook een tien geven: je hebt alleen een IMDb-account nodig, niemand bij IMDb die controleert of je de film ook daadwerkelijk gezien hebt.
had niet verwacht dat die gast zo oud zou zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef knnth het volgende:
Ik besef nu pas dat Christopher Lee bij het aanvangen van principal photography al 88 jaar was
Op je negentigste nog een premiere bijwonen van een film waar je in speelt ... wauw
wat een eindbaasquote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef knnth het volgende:
Ik besef nu pas dat Christopher Lee bij het aanvangen van principal photography al 88 jaar was
Op je negentigste nog een premiere bijwonen van een film waar je in speelt ... wauw
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef knnth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |