abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119901834
ke awkward, als je op play drukt krijg je een ander filmpje :')
pi_119908141
En hier nog 6 clips uit de film: SPOILERS!

http://www.youtube.com/us(...)eos?flow=grid&view=0
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119910080
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 01:22 schreef tntkiller het volgende:
wordt de film ook vertoond ergens zonder 3D (zag bij pathe alleen 3D staan.

ik ben zowat blind aan 1 oog(staar) dus zie ik die 3D effecten niet en is juist een 3D bril meer een last dan een zegen.
Vast wel, vaak op idioot rustige tijden (zaterdag/zondagmiddag), maar een premiere kun je vaak wel vergeten aangezien ze die voor de massa (dus 3d) doen :). Ik kan door vrijwel hetzelfde probleem niet naar een 3Dfilm en ik ga ook mooi niet betalen voor extra's die ik toch niet zie.
pi_119910385
eerste recensies zijn een beetje als volgt als ik het poog samen te vatten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:04:06 #30
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_119911328
Vreemd, laatst stond er een review op IMDB die aangaf dat het vreemd was dat er al 6000 votes zijn maar slechts 9 reviews en dat negatieve reviews vermoedelijk worden weggehaald omdat de filmindustrie een vinger in de pap heeft bij IMDB. Ik zie echter dat deze review er onderhand ook niet meer bij staat.
pi_119911638
Cijfers en recensies op IMDb moet je sowieso met een korrel zout nemen ...
pi_119911689
Hoe kan er nou al gestemd worden.. ? hij komt volgende week toch pas uit (voor iedereen..)
pi_119912069
Dit zijn de officiële recensies die al uit zijn: Rotten Tomatoes,
Metacritic

Het Metacritic cijfer valt altijd laag uit, maar daar staan ook nog maar vijf reviews. Zitten al wel namen als The Hollywood Reporter en Variety bij (die geven allebei een 6).
Amen.
pi_119912313
Overigens wordt deze film natuurlijk naast een hele andere standaard gelegd dan toen FOTR destijds uitkwam. Toen was het allemaal nog nieuw en vooruitstrevend. Ik lees veel kritiek op het narratief, maar dat is bij Lord of the Rings natuurlijk ook niet heel sterk als je het allemaal gaat ontleden. Daar werd destijds echter minder naar gekeken omdat de aankleding en details van de wereld zo mooi waren. Nu is dat 'gewoontjes' geworden.
Amen.
pi_119912453
Bah; sorry hoor maar wat heb ik een hekel aan metacritic. Ik snap echt niet waarom dingen zoals Steam metacritic gebruiken om een "objectieve" score aan te geven.

Rotten tomatoes gaat vaak nog wel, volgens mij heeft dat er ook een beetje mee te maken dat mensen meer feedback op de reviews geven daar.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119912604
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:40 schreef drumstickNL het volgende:
Bah; sorry hoor maar wat heb ik een hekel aan metacritic. Ik snap echt niet waarom dingen zoals Steam metacritic gebruiken om een "objectieve" score aan te geven.

Rotten tomatoes gaat vaak nog wel, volgens mij heeft dat er ook een beetje mee te maken dat mensen meer feedback op de reviews geven daar.
RT baseert die %-rating op de mate van positieve en negatieve reviews, Metacritic pakt daadwerkelijk de cijfers en maakt daar een gemiddelde van. Maar dat zegt natuurlijk nog erg weinig als er slechts vijf recensies staan.

Overigens heeft RT ook een gemiddeld cijfer staan, dat is een 6,6. Maar dat staat niet zo expliciet weergegeven.
Amen.
pi_119912650
Klacht ging meer over de algemene instelling bij metacritic.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119912671
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:36 schreef Jivis het volgende:
Overigens wordt deze film natuurlijk naast een hele andere standaard gelegd dan toen FOTR destijds uitkwam. Toen was het allemaal nog nieuw en vooruitstrevend. Ik lees veel kritiek op het narratief, maar dat is bij Lord of the Rings natuurlijk ook niet heel sterk als je het allemaal gaat ontleden. Daar werd destijds echter minder naar gekeken omdat de aankleding en details van de wereld zo mooi waren. Nu is dat 'gewoontjes' geworden.
Klopt, maar als dat gemiddeld de ervaring van recensenten is, dan is het niet onaannemelijk dat dat ook voor het grote publiek geldt. Ik temper mijn verwachtingen alvast een beetje ;)
pi_119912847
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef thettes het volgende:

[..]

Klopt, maar als dat gemiddeld de ervaring van recensenten is, dan is het niet onaannemelijk dat dat ook voor het grote publiek geldt. Ik temper mijn verwachtingen alvast een beetje ;)
Wat ik in die recensies heb gelezen, had ik zelf al wel grotendeels verwacht. The Hobbit (en vooral het eerste deel van het boek, wat de eerste film dus behelst) heeft gewoon niet de epische grandeur van LOTR. Hoewel de vergelijking met de LOTR logisch is, is het de vraag of die vergelijking wel terecht is. Het zijn eigenlijk twee totaal verschillende boeken.
Amen.
pi_119913037
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:51 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wat ik in die recensies heb gelezen, had ik zelf al wel grotendeels verwacht. The Hobbit (en vooral het eerste deel van het boek, wat de eerste film dus behelst) heeft gewoon niet de epische grandeur van LOTR. Hoewel de vergelijking met de LOTR logisch is, is het de vraag of die vergelijking wel terecht is. Het zijn eigenlijk twee totaal verschillende boeken.
Mee eens hoor, had ik ook niet helemaal verwacht (maar je blijft hopen :D). Dan blijft de vraag of je het in de eerste plaats wel had moeten maken. Want eigenlijk zeg je dan al dat de film dan waarschijnlijk nooit zo goed kan worden als LOTR.
pi_119913524
quote:
But your quest for epic, truly entertaining filmmaking will be more successful if you just stay home.
Uit een van de reviews, ik denk dat we hier pas over kunnen oordelen wanneer we de film gezien hebben.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119914257
Het is wat recensenten betreft wel goed om te onthouden dat het ALTIJD extreem zure mensen zijn de zichzelf enorme experts vinden, terwijl ze gewoon hun mond dienen te houden.

Recensies moet je dus geen enkele aandacht aan besteden, wordt je film beleving veel leuker van.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119914350
Iemand die zegt dat je beter thuis kunt blijven moet je sowieso niet serieus nemen denk ik.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119914890
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:37 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand die zegt dat je beter thuis kunt blijven moet je sowieso niet serieus nemen denk ik.
Klopt. Het kan bijna niet iets anders zijn dan een troll actie.
pi_119914947
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Klopt. Het kan bijna niet iets anders zijn dan een troll actie.
Ik heb die review even helemaal gelezen, verder klaagt hij erover dat de film te getrouw aan het boek is. :') i rest my case
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:54:28 #46
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119914956
Ik weet nog niet of ik naar de bios ga, sowieso de film verdelen over 3 kerstmissen is :z
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119914989
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef Stefan het volgende:
Ik weet nog niet of ik naar de bios ga, sowieso de film verdelen over 3 kerstmissen is :z
Stond nog een mooie comment over onder die review;
quote:
Yeah, long movies suck.

Especially Lawrence of Arabia and Gone with the Wind. Jesus did those movies take forever.

That's why I prefer expedient, fast paced films like Transformers. Now that's great filmmaking.
Zit wel een punt in, dat soort films zijn niet voor iedereen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_119915001
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef Stefan het volgende:
2 kerstmissen en een zomer. Informeer jezelf eens voordat je onzin komt verkondigen Sunchaser.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:56:17 #49
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119915024
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Stond nog een mooie comment over onder die review;

[..]

Zit wel een punt in, dat soort films zijn niet voor iedereen.
Lange films zijn niet kut, wel als ze opgedeeld worden in 2 of 3 films en dan met een jaar pauze worden uitgebracht
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:57:08 #50
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119915056
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:55 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

2 kerstmissen en een zomer. Informeer jezelf eens voordat je onzin komt verkondigen Sunchaser.
is nog steeds te lang aangezien dit geen trilogie is maar een film opgeknipt in 3 delen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')