Die 3uurs verwachting moet je niet naar kijken.quote:Op maandag 3 december 2012 10:03 schreef remcoP het volgende:
http://buienradar.nl/verwachting-3-uur
Er valt niet eens iets in Rotterdam.
Meen je nietquote:Op maandag 3 december 2012 07:53 schreef James1988 het volgende:
De TPB's te Rotterdam Centraal melden over de geschrapte treinen: "i.v.m. verwacht weer"
Ook in de 2-uurs verwachting is de neerslag over een half uur wegquote:Op maandag 3 december 2012 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die 3uurs verwachting moet je niet naar kijken.
3cm sneeuw? Nee.quote:ProRail en NS kondigden eerder aan dat ze de dienstregeling aanpassen bij winters weer: wanneer er kans is op minstens 3 centimeter sneeuw of 10 graden vorst.
Episch gefaal om niets. Op dag 1.quote:"Het gaat om een voorzorgsmaatregel", benadrukt een woordvoerder. "Het geeft ons de ruimte om eventuele problemen met wisselstoringen en gestrande treinen, snel en goed op te lossen."
Maandag rijden in elk geval de hele ochtend minder treinen tussen Den Haag en Dordrecht, tussen Rotterdam en Gouda en tussen Rotterdam en Utrecht. "Het komt globaal neer op een halvering van het aantal sprinters en intercity's."
twitter:NSCommunicatie twitterde op zondag 02-12-2012 om 20:56:39Er is sneeuw voorspeld, u maakt dus weer kans op gratis koffie en een luxueus treinreisarrangement met veldbedovernachting in een sporthal! reageer retweet
quote:Op maandag 3 december 2012 10:30 schreef dennistd het volgende:
twitter:NSCommunicatie twitterde op zondag 02-12-2012 om 20:56:39Er is sneeuw voorspeld, u maakt dus weer kans op gratis koffie en een luxueus treinreisarrangement met veldbedovernachting in een sporthal! reageer retweet
zijn we helaas wel gewend toch?quote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
En ze snijden nog in een regio waar niets bijzonders verwacht wordt ook...
Ik snap het wel, maar of de rest het ook snap weet ik nietquote:Op maandag 3 december 2012 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een satirisch account waar NS niks mee te maken heeft. Zie het gespiegelde logo. Dat snap je zelf ook wel. Toch?
Kortom, je moet wel suīcidaal zijn om te proberen vanavond naar Vorden op en neer te komen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ja dat jij het snapt weet ikquote:Op maandag 3 december 2012 10:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar of de rest het ook snap weet ik niet
Van mijn trein ging wel de pantograaf stuk vanmorgen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Jou persoonlijk verwijt ook niemand ietsquote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, just so you know: ik ga deze winter (opnieuw) niet proberen genomen of te nemen wintermaatregelen te verdedigen. Wij zijn het ook niet met alle beslissingen eens, maar hebben niet veel keus.
Maar goed, ik lees wel vaker wat selectief mee hier.
mja, je wordt gewoon geacht uit te voeren wat gevraagd of opgedragen is. Dus aan jou en je collega's die de treindienst in de gaten moeten houden kunnen op dit gebied geen verwijten worden gemaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, just so you know: ik ga deze winter (opnieuw) niet proberen genomen of te nemen wintermaatregelen te verdedigen. Wij zijn het ook niet met alle beslissingen eens, maar hebben niet veel keus.
Maar goed, ik lees wel vaker wat selectief mee hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |