Niks 'klaar'. Voor jouw is het misschien wel klaar. Als iemand jouw huis komt bezetten en jou er uit trapt zul je misschien denken, 'klaar, ik kan er niks meer aan doen'.quote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om in te denken dat mensen geen gelijk speelveld wensen, of zou jij wel een mes naar een vuurwapengevecht brengen? Het is altijd al het recht van de sterkste geweest, klaar. En ik denk dat jij na een paar raketten op je huis je ook niet meer zo kritisch zou zijn om dat uit de weg te ruimen, laat staan dat je met je knuppeltje naar de Palestijnen loopt.
Israeli's hebben genoeg eer, waardigheid, en trots, om raketaanvallen te beantwoorden met bommen. Dat de Palestijnen genoeg eer hebben om met een bomtas een bus in te stappen en deze dan op te blazen hoor ik je niet over.quote:Op zondag 2 december 2012 23:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niks 'klaar'. Voor jouw is het misschien wel klaar. Als iemand jouw huis komt bezetten en jou er uit trapt zul je misschien denken, 'klaar, ik kan er niks meer aan doen'.
Dat is prima, dat is jouw recht. Jij hebt geen eer, waardigheid of trots. Maar andere mensen wel. Maar je moet niet het kromme recht praten.
Dus, dan kan het niet waar zijn?quote:Op zondag 2 december 2012 23:32 schreef waht het volgende:
[..]
Een kennelijke neiging om Israël niet te steunen in zijn bestaansrecht.
Nee, des te beter.quote:Op zondag 2 december 2012 23:33 schreef PizzaMizza het volgende:
Het is sowieso triest dat de Arabieren Israel niet eens erkennen.
Raketaanvallen zijn een reactie. Op bezetting. Nederzettingen. etc. Dat weet je best wel.quote:Op zondag 2 december 2012 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Israeli's hebben genoeg eer, waardigheid, en trots, om raketaanvallen te beantwoorden met bommen. Dat de Palestijnen genoeg eer hebben om met een bomtas een bus in te stappen en deze dan op te blazen hoor ik je niet over.
Het bewijst gewoon dat de Arabieren sowieso niet klaar zijn voor vrede met Israel.quote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, des te beter.
Ben je ook niet gebonden aan die schijnpolitiek waar wij aan gebonden zijn. Hoef je niet diplomatiek dingen te vertragen, nee je handelt er gewoon naar.
En we geven ze gewoon wat ze willen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het bewijst gewoon dat de Arabieren sowieso niet klaar zijn voor vrede met Israel.
Subjectieve oordelen blijven sowieso subjectief. Dat er gevochten wordt zal niemand ontkennen.quote:
Ik ben niet prohamas als je dat denkt. Ik ben tegen geweld van 2 kanten. Ik heb al eerder eens geroepen hier: "als we hier met z'n allen geweld afzweren, dan hebben we op z'n minst hier ons conflictje opgelost".quote:Op zondag 2 december 2012 23:32 schreef waht het volgende:
[..]
Een kennelijke neiging om Israël niet te steunen in zijn bestaansrecht.
'T probleem is dat sommige mensen daardoor denken dat Israel het kwaad is, terwijl 't andersom is.quote:Op zondag 2 december 2012 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we geven ze gewoon wat ze willen.
Ik zie 't probleem niet.
Nee dat verandert niks, als Israel hetzelfde zou denken als Palestina dan was die regio 50 jaar geleden al veranderd in een enorme krater. Het kost Israel echt 0,0 moeite om die hele zooi terug te blazen naar het stenen tijdperk.quote:Op zondag 2 december 2012 23:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Raketaanvallen zijn een reactie. Op bezetting. Nederzettingen. etc. Dat weet je best wel.
Maar verandert het iets als ik zeg dat ik het zielig vind voor Joodse kinderen die soms doodgaan? Ga jij dingen dan wel eerlijk bekijken? Of blijf je in dat eeuwige rondje van ->raketten->bommen->raketten->bommen?
Hoezo gehersenspoeld? En ik zeg niet dat ze bloeddorstig zijn en mochten zij dat daadwerkelijk zijn, dan ja. Ik steun ze. Want ze zijn bloeddorstig geworden door de omstandigheden waar zij jarenlang mee te maken hebben gehad. Pallywood of niet, de bombardementen en de slachtoffers zijn keiharde feiten waaraan de Palestijnen in Gaza niet aan zullen ontsnappen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aardig gehersenspoeld als je zo enorm bereid bent bloeddorstige barbaren te steunen. Je zegt het immers zelf al hierboven dat ze zo zijn.
Dat boeit niet, Israel doet toch wat ze zelf willen, en ze kunnen 't ook, dus kudo's zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
'T probleem is dat sommige mensen daardoor denken dat Israel het kwaad is, terwijl 't andersom is.
Maar jij bent zelf ook niet klaar voor vrede, jij moet eerst Oost-Jeruzalem nog verjoodsen. Toch?quote:Op zondag 2 december 2012 23:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Het bewijst gewoon dat de Arabieren sowieso niet klaar zijn voor vrede met Israel.
Van Jeruzalem een 2e Berlijn maken heeft niemand wat aan.quote:Op zondag 2 december 2012 23:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf ook niet klaar voor vrede, jij moet eerst Oost-Jeruzalem nog verjoodsen. Toch?
Klopt. Maar er is geen vertrouwen. Niet in Hamas, niet in Fatah, niet in Egypte, niet in Jordanië, niet in Hezbollah en helemaal niet in Syrië. Israël blijft militaristisch en defensief met dergelijke omstandigheden.quote:Op zondag 2 december 2012 23:36 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik ben niet prohamas als je dat denkt. Ik ben tegen geweld van 2 kanten. Ik heb al eerder eens geroepen hier: "als we hier met z'n allen geweld afzweren, dan hebben we op z'n minst hier ons conflictje opgelost".
Verder vind ik dat Israël bestaansrecht heeft, maar ook Palestina. En dat Israël/idf moet stoppen met de pesterijen, intimidatie en landjepik. Daar kweken ze juist terroristen mee.
Dat is geen voordeel. Mensen moeten de waarheid weten.quote:Op zondag 2 december 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat boeit niet, Israel doet toch wat ze zelf willen, en ze kunnen 't ook, dus kudo's zou ik zeggen.
Nu helemaal. De Palestijn zijn een beetje dom geweest. Maar goed, niets nieuwsquote:Op zondag 2 december 2012 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van Jeruzalem een 2e Berlijn maken heeft niemand wat aan.
Geef 't gewoon aan Israel, of wacht, niet nodig, dat is 't al.
Jeruzalem is gewoon van Israel, of je dat wilt of niet.quote:Op zondag 2 december 2012 23:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf ook niet klaar voor vrede, jij moet eerst Oost-Jeruzalem nog verjoodsen. Toch?
Ik snap jouw manier van denken echt niet. Het kostte Duitsland 0,0 moeite om Nederland in de WO2 naar het stenen tijdperk te bombarderen. Dat hebben ze niet helemaal gedaan. Dus het waren fatsoenlijke aardige mensen?quote:Op zondag 2 december 2012 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat verandert niks, als Israel hetzelfde zou denken als Palestina dan was die regio 50 jaar geleden al veranderd in een enorme krater. Het kost Israel echt 0,0 moeite om die hele zooi terug te blazen naar het stenen tijdperk.
Ik dank je dat je eindelijk erkent gehersenspoeld te zijn en slechts op te willen komen voor de barbaarse bloeddorstige militanten die tegen vrede en voorspoed voor ieder strijden.quote:Op zondag 2 december 2012 23:37 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hoezo gehersenspoeld? En ik zeg niet dat ze bloeddorstig zijn en mochten zij dat daadwerkelijk zijn, dan ja. Ik steun ze. Want ze zijn bloeddorstig geworden door de omstandigheden waar zij jarenlang mee te maken hebben gehad. Pallywood of niet, de bombardementen en de slachtoffers zijn keiharde feiten waaraan de Palestijnen in Gaza niet aan zullen ontsnappen.
Israel is niet vies van Barbaarse activiteiten en ze zijn niet bang voor de meningen van andere landen, want zij hebben in het verleden veel schandes op hun naam en zullen nog steeds internationale regels overtreden. Voor het geval jezelf afvraag waar ik het over heb, dan raad ik je het aan om eens op google te zoeken naar Egyptian POW en de slachtingen die op hun uitgevoerd zijn door de Israelische leger.
In 2005 hebben ze geheel Gaza gekregen, dus ze moeten niet zeuren.quote:Op zondag 2 december 2012 23:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nu helemaal. De Palestijn zijn een beetje dom geweest. Maar goed, niets nieuws.
Ga de documentaire 5 broken camera's eens kijken en kom daarna maar weer terug.quote:Op zondag 2 december 2012 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In het verleden hadden ze ook verborgen wapens, bomgordels en noem maar op. Net als dat die "vreedzame" flotilla volgepropt was met wapens, en bij inspectie al meteen de hersenen van IDF soldaten werden ingeslagen.
Klaar, nu jij weer.
Dat is het niet voor de wereld behalve Israel.quote:Op zondag 2 december 2012 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
Van Jeruzalem een 2e Berlijn maken heeft niemand wat aan.
Geef 't gewoon aan Israel, of wacht, niet nodig, dat is 't al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |