SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Idem. Alleen deze keer zijn ze blauwigquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:46 schreef oh-oh het volgende:
ow mijn kaarten zijn als altijd geloof ik!
Mooi, 25 minuten heb ik nog nooit gehaald, komt misschien nog wel. Ik moet meer passen zetten dan jij natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos!!
Ik kom net terug van een rondje hardlopen. (met strakke pants) 25 minuten aan een stuk, ik moet weer opbouwen.
Ja, het is toch gauw meer dan 10 km enkele trip. Lekker langs het Eindhovens Kanaal fietsen. Is iig stukken fijner dan via de Eindhovense weg, mijd ik igg de DAF van de drukke kant. NU rijd ik er achterlangs zeg maarquote:Op woensdag 5 december 2012 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had al 5 weken niet meer gelopen. (slecht van me) Zal morgen wel merken wat het met de spieren doet.
Fietsen is gezond. Je vreet best wel kilometers.
Oh slim, die drukke kant is echt ruk en de kruispunten soms erg gevaarlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het is toch gauw meer dan 10 km enkele trip. Lekker langs het Eindhovens Kanaal fietsen. Is iig stukken fijner dan via de Eindhovense weg, mijd ik igg de DAF van de drukke kant. NU rijd ik er achterlangs zeg maar
Ja hoewel er gewoon verkeerslichten staan, weet je maar nooit en sowieso moet ik dan over de Geldropseweg en daar is het 'smorgens gewoon best wel druk zeker ten hoogte van de Vestdijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh slim, die drukke kant is echt ruk en de kruispunten soms erg gevaarlijk.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Strega het volgende:
Hier nog mensen die vanavond Sint over de vloer krijgen?
Ja hier ook.quote:
Nee zaterdag pas en dan alleen voor de kinderen van mijn man's broers , wel gezellig altijdquote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Strega het volgende:
Hier nog mensen die vanavond Sint over de vloer krijgen?
Dat zijn geen leuke cadeautjesquote:Op woensdag 5 december 2012 16:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja hier ook.
De rekening van de garage vanmorgen was al genoeg " Suprise"
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Be happy, watch some Disco![]()
En Baaf, dank voor de Apenheulmagneet <3
Ja, wel een kerstkaartquote:Op donderdag 6 december 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ruikt goed hea?
Mag je die smokey wel meteen proberen?
Ik geloof alleen dat ik de parkietenkaart alsnog vergeten was hea
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Be happy, watch some Disco![]()
En Baaf, dank voor de Apenheulmagneet <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |