TAART.quote:Op maandag 3 december 2012 02:12 schreef Strega het volgende:
Goeiemorgen deze maandag.![]()
Kopje koffie maar?
Stukje taart? Ik heb al gebakken
Lekker Strega,quote:Op maandag 3 december 2012 02:12 schreef Strega het volgende:
Goeiemorgen deze maandag.![]()
Kopje koffie maar?
Stukje taart? Ik heb al gebakken
Dit las in eerste instantie erg luguberquote:Op zondag 2 december 2012 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Chico at vandaag eerst twee sneetjes zwartbrood met leverworst, en daarna 2 grote stukken gedroogde long van Ilse, en ´s avonds zijn portie avondeten en nog alle kip van mijn bord en dat was veel![]()
Ik denk dat ie zijn nachtje rondrennen en spuitpoep van woensdag wel weer gecompenseerd heeft
Ow ook lekker, maar ik heb geen tijd vandaag ik krijg een nieuwe koelkastquote:Op maandag 3 december 2012 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Gedroogde long is gedroogde long, ik kan er niks anders van bakken!
Ik heb ook nog taart Indaha, Belgische toert![]()
What's the occasion Strega?
Mogge
Hier sneeuwt het ook maar vanmiddag zou het 5 graden worden dus ik denk niet dat het blijft liggenquote:Op maandag 3 december 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
het sneeuwt weer, iets zegt me dat ik gisteren snowboots had motten kopen
Er zit ook een diepvries bij , onder diepvries en boven koelkast zodat ik niet zo hoef te bukken.quote:Op maandag 3 december 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Goddank!
Nieuwe koelkast is ook nergens voor nodig, pleur je zooi gewoon buiten neer![]()
Ik moet ook es een nieuwe eigenlijk
Woensdag pakjesavondquote:Op maandag 3 december 2012 10:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zooo, Sinterklaas gehad, naar Skyfall geweest. Nu weer richting woensdag.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:53 schreef Pagan het volgende:
Wijzijnheelblijvoorjoudatdiepupdiejenietwildeernietbijzat.
Leuk Vaduschk, de bios blijft ook eigenlijk altijd spectaculair.quote:Op maandag 3 december 2012 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben heel blij met m'n gekregen koptelefoon. (voor de computer) Verder nog wat kekke boxershorts en wat thee. Paar mooie gedichten gekregen!
En de film was echt tof. Wat een belevenis. Voor zulke films ga ik nog naar de bios. (verhaal rammelt wat wat, maar daar denk je pas thuis over na, ben je onderwijl niet mee bezig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |