quote:
Morgen? De finale wordt straks toch gespeeld?quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
Het gaat wel moeilijk voor Kim worden morgen, denk ik.
Ja nu. Denk dat het een saaie finale word. Taylor is te goed.quote:Op zondag 2 december 2012 21:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Morgen? De finale wordt straks toch gespeeld?
Goed dat je het zegt, anders had ik hem uitgedaan, ik dacht vandaag kwart- en halve finales.quote:Op zondag 2 december 2012 21:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Morgen? De finale wordt straks toch gespeeld?
Lol. Zou wel raar zijn dat ze voo 1 wedstrijd nog helemaal terug moeten komen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, anders had ik hem uitgedaan, ik dacht vandaag kwart- en halve finales.
En zondag is een veel leukere dag om een toernooi te eindigen dan maandag.quote:Op zondag 2 december 2012 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lol. Zou wel raar zijn dat ze voo 1 wedstrijd nog helemaal terug moeten komen.
Was bij het vorige toernooi ook en is wel vaker in Engeland, bij het snooker bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 december 2012 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lol. Zou wel raar zijn dat ze voo 1 wedstrijd nog helemaal terug moeten komen.
Nee hoor met darten is dat nooit volgens mij. Altijd halve finales s'middags en s'avonds finale toch?quote:Op zondag 2 december 2012 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was bij het vorige toernooi ook en is wel vaker in Engeland, bij het snooker bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |