Er wint er maar één hequote:Op zondag 2 december 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
dew innaars zijn bekend denk ik
Viv en Fred
Denden kan gaan verassen met zijn solo. Ik verwacht een hele bijzondere solo van hem volgende week.quote:Op zondag 2 december 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
dew innaars zijn bekend denk ik
Viv en Fred
In de war met sytycd usaquote:
Dat accepteren de ouders van Denden niet, en Dandan ook niet.quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil een liefdesverhaal tussen Frederic en Denden
Je moet alles kunnen dansen hequote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat accepteren de ouders van Denden niet, en Dandan ook niet.
win-win Lose-Losequote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef HalloLobbes het volgende:
Ik denk dat Delano nu pas beseft wat hij heeft vergooid door zijn slappe wasinstelling. En dan wil hij ook nog naar het Scapino Ballet. Nou, dan moet zijn mentaliteit echt wel veranderen. En Kalila is klaar met Delano, en zijn kleine ex-je ook.
Terecht van Kalila. Hij ging niet 100% voor haar en zegt dat ie nog niet weet wat ze willen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef HalloLobbes het volgende:
Ik denk dat Delano nu pas beseft wat hij heeft vergooid door zijn slappe wasinstelling. En dan wil hij ook nog naar het Scapino Ballet. Nou, dan moet zijn mentaliteit echt wel veranderen. En Kalila is klaar met Delano, en zijn kleine ex-je ook.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:24 schreef Daph_ het volgende:
Het was weer gezellig mensen, tot volgende week![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 22:24 schreef Daph_ het volgende:
Het was weer gezellig mensen, tot volgende week![]()
Probleem dat ik heb: ze doet al van alles in de showbizz. Ik snap dat ze meer wil, liefst buitenland, maar dan denk ik: dat kun je vast wel op eigen kracht dan. Een jonkie die eigenlijk net om de hoek komt kijken gun ik het meerquote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef livelink het volgende:
Nou, dat is nog allemaal goedgekomen voor de finale. Ik hoop eigenlijk dat Kalila de finale wint. Of Frederic.
Gek genoeg ben ik niet zo weg van Vivian, ondanks dat ik wel zie dat ze heel erg goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |