Nee. Belachelijkquote:
Gamepass?quote:Op zondag 2 december 2012 22:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vind het ook wel eens leuk om de Bucs te zien, maar heb maanden geleden al 3 december vrij genomen ivm Steelers@Ravens op de late zondagavond
Kijk je die toch gewoon op de gamepass?quote:Op zondag 2 december 2012 22:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vind het ook wel eens leuk om de Bucs te zien, maar heb maanden geleden al 3 december vrij genomen ivm Steelers@Ravens op de late zondagavond
Kom je daar nu pas achter? We geniet al 12 weken van NFL in HD-kwaliteitquote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef Katth het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die gamepass? Ik dacht dat het maar voor 1 game was toen ik het gebruikte in week 1, maar kan het nog steeds gebruiken.
Ben niet echt een football fan, maar door gebrek aan een NHL seizoen moet ik wat :pquote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter? We geniet al 12 weken van NFL in HD-kwaliteit
Ah ja, heb je er nog vertrouwen in?quote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef Katth het volgende:
[..]
Ben niet echt een football fan, maar door gebrek aan een NHL seizoen moet ik wat :p
quote:Op zondag 2 december 2012 22:24 schreef PirE het volgende:
Call stands game over, Hawks winnen weer een uitwedstrijd![]()
Dan hebben de Rams niet veel nodig om in FG range te komen met die bazenkicker van hun.quote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef vivelafete het volgende:
51 yard FG voor de Niners voor de winst!
No Good!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |