Ik denk dat hij een bepaald record op het oog heeft. Sanchez denkt natuurlijk, als Brees voor het record van most INTs in a single game gaat dan moet dat wel een goed record zijnquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een bepaald record op het oog heeft. Sanchez denkt natuurlijk, als Brees voor het record van most INTs in a single game gaat dan moet dat wel een goed record zijn.
49ers - Ravens = Super bowl. Ravens win.quote:Op zondag 2 december 2012 13:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Bedoel je de Steelers of de 49ers.
Heb wel vertrouwen in de Falcons in de playoffs. Homefield advantage zal gaan tussen de Niners en de Falcons. En eigenlijk zie ik Kaepernick niet ver komen in de playoffs.
LOLquote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een bepaald record op het oog heeft. Sanchez denkt natuurlijk, als Brees voor het record van most INTs in a single game gaat dan moet dat wel een goed record zijn.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Verliezen toch weer door een domme actie of onbegrijpelijke call in het 4e kwart
Soms snap ik een post niet, dit is zo'n postquote:
Ja enige wat je moet doen is geen grote completion opgeven en wat doen, een big completion weggeven..quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Is ook elke week zo bij de laatste drive van de tegenstander
Nee. Belachelijkquote:
Gamepass?quote:Op zondag 2 december 2012 22:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vind het ook wel eens leuk om de Bucs te zien, maar heb maanden geleden al 3 december vrij genomen ivm Steelers@Ravens op de late zondagavond
Kijk je die toch gewoon op de gamepass?quote:Op zondag 2 december 2012 22:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vind het ook wel eens leuk om de Bucs te zien, maar heb maanden geleden al 3 december vrij genomen ivm Steelers@Ravens op de late zondagavond
Kom je daar nu pas achter? We geniet al 12 weken van NFL in HD-kwaliteitquote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef Katth het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die gamepass? Ik dacht dat het maar voor 1 game was toen ik het gebruikte in week 1, maar kan het nog steeds gebruiken.
Ben niet echt een football fan, maar door gebrek aan een NHL seizoen moet ik wat :pquote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter? We geniet al 12 weken van NFL in HD-kwaliteit
Ah ja, heb je er nog vertrouwen in?quote:Op zondag 2 december 2012 22:16 schreef Katth het volgende:
[..]
Ben niet echt een football fan, maar door gebrek aan een NHL seizoen moet ik wat :p
quote:Op zondag 2 december 2012 22:24 schreef PirE het volgende:
Call stands game over, Hawks winnen weer een uitwedstrijd![]()
Dan hebben de Rams niet veel nodig om in FG range te komen met die bazenkicker van hun.quote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef vivelafete het volgende:
51 yard FG voor de Niners voor de winst!
No Good!
Niet te geloven, uit een soort luiheid niet aan die gamepass begonnen. Ik denk moet je eerst registeren, veel onduidelijkheden enzo en uiteindelijk toch misschien betalen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk je die toch gewoon op de gamepass?
Tis hier ook maar een keer of 500 gezegd, dus had je ook niet kunnen weten...quote:Op zondag 2 december 2012 22:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Niet te geloven, uit een soort luiheid niet aan die gamepass begonnen. Ik denk moet je eerst registeren, veel onduidelijkheden enzo en uiteindelijk toch misschien betalen.
Wat denk je ik klik gamepass aan en selecteer de wedstijd en kijken maar!
Wist niet dat het zo simpel was, maargoed lekker Steelers@Ravens nu
OMG! Zat ff niet naar de andere scores te kijken, maar de Lions dus weer verloren? Hoe kwam het nu?quote:
Doe dan eerst de OT van 49ers-Ramsquote:Op zondag 2 december 2012 22:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo simpel was, maargoed lekker Steelers@Ravens nu
Nicequote:
Steelers - Ravensquote:Op zondag 2 december 2012 22:35 schreef emokid het volgende:
Wat is vandaag een 'game to watch'? On a sidenote: heb zelden NFL gekeken. Zie ook dat straks Cowboys-Eagles is, dat is een rivalry toch?
Dan mag je wachten tot 2 uur. Op dit moment Steelers-Ravens.quote:Op zondag 2 december 2012 22:35 schreef emokid het volgende:
Wat is vandaag een 'game to watch'? On a sidenote: heb zelden NFL gekeken. Zie ook dat straks Cowboys-Eagles is, dat is een rivalry toch?
Check de Lions record over de laatste 2 jaar tegen teams met een winning record en je snapt waarom ze 4-8 zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 22:33 schreef vivelafete het volgende:
[..]
OMG! Zat ff niet naar de andere scores te kijken, maar de Lions dus weer verloren? Hoe kwam het nu?
Zonde van de lions, die hadden veel beter kunnen staan en gewoon mee kunnen doen voor een play-offplaats.
Ze halen de trekker nooit over. Kwaliteiten hebben ze heus wel.quote:Op zondag 2 december 2012 22:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Check de Lions record over de laatste 2 jaar tegen teams met een winning record en je snapt waarom ze 4-8 zijn.
En dan vooral fancy plays gaan callen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:27 schreef Littlecreep het volgende:
Frustrerend dit. Wetende dat de receivers best aardig zijn dit seizoen, maar dat opa Batch niet meer weet hoe je een bal goed moet gooien. De defense is binnen no time uitgeput zo.
Ze zijn 9-15 in hun laatste 24 games. En de kwaliteiten die ze hebben zijn voornamelijk op offense.quote:Op zondag 2 december 2012 23:17 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ze halen de trekker nooit over. Kwaliteiten hebben ze heus wel.
Ja en Denver zelf ookquote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef OmniRocket het volgende:
Falcons zeker van playoffs als Tampa niet wint
Dit seizoen voorlopig nog niet slecht bezig.quote:Op maandag 3 december 2012 01:24 schreef PirE het volgende:
Suisham is nou niet echt een zekerheidje voor de FG
In de armen van Ben. Mooi plaatje.quote:
Inderdaad interessant.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:10 schreef Guard het volgende:
Interessant:
http://www.nfl.com/news/s(...)s-in-nfl-road-tested
Ik heb geen flauw idee hoe ze de kaarten nu hebben opgedeeld, neem aan dat ze per blok nu de helft aanbieden en de helft voor single game tickets (dat lijkt me logisch althans)quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Stomme ticketmaster geeft alleen kaarten voor blok 118/119 of 104/105. Je kan niet kiezen welk blok je wil en ik wil toch wel dichter bij de 50 yard lijn zitten. Grrr.
Ik neem aan de London games? Want anders kan je mss nog op stubhub kijken voor kaartjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Stomme ticketmaster geeft alleen kaarten voor blok 118/119 of 104/105. Je kan niet kiezen welk blok je wil en ik wil toch wel dichter bij de 50 yard lijn zitten. Grrr.
Ze zijn kennelijk begonnen met de slechte seat, in de hoeken en gaan nu langzaamaan naar het midden toe. Kreeg net blok 120 en zelfs al een 121. 122/1223 is 50 yard line. Ik wacht nog even af, die komen vast ook wel. Wel belachelijk dat ze op die manier werken. Begrijpelijk vanuit hun oogpunt, omdat ze de best plekken toch wel verkopen met losse kaartverkoop, maar als je meteen vooraan in de virutele rij ligt krijg je dus mindere plaatsen aangeboden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe ze de kaarten nu hebben opgedeeld, neem aan dat ze per blok nu de helft aanbieden en de helft voor single game tickets (dat lijkt me logisch althans)
Je kunt het een paar keer proberen, maar ik zou niet te lang wachten met bestellen, anders kom je straks helemaal niet meer "uit de hoek".
Ze hebben Tebow dus gewoon gehaald vanwege publiciteit en zijn fantastische spel qua special teams.quote:Manish Mehta of the New York Daily News is hearing that NY Jets owner Woody Johnson prefers Greg McElroy, the third-string quarterback who came on in place of starter Mark Sanchez on Sunday and led the Jets to a win over the Cardinals, to become the Jets’ starter.
However, Mehta hears that Jets General Manager Mike Tannenbaum and offensive coordinator Tony Sparano would prefer to give the ball back to Sanchez this week. It appears that no one in the building is advocating for Tim Tebow.
Niners -Rams en Seahawks - Bears zijn aanradersquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:55 schreef emokid het volgende:
Wat waren nog meer mooie/opmerkelijke wedstrijden van afgelopen week? Wil de week een beetje opvullen met wedstrijden omdat het hier verrassend goed bevallen is. Ik heb gezien (of weet de uitslag) van: Steelers - Ravens, Giants - Redskins, Colts-Lions, Panthers-Chiefs.
Hoorde van het weekend iemand zeggen dat ie beter om kan gaan scholen als running back.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:22 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze hebben Tebow dus gewoon gehaald vanwege publiciteit en zijn fantastische spel qua special teams.
Je kunt alleen maar losse premium tickets, tweede ring, voor beide wedstrijden kopen. De rest is package deals, dus beide wedstrijden. Losse kaarten voor beide wedstrijden, 1e en 3e ring is pas in januari geloof ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:36 schreef Guard het volgende:
Zo NFLUK zit al mooi paniek te zaaien, dat de kaarten voor de Vikings game snel gaan en je maar beter season tickets kunt kopen. Weten dus donders goed dat ze moeite gaan krijgen om de Jags game uit te verkopen..
Dat bedoel ik dus, nu een beetje paniek gaan lopen zaaien dat het bijna uitverkocht is om zo maar zoveel mogelijk package deals te verkopen (terwijl dat niet eens kan, dat uitverkocht raken)quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar losse premium tickets, tweede ring, voor beide wedstrijden kopen. De rest is package deals, dus beide wedstrijden. Losse kaarten voor beide wedstrijden, 1e en 3e ring is pas in januari geloof ik.
Ik had 'm al niet hoog zitten..quote:In a story that should seemingly have a dateline of January 2012 rather than December, a report surfaced Wednesday regarding Cam Newton's obnoxious behavior at last year's Pro Bowl.
Pete Prisco of CBSSports.com reports that AFC Pro Bowlers went after Newton especially hard in last year's game because of how Newton acted during the week.
"He was a total ---hole. Who did he think he was? He acted like the big s---," one unnamed AFC player told Prisco. "Here he was at his first game and he acted like he was the star. Guys didn't like that."
Among Newton's reported offenses in Hawaii: He acted "standoffish" and like a "diva." He big-timed an AFC's player's autograph request for a family member. He "dissed" Ray Lewis.
"That's the godfather there," one player told Prisco. "Can you believe he did that?"
The players were apparently upset Newton "acted better" than than them. Fine. We just don't understand why they couldn't go on record to say it.
Unnamed sources make all the sense in the world in some situations, but it's odd that these players wouldn't attach their names to such namecalling. Maybe they know it all sounds a little childish.
Hoge bomen vangen veel wind, alsof hij de enige in de league die haantjes gedrag tentoonstelt.quote:
Ik "dislike" hem omdat hij van Auburn komt en ook deels omdat die commentatoren bij college werkelijk elke week op hem zaten te wanken. Zelfs een sack was bij wijze van spreke nog een geweldige play, Cum Newtonquote:
Ik had van de commentatoren heel erg bij Eli Manning. Zelfs bij de sack. Ik kijk dan maar nét Football, maar de Giants worden flink aangeprezen. Zijn misschien ook niet voor niets titelverdediger, dus wat weet ik ervan..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik "dislike" hem omdat hij van Auburn komt en ook deels omdat die commentatoren bij college werkelijk elke week op hem zaten te wanken. Zelfs een sack was bij wijze van spreke nog een geweldige play, Cum Newton![]()
.
En zijn uitstraling staat me niet aan, typisch zo'n speler waar je niks aan hebt als je het als team moeilijk hebt.
Ik was overigens ook geen fan van Russell Wilson bij Wisconsin, maar nu is Russell Wilson een baas,
Johnny Manziel wordt gewoon no.1 overall, daarna gaat Manziel het begrotingstekort van de VS wegwerken en in zijn bye week ontwikkeld hij een medicijn tegen kankerquote:Op donderdag 6 december 2012 08:21 schreef Guard het volgende:
De QB class van 2013 is om te janken, Geno Smith zal best hoog gaan, mede door het succes van Newtron en RG III in hun rookie years, maar daarna wordt het wel erg mager. Voornamelijk backup materiaal, zeker in de eerste paar jaar van hun career (Barkley, Jones, Wilson)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on a serious note: Er zijn dit jaar een stuk minder teams met een QB-need. Chiefs, Cardinals en Eagles zijn denk ik wel in de markt. Chiefs en Eagles zullen wel een nieuwe HC/GM krijgen en dan is een QB-switch logisch. Cardinals hebben de oplossing ook nog niet gevonden en ik weet niet hoeveel kansen Sanchez nog krjgt bij de Jets.Get it and Bet it
quote:Op donderdag 6 december 2012 09:15 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Johnny Manziel wordt gewoon no.1 overall, daarna gaat Manziel het begrotingstekort van de VS wegwerken en in zijn bye week ontwikkeld hij een medicijn tegen kanker.
De Eagles hebben nu toch Foles als starter voor de rest van het seizoen? Lijkt me dat ze dan ook daarmee verder willen volgend jaar. (Hoeft natuurlijk niet)quote:on a serious note: Er zijn dit jaar een stuk minder teams met een QB-need. Chiefs, Cardinals en Eagles zijn denk ik wel in de markt. Chiefs en Eagles zullen wel een nieuwe HC/GM krijgen en dan is een QB-switch logisch.
In elk geval deze week krijgt Sanchez nog het voordeel van de twijfel.quote:Cardinals hebben de oplossing ook nog niet gevonden en ik weet niet hoeveel kansen Sanchez nog krjgt bij de Jets.
Voor Foles ligt het er maar net aan of Reid volgend jaar nog coach is en of een eventuele nieuwe head coach vertrouwen in hem heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:27 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
De Eagles hebben nu toch Foles als starter voor de rest van het seizoen? Lijkt me dat ze dan ook daarmee verder willen volgend jaar. (Hoeft natuurlijk niet)
[..]
In elk geval deze week krijgt Sanchez nog het voordeel van de twijfel.
quote:13:53, Thom, as Lindley takes the field You heard Laura relaying her conversation with Ken Whisenhunt, and he was saying, You know, we will find some of the things that Lindley is comfortable with. Is there anything that you saw from this Arizona offense that you think Lindley is comfortable with?
Brian Yeah, turning around and handing the ball off. (Yes, he really said that. I cant write jokes that funny.)
quote:15:00 McElroy rolls right and throws to Cumberland for a touchdown. Sanchize celebrates. Tebow, oddly, doesnt even take his hands out of his pockets. You know something is wrong when Tebow is apathetic. Also, do you think Tebow broke his ribs playing football? Or did God take them to make women?
Het zou me verbazen als Reid er nog zit volgend jaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:35 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Voor Foles ligt het er maar net aan of Reid volgend jaar nog coach is en of een eventuele nieuwe head coach vertrouwen in hem heeft.
Wat heerlijkquote:
RGIII word idd erg opgehemeld maar het is ook wel indrukwekkend wat hij tot nu toe heeft laten zien. Hij heeft de meeste games gespeeld zonder zijn beste WR en zijn TE. Leonard Hankerson alleen al heeft al zeker 2 á 3 makkelijke TD's laten vallen. Ik zou RGIII wel eens willen zien met de WR's/TE's die ploegen als de Giants, Packers, Pats, Cowboys, Saints of Falcons hebben.quote:Op donderdag 6 december 2012 02:16 schreef emokid het volgende:
Deed hij Giants-Redskins afgelopen maandag? Griffin III is namelijk als ik die commentatoren moet geloven de second coming.Ik 'klaag' echter niet. Kan wel genieten van een goede qb, en aanvankelijk de aanleiding voor mij om NFL te kijken. Je moet wat als je favoriete sport in een lockout zit.
Guard, thanks voor de tips. Zat op het puntje van mijn stoel bij de Seahawks-Bears game. Laatste catch 'in the dying seconds' van Marshall was erg tof om te zien.
Flynn is gehaald om met Tarvaris te strijden om de #1 positie, uiteindelijk is het Wilson geworden die voor bijna niks op de payroll staat en Flynn is nu dus gewoon de back-up. Voor Jackson hebben ze nog een draft-pick gekregen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Guard het volgende:
Flynn was soewieso niet meer dan een backup QB. Dat er teams zijn die meteen met miljoenen gaan smijten na één goeie wedstrijd maakt van backup QB's nog geen starters.
Het idee is dat het safer is, maar hoeveel injuries komen er nou voort uit een kick? Toch niet zoveel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:49 schreef Maravilla het volgende:
Er wordt overwogen om de kick-off af te schaffen, en te vervangen door een punt.. Je krijgt een 4th-and-15, dus je kan er voor gaan of kiezen om te punten.
http://www.nfl.com/news/s(...)inating-nfl-kickoffs
Meer dan je denkt, het is JUIST de meest blessuregevoelige play van football. Hersenschuddingen zijn blessure #1 in die playquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het idee is dat het safer is, maar hoeveel injuries komen er nou voort uit een kick? Toch niet zoveel?
Nu kicken ze vaak voor een touchback, bij een punt van de eigen 30 yard line krijg je toch veel meer mogelijke returns en dan lopen de spelers weer meer risicoquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het idee is dat het safer is, maar hoeveel injuries komen er nou voort uit een kick? Toch niet zoveel?
Punts zijn over het algemeen een stuk veiliger dan kickoffsquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nu kicken ze vaak voor een touchback, bij een punt van de eigen 30 yard line krijg je toch veel meer mogelijke returns en dan lopen de spelers weer meer risico
quote:The New York Jets are the AFC East team that prays at the altar of "ground and pound," but it was the New England Patriots who used that philosophy Sunday to finish off the Miami Dolphins.
The Patriots ran the ball 13 out of 16 plays on their game-icing, field goal drive in a 23-16 win, repeatedly finding success with runs over the left guard. That repetitiveness bothered some Dolphins players.
"It really (ticked) me off," backup defensive tackle Tony McDaniel said, according to The Palm Beach Post. "It was disrespectful to us to run the same play over and over and be successful.
"Normally when somebody's driving down the field, you just think, 'Well, they just had a good run there,' but you run the same play over and over, as a competitor, that (ticks) me off."
"It is disrespectful," defensive tackle Randy Starks agreed, "but you've got to stop it. We never stopped it, so I'd keep running the same play, too."
An inability to stuff a simple run play must've been a difficult way for the Dolphins to lose, but "disrespectful" is the wrong word.
Frustrating? Sure. Embarrassing? Even better. But respect has no place in matters concerning the line of scrimmage.
Heb ondertussen wat opgezocht en stuitte op het volgende: http://bleacherreport.com(...)to-abandon-mechanicsquote:Op zaterdag 8 december 2012 03:28 schreef Jeroen1990 het volgende:
Geen idee maar is beetje hetzelfde als met blanke RB's. Zijn maar enkele uitzonderingen en waar zwarte QB's vaak de atletische scramblers zijn zijn blanke RB's weer vaak power backs.
quote:Cowboys linebacker Jerry Brown has died in an early morning car crash, and Cowboys nose tackle Josh Brent has been charged with intoxication manslaughter in Brown’s death.
The police department in Irving, Texas, has confirmed that Brown died in a crash early this morning and Brent (whose legal name is Josh Price-Brent) was charged.
“Officers at the scene believed alcohol was a contributing factor in the crash; therefore, Price-Brent was asked to perform field sobriety tests,” a statement from the Irving Police Department said. “Based on the results of the tests, along with the officer’s observations and conversations with Price-Brent, he was arrested for driving while intoxicated. He was transported to an area hospital for a mandatory blood draw. Once it was learned that the passenger of his vehicle had died as a result of the crash, Price-Brent was booked into the Irving City Jail on one count of Intoxication Manslaughter.”
Brown and Brent were friends and teammates at Illinois before becoming teammates again with the Cowboys. Brown was 25.
Ook wel opmerkelijkquote:The Panthers have lost every single pregame coin toss so far this season. An astounding 0-for-12. I just plugged in ½ to the 12th power and got 0.00024414062. That’s a ridiculous number. I don’t know what it means, but rest assured, it’s ridiculous. I wonder if the Panthers will allow coach Ron Rivera to keep the coin as severance after they fire him four weeks from now.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef emokid het volgende:
Zin in straks.Nooit gedacht dat ik zoveel zin zou hebben om Football te kijken. Wat zijn ongeveer de games to watch? Ik heb:
Chicago-Minnesota/Baltimore-Washington
Miami-San Francisco/New Orleans
Detroit-Green Bay
Thanks. Waarom de Detroit-Green Bay game niet? en tussen welke zou je kiezen bij de andere games die ik noem?quote:
Detroit en Green Bay boeien mij gewoon niet. Dus tja. En voor de rest een beetje zappen. Of zoals ik waarschijnlijk weer ga doen is redzone kijken.quote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks. Waarom de Detroit-Green Bay game niet? en tussen welke zou je kiezen bij de andere games die ik noem?
Vanavond waarschijnlijk sneeuw in Green Bay!quote:Tim Tebow is active and will be the No. 2 quarterback versus the Jaguars in Week 14, while Greg McElroy is a healthy inactive.
Redskins/Ravens want RGIIIquote:Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef emokid het volgende:
Zin in straks.Nooit gedacht dat ik zoveel zin zou hebben om Football te kijken. Wat zijn ongeveer de games to watch? Ik heb(in kijkvolgorde):
Chicago-Minnesota/Baltimore-Washington
Miami-San Francisco/New Orleans
Detroit-Green Bay
Het liefst kijk ik de Chicago-Minnesota game na Baltimore-Washington maar ik gok dat de uitslag daarvan al van wordt doorgegeven tijdens de andere wedstrijd.
Rex durft Tebow niet te starten want bij een win met een start van Tebow heeft hij een groot probleem en iedereen weet dat Tebow gewoon gaat winnen als hij mag starten voor de Jets want Tebow just winsquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Zo leid je je team naar een overwinning en zo zit je de volgende wedstrijd niet eens bij de selectie. De Jets weten gewoon niet meer wat ze willen.
[..]
Vanavond waarschijnlijk sneeuw in Green Bay!
Thanka. Redskins-Ravens it is! Heb Brees nog nooit in actie gezien dus het wordt Saints-Giants dan.quote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Redskins/Ravens want RGIII. Daarna kijk ik zelf Seahawks/Cards (Hawks fan, Wilson
) en ik ga Giants/Saints met een half oog volgen, Eli motherfucking Manning vs Drew fingerlicking statwhore deluxe Brees.
Tevens zit ik weer op de over bij Drew Brees to lick fingers any amount of times
quote:Op zondag 9 december 2012 18:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Rex durft Tebow niet te starten want bij een win met een start van Tebow heeft hij een groot probleem en iedereen weet dat Tebow gewoon gaat winnen als hij mag starten voor de Jets want Tebow just wins![]()
quote:
Balein, maar wat is de relevantie?quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef Greenpeas het volgende:
Devan een
walvis is een zeefachtige structuur waarmee hij voedsel uit het water kan zeven. Dit voedsel bestaat uit plankton.
Wie of wat is?
Ik erger me aan het feit dat ze tijdens veel reclames van ESPN America ipv America "Amurica" lijken te zeggen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Die ESPN America reclame met de Eagles. "We want to become a dynasty" en "Dream Team". Wat zullen ze nu spijt hebben van al dat grootspraak.
'Muricaquote:Op zondag 9 december 2012 20:58 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik erger me aan het feit dat ze tijdens veel reclames van ESPN America ipv America "Amurica" lijken te zeggen.
Drie first downs in de eerste helft. Running game werkt niet, Offensive-line weet Ben voor geen meter te beschermen en Wallace laat de bal weer als vanouds vallen.quote:
Als de berichten kloppen welquote:
Was maar een play, hij is weer terug. Heeft nog wel pijn.quote:
Gelukkig.. RGIII gaat het doen, hopelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Was maar een play, hij is weer terug. Heeft nog wel pijn.
Weer eruit.quote:Op zondag 9 december 2012 22:01 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Gelukkig.. RGIII gaat het doen, hopelijk.
Makkelijk toegankelijk ookquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Greenpeas het volgende:
De ingang naar de kleedkamers zit daar goed verstopt!
Ja dat viel mij ook al opquote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Greenpeas het volgende:
De ingang naar de kleedkamers zit daar goed verstopt!
Ik had zeker Flacco diep, discutabele Pass Interference, Fieldgoal verwacht.quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef Guard het volgende:
RavensDikke halve minuut hebben en een to, maar ze kneelen... Mietjes
Ik zie de ironie nietquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
oh ironie RG3 geblesseerd eruit, en zijn vervanger Cousins met een cruciale pass reception, TD en de 2-point conversion loopt ie zelf binnen
Best indrukwekkend. Doet precies wat die moet doen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
oh ironie RG3 geblesseerd eruit, en zijn vervanger Cousins met een cruciale pass reception, TD en de 2-point conversion loopt ie zelf binnen
Het is wel weer Romo en de decembermaand..quote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef Guard het volgende:
Crap cryboys gonna win...
Tenzij Romo het weer uit handen geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |