Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Ik zal je wel even fijn te grazen nemen Evie, omdat je het zo lief vraagt.
Maar ehm, ik las het verkeerd... 0.25% komt meer overeen... 1 / 450 dus. 80% van de ''seksuele delicten'' is gewoon wat funzige taal dus blijkbaar (Kan ook beangstigend zijn...)
Maar ehm, ik las het verkeerd... 0.25% komt meer overeen... 1 / 450 dus. 80% van de ''seksuele delicten'' is gewoon wat funzige taal dus blijkbaar (Kan ook beangstigend zijn...)
Mwoah waar haal je je cijfers vandaan? 33% van de vrouwen is wel eens aangerand las ik ooit in een rapport... en denk dat je heel erg zorgvuldig moet kijken naar de manier waarop het onderzoek is verricht. Niet iedereen wil dat leuk toegeven
Mwoah waar haal je je cijfers vandaan? 33% van de vrouwen is wel eens aangerand las ik ooit in een rapport... en denk dat je heel erg zorgvuldig moet kijken naar de manier waarop het onderzoek is verricht. Niet iedereen wil dat leuk toegeven
In de afgelopen 5 jaar he, staat er... Dus dit loopt wat korter dan een hele leven.
Ja inderdaad... CBS, dus ehm waarschijnlijk alleen de opgegeven misdaden.. Vertekent wel het beeld natuurlijk.
Maar 30% (dat is een zeer omhoog opgewaardeerd percentage) doet aangifte of melding van verkrachting.. dan weet je ook weer hoe betrouwbaar dergelijk onderzoek is
Maar 30% (dat is een zeer omhoog opgewaardeerd percentage) doet aangifte of melding van verkrachting.. dan weet je ook weer hoe betrouwbaar dergelijk onderzoek is
quote:
De Integrale Veiligheidsmonitor (i vm) is een jaarlijks steekproefonderzoek onder de bevolking van 15 jaar en ouder en vormt de voortzetting van de Veiligheidsmonitor Rijk (vmr 20052008). De ivm is voor het eerst uitgevoerd in de periode medio september- december 2008.