SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
godverdomme wat is deze gozer lekker[ afbeelding ]Heeft hij ook een blonde broer?
dus![]()
Hoe kom jij aan mijn foto?quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
godverdomme wat is deze gozer lekker[ afbeelding ]Oke.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, in de afgelopen 5 jaar is ongeveer 2,3% van de vrouwen aangerand..Klopt. Vond het wel apart, maar zal het niet vaak gaan maken ofzo.quote:Op zondag 2 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]klopt... die tip heb ik ook gekregen met een beetje citroen/limoen voor a bite
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ehh hij heeft wel broers, maar allemaal donker haarquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik zal je wel even fijn te grazen nemen Evie, omdat je het zo lief vraagt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
schroef het maar omhoog op zou ik zeggen
Maar ehm, ik las het verkeerd... 0.25% komt meer overeen... 1 / 450 dus.
80% van de ''seksuele delicten'' is gewoon wat funzige taal dus blijkbaar(Kan ook beangstigend zijn...)
Rustig aan.![]()
Ik ook niet.... te veel suikers.... maar af en toe moet je eens gek doen hequote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Vond het wel apart, maar zal het niet vaak gaan maken ofzo.![]()
![]()
Lastig, klant van me verkondigde vrijdag dat hij de dag ervoor een appartement verhuurd hadquote:Op zondag 2 december 2012 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
He Peu
Hoe gaat het met je zoektocht?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Hmm.... ik vraag me af.. hoe ze dat nu meten...quote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal je wel even fijn te grazen nemen Evie, omdat je het zo lief vraagt.
80% van de ''seksuele delicten'' is gewoon wat funzige taal dus blijkbaar(Kan ook beangstigend zijn...)
![]()
Blauwe ogen?quote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ehh hij heeft wel broers, maar allemaal donker haarMwoah waar haal je je cijfers vandaan?quote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal je wel even fijn te grazen nemen Evie, omdat je het zo lief vraagt.
33% van de vrouwen is wel eens aangerand las ik ooit in een rapport... en denk dat je heel erg zorgvuldig moet kijken naar de manier waarop het onderzoek is verricht. Niet iedereen wil dat leuk toegeven
dus![]()
O bagger....quote:Op zondag 2 december 2012 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastig, klant van me verkondigde vrijdag dat hij de dag ervoor een appartement verhuurd had![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastig, klant van me verkondigde vrijdag dat hij de dag ervoor een appartement verhuurd hadahhhh
dus![]()
Ja inderdaad...quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef -Engel- het volgende:
Hmm.... ik vraag me af.. hoe ze dat nu meten...
CBS, dus ehm waarschijnlijk alleen de opgegeven misdaden.. Vertekent wel het beeld natuurlijk.Rustig aan.![]()
quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
In de afgelopen 5 jaar he, staat er...quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Blauwe ogen?
[..]
Mwoah waar haal je je cijfers vandaan?
33% van de vrouwen is wel eens aangerand las ik ooit in een rapport... en denk dat je heel erg zorgvuldig moet kijken naar de manier waarop het onderzoek is verricht. Niet iedereen wil dat leuk toegeven
Dus dit loopt wat korter dan een hele leven.Rustig aan.![]()
Zelfs met al die mannenfoto's in de eerste 10 posts? Wil je ons iets vertellen vanuit die kast?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Maar 30% (dat is een zeer omhoog opgewaardeerd percentage) doet aangifte of melding van verkrachting.. dan weet je ook weer hoe betrouwbaar dergelijk onderzoek isquote:Op zondag 2 december 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
CBS, dus ehm waarschijnlijk alleen de opgegeven misdaden.. Vertekent wel het beeld natuurlijk.
dus![]()
Jeps, was in het centrum van Hilversum, met parkeerplaats, etc.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Het gaat om de TT, niet om die fucking foto'squote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs met al die mannenfoto's in de eerste 10 posts? Wil je ons iets vertellen vanuit die kast?![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar 30% (dat is een zeer omhoog opgewaardeerd percentage) doet aangifte of melding van verkrachting.. dan weet je ook weer hoe betrouwbaar dergelijk onderzoek isquote:De Integrale Veiligheidsmonitor (i vm) is een jaarlijks steekproefonderzoek onder de bevolking
van 15 jaar en ouder en vormt de voortzetting van de Veiligheidsmonitor Rijk (vmr 20052008).
De ivm is voor het eerst uitgevoerd in de periode medio september- december 2008.Rustig aan.![]()
Jammer.... maar mocht je toch stiekem in Centrum Hilversum gaan wonen... dan gaan we daar een kroegentocht houden....quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeps, was in het centrum van Hilversum, met parkeerplaats, etc.![]()
![]()
niet?? godverdomme ik vind dit echt de meest sexy man ooitquote:Op zondag 2 december 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik glij nog niet van mijn stoel
Hoe oud is deze eigenlijk?
Ik heb een beetje een pedo-gevoel
hij is ehh.. 23 ofzo?
ff opzoekenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Goed dat je het nog even benadrukt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
Het gaat om de TT, niet om die fucking foto's
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: