of je kat 2 kutten?quote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn kut heeft twee katten, als ik opa goed begrepen heb.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het orakelquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die muntthee drinken moeten ze helemaal de tyfus schoppen. En dan ophangen.quote:
Dus jouw kat heeft een zak?quote:Op maandag 3 december 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
Ik val er zo even in, maar ik snap er geen zak van?
hij mauwt nu een octaafje hoger?quote:
Dan zouden ze oma ook wel eens mogen 'helpen'.quote:Op maandag 3 december 2012 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hij mauwt nu een octaafje hoger?
quote:Op maandag 3 december 2012 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hij mauwt nu een octaafje hoger?
Is dat nog mogelijk ?quote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zouden ze oma ook wel eens mogen 'helpen'.
O Skroetsjequote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand daar in huis moet toch ballen hebben? Hij is het iig niet.
Zeg dat nou niet ... Voor je het weet gaat die ouwe met roestige breipennen aan de slag.quote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zouden ze oma ook wel eens mogen 'helpen'.
Die gebruikt-ie alleen voor zijn kiezenquote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet ... Voor je het weet gaat die ouwe met roestige breipennen aan de slag.
Die ballen hangen toch tot eind januari in die 'boom'?quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand daar in huis moet toch ballen hebben? Hij is het iig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |