De waarde van zijn website stijgt ook met de dag!quote:
Hij heeft wel humorquote:
Nog effe en hij kan stilleven, ....... ow wacht effe , dat doet ie alquote:Op zondag 2 december 2012 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De waarde van zijn website stijgt ook met de dag!
O jee.... die krijgt ze uitgemeten, want Oop heeft daar ooit eens eerder een akkefietje gehadquote:Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is nog niet klaar met de kouwe kipleverancier
Dat waren ze nog niet vergeten, vandaar dat-ie vanavond kouwe kip kreeg.quote:Op zondag 2 december 2012 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee.... die krijgt ze uitgemeten, want Oop heeft daar ooit eens eerder een akkefietje gehad
En de eerste buikkrampen.quote:Op zondag 2 december 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
En nu is het wachten op de dienstverlening van Pietje!
Sluiten die tent!quote:Op zondag 2 december 2012 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee.... die krijgt ze uitgemeten, want Oop heeft daar ooit eens eerder een akkefietje gehad
Veel grootheden uit de wereldgeschiedenis waren onverstaanbaar .. Jozef Stalin bijvoorbeeldquote:
en Mao Zedong ook....... behalve als je Chinees sprak natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2012 18:50 schreef ZOA het volgende:
[..]
Veel grootheden uit de wereldgeschiedenis waren onverstaanbaar .. Jozef Stalin bijvoorbeeld
En Balkenende ookquote:Op zondag 2 december 2012 18:50 schreef ZOA het volgende:
[..]
Veel grootheden uit de wereldgeschiedenis waren onverstaanbaar .. Jozef Stalin bijvoorbeeld
k vind Balkenellende er niet echt tussen passenquote:Op zondag 2 december 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Stalin, Mao, Balkenende, Hitler en opa. Mooi rijtje
Kreisky ?quote:Op zondag 2 december 2012 18:56 schreef Copycat het volgende:
Om over die Oostenrijkse schreeuwlelijk maar te zwijgen.
Alleen is die ouwe de meest haatdragende in dat rijtje.quote:Op zondag 2 december 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Stalin, Mao, Balkenende, Hitler en opa. Mooi rijtje
Een ieder in dit rijtje heeft zo zijn kwaliteiten..quote:Op zondag 2 december 2012 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen is die ouwe de meest haatdragende in dat rijtje.
Yep. Die ouwe weet een vroege kermiskerstboom op te zetten.quote:Op zondag 2 december 2012 19:03 schreef ZOA het volgende:
Een ieder in dit rijtje heeft zo zijn kwaliteiten..
Jan Peter is de beweeglijkste van allemaal, Opa staat wat dat betreft op een verrassende maar nipte tweede plek.quote:Op zondag 2 december 2012 19:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een ieder in dit rijtje heeft zo zijn kwaliteiten..
Kwa populariteit staat ie ook op een degelijke 2e plekquote:Op zondag 2 december 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jan Peter is de beweeglijkste van allemaal, Opa staat wat dat betreft op een verrassende maar nipte tweede plek.
Voor een nep-boom ist-ie best mooiquote:Op zondag 2 december 2012 22:30 schreef pos het volgende:
Mooi hoor, Oop
was meer onder de indruk van Rob Munz, heb ze allemaal
Voor een inktvis is opa misschien ook wel mooi.quote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Voor een nep-boom ist-ie best mooi
Die hebben toch veel ogen ?quote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor een inktvis is opa misschien ook wel mooi.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2012 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit af en groet zijn schare fans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh...zei je gedagquote:
Ik denk eerder hier nog evenquote:
Halloquote:
Ik trapte er bijna inquote:Ooh keek dvd vandaag en heb iets gevonden voor Oop ipv zijn fluitje
De Oop kan vast goed multitaskenquote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder hier nog even
[ afbeelding ]
Nee hoor, hij ging nog even een half uurtje spelen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder hier nog even
[ afbeelding ]
Hij bedot de zaakquote:Op zondag 2 december 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, hij ging nog even een half uurtje spelen.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou m niet willen tegenkomenquote:Op zondag 2 december 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, zeg nou zelf: dat is toch een knappe inktvis?
En je was zo close met hemquote:Op zondag 2 december 2012 23:07 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik zou m niet willen tegenkomen
jammer hequote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
Ouwe zeikerd nou al offline? 't wordt steeds lamlendiger met die man!
Het was een enerverende dag.quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
Het eten van de kip is 'm niet in de kouwe kleren gaan zitten. Hij is bekaf en moet morgenochtend fris genoeg zijn om oma, die nogal ziekjes is, naar haar werk te schoppen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
Nou ja jammer, jammer, ik zou het zonde vinden als die kerstboom in de fik vliegt als ie offline is, dan missen we de hele funquote:
Hij heeft wel een boom opgezet vadaagquote:Op zondag 2 december 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
Dat lukt hem welquote:Op zondag 2 december 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het eten van de kip is 'm niet in de kouwe kleren gaan zitten. Hij is bekaf en moet morgenochtend fris genoeg zijn om oma, die nogal ziekjes is, naar haar werk te schoppen.
Had je 'm door, wat zat ie te pushen hè, ouwe drammer dat het isquote:Op zondag 2 december 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het eten van de kip is 'm niet in de kouwe kleren gaan zitten. Hij is bekaf en moet morgenochtend fris genoeg zijn om oma, die nogal ziekjes is, naar haar werk te schoppen.
+1quote:Op zondag 2 december 2012 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Had je 'm door, wat zat ie te pushen hè, ouwe drammer dat het is
Hij had natuurlijk wel gelijk toen hij zei dat ze geen doorzetter was zoals hij.quote:Op zondag 2 december 2012 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Had je 'm door, wat zat ie te pushen hè, ouwe drammer dat het is
Nou, dat was wel een klus zeg, hij heeft er 3 uur over gedaan om een snoertje en twaalf ballen in die boom te hangenquote:Op zondag 2 december 2012 23:12 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Hij heeft wel een boom opgezet vadaag
Zoals je al zei; voor een inktvis wel ja.quote:Op zondag 2 december 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, zeg nou zelf: dat is toch een knappe inktvis?
ik ben gek op inktvis, in stukjes op m'n bordquote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Zoals je al zei; voor een inktvis wel ja.
Ik heb daar wel kijk opquote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Zoals je al zei; voor een inktvis wel ja.
Ik geloof je op je woord,quote:Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, dat was wel een klus zeg, hij heeft er 3 uur over gedaan om een snoertje en twaalf ballen in die boom te hangen
Tijdens het op neerzetten van de boom ?quote:Op zondag 2 december 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
En om de kijkers te plezieren had ie maar alvast kerstmuziek opgezet, the horror
Yup,quote:Op zondag 2 december 2012 23:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Tijdens het op neerzetten van de boom ?
Die dan stijgen door de warmtequote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup,en boom, boom, nou ja zo zou ik het niet willen noemen hoor, het is zo'n groene plastic ballenkapstok, ik bedoel leg dan gewoon een paar kerstballen in de vensterbank
Sorry, ik heb helemaal niks met kerst, echt niet, ik vind het een vervelend kutfeest!quote:Op zondag 2 december 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Jian is wel dol op Kerstmuziek hoor, als het maar wel door echte kerstbomen gezongen wordt.
Maar met mooie muziekquote:Op zondag 2 december 2012 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry, ik heb helemaal niks met kerst, echt niet, ik vind het een vervelend kutfeest!
Dit is wel lekker, maar dat heeft behalve die zielige baardjes ook geen hol met kerst te makenquote:
Beter van nietquote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is wel lekker, maar dat heeft behalve die zielige baardjes ook geen hol met kerst te maken
quote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef Jian het volgende:
Ik doe m nog één keer met een ander filmpje, geweldige tekst![]()
I'm Santa Claus's wife,
I know what he's really like,
Sneakin' into them little kids rooms
He's a fuckin' pediphile,
A devious old drunk,
And I'm married to the cunt,
So stick ya Christmas up ya arse,
Ho Ho fucking ho
Hij zal vast niet bid'n vor bruune bonnequote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine bonen met spek voor opa vanavond
Je vergeet het groenvoer erbij, je doet het erom hequote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Jammiequote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt me doorquote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je vergeet het groenvoer erbij, je doet het erom he![]()
[ afbeelding ]
Ja ik krijg nu ook zin in iets dergelijksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |